Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#44001) lsc válasza dízelracer (#44000) üzenetére


lsc
nagyúr

Gondolom az hogy láttam 4-5 -öt az érthető ? Az autobildet nem mondanám "németellenesnek" de ők is lehozták, akkor nem igazán értem amit írsz.

Az élet kegyetlen .

(#44002) VR6-Fan válasza lsc (#43999) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hozzá tehetedd volna hogy a modern CR-eknél.

de mondok jobbat az összes régi fajta 1,8-2l-s 16V motorjuk hengerfejes láttam már egy párat , van ami mind a 4 irányból átvan repedve a gyertya felé, az enyém is reped volt de köszöni szépen elvan vízet nem eszi olajat sem, jah és 13,6bar kompresszió van benne, attól hogy valami repedt nem jelenti azt hogy át is fúj :U

mod: nem bocsi a 3-as hengernél csak 13,5.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#44003) lsc válasza VR6-Fan (#44002) üzenetére


lsc
nagyúr

Cr talán egy volt, meg talán egy pdtdi, a többi tdi volt. A másik, ha leveszel egy hengerfejet és látod hogy repedt nyugodtan visszarakod ? Ez a gond vele. A rába motorok is gátasak voltak az összes, mentek is, csak ugye az azért nem egy vw.

Mod : Cr egy sem volt, amikor ott dolgoztam még a pdtdi volt a menő.

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#44004) VR6-Fan válasza lsc (#44003) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a sajátomra is vissza raktam.

mivel 2,5cm hús van ott és kb 4-5mm-en volt berepedve, de direkt lenyomás próbáztattam nem is eresztet, ergo 2x évig jó volt, nem hiszem hogy a következő 2x évben gondja lesz.

PDTDI-re meg szerintem ír Andris, feléjük tényleg akad 1-2 extrém terhelést kapott fej, gyanítom hogy ha ez ilyen gyakori hiba, akkor kb annyi következménye lehet mind a régi 16V-knél.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#44005) lsc válasza VR6-Fan (#44004) üzenetére


lsc
nagyúr

A sajátommal más, de ha egy ügyfél jön vissza másnap hogy gond van az nem olyan kellemes. Ráadásul akkor már Te vesszed a tömítést meg Te dolgozol ingyen.

Az élet kegyetlen .

(#44006) VR6-Fan válasza lsc (#44005) üzenetére


VR6-Fan
veterán

eddig senki nem jött vissza, no meg azok se eresztettek :U

nyilván ha nyomás próbán megbukik csere, de ilyen esetbe szerinted hogy oké repedt de nem ereszt, de kéne egy új tömb 200 ezeré, szerinted mit fog mondani az ügyfél rakd össze....

no meg az én esetemben ez nem hiba, természetes kopás, tudom szar VW :U , a TDI-s story-ról nem tudok nyilatkozni, nem dizelezünk.

de hengerfejet újítattunk már fel és ott se jelezte se a hengerfejes se az ügyfél x év után se hogy problémája lenne.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#44007) lsc válasza VR6-Fan (#44006) üzenetére


lsc
nagyúr

Megnyomatja Ő is, de kettőt vagy hármat hegesztettek is, ráadásul az is plusz pénz és idő. Mondom a rábák is elmentek gátasan, csak ugye azok rábák. A lenézett franciák pl. ebből a szempontból jobbak, igaz azoknak meg a szerelhetőségük büntet.

Az élet kegyetlen .

(#44008) Kazimír válasza Khelben (#43987) üzenetére


Kazimír
őstag

Autó az autó. Ugyanúgy elvisz mindegyik A-ból B-be.
Mint bizonyára tudod, kishazánkban nagyon sok ember szaladgál még xtízéves Ladákkal, hasonló korú "levetett" nyugati autókkal, első generációs Swifttel, stb.melyek biztonságukat tekintve a gagyi ázsiai autók szintjén állnak.
Csak erre próbáltam utalni. Egy régebben épített utascella 1,5 méter gyűrődőzónája mögül is bányászhatnak ki a tűzoltók és a mentők kopnyatöréssel és szilánkosra tört bordákkal (persze nem kívánom senkinek), és egy újabb, kisebb autóból is szállhatsz ki sértetlenül hasonló méretű karambol után.
Minden baleset más, egyik sem törvényszerű. Csak az esélyek lehetnek jobbak/rosszabbak. A törésteszteket laborban végzik, az élet odakint ennél sokkal változatosabb a körülményeket tekintve. Minden autó legkomolyabb biztonsági rése viszont továbbra is az ember marad..

Be köll fizetni, azt' jólvan...

(#44009) Dare2Live válasza SaNyEe (#43989) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"mert az utascellát azt most pár éve találták ám fel..."

kitalálhatták akár 50ben is, teljesen 8 mikor. Teljesen más kérdés, hogy mikortól alkalmazták. És a híres kocka Volvos teszt jól rámutat mennyire.

"Másik dolog a fának csapódás. Én jártam annó tesiórára, s magasugrásnál sokkal jobb érzés volt a 40-50cm vastag szivacsra esni 1,4m-ről mint küzdősportolás közben fél méterről az 5cm vastag tatamira."

és ha a szivacs elé vasrudakat raktak volna? Ezeknél a régi kocsiknál simán bejön a nem létező utascellába akármi és roncsolja már akár a műszerfal... rotyra szerencsés esetben csak a térdet szerencsétlenbe akármi létfontosságut.
autó autónál meg marad ami volt: Szép, hogy nagy az elnyelő zónád egy régi kocsinál de még az orrnélküli Fiat500 is "keresztülmegy rajta és megáll a fejedben". Tulaja meg köszöni, hogy hosszú távon lassítottál rajta és kiszáll a kocsiból.

szerk:
amúgy az 1.4tonnas kocsi utascella nélkül fal/fának csapodikra jópár video van youtuben.
Talán a leg"népszerübb" ez: [link]

és akkor itt van a ~960kgs Fiat500 [link] Nem kérdés.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#44010) dízelracer válasza lsc (#44001) üzenetére


dízelracer
senior tag

Láttál 4-5öt. És? Nem egyedi eset. Más gyártónál is előfordul. Beviszem szakál metalbe és röhejes pénzért rendbe rakják. Szétszedés - összerakáshoz meg nem kell sok ész. Jó szerszámok meg egy bizonyos számítógépes program kell hozzá. Onnantól egy vállalkozó kedvű hobbiszerelő is megcsinálja. Ha jól veszem ki a szavaidból amiket láttál többnyire még a sima adagolós TDI motorok voltak. PD -nél ez már abszolút nem jellemző. Hogy a mostani modern CRTDI motorokkal mi a helyzet azt nem tudom. Ha valami tervezési hiba akkor az qrva nagy szopás mert idővel kb mindegyiknél elő fog jönni. Lehet 2év múlva lehet csak 10évesen de beüt a krah.

(#44011) SaNyEe válasza Dare2Live (#44009) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Na ezen a ponton álljunk meg. Rajtad kívül meg egy másik fórumozón kívül nem beszélt senki a kínai szarokról (amik egy részét upgradelik, hogy teljesítsenek valamicskét NCAP-en).
Linkeltél egy rakás fost, dizelracer írt, hogy a nagy autó van benne anyag már rég megdőlt, ellenbem I=m*v még mindig él és fog is(Persze itt ő is arra gondolt amire te, 60éves 1500kilós kiszuperált ócskaságokra. Azokra igaz, úgy viszont ahogy leírta, úgy féllrevezető).
Aztán jössz kardoskodni, mutatod azt a kínai fost, hoztam ellenpéldát, rick4 is említette a w124 mercit.

Btw a Volvo nem 1x játszotta azt el, új autó fejlesztés alatt, hogy 1x éves konstrukciókat újraköntösöztek. Pont ebben az esetben is pont ez a turpisság volt a dologban. Megnézném ugyanazt a tesztet egy W124, Omega, Audi A/6 stb társaságában ismét az egészet.

Természetesen előfordulhat amit írsz egyes modellek esetében, csak rohamosan halnak ki az ilyen autók a piacról, fiatalodik az autópark.

Te ilyen autóról beszélsz kííjnai amiből egy darab nem sok, annyi sincs itthon, én ilyen autóról beszéltem nem kííjnai és 1994-től gyártották, akkori biztonságtechnikai szinvonalat vonultat is fel, és fut is pár darab belőle idehaza.

Javaslom megtekinteni ezt: [link]
És ha már tudod mutogatni az okosságot akkor én is mutogatok okosságot: Q7, fiat500. Pedig volt ám biztonsági utascella, csak az a szopó, hogy a másik autó nem kínai, nem 30 éves fejlesztés :N

Azt kéne észrevenni, hogy magyarországon ilyen kínai autó nem futkozik. Rohangálnak öreg autók az útjainkon, de az autópark átlag életkora 11-12év között mozog. Nézd meg milyen autók futkostak akkoriban és milyenek készülnek azóta, azokból kb mennyi van 900- 1100kg közt és mennyi felette, alatta.

A kisautó jó mert a városban praktikus használni, mindenhova kb be lehet vele parkolni és kicsi a fogyasztása, fenntartási költségei alacsonyabbak és ennyi. Minden kátyút jobban megérez, kicsi benne a hely, csomagtartó, kicsik a gyűrődőzónák, stb.

[ Szerkesztve ]

-- end of transmission --

(#44012) SaNyEe válasza Dare2Live (#44009) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

ja mégvalami, amit linkeltél 2videót a hsz-d végén pont nem reprezentálja a falnak csapódást, sem a fának csapódást. Az egy frontal offset crash test mindkét esetben. Következtetéseket persze lehet belőle levonni, csak épp féllrevezető újfennt.

-- end of transmission --

(#44013) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Ha díjnemfizetés miatt megszűnt a biztosítás(tavalyi év utolsó negyedéve nem lett befizetve Allianznál) akkor, ha most netrisken nézek egy újat és a díjnemfizetés miatt megszűnt opciót választom és a legvégén meg is kötöm, akkor onnantól él már a biztosítás, vagy meg kell várni a papírokat amíg kiküldik? Köszi!

(#44014) Zewa válasza SaNyEe (#44011) üzenetére


Zewa
senior tag

Fiat és viszonyalg könnyen megúszta mert a Q7 gyürődőzónája neki is kedvezett.
Jó dolog az utascella ez tény, viszont ha neki mész egy oszlopnak mondjuk 100km/h-val a hirtelen bekövetkező iszonyatos lassúlásban fogsz meghallni. Egyben leszel de halott is. :DDD

Ha választhatnék egy egy jó nagy modern autóban szeretnék ülni.. pl.

ps.: Persze ha egy lada és egy új kisautó között választanom egyértelmű hogy az utobbi. :B

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#44015) Rick4 válasza Atomgeszi (#44013) üzenetére


Rick4
félisten

Miért nem olvasod el a szerződési feltételeket ott? Le van írva..

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#44016) lsc válasza dízelracer (#44010) üzenetére


lsc
nagyúr

PD -nél ez már abszolút nem jellemző. Mint említettem autobild, fotó is van, de egy volt a műhelyben is. A saját szememnek csak hiszek.
Egyébként hagyjuk, hiszen ezek "űbergépek", ennyi.

Az élet kegyetlen .

(#44017) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

[link] :))

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#44018) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

ezer imadpk egyem dolgozni:- ))) ma kedvenc profommal volt idonk kicsitt beszedlgeni es ojjan dolgokat meselt jelenlegi kutatasukrol , hogy azota is vigyorgok:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#44019) Jadro


Jadro
veterán

Új kötelezőt kötnék. Két biztosító közt vacillálok, mivel ezek a legolcsóbbak és csak egy ezres lenne a különbség az éves díjban a kalkulátor szerint. Az olcsóbb az Astra, a drágább az Aegon. Nem necces az Astra? Inkább az Aegon felé húznék mondjuk...

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#44020) dízelracer válasza lsc (#44016) üzenetére


dízelracer
senior tag

Nem azt mondtam, hogy elképzelhetetlen hanem azt, hogy nem jellemző... :U Tanuld már meg értelmezni amit neked írnak. :U
Tőlem aztán egyszer sem láthattad leírva, hogy micsoda "übergépek" lennének úgyhogy most rúgtál egy kurva nagy öngólt. Ennyi. :C

[ Szerkesztve ]

(#44021) Dare2Live válasza SaNyEe (#44011) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"Linkeltél egy rakás fost...."
Technologiára ha jól emlékszem a Brilliance pont az egyik nagy gyártó 1990es évei autójának nagyjáboli másolata. Pont ezért lehet elég jó plda.

"Természetesen előfordulhat amit írsz egyes modellek esetében..."
Nem előfordulhat hanem nagyon gyakori. Volt sok nagy pofáraesés még prémium autóknál is amikor finoman szólva leszerepeltek NCAPon.

"Javaslom megtekinteni ezt:"
Megnéztem és megint keversz. Nem 5*os nagy meg 5*os kis kocsiról beszéltem hanem régi nagy meg 5*os új kiskocsiról. És igen a Q7es plda is ugyanez. Sehol soha nem vitattam, hogy tank, meg a páncélvonat a legideálisabb.

"Azt kéne észrevenni, hogy magyarországon ilyen kínai autó nem futkozik. Rohangálnak öreg autók az útjainkon, de az autópark átlag életkora 11-12év között mozog. Nézd meg milyen autók futkostak akkoriban és milyenek készülnek azóta, azokból kb mennyi van 900- 1100kg közt és mennyi felette, alatta."
És mit kéne észrevennem? Amúgy meg az átlagéletkor soha nem takarta az utcán lévő kocsik átlagéletkorát. Durva mennyi trabant lenne akkor az utakon arról nem szólva, hogy majd minden 5.kocsinak suzukinak kéne lennie. Ehez képest pedig SUVot se kéne látni. És mégis mennyi van...

"A kisautó jó mert a városban praktikus használni, mindenhova kb be lehet vele parkolni és kicsi a fogyasztása, fenntartási költségei alacsonyabbak..."
és még mindig a régi nagy vs új kicsiről vitáztunk, ahol pl éppen egy nagy bullshit az új kicsi "Minden kátyút jobban megérez" mert ez baromira "attól" függ.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#44022) SaNyEe válasza Dare2Live (#44021) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Pont arról szólt az összes ilyen gagyi fos kínai autó, hogy marhaolcsón tűnjön jónak és eye candy alapon el lehessen adni. A külső vonalak mögött semmi közös nincs a nagyobb gyártók modelljeivel, ellenben önhitegetésedre még jó lesz.

Persze, hogy voltak pofára esések, ott van az összes pofáraesés feketén fehéren, kételkedtem ebben egy percig is? Még mindig nem értem mi köze a brillance-nak ehhez. Megnézek bármi pofáraesett autó töréstesztet 10x jobban néz ki mind, mint az általad linkelt, de hát azok másolata .. ja persze, "nagyjábóli".

Még1x mondom nézd meg a brillance töréstesztjét aztán nézd meg az omegáét. De lehet még sok másikat megtekinteni .. simán a 2*-ra zúzott leszerepeltek is sokkalta jobban néznek ki törés után.

Nem takarja az autópark átlagéletkorát a 10-11év? Talán a nagyanyámét takarja?! Elég sokat közlekedek autóval, meg gyalogosan is forgalmas helyeken, kb ez reprezentálja a valóságot.

Az meg, hogy egy nagyobb autó jobban csillapítja a rezgéseket, kátyúk ütéseit azoknak nem triviális akik kicsi szociremekekben nőttek fel, aztán átestek egy törpeautóba :U, meg átaludták a fizika órák jó részét. . .

A baj ott van a gondolatmenetedben, hogy számodra kínai "autók" === 90es évek európai autópark színvonala. Tévedés, nézd meg az ncap teszteket, nézd meg a brillance és társai tesztjeit.

Aztán majd vedd észre, hogy az a volvo + modus teszt mit is reprezentált .. egy 80as évek eleji! konstrukció ütköztetése egy 2003? évjáratú autóval.

Én hiszek a Newtoni fizikának meg a NCAP-nak, te pedig: "ha jól emlékszem", "nagyjábóli másolat", "lehet elég jó példa" egyetlen mondatban. Aztán az autópark átlagéletkora nem takarja a forgalomban lévő autók átlagéletkorát .. no comment.

-- end of transmission --

(#44023) zoo8800 válasza Jadro (#44019) üzenetére


zoo8800
veterán

Én inkább az Aegont választanám. Régóta a (magyar) piacon vannak.
Voltam MÁV-os, ami ugye nem volt valami nagy név a biztosítók közt, de jó olcsó volt, be is fuccsolt.

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#44024) zoo8800 válasza Jadro (#44019) üzenetére


zoo8800
veterán

Tényleg, mit vettél?

rip and tear, until it is done

(#44025) Rick4 válasza zoo8800 (#44023) üzenetére


Rick4
félisten

A MÁV az egyesület volt. Ennyi a különbség elsőre, aztán van még sok sok más is.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#44026) Jadro válasza zoo8800 (#44024) üzenetére


Jadro
veterán

Köszi, megerősítettél. Suzuki Ignác lett végül, nem Swift. Swiftet nagyon a pénzem határán tudtam volna venni és akkor még olajcsere, átírás, biztosítás, gyerekülés kell. (Ráadásul ez GS kivitel, tehát van benne sok extra.) Igazából kívülről a swift jobban tetszett azért, de városban rohangálni és ki be szállni meg az Ignis kényelmesebb. Kedden hozom el ha minden jól megy.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#44027) Manitou válasza neduddki (#43942) üzenetére


Manitou
addikt

:K :D

(#44028) Ragadozó válasza Jadro (#44026) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Gondolom használt, mert ignis már nincs gyártás alatt.
Picit többet eszik, mint a swift, de 5 személyes, és tágasabb.
Olajat 5W-30-at tegyetek bele, mert vvti motoros és váltó olajat is cseréltesd le, mert elég érdekes olaj szokott az ignisekből lejönni. Nem olyan nagy tétel, vezérműszíjat úgyse kell cserélni, mert láncos, ritkán szokott vele baj lenni.

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#44029) danih


danih
addikt

Na volna itt egy kérdés.
Vettem egy autót a saját nevemre, szóval én leszek a Forgalmiban.
Kérdésem: asszony, aki külföldi állampolgár (de van tartózkodásija, lakcímkártyája, és magyar hatóságok által elismert vezetői engedélye), simán vezetheti a kocsit, vagy kell valami speckó papír, vagy valami?
Kötelezőt már úgy kötöttem, hogy bejelöltem, hogy rajtam kívül más is vezetni fogja.

(#44030) Zewa válasza danih (#44029) üzenetére


Zewa
senior tag

Feleségednek nem kell.
Ha biztosra akartok meni akkor írtok egy ilyen meghatalmazást.
Amugy a rendőrők nem szoktak kötekedni... :N

Sry autósat így elsőre nem találtam de az a pár szót nem tart semeddig átírni. :)

Jadro: Ne csüggedj a Stift miatt. az Ignácot is meg fogjátok szretni!
Tessék madj képeket felrakni! :)

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#44031) DroneZ^


DroneZ^
őstag

Apám foggal körömmel küzd a Honda Civic (VTi) ellen, nagyon nembírja, úgyhogy lehet mégsem az lesz a választottam... sajnos :O

Milyen hasonlót tudtok javasolni (súlyban/lóerőben). Esetleg évjáratban valami újabbat, de megbízhatót? :U :R

szerk: VW-ek is kilőve :))

[ Szerkesztve ]

(#44032) DeadMeat válasza DroneZ^ (#44031) üzenetére


DeadMeat
veterán

miért nem jó neki a rizsrakéta?

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#44033) Jadro válasza Ragadozó (#44028) üzenetére


Jadro
veterán

Köszi, természetesen cserélve lesznek mind. Autószerelő mellett lakom. :) Ez jól jött a kocsi átvizsgálásához is. Be van tervezve az olaj és a gyertyacsere is.

Zewa: Dehogy csüggedek, sőt! Már inkább örülök hogy ez lett. Oké, majd tolok fel pár képet. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#44034) DroneZ^ válasza DeadMeat (#44032) üzenetére


DroneZ^
őstag

mert hogy RÉGI tragacs (2000). hogy minden baja lesz majd, sokat eszik, és szerinte GYENGE, semmi plusszt nemtud egy civic :D

ilyen C2 1.4 HDI-t meg ilyeneket akar nekem, megszabja h mit vegyek a pénzemből. kezd eldurrani az agyam a hülyeségein mostmár :W

[ Szerkesztve ]

(#44035) saguaro válasza DroneZ^ (#44034) üzenetére


saguaro
tag

Civic VTI-t én se vennék, mert a valóban jó az csillagászati áron van, a többi meg selejt.
De pl egy 1.6-os G Astra, vagy Focus, Golf bőven jó lehet.

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#44036) dízelracer válasza DroneZ^ (#44034) üzenetére


dízelracer
senior tag

Mennyi a keret?

(#44037) DroneZ^ válasza saguaro (#44035) üzenetére


DroneZ^
őstag

Ezek közül melyik van annyira fürge mint a civic vti? szerelni se nagyon szeretném :))

a keret legyen 1.5M. Abból mit tudtok kihozni? Fürge megbízható sportkocsi kéne ;]

[ Szerkesztve ]

(#44038) DeadMeat válasza DroneZ^ (#44034) üzenetére


DeadMeat
veterán

Ilyenek ezek az apák :D
swift s ignis s, gti pug,valami vts citroen astra opc, st foki fiesta st,ect.hasonlóan "sportos" jószágok.Bár ha én volnék te pont le....*** mit mond,és olyat vennék amit akarok.De ez én vagyok ;]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#44039) VR6-Fan válasza DroneZ^ (#44031) üzenetére


VR6-Fan
veterán

über foswagennel mi baj hogy kilőve? :))

ha felnőt ember vagy és te fizeted, mit érdekel hogy mit mond? :)

VTI gyenge, az oké hogy nem egy nagy szám, de azért szarul se megy :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#44040) DroneZ^ válasza DeadMeat (#44038) üzenetére


DroneZ^
őstag

Hát én sem akarok olyan autóval közlekedni, amiben nem vagyok boldog. Főleg ha az én pénzemről van szó. És méginkább hogy az ÖSSZES vagyonomról van szó... Mindenképpen valami sportos/fürge autó kellene. Olyan amiben van valami plussz, valami poén. Unalmas autó a halálom :))

VR6-Fan: Mondj 1 típust ami nem eszik rettentő sokat, de nem is gyenge :)

Nézegettem ezeket a régebbi toyota MR2-ket hát brutáál. Farmotor+hátsókerék+teljesítmény. Na ott a POÉN :D De tudom hogy merész vállalkozás lenne, apám ki is tagadna érte :D

[ Szerkesztve ]

(#44041) saguaro válasza DroneZ^ (#44037) üzenetére


saguaro
tag

Persze, viszont VTI civichez meg alkatrészt nem szeretnél venni.
1.5M-ból én VR6-os Golf3-at vennék, esetleg Corrado-t.

Vagy Seat Leon, BMW 320i+, ilyesmi.

Szerinted egy VTI Civic keveset eszik?
Te nagyon el lehetsz tájolódva.

[ Szerkesztve ]

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#44042) Alvin_ti4200 válasza DroneZ^ (#44040) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

első autó lesz? Én is a 2005 után gyártott Swiftre szavaznék, ennyi pénzből (főleg, hogy veszettül sok van belőle most a piacon) kevés km-es, GS felszereltségű példányt is kapsz olyan színben, amilyenben szeretnéd. Hátra mondjuk lányokat ültetnék max benne, de gondolom az időd 99%-ban egyedül közlekedsz majd vele.

(#44043) DroneZ^ válasza saguaro (#44041) üzenetére


DroneZ^
őstag

Nem mondtam hogy keveset eszik, de ellehet járni vele ha óvatosan adagolod. :D

VR6-os golf amúgy mennyit eszik? :) És mennyire igaz hogy a GTI legyorsulja a VR6-ot a jobb súly/lóerő aránya miatt?! :))

Alvin_ti4200: Hát az a swift nem lesz egy fürge gép :))

[ Szerkesztve ]

(#44044) VR6-Fan válasza DroneZ^ (#44040) üzenetére


VR6-Fan
veterán

2000 körül nem mondok semmi foswagen-t mert én se vennék magamnak, max R32..

3-as széria G3 GTI 16V, (VR6-ot meg azért nem mert drágak, már mint ami jó, vagy ha veszel egy szart, ha azt akarod hogy jó legyen még egyszer annyit rákölthetsz)
2-es széria GTI 16V (legrosszabb eset 950kg 139le), de persze ez érgi autó és költögetni kell rá biztosan, viszont 1/3-as ára egy VTI-nek, tehát nem akkor szív fájdalom ha szelepszál szimmeringes mint mondjuk egy 1,5 millás VTI-nél. :U

Seat Ibiza mk2 face lift GTI/Cupra ugyan az a technika mint a G3, kisebb könnyebb...

fogyiról meg annyit hogy, elég sokáig rohangáltam egy G3 GTI 16V motorral szerelt 2-essel 6,5 országúton, városba 7, BP 7,5, kicsit néha oda oda vágva neki.. forgalom ritmusát meg lehet tartani vele ha 2500-nél elváltogatsz.

2-es 16V 6,8-tól 17-ig
BP-n nekem 9-et kajál, nyomkodom neki, de nem is 139le :))

mod: BP-n 10, ezzel nem tudsz mit csinálni a CCM miatt, ország úton 7, de dundizod (értsd 200 felett mész le zsidofokra 20l)

viszont VR6-ot csak úgy vennék hogy 1m körül kocsit és még 600-700k-t félre raknék a kocsira :U

annyira igaz hogy nem legyorsulja 100-ig pariba van vele, aztán bye bye GTI, már ha a 3-as széria GTI 16V-jére gondoltál.

saguaro:kb az összes pipál szépen kéken motorféknél ;]

meg 5300-ig nekem nem szimpi hogy semmi nem történik, de kinek mi.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#44045) Motion_Blur válasza Alvin_ti4200 (#44042) üzenetére


Motion_Blur
félisten

ezt én se írhattam volna le szebben :D
(2006-os Swift van nekem is)

általában aki okosan, logikusan áll hozzá a témához és már nem gyerek az ilyesmi autót vesz. fiatalt, megbízhatót.

a másik út a 10+ éves benzintemetők, 1-2 évig még biztos elmennek, de ha költeni kell rájuk, akkor...

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44046) Alvin_ti4200 válasza DroneZ^ (#44043) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

Nem tudom, mit értesz fürge alatt, de amíg az első 30-40 ezer km-t nem vezeted le én inkább nem akarnám összetörni magam a helyedben.:) Arról nem is beszélve, hogy az ilyenekhez, mint MR2 egyrészt kevés az alkatrész, ebből kifolyólag drága is. Gondolni kellene a fenntartásra is, mert a fogyasztás egy dolog, azzal minden nap találkozol, de hidd el, hogy nem az a legijesztőbb része egy autónak, ha a bukszába kell nyúlni ;)

[ Szerkesztve ]

(#44047) Alvin_ti4200 válasza Motion_Blur (#44045) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

Ezt meg én nem írhattam volna le szebben:R Egyszer majd meglesném azt a négykerekűt, ha erre (Bp) jársz;)

(#44048) DroneZ^ válasza VR6-Fan (#44044) üzenetére


DroneZ^
őstag

(#44049) DeadMeat válasza DroneZ^ (#44043) üzenetére


DeadMeat
veterán

Ha óvatosan adagolod akkor nem fürge,ha fürge akkor sokat eszik,mer a lovakat etetni kell ugye.Amugy miért fontos ennyire,hogy olyan nagyon fürge legyen?

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#44050) dízelracer válasza VR6-Fan (#44044) üzenetére


dízelracer
senior tag

"2000 körül nem mondok semmi foswagen-t mert én se vennék magamnak"

Mert? Ott a Golf IV 1.8T GTI. Jól megy, kényelmes, jól össze van rakva, nem kap el a hányinger a beltértől, teljesítményéhez képest keveset fogyaszt, alkatrész árai átlagosak, elől-hátul elférni benne és bár nem egy mai autó mégis egészen biztonságos. Mondjuk én alapból nem vennék szívó benzinest GTI, VTI, GSI, VR6 stb... Étvágyuk az van nyomatékuk szinte semmi, és az a kicsi is csak szétforgatva jön elő. Akkor már inkább egy turbós benzines. Ha már zabál legalább mennyen ahogy kell. ;]

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.