Autóval együtt is jöhet.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
(#35001) _Voyage_ válasza Tothgera30 (#35000) üzenetére
Autóval együtt is jöhet.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
(#35002) Tothgera30 válasza _Voyage_ (#35001) üzenetére
Ja, hogy ott az autó, hát észre se vettem . De komolyra fordítva a szót ez a széria ami bejövős.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Allofutes.
hobizoli
több drón kell ;P
Mindenhol van visszahivas, csak messze nem ennyi autot erint, meg ijen szintu problema miatt van, ez meg nagyon nem mind1 am, hogy az indexkar nem huzodik vissza es indexelve marad az auto mar egyenesbe fordulva is, vagy tudatara ebred az AI, es ha elveszed a gazt is gyorsul az auto, mert bevisz a vasuti atjaroba a 3 kiloval erkezo TGV ele, ami meg így egy kissé meggörbíti a bódét
Ugyhogy az a '90-s evekbol szarmazo legendas Toyota megbizhatosag meg minoseg az kb eddig tartott.
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Srácok, 1.3/1.6-os dízel GPunto/Bravo helyett van más hasonló ár-értékarányú cucc? Már írták, h itt elsősorban Bravo-ban gondolkozzak, merthogy a GPunto belül eléggé gyengus, de nekem a (hatgangos) Sport/Emotion GPunto-k eléggé tetszenek ([link], [link], [link]). Néztem Népítéletet, 4-es osztályzat alatt nem láttam dízel Bravo-t, ami nem rossz szerintem. Összességében megbízható dízel kiskocsi vagy kompakt játszana, jól felszerelve, max 3M körül, max 4 évesen (üzemanyagárak miatt most dízeleket nézek inkább).
Alfánál néztem 147-est, de az öregebb konstrukció meg olvastam a futómű esetleges gyengéiről, így kiesik. Ford nem nagyon játszik a Fiesta kis 68LE-s dízeljével, a Focus meg nem tetszik. Opelt soha. Toyota 1.4-es dízelje bejövős Yaris-ban (pl.). Corolla/Mazda 3 olyan semmilyen. Leginkább CR TDI Golf VI játszana, de az olyan 5M... És itt merül föl, h az 1.9/2L-es Pumpe Düse TDI motorokkal mi a helyzet? Kívülről nézve nagyon zajosak, de kocsiban ez mennyire hallható, pl. egy V-ös Golfban? Megbízhatóság?
Semper Fi
Mennyi km/ev futasra kene?
hobizoli
több drón kell ;P
Meg milyen áron? Mert linkeltél itt 1,9 milliótól 3,1 millióig mindent.
ha elveszed a gázt lassabban tér vissza, nyugalmi helyzetbe. Ha pedig jön a vasuti átjáró megnyomod a féket és megállsz.
Életveszélyes gyári hiba a beakadó kormányzár és MOon is 120al repkedtek le a pályáról az oroszlánok. Vagy épp a szintén 120nál elszálló elektronika. fejeznéd be az előzést de nincs gyujtás szembe meg jönnek. Ez ám az izgi helyzet.
Hozzáteszem egyik se Toyota.
legendás megbízhatóságról eszembe jutott a tag aki 3.5l/100km csinált az elmúlt 382.000kmen. Na abban a kocsiban nem 382.000km van hanem 480.000km. Oljafogyasztása 0W20ból 1-2dl 15.000km alatt. Eredeti lánc van benne és eddig egyszer cserért segédhajtószíjat. benzinpumpa, csapágyak.... minden original.
Tényleg annyi érdekelne, hogy ha egy Francia 2003as minőségileg már nem "legendás" Yaris ennyit/így bír mit tudhatott régen?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
ökölszabály, hogyha használt és nem mész évente minimum 30.000kmet ne vegyél dízelt. Amit megsporolsz a benzinen otthagyod a szervízben.
Ha véletlenül mégis dizel mert X. akkor pedig szigorúan megvétele után és 30.000kmenként üzemanyag szürő csere.
Amúgy nekem az egyik legszimpibb kocsi a Fiat Bravo. Szép, dizájnos, belül majdnem Golf, van rendes méretű csomagtere(de még nem böhöm) és ott vannak hozzá a 150Les benzinesek amik azért nagyon erősek de még nincs rá luxusadó.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
(#35010) !Overdose! válasza Khelben (#35007) üzenetére
"max 3M körül"
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Jaj, de tudtam elore, hogy majd mindjart jon a legendariumozas megint....
Ijen db meg ijen safjor minden markanal van, kar ezzel erolkodni, ez a 10000-bol az egy . Emlexel a gorog taxis Mercisre aki kapott egy ujat a regi helyett? Abban mennyi km is volt, hany millio? Az is egy ijen kiragadott pelda a nagyon sokbol. Mas meg a halalba szopja magat a Mercijevel avyg akarmijevel.
Minden csak igenybevetel fuggvenye.
Add ide, oszt par het mulva meg mar viheted is nagy generalra, mert mindjart kicsit gyorsabban fog fogyni a fek is, meg a 480000km-s elszakadhatatlan vezermulanc is lehet kicsit hirtelen megkokad a szokottnal joval magasabb terhelestol, es maris "kesz van" tole a motor. Meg lehet kicsit felutkozik parszor a lengescsillapito vmi masszivabb katyuban es instant kikopi az olajat, vagy elmegy belole a gaznyomas, es maris lehet cserelni azt is. Ez kb ennyin mulik. Ha vmi allandoan csak alacsony terhelsen, gazpedalfujassal hasznalsz nitroglicerin szallitast imitalva, akkor a vilagbol kimegy nagyjabol minden ma mar. Akkor nezd meg ugyanezt a Yaris-t, ha revlimiten vagy a kozeleben (80+% TPS) hasznalva szurod el nap mint nap. Ha akkor is megbiiirgyja igy, akkor aszondom jo. De nem fogja ne aggodj. Eleve 100km-n nem 3.5-t fog igy enni, ott kezdodik...
hobizoli
több drón kell ;P
Nem tudom pontosan megmondani, de olyan 15k.
#35009: akkor gondolom a fönti 15k miatt felejtős. De nem pont dízeleknél van nagyobb szervizintervallum? Vagy van erre valami adat, h többet kell rájuk költeni?
Semper Fi
Hát ha mutatsz nekem pl kedvedért Fiatot 500.000kmel amin még eredeti csapágyak, lánc, üzemanyagpumpa vannak és emellé még 1-2dl olajat eszik 15.000kmenként.... Naaa csak egyet. Mindegyik tudja ha kímélik....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
gyárilag rákamuznak egy 30k-s szervizintervallumot, aztán 150k kilométernél cserélheted a turbót. ha jót akarsz magadnak 10k, max 15k km-nél többet nem mész két időszakos karbantartás között.
Ha evente 15k-t megy, akkor 15k lesz a csereperiodusa, ugyanis olyan nincs, hogy 30k, csak olyan, hogy 30k vagy 1 ev.
DRM is theft
Ezt is csak azért találták ki, hogy a szervizek megéljenek. Kötelező szerviznél mit cserélsz? Olajat, szűrőket. Egyik se megy tönkre az állásban, tehát semmi baja nem lesz, ha 2 év alatt mész 15ezret és 2 évente cseréled.
Az olajnak eppenseggel nem tesz jot az allas sem (meg a fekfolyadeknak sem), masreszt meg az, hogy viszonylag keves kilometert kerul az autoba, nem jelenti azt, hogy ne mennenek vele: pl. a Matizunk megy kb evi 5k-t, viszont ehhez hozzajon napi ket-harom hideginditas - en valahogy nem lennek nyugodt, ha 15k-kent lenne benne olajcsere.
Az ilyen ekegyszeru megoldasokbol ennyit lehet kihozni, nyilvan a BMW rendszere, ahol az auto szamitogepe szamolja ki a valos hasznalati adatok alapjan, hogy mikor jon el a szerviz ideje, az mas.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Találtam egy cikket a porlasztócsúcs mért ment szét 70.000km utánról....
[link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Köszi az infókat.
Egyébként utánaszámoltam. Bravo Sport 1.4 T-Jet vs. 1.9M-Jet. Használtautón van köztük olyan 300-400k hasonló árnál és futástelejsítménynél. Évi 15k kilométernél egy 20-25Ft-os árdiffivel és 7.5 illetve 6 (ez csak hasraütésre ennyi...) literes fogysztással számolva a dízel előnye csak évi 50k ha van. Mivel nem mennék sokat, beletelne legalább 7-8 évbe, míg visszahozza az árát. Az sok....
Semper Fi
igazság szerint nyugodtan lehet az olajat 2 évente is cserélni, ha addigra megy 30ezer km-t. szvsz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Szia, ki vagy te es mit csinaltal az igazi Integraval, aki 10k-kent cserelte az olajat?
DRM is theft
8500, de most tolom ki 10k-ra.
mindössze csak olyanok között dolgozom, akik olajokkal nagyon sokat dolgoznak. egy átlag autónál a mai korszerű szintetikus olajok bőven jók, természetesen az iparág érdeke a sűrű olajcsere. de normál használat mellett simán elmegy 15k km-t egy olajcserével bármi. a mitsura a szervíz 7500k olajcserét ír elő. amit lejár a gari, ez is 10k-ra átáll, iszonyú pénzkidobás az egész.
ha szerzek egy hibridet, abban is 20k-ra kitolom a szervízt 15k-ról.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#35023) Tothgera30 válasza Integra (#35022) üzenetére
...de ha otthon elvégzed az olajcserét, az még olcsóbb, és nyugodtan lehet a szerviz által meghatározott periódust tartani, bár tényleg igaz hogy a mai olajok nagyon jók...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Lejárató kampánynak tűnik a Toyota-botrány újabb fejezete
Érdekes a végén a pinto ügy, de természetesen a toyotán nincs sapka.
Az élet kegyetlen .
Sziasztok!
Tudom nem teljesen ide való kérdés, de hátha kapok választ.
205/55 R16 - méretben milyen gumit vennétek? (tartósság, fékezés, aquaplanning)
Pirelli P6/P7
Dunlop SP sport 01
Az autó Peugeot 307 1.6 HDi (110le) - 2006. ---- árak kb. azonosak
Előre is köszönöm!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
(#35026) SaNyEe válasza sosperecek18 (#35025) üzenetére
Itt sztem hamarabb válaszra lelsz
-- end of transmission --
Ott kezdte. [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
(#35028) Khelben válasza sosperecek18 (#35025) üzenetére
Nekem Bridgestone ER300 van ebben a méretben, a defekttűrő változat, teljesen jó. Mondjuk én ritkán használom a kocsit 3000-es fordulat felett
Ez amúgy a gyári mérete a kocsinak?
kivétel erősíti a szabályt
-- end of transmission --
Már hoznám elő a motort...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#35031) aero. válasza Tothgera30 (#35030) üzenetére
mi lapul a garázsban?
[ Szerkesztve ]
(#35032) Tothgera30 válasza aero. (#35031) üzenetére
Egy kis Suzuki Wagon R+ meg egy Honda rotáció , más semmi . A másik házban van (nem fért máshova) egy Mz Etz 150 De Luxe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Ismerős autót keres, de nem nagyon tudja, mik jöhetnek szóba, mivel ezt a kategóriát alig ismerem, nem tudtam sok hasznos infót adni, szóval kellene egy kis segítség:
- Maximum 6M forint a keret.
- Legyen nagy az autó, 1 gyerekülés be kell férjen, egy sofőr, egy anyuka, meg két 10 év körüli gyerek, csomagokkal együtt.
- 5 évnél ne legyen öregebb
- Évi kb 70.000km utazást bírjon, durván 70%-ban autópályán
- Ne fogyasszon sokat
- Legyen borzasztóan kényelmes, minél kényelmesebb, annál jobb.
- Legyen magas, sokat járna rossz utakon.
- Legyen benne bőr, automata váltó, ülésfűtés(szellőztetés se gond, ha van), napfény roló hátul jól jönne.
- Legyen nagy kesztyűtartója, meg sok pakoló zsebe.
Nagyjából ennyi a kívánalom rész, most egy 9 éves Ford Galaxyt vált, amibe 400.000+km van, 2 éve az övé, de nem szereti.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Több gond is van vele:
6 éves, nem bőrös, manuális váltós, nem ülésfűtéses.
De akkor megnézem picit jobban a land cruisereket, hátha van olyan, ami jó lenne.
Ötletnek nem rossz.
Ez pl jó lenne, de regadó nincs benne, az meg legalább 1-2 millió: [link]
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Én találtam előbb használt autós oldalon Pajerot azokkal a beállításokkal.
Ha magasabb építésű kell akkor Pajero,Chrysler kisbusz vagy mi a csöcs, Kia Sorento ilyesmik vannak.
Amúgy meg BMW 530 D kombi, Passat(?), Chrysler 300C, Peugeot, de ezek sztem kiesnek a pakolhatóság miatt.
300C max kívülről nagy, csomagtartó ahogy láttam egyet, nem volt nagy.
530d az szerintem kicsi, galaxy méret környékén gondolkodnak, 5 ember nem hiszem, hogy az 5-ösbe befér. Passat-Mondeo szerintem így ki is esik.
Peugeot-ból mire gondolsz? 407sw?
70.000 évi futást elbírna egy kia sorento? Illetve dízelek mennyire bírnák?
Törökország-magyarország-németország közötti ingázásra lenne használva, illetve szinte minden második hétvégén családi kirándulásokra.
Pajero-ból 6db van, ebből így első ránésére legalább 3 felejtős, a 4.-ben sok a km, az utolsó kettő meg tűrhető: [link], [link].
Kérdés, hogy ezek a 3200-as dízelek mennyit esznek ekkora dög kaszniban, illetve mennyire megbízhatóak, strapabíróak?
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Ez nem tűnik rossz választásnak: [link].
De ahogy látom, 3 pedál van benne, pedig automata. A 3. az mire való?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Touareg? Elég jó áron van használtan, bár V6-os 3.0TDI-t nem sokat láttam, azzal a legjobb talán.
(#35039) _Voyage_: 2 pedál van. Baloldalt lábtartó. Bár az egyik képen ahol oldalról van látszik tényleg egy, nem tudom, talán a motorháztetőé, vagy valami rögzítőfék talán.
Valami ilyesmi, de ez nem is pedál.
[ Szerkesztve ]
Toureg nem túlárazott, mint minden VW?
Benzines, SUV esetén nem igazán jöhetne szóba, mert leenné a csillagos eget is.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
BMW X3? kicsi? csúnya?
Helyesebben: BMW X3: kicsi! csúnya!
CX7-et most megnéztem egyet kép alapján, hát nagyon kicsi. Range Rover méret lenne az igazi, de 6 misi alatt nincs max 5 éves dízel.
Ezek a touregek elég jók, ki is nyomtatom szerintem. Köszi.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
merciben ott a rögzítőfék pedálja van.
és ebben is. ha megnézed, felette van egy oldó kar,. a bal oldali szellőzőrostély alatt
[ Szerkesztve ]
a 2004ben frissített Sharan/Galaxy/Alhambra jóval jobb mint a korábbiak. Van 4Motion is de ahhoz nincs automata.
Aki ennyit megy, az tartson 2 kocsit, egyet rossz útra, másikat pályára. Persze ezek a kívanalmak nem konzisztensek, ilyen autó nincs.
Rock'n Roll
nálam szarért húgyért adják a tuaregeket, egyedül a merci meg a bmw tartja az árát. kevésbé felszerelteket kapsz ebből a kettőből, idősebbeket is, drágábban vagy minimum a jobban felszerelt vw és audi áráért. de ki a rák akar már egy tuareget.. megnéztem jó sokat, azért a sorjás visszapillantó tükrök a kedvenc részeim mai napig rajtuk. gyorsan átlépi az ember a tuaregeket és néz inkább másikat.
ha autópálya, utazás, akkor dízel, ez egyértelmű, 3 literes egy ekkora géphez kell.
x5 3.0d 8 liter ha nem tolod neki, ha tolod pályán, akkor az is már 10 felett van, a nagy homlokfal minden ilyen gépnél megköveteli az árát. de mondjuk amennyiért nézel, csak lelakott első szériás darabokat kapni belőle.
de nézz meg pár lc100-ast 3 literes d4d-vel, bár asszem az nem fér bele a keretbe.
amúgy benzines suv is jó, nálunk outlander turbo 9 literből jár. de ha megtolod akkor 13 is lazán. amúgy ezek kiesnek nálad, mert rendkívül kicsi a csomagtartója, teljes értékű pótkerék van a padlóban.
nézd meg az automata x3 dízeleket, talán érdemes, mert ezért az árért talán a legjobbak. én valszeg ezt választanám.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
botrány ez a lábkézifék, rühellem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Bizony, az új Galaxy nagyon jó utazásra, hely pedig van benne bőven.
[link] Totalcar is szerette.
Na, ez a fórum egy az egybe lett továbbítva, így nem kell annyit tolmácsolnom.
X3 az kicsi, biztosan.
X5 túl felvágós, nagy, nem olyan a stílusa, hogy x5-be üljön...
Új galaxyról valóban jó a vélemény, de a mostani miatti rossz tapasztalatok alapján kapásból kizárta.
Pajero, Land Cruiser akkor marad a kalapban egyelőre.
Zafiráról vélemény, az újról?
Cryshler Grand Voyager? Bár erről azt olvastam, sokat eszik.
Volkswagen Touran mekkora kb?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Zafiráról nem hallottam eddig rosszakat. Nekünk soha nem volt problémánk az Opel motorjaival.
A Grand Voyager egy nagyon jó autó szerintem, viszont azt mondják, hogy lomha. A Touran meg olyan C-Max körül lehet, nem tudom. Viszont idén jön az új Sharan.
De szerintem az új Galaxy-t sem kéne félredobni, a vezess.hu nagyon dícsérte.
[ Szerkesztve ]