Fos. Olyan, mint egy 2t, uvegre hegyezett motoré, ami megy 13-14k rpm kozott, aztan azon kivul meg egy szeria robogo is lehagyja, annyira nulla. Nem jo ez semmire.
több drón kell ;P
(#49001) hobizoli válasza dízelracer (#49000) üzenetére
Fos. Olyan, mint egy 2t, uvegre hegyezett motoré, ami megy 13-14k rpm kozott, aztan azon kivul meg egy szeria robogo is lehagyja, annyira nulla. Nem jo ez semmire.
több drón kell ;P
Hát gyerekek, asszem lebeszéltetek róla. Pedig már telejsen rá voltam kattanva és asszony is áldását adta rá.
Végül is, ezért kérdezted.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
(#49004) dízelracer válasza hobizoli (#49001) üzenetére
Dragra készült nem utcára. És arra tökéletes is. Könnyű, erős, jó a rajtkészsége, jó a hajtása. Teljesen jó ez így ahogy van. [link]
(#49005) szőröscica válasza tomcsi23 (#48990) üzenetére
Értem, köszönöm!
(#49006) hobizoli válasza dízelracer (#49004) üzenetére
12.0 drag epitve, meg osszkerekkel indulva 430+LE-sen, az szerinted "jo"?
több drón kell ;P
De amúgy tudsz mondani vmi konkrét negatívumot, amiért rossz döntés lenne a csere?
Jól tették, hogy lebeszéltek. Ha 3 liter fogyasztana, akkor se kellene, ami elromlik, az csillió pénz lenne, ne én dolgozzak már a kocsiért, hanem fordítva... Nyilván sejted, miért ennyibe kerülnek ezek...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
(#49009) dízelracer válasza hobizoli (#49006) üzenetére
Egy tizensokmilliós EVO9 sem megy be sokkal 12s alá 400lóerővel pedig az egy pörgős benzines motor jól áttételezett váltóval szintén összkerékkel. Fapuma legjobb ideje is "csak" 11.3s holott már eléggé meg van hekkelve az EVO-ja. Igen szerintem parádés idő a 12.0 ettől az olajkályhától.
Összehasonlításképpen néhány gyors széria autó( 0-400m):
- 2002 Lamborghini Murcielago 12.0s
- 2003 Ferrari 575M Maranello F1 12.6s
- 2005 Ferrari 612 Scaglietti 12.8s
- 2001 Ferrari 360 Spider F1 13.2s
- 2003 Dodge Viper SRT-10 11.7s
- 2006 Audi RS 4 Quattro 13.3s
- 2002 Aston Martin V-12 Vanquish 12.9s
- 2006 BMW M5 12.4s
- 2002 BMW Z8 12.8s
- 2005 Chevrolet Corvette C6 12.5s
- 2002 Mercedes-Benz SLK32 AMG 13.0s
(#49010) VR6-Fan válasza dízelracer (#49009) üzenetére
maki asszem 11,2-öt ment mi előtt szét hullott 3év után az 1Z-s rém
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#49011) hobizoli válasza dízelracer (#49009) üzenetére
De vazzeg tomeg/LE aranyt szamolj mar ezekre, meg a Polo-ra. Ez a Polo messze jobb arannyal bir, mint a EVO 400loval (akar gyariban is van ekkora teljesitmenyu).
Mi ebben az über, ha ugyannyit megy?
több drón kell ;P
(#49012) dízelracer válasza hobizoli (#49011) üzenetére
Az, hogy ez nem benzines Lamborghini/Ferrari hanem egy 1900ccm-s dízel Lupo.
[ Szerkesztve ]
Amúgy ezek a triptronicok mennyire romlékonyak? Ha beszarik vmi, mennyiben van a javítása?
Egy 5-600k-bol kijon altalaban .
több drón kell ;P
Nem a mostani 1-2 éves autókra gondolok, hanem egy 11-12 éves gépre. Ott is ilyen árak vannak?
Egyébként problémás szerkezet?
Kezivaltosnal nincs olcsobb es megbizhatobb valto.
több drón kell ;P
Ezt aláírom. De azért automatában is vannak bizonyos típusok, amiket viszonylag megbízhatónak tartanak, és olyanok is, amelyek kimondottan problémásnak számítanak.
De mivel én nem értek egyáltalán hozzájuk (még sosem volt), ezért kérdezősködök ennyire szájbarágósan.
Nem nagyom szoktak elromlani de ha igen akkor költséges dolog nagyon. Esetleg bontottat kapsz olcsóbban de annál meg kérdéses, hogy az mikor adja be a kulcsot.
#nincsbennetarcsi
Profik nem vesznek ilyen kezelhetetlen szart.
Max hobbisták aki meg gyorsan árokban kötnek ki.
Szép meg erős mint minden ami muscle car, lehet vele jampizni... ezen felül aztán szarra se jó.
Azt nem említve, hogy ennyiért istenkirály hot hatchok közül lehet szemezgetni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Ebből továbbindulva, használtnál meg kérdéses, hogy milyen állapotban van, milyen sűrűn cseréltek olajat az automatában, mennyire törődtek vele. Ergo lehet szintén úgy járnék vele, mint egy bontottal, hogy csak egy időzített bomba lenne. Hiába időtálló, ha az előző tulaj le se sz*rta. Ezt meg ugye nem lehet előre tudni.
Persze akkor nem Ford váltóról beszélünk kéttömegű lendkerékkel. Mert ott visszatérő módon kb annyiba van az elkopó alkatrészek cseréje, amennyiből egy automatát is lehet folyamatosan hajtani...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Így van.
#nincsbennetarcsi
(#49023) dragonfx válasza dízelracer (#49004) üzenetére
egy életveszélyes.egy koporso.tuti a kasztni és a hajtás sokáig nem bírja ezt a loerőt.gyorsulást.és nyomatékot.na meg ugye a kerekek se valószínű.
én azért egy hasonlo loerejű.evo.ba vagy netán ferkába valahogy valami rejtélyes oknál fogva biztonságosabban érzem magam. ....ez sufnituning.az meg gyári.profi mérnökök által összeállított konstrukcio.tesztelve.stb....
ezért nem is kéne a fenn említett autokkal egy lapon említeni.netán összehasonlítani.már az áraik miatt sem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Persze, csak ha ez ennyire szar kocsi volt, miért is akart mindenki ilyet? De beszéljünk már akkor a 3. generációs Viperről, tudod, ami a Mercedes SLS-sel épül egy alapokra...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
(#49025) dízelracer válasza dragonfx (#49023) üzenetére
És mitől lenne életveszélyes? Van alatta rendes futómű nagy fékekkel + komplett Golf4 4motion hajtás, a kaszni meg oldallufik nélkül is bőven 4csillagos törésteszttel bír. Sufnituning. Az ... A beszélgetés fonala nem az volt ki miben ülne szívesen. Igaz nem ezekkel az autókkal kell összehasonlítani hisz azok mind lassabbak.
"Persze, csak ha ez ennyire szar kocsi volt, miért is akart mindenki ilyet?"
ott van....:
"Szép meg erős .... meg lehet vele jampizni..." ennyi bőven elég a parasztbak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
És szerinted melyik áll közelebb a valósághoz?
1. Ez egy szar kocsi, de reszketnek érte milliónyian, mert jampizni akarnak
2. Ez egy olyan kocsi amit tudni kell vezetni, és emellett jól is néz ki, jól is megy?
Na mégis? Miféle hot hatch jöhet szóba szerinted ezzel szemben, ami ott van árban, menetteljesítményben is?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Ilyet... elmegyek egy hétre nyaralni, és a kocsi amit kinéztem, és meg akartam venni már elvitték
(#49029) Qru válasza Yushchenko (#49028) üzenetére
A jó bornak nem kell cégér.
#nincsbennetarcsi
(#49030) zoo8800 válasza Yushchenko (#49028) üzenetére
A jó vételre le kell csapni.
rip and tear, until it is done
Nagyrészt off, de itt legalább vannak hozzáértő emberek. Mi a megnevezése a főtengely két végének magyarul? Angolul egyik a post end, a másik pedig a flange end. Köszönöm a segítséget!
(#49032) Rick4 válasza venember83 (#49031) üzenetére
A szimmering helye alapján megkülönböztetik, az első a crankshaft front seal, a másik a crankshaft rear seal. Inkább front end az első és rear end a hátsó, nem?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
(#49033) Yushchenko válasza zoo8800 (#49030) üzenetére
Hát ez az, és most egyik kocsi se tetszik, pedig kéne valamit venni
(#49034) venember83 válasza Rick4 (#49032) üzenetére
Akár. De engem a magyar megnevezés érdekelne. Találtam olyat, hogy hajtómű oldal és lendkerék oldal. Ez reális, használatos megnevezés?
(#49035) Rick4 válasza venember83 (#49034) üzenetére
Jaa, persze, az első vége a vezérlés felőli vége, hátul meg lehet pl lendkerék oldal, vagy akár fogaskoszorú.. Akkor nem olvastam figyelmesen, hogy milyen nyelven kell...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
(#49036) dragonfx válasza dízelracer (#49025) üzenetére
lehet.de jobbak.megbízhatóbbak.szebbek.biztonságosabbak.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
(#49037) dízelracer válasza dragonfx (#49036) üzenetére
Ismétlem. Nem ez volt a kérdés.
Megkergettem neked a mókusokat
Az a 206 mókuska 1750-es fordulaton megvan, nemcsak papíron, hanem tényleg. Pesten a Hegyalja úton (páran biztos ismerik, jó meredek) simán felmegy 60-nal 5. ben, 1700-as fordulaton. És gyorsul is, ha szeretném. Országúton ki se kell venni 6.-ból. 130-nál forog 3000-t, olyan kus van, hogy zavar. Csak a gumikat hallani. Városban még lehet hallani a mocit szerencsére.
Vasárnap volt némi tilitoli is 80-120 3.-ban kb. 6-7 sec, nem rossz , 8,4-et mutatott átlagfogyira nap végén. Ma ezzel a 8,4-es átlaggal indultam Pestre, és 8,1L lett belőle, persze ez már taposás nélkül. A klíma pedig ment, amikor kellett...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Nagyon baba!
#nincsbennetarcsi
(#49040) dízelracer válasza zoo8800 (#49038) üzenetére
Fura a golf után mi?
(#49041) zoo8800 válasza dízelracer (#49040) üzenetére
Fura a szívó moci után. Anyám 1.4-es Corollája is tetü alul, hiába a 97 ló
rip and tear, until it is done
Na, az nem rossz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ez milyen autó? Nem biztos, hogy mindenki képben van.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
120 lovas T-Jet Bravo
rip and tear, until it is done
Hát a szép, jampizos kocsi sok le felirattal verzió. Az 1. is jó lenne csak hát nem reszketnek érte millióan... reszketnének nem szüntették volna be a gyártását.
Nekem? Hát pillanatra nem kéne gondolkodnom ha az egyik oldalon ez másikon meg pl egy Megan RS, Mazda MPS... tudomisén lenne. De jampizásra, nézegetni tény mi tény nagyon ott van. Uhh beszarnának munkatársak egy ilyennel mennék melóba....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Fura, hogy viszi a nyomatek?
több drón kell ;P
Na, csak visszatették a hirdetést: [link]
Ha minden jól megy holnap talán meg tudom nézni. Mire figyeljek?
(#49048) tomcsi23 válasza Yushchenko (#49047) üzenetére
Mindenáron ilyen 3 hengerest akarsz
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
mi bajod a 3 hengerrel?
Yushchenko
konkrétan mindenre oda kell figyelni.
check lámpák
sérülésre utaló nyomok
milyen hangokat ad a kocsi, nem zörög, csattog-e (elvileg nem kellene zörögnie)
vezérlés nem ad-e hangot
váltó rendben van-e
stb
stb
stb
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done