3. lehetőség a legjobb
szebb a focus mint az octavia
vagy van +1 lehetőség
e46 320i.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
3. lehetőség a legjobb
szebb a focus mint az octavia
vagy van +1 lehetőség
e46 320i.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
4 millióba egy használt Mazda 6 is belefér. Nagy, kényelmes, megbízható, de kicsit drágább a szervize.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
valóban, csak ahogy olvasom a lehetőségeket, nem biztos, hogy akkora autóban gondolkodnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Tegnap este kinéztem a Lurdy-hoz, mondom meglesem már ezt a híresneves "autóstalálkozót". Hát volt ott minden. Bömbölő Suzukik, kaparó Zsigulik. A legjobb az volt, mikor négy srác megjelent egy dzakadt régi Poloval, és tuctuc zenére rázták a fejüket, á'la Diszkópatkányok.
Viszont volt kinn egy Audi S8, az nagyon ott volt. Meseszép hangja volt.
[ Szerkesztve ]
Na, légyszi akkor linkeld be, mert én csak 3 éveseket láttam annyiért.
1,6-os Corolla is belefér az árba, a luna felszereltség egy picivel több .
Az élet kegyetlen .
Sajnálatos, hogy az Aurisra nincsen ilyen kedvezmény Pedig a Corolla mindig is drágább volt egy százassal...most meg olcsóbb nála!
Kicsit vicc kategóriának tartom, hogy az 1,33-as Aquatis kerül ~4,2M-ba, a 2008-as 1,8-as Civiceket meg 4,4M-ért osztogatják (Sport vagy Type-S egyaránt), ezerszer jobb felszereltséggel
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
Akárhány Toyota kereskedésbe voltam, mindenhol csak a "cigánykodás" ment, egyezségre ezekkel nem tudtam jutni.
Érdekes, a Honda bele tud tenni az árba ESP-t, esőérzékelőt, automata fényszórót, ülésfűtést, elektromos gázpedált, USB audio csatit, normális kinézetű felnit stb.
Ezzel szemben a Toyotába "cigánykodni" kell egy ESP-ért, amit az új 1,33-ashoz nem rendelhetsz, mert ha nincs a listán, akkor nem lehet, érdekes külföldön lehet!
Azzal akarnak meggyőzni, hogy elég az ABS meg a fékasszisztens, ja igen mondom az már a lassan 5éves kocsimba is volt 6-os CD-tár? Mondom minek? feltalálták az USB-t, 16GB-os pendrivera ráhajítok tízezer számot, és ennyi, nem majd 6CD-re kiírom, ugye?!
Felnit se tudsz rá rendelni, ők nem veszik át a jelenlegi alufelnit, de állításuk szerint!!! annak 107k HuF darabja, a pofájába röhögtem
Ennyit a Toyotáról, csalódtam bennük...rá kellett jönnöm, hogy túl vannak árazva a modelljeik, lóf*szt se rendelhetsz, ha neked valami megtetszik, mert ki van kötve, hogy mihez mit rendelhetsz.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
Mi van, 1 honapja bezartak a poltopikot oszt unatkozol?
több drón kell ;P
Akinek van penze 3.5M-ert autot venni -es nem 0%-ra teszi-, annak legyen mar egy evben plusz 5kHUF-ja az adora is. Ha nincs, akkor az olcsobb, szivo 1.4i 16v 95LE-s autora sincs penze igazabol. De ez meg mindig olcsobb igy, mint +1M-ert venni hasonlo menetteljesitmenyut egy nagyobb motorral mas gyartotol -amire maris ugyanannyi az ado, vagy tobb-, mert ha nem kp-ra veszi, annak pl havonta tobb a torlesztoje is ennel. Vagy pl a KGFB-je is magasabb, mert csiga nelkul nagyobb ccm-bol van meg az az ero, azt meg ugye ccm-re kohogjuk.
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Üdv benzingőzre éhez fórumnépség ( )
ha már van ilyen topik, gondoltam megkérdezlek titeket. Kezdőként (értsd: friss jogsi) kellene egy autó ocsóért'. Olyan maximum 250k magyar valutám lenne rá. Elvárások: nem sok, sedan formája legyen, benzines, max 1600ccm, 5 ajtós, és fordulatszám visszajelző legyen benne (tudom, hülye kikötés, de nekem fontos), és azért menjen, a lehetőségekhez mérten persze (150ig gyorsuljon, többet egy közel 20 éves autótól nem is várok). Eddigi kiszemelt egy Mazda 323 (1993), 1.3 benzines, és egy Mitsubishi Lancer (1990) GLXi 1.5 benzines. Itt most főként azok válaszát várom, akiknem volt ilyen autójuk (mármint a felsorolt kikötéseknek eleget tevő), netán most is ilyet hajtanak.
Biztos van nekem megfelelő, régebben volt egy Citroen BX Leader 1.4es benzines gépünk, használatan vettük, akkor volt 21 éves, de tiszteletre méltóan húzott, 140-nél is stabil volt, egész addig, amíg a thermosztát meg nem főtt (visszajelzés nem volt...), dugattyúcsere után már nem ment úgy, mint régen, utánna meg a váltó és a kuplung is szétesett, de hőskorában szép kis gép volt, csak a formája nem tetszett
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Mercedes W123 200D, vagy benzines 200.
Régi, dízel, a 150-et max leejtőn éri el, de elpusztíthatatlan, kényelmes, szép és olcsón fenntartható.
A 200-as benzinesről ugyanez mondható el, csak az benyel 11-12 litert.
És a 250k-n felül számolj bele az árba egy olaj+szűrőcserét, átírást, biztosítást is.
[ Szerkesztve ]
bazz, az 1. itt van a szomszédban. nem is tudtam hogy árulják
[ Szerkesztve ]
Ugyan ilyen van kombi dízelben egy "ismerősömnek". 2 éves,400k km környékén van,és hibátlan.A faszi benne él szinte.Az előző egy kombi astra volt 3 évesen 2 motorcsere után cserélte le erre.Bevált neki
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Nem tetszik... Tudom, válogatós vagyok. Arra már rájöttem, hogy kaphatok izlésemnek nagyjából megfelelő autót:
[link], és [link] . A totalcar oldalát olvasva, a népítélet résznél rá is akadtam az említett típusokra, picit régebbiek (1989), de szintén 1.3as benzines. Nagyon dícsérték, mert csak azokat az alkatrészeket kellett cserélni, amik egyébként is kopnak. A kis motorhoz képest nagyon mennek, csak azt nem tudom, mennyire időtállóak...A mitsubishiról hasonló volt a vélemény, korához képest nagyon erős motor jellemzi az írások szerint, ugyan láttam hibás példányt, aminél komplett motorblokk csere volt, mert sajnos elhalálozott, de ilyen csak egy volt. Igazából a japán márkák vonzanak.
A linkelt két Mazda 6 állati szép, tetszenek is (ez a "családi favorit, és a Peugeot 407), csak a 250k-t úgy rendesen elkerülik. Igazából 350 lenne rá, de ugye eredetiségvizsga, átírás, biztosítás, járulékos dolgok (autószerelő, hogy átnézze).
És az ősi kérdés: Benzin vagy Diesel? Elég sokat fogok vele járni, és azt is hozzá kell tenni, hogy régi autó lesz. Az új dízelekre azt mondják, hogy nem sűrűn hibásodnak meg, de a régiek...Fogyasztás is fontos szempont lenne, olyan 7-8 liter max.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
dízeles elméleted fordítsd meg!
Én benzines javasolnék ennyi pénzért úgy sem kapsz jó csigás dízelt. A szívók meg ahhoz hogy 150-ig "dinamikus" legyen nagyon kevesek, meg 1-1 gyorsításnál közben kinő a szakállad.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#23018) fekeandras válasza Samus (#23016) üzenetére
Szerintem pont, hogy a modernebb dízeleknél kell fosni a meghibásodásoktól.A régebbi kamrás dízelek (főleg ha szívó) a világból is kimennek ha nincsenek széttaposa.Ha mégis beszarik rajta valami elviszed egy gépműhelybe és olcsón meggyógyítják.Tedd meg ugyanezt egy PD/CR TDi vagy egy HDI motorral...
De ha sokat autózol vegyél valami 1.6-1.8 benzinset és járj gázzal olcsón és környezetkímélőn.
Ja, mikor én a népítéletet olvasom mindíg nevethetnékem támad.Olyanokat írnak ott, hogy jaj ...
(#23019) fekeandras válasza Samus (#23011) üzenetére
Valami ilyesmi: [link] ?
Tudom nem egy versenyautó, nincs benne fordulatszám mérő stb... de egy elég jó kis kocsi a Fiesta.Vagy kicsit drágábban egy régi Swift.Az meg egyszerű mint egy faék túl sok dolog nem is hibásodhat meg benne ...
(#23020) Samus válasza fekeandras (#23019) üzenetére
Nekem nem is kell versenyautó, és tudom, hogy ennyiért nem is kapnék. Ezzel a Fiestával az a baj, hogy csak három ajtós. Nem tudom, a régi 1990 körüli mondeo milyen árban lehet...Suzukitól irtózom, már bocsi, főleg a régebbiektől (véleményem szerint irtó kényelmetlenek, és olyan doboznak tűnnek belülről, mármint nem kinézetre, hanem komfortérzetre, mindig azt hiszem, hogy most szét fog esni alattam...). Az egyedüli, ami megfogott, az az SX4, de sajnos drága...
Azért húztam meg a határt 1.6-nál, mert ugye fenn is kell tartani a gépet. Amúgy meg a kis motor is jó, ha kicsi a kaszni (haverom Peugeot 106-osa az 1.1es motorral elég jól gyorsul, csak külsőre nem tetszik, innen gondolom, hogy a linkelt 323 is hasonló jókat tud, ha a súly kb egyforma, a motor pedig még picit izmosabb is, tény, hogy ki kellene próbálni mindet, mielőtt az ember megvenné, de mégiscsak le akarom szűkíteni a kört néhány példányra). Azért csak ennyiért akarok, mert egyrészt ennyi a keret, másrészt nem jön rám a szívroham, ha véletlen nekimegyek egy kukának tolatás közben, vagy miközben este beállok a garázsba, meghúzom az oldalát.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Pont abból az érából válogatsz autókat, amikor kialakultak a sztereotípiák (japán=rohad, olasz=szervizlakó, stb).
Egy 250k-ba kerülő akármilyen autónál jó, ha van még a zsebedben egy 100as, ha használni is akarod. Kb annyiba lesz, hogy forgalomképes állapotba hozd. Ha meg belenyúlsz valamibe, akkor még többe.
Ha sokat fogsz járni vele, akkor meg főleg ne válogass, kisköbcentis (max 1,3) benzines, kis kasztniban. A suzuki dobozérzete pedig meglesz az összes korabeli kisautóban, csak a többibe drágább lesz az alkatrész.
Kicsit kilóg a 250000 Ft-ból, de kis alkuval beleférhet: [link]
Tiszta Windows rendes ház
Hát pedig ilyen összegért én biztos, hogy csak Suzuki Swift-et vennék.
Megbízható, olcsó alkatrész, kis fogyi és kinézete ellenére strapabíró.
Ilyen korú pl. Ford vagy Fiat tuti pénztemető.
Apósomnak volt egy olyan Fiest-ája mint amit nemrég linkeltek és nagyon sok baja volt vele, Mondeo-t se ajánlanám első autónak.
Öcsémnek volt régi fajta Switje soha semmi baja nem volt vele.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Nekem is voltak előítéleteim a szuzival kapcsolatban, de annyi jót hallottam róla megbízhatóság, fogyasztás, terén, hogy ha kevés pénzem lenne, tuti csak azt vennék.
Pécsi márkaszervízben dolgozó haver azt mondta, még jó hogy törnek, különben már rég éhenhaltak volna a szervizesek.
Egyébként nekem egy 2002-es 1.3 GLX WagonR+ om van amit fatertól vettem át 3 éves korában mert ő vett egy új Swift-et.
A több mint 6 év alatt kizárólag csak a kötelező dolgok voltak cserélve benne, semmi meghibásodás, imádom és csak ajánlani tudom.
Ja, a családban 3 db van belőle.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Fordnál az az érdekes, hogy ahogy hallottam a régi fiesták tényleg pénztemetők. Szinte minden képes rajtuk tönkremenni... Viszont mondeókról pont az ellenkezőjét hallottam, szinte semmi gondjuk nincs, csak a kopó alkatrészek, az meg olcsó a ford-ba.
Ha nem rohad nagyon, akkor egy Mk1-es Mondeo jó választás lehet. Bár ennyiért biztos nem a megkímélt példányok között válogathat, az 1.6-os motor pedig vérszegény lesz, de első autónak nem rossz. Nagy is, kényelmes is, és megbízható.
Van egy elég szép 190D [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
Ehhez mit szóltok?: [link] .
És akkor lenne még pár kérdésem, szorosan kapcsolódik a témához. Ha egy autónak lejárt a műszakija, akkor mennyibe fáj az új műszaki (van-e árban különbség, ha lejártan viszem, vagy ha lejárat előtt viszem?)? Illetve a zöld kártya mennyi? És persze ki ne hagyjuk az eredetiségvizsga+átiratás árát sem.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
(#23030) Winner_hun válasza Samus (#23029) üzenetére
Ezt ugye te sem gondoltad komolyan?
Ennyiért egy szebb Ladát nem kapsz, nem Ford Mondeot.
Az első lökhárító nem gyári, furán áll, a motorháztető furán áll, nem véletlen az, hogy ennyiért akarják eladni.
Nem is gondoltam volna, hogy a Focus lökhárító felműthető a régi Mondeóra.
Szvsz ez azért ennyibe kerül, mert marha sokat kellene költeni rá...
[ Szerkesztve ]
(#23033) Samus válasza Winner_hun (#23030) üzenetére
Ez így olyan 70k körül van minden egyben. Ganyús volt, hogy miért ilyen olcsó...akkor úgy néz ki marad a jó öreg mazda. Erről vélemény? (Tudom, hűtőrács hiányzik, de ez legyen a legkevesebb, bár ez a firssen szervizelve gyanúra ad okot...bár 16 éves autóról beszélünk...)
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
(#23034) Khelben válasza Winner_hun (#23030) üzenetére
az a 17k nemtom honnan jött, 7000valamennyi a műszaki vizsga.
(#23035) Winner_hun válasza Khelben (#23034) üzenetére
7770 Ft a közlekedési hatoságnak a vizsgadij, amit nekik fizetsz be. Ha az ember nem oda megy akkor több. Abból a többől a 7770 Ft-ból lejön még 1540 Ft. A többi a vizsgáztatóké.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Itt is inkább az van, hogy lejárt a műszaki. Macerás műszaki nélkül elhozni kocsit, erre nagyon hamar rá kellet ébrednem nekem is. :S
A másik, hogy ha nincs ismerős aki áttuszkolja műszakin, akkor még az sem tuti, hogy átmegy.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Itt is inkább az van hogy lejárt a műszaki. Macerás műszaki nélkül elhozni kocsit, erre nagyon hamar rá kellet ébrednem nekem is. :S
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
(#23038) Khelben válasza Winner_hun (#23035) üzenetére
De miért ne menne oda? Minek fizet valaki 17k-t, ha 7ből is megvan?
(#23039) Khelben válasza Winner_hun (#23035) üzenetére
De miért ne menne oda? Minek fizet valaki 17k-t, ha 7ből is megvan?
Sokan ösztönösen tartanak az NKH-s vizsgától.
(#23041) Winner_hun válasza Khelben (#23038) üzenetére
Nem tudom, én tegnapig nem is tudtam hogy van olcsóbb megoldás is Havar autószerelő, őt kérdeztem meg hogy mi ez a 7xxx Ft-os vizsga, csak azért tudtam a pontos választ
Ott nem mindegy, hogy ki a vizsgáztató, legkisebb dologra is megvágnak állítólag.
Ez a közlekedési hatóság csak Bp-n van amúgy?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
(#23042) Khelben válasza Winner_hun (#23041) üzenetére
Sopronban biztosan van, én oda szoktam vinni, eddig mindegyik autómat gond nélkül levizsgáztatták.
Mondjuk nem szakadt roncsokkal járok, amiket kenőpénzekkel szoktak átrugdalni a vizsgán, meg nincs teleaggatva sufnituninggal a kocsi
[ Szerkesztve ]
Nissan Tiida 1.5 TDCi-ről van valakinek tapasztalata?
Ja, nem ide...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Pedig nem volt rossz
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Csúnya, elfogadhatóan megy, keveset fogyaszt.
dCi van benne, nem TDCi. Előbbi Renault fejlesztés, utóbbi PSA/Ford.
Megnyugtatásodra közlöm, hogy Honda tulaj leszek, egy Civic 1,8 Type-S személyében [link]
Gondolom ezen már nem veszünk össze, hogy kevés ezt a kasztnit mozgatni
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
Biztos nem lesz olyan, hogy ledudálnak mert beragadsz a pirosnál.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Na tessék, szivatsz minket 1.4-es géppel, kisebb vita alakul ki, erre csak futja jobbra is. Grat! Ez már biztos jobban fog menni.
Hidd el, nem szivattam senkit, csak megnéztem az új 1,4 i-VTEC árakat 4,6M + metál, engedmény alig van. Bejártam pár szalont!
Ebből a Type-S modellből alig van pár darab az országban, 2008-as akciós modellek, főleg ilyen jó színben, és ezek 4,5M-ért mennek. Listaára 5,2M + metál. Ha holnap rendelsz egy ilyet 2009-es évjáratút, kb ennyiért kapod...
Azt hiszem egyértelmű a választás...
MOD1: Soha nem a benzinfogyasztás, vagy a biztosítás meg a súlyadó rettentett el ilyen erős autótól, hanem az ára!
MOD2: hó vége, jövő hó eleje
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.