Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#19001) Mr.Grincs válasza anjani182 (#18980) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Így van, egyre többen tekingetnek japán fele. Micsu, Suzuki, nemtudom a mazda mennyire japán stb. Koreai a kia amire 7 év gari van és azok már kezdenek autót is gyártani. Nem szarral gurgáznak az biztos. Hyundai is szépnek mondható autókat gyárt mostanában. Olcsóbb, pl a susuki, meg fenntartrani sem olyan nagy rémálom szervíz terén. 1,3 DDis dízel Suzuki Ignisünk volt az össz javítás amit költöttünk rá 7 rongy volt a fékbetét előre, + az olaj amit öntöttünk bele, amikor kellett + a szélvédőmosó de az más megint. Ezezn kívül sosem volt szervízben. Végül kb 190 ezr kmterrel adtuk el semmi baja nem volt csak váltani kellett.
Egy csomó autógyártónál kajak nemértem a motortervezést hogy állapítják megy autóhoz, sok autónál láttam hogy nagyon kicsi a motor épphogy elviszsi kocsitszekrénytnemhogy terhelés alatt, ezt nevezem okos spórolásnak. Attól még hogy köbcentire mást fizet be az ember nem spórol vele inkább többet veszít a tankolással..

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#19002) VR6-Fan válasza rootkiller (#19000) üzenetére


VR6-Fan
veterán

itt egyesek nagyon elvannak tévedve hogy majd az 1,6 motorral 5.-be meg 4.-be lehet 100 körül elözgetni azokat nem pont ország uti hajtásra találták ki (jó persze ako normálisan autozik annak bőven elég egy 1,6-os 100 lovas benzines bárhova)

de nyilván nem arra kell számítani egy ilyen kaliberű motortól hogy erőből elmegy bárhol, és mot tök mindegy hogy honda(jó tudom van 1,6 160 lovas motoruk bla-bla, de azt is "szét kell forgatni" hogy menjen) vagy VW.

ez megint sarkítás részedről hogy a dizel jobb jah, de ott egy 1,9-2.0 turbos motoról beszélsz...

ezt az 1,4 tsi mániát se értem.. mivel lesz jobb mint egy sima szivó 1,8 20V, talán alacsonyabb fordulat tartományba jobban fog húzni de fönt elég durván elfog fognyi...

de azért kis pedálozás az 1,6 -os motorok mellett, 1,6 16V 212le

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19003) rootkiller válasza Mr.Grincs (#19001) üzenetére


rootkiller
őstag

Egyébként van Passat Combi is 1.4 TSi 122/125lovas motorral.

Artengo TR 990 Pro

(#19004) Rick4 válasza Mr.Grincs (#19001) üzenetére


Rick4
félisten

Nem szarral gurgáznak az biztos. ..ezt más a Q7-es audira mondta, és oda illik is..[link]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#19005) Mr.Grincs válasza Rick4 (#19004) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Olvastam a tesztet én is és igen az autó:) De megelégednék egy 320CDi ML Mercivel is. Szerintem formailag jobban néz ki igaz kissebb egy kicsit, mint a Q7. Igazi dízelmozdony:D :C

rootkiller: Az biztos jó lehet nagyon ahhoz a kasztnihoz. :W Tiguanhoz is van egy 1,4 es motor azt is nagyon praktikusnak találom:D
ismerősünk megkérdezte hogy nekünk is ilyen sokat fogyaszt a bmw-nk miért nektek mennyit kíván? X3asa van 2.0D motorral és 9 alatt nem megy el vele, nekünk X5 van automata 3.0D 8,5, 8,8 9,0 9,6 attól függ hogy hol mennyit mennyivel:D Kicsit lefehéredett a forma amikor közltük vele az infókat.

[ Szerkesztve ]

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#19006) anjani182 válasza VR6-Fan (#19002) üzenetére


anjani182
őstag

1,4TSI miért jó? Azért mert a biztosításnál sokat jelent, ha 1,4-ből megvan az, ami másnak 1,6-ból. Így veszed az 1,4TSI-t és örülsz, mint majom a farkának. :D

Visszatérve az alulméretezett motorokhoz, hát igen, most egy 1,4HDi szaladgál alattam, szerencsére 98%-ban egyedül járok, így annyira nem gáz. De amúgy gyenge, mint a sz@r, nincs mit fényezni.

Kipróbáltam múltkor az 1,4es 97lovas Aurist, erre is csak ezt tudom mondani, harmat gyenge. Sajnos ez van, erre van pénz, alap motorok a kategóriákban, megkérik a nagyobbak árát. :(

Csak vegyük az Auris esetét, vagy akár ott a 308, vagy az új Golf, 300-400 ezreket kérnek el a nagyobb, erősebb motorokért. És itt erről van szó, ezt nem tudom megfizetni én sem, mert nem az a 2 deci fogyasztás meg a kicsit magasabb kötelező riaszt el, hanem az áruk. Sajnos ez van... :(

Forever and ever, let's make this last forever.

(#19007) VR6-Fan válasza anjani182 (#19006) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szerintem az aurisban az 1,6 kevesebbet fogyasztana mint az 1,4-es. ;)

szvsz én inkább nem vennék új autót, ha nagyon új szagú kell akkor inkább valami 2-3 éveset 50k km alatt vagy közelében, nagyobb, jobb gépet, esetleg jobban felszereltett is vehetsz annyi pénzből, pl corollak?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19008) anjani182 válasza VR6-Fan (#19007) üzenetére


anjani182
őstag

Igazából nem nagyon vonzz egy nagyobb gép, majd elválik mi lesz.

De amúgy használtauton néztem, jó áron mennek az 1-1,5éves Aurisok, 3,3-3,4ért már vannak tetszetős példányok (Luna felszereltség) :R

Forever and ever, let's make this last forever.

(#19009) rootkiller válasza anjani182 (#19006) üzenetére


rootkiller
őstag

Az 1.4 TSi-nek van 122, 125, 140, 160, 170 (Golf 5 GT Sport), 180 (Ibiza Cupra) változata is, és az összes jobb, mint az 1.6 FSi motorok.

Artengo TR 990 Pro

(#19010) VR6-Fan válasza rootkiller (#19009) üzenetére


VR6-Fan
veterán

azért megnézném hogy melyik lenne jobb 122 lovas tsi vagy 130 lovas 1,8 20V, mondjuk egy 4-es golf kasztniba... és itt nem csak gyorsulásra gondolok... :U

azért ettől az 1,4 motortól nem kell hasra esni, amit a biztosításon nyersz egy 1,8-2l szemben azt fogyasztásban elbukód.

de hogy éljek egy jó barátom szavaival:"Figyeljétek meg nem sokára CSAK a MAGYAR piacra lesz A8 1,4 TSI."

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19011) Mr.Grincs


Mr.Grincs
veterán

Megnéztem a toyota honlapján az aurist, meg a yarist az új yaris nagyon jó, néz ki.
Ami nagyon cink hogy ugyan az a motor van benne az aurisban is meg a yarisban is 1,4 D4D szelepes közös nyomócsöves turbódízel, azt hittem ezek már 16 szelepesek, de nagyot néztem mikor láttam hogy nem:( ez van 5 sebességes váltüval meg robotváltóval.
A nagyobbik motor az már 16 szelepes.
Yarishoz elmegy a ez fajta motor.

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#19012) rootkiller válasza VR6-Fan (#19010) üzenetére


rootkiller
őstag

Nem figyeltél eléggé. Én az 1.4 TSi vs. 1.6 FSi -re mondtam h az 1.4 veri az 1.6ot.

Artengo TR 990 Pro

(#19013) anjani182 válasza Mr.Grincs (#19011) üzenetére


anjani182
őstag

Én csak egyet nem értek.

Auris 1,4 D4D 8szelep, 90ló, 190nM gyorsulása 12sec
Auris 1,4VVTi 16szelep,97ló, 130nM gyorsulása 13sec

Hát igen, mondhatnánk, hogy persze, persze a dízel nyomatéka nagyobb, ezért megy jobban DE:

Auris 2,0 D4D 16szelep, 126ló, 300nM gyorsulása 10,3sec
Auris 1,6VVTi 16szelep, 124ló, 157nM gyorsulása 10,4sec

Na most, akkor ezt magyarázza el nekem valaki! Miért megy jobban a kevesebb lóerős 1,4-es dízel, mint a több lóerős 1,4-es benzines, viszont ott a baromi nagy 2,0 dízel sok-sok nyomatékkal, és az meg az 1,6-os benzines szinten gyorsul.

Hol itt a logika?! :F

Forever and ever, let's make this last forever.

(#19014) tildy


tildy
nagyúr

Hallgattam @-ra. Mivel elvitték beszámíttatás nélküla kocsim, ezért.... Ezért most egy ideig nem kell nekem autó, úgyis bkvzom....
Pénzt elrakom, rakom félre lakásra.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#19015) hobizoli válasza dragonfx (#18931) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Hagyjuk mar ezt a tulterhelt turbo parat, eleve tevuton jartok az emletekkel
Egy szivo motor, ami porgesbol hozza ki szetuvegelve ugyanazt a lojjt, az nagyobb igenybevetelen fut, mint a turbos motor, mivel a fordulattal exponencialisan nonek a tomegerok, a feltoltessel pedig csak max egyenesen aranyosan, tovabba az sem mind1 mennyi a loket, foleg ha szivo a motor.
Joreggelt.

15 eve '93-ban PuntoGT 1372ccm-bol mar 136LE volt 204Nm nyomatekkal, 4 evvel korabban a mk2 UnoTie meg 118, az akkori 2.gen turbokkal, amiknel ma mar fenyevekkel jobbak is vannak, es tok szeria szivomotorbelso van bennuk gyarilag, semmi kovidugo meg 4340-s H profilu repulogepipari acelotvozetu hajtokar, a szivo motorhoz kepest a hengerfejben az egesterbe van okozva egy ~2mm-s besullyesztes, hogy alacsonyabb legyen a szivonal a CR, aztan jonapotkivanok.
Nem varialtak tul a dolgot.

hobizoli

több drón kell ;P

(#19017) hobizoli válasza VR6-Fan (#19010) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Ja hiszen egy 1.4-s motor tobbet ker enni atlagban, mint egy 2.0-s :DDD

Oregem, pont ezert csinalnak kis ccm-u feltoltott motorokat, mert nem igy van, manapsag sok mindent az emisszios normak miatt csinalak ugy, ahogy.
Nyomod neki, az 1.4 feltoltott minimum ugy megy, mint egy szivo 2.0-s -es egyatalan nem biztos, hogy tobbet eszik ekkor, mert eleve jobb a feltoltott rendszer hatasfoka, mint a szivoe-, nem nyomod annyit ker, mint egy szivo 1.4-s. Olyan, mintha ket motor lenne az autoban
Ez atlagban mindig kevesebb lesz, mint a szivo 2.0-se, es a karakterisztikaja is sokkal jobb a feltoltottnek

hobizoli

több drón kell ;P

(#19018) dragonfx


dragonfx
veterán

hello ez a vw fun club ? :U :C

bmw rulezzzz

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19019) VR6-Fan válasza hobizoli (#19017) üzenetére


VR6-Fan
veterán

oké a mai feltöltősök tényleg gazdaságosabbak.

de pl 4-es golf 1,4 16V(75le) vs 1,6SR(102le) az 1,4-es többet zabál, ország út kivételével mindenhol, jó mondjuk ez városon kivül nem nagyon számot tevő de aki városra veszi, az annyira nem jár jól az 1,4-esel, főleg ha klíma stb ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19020) Mr.Grincs válasza anjani182 (#19013) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Nah ez az, hogy ezt nem nagyon tudom. A dízel alacsony fordulatszámon adja le a maximális nyomatékát 1500 és k2500 közötti rpm között a benzines meg olya 3000ezer körüli tartománynál adja le, majdnem kétszer annyinál mint a dízel de lehet ez lehet hogy erős tulzás.
Az az 1 másdperc annyira nem számít ebben az autókategóriában, meg szerintem senki nem méri le stopperral hogy mennyi idő alatt gyorsul...Sokmindentől is függ teli tank vagy nem hány személy stb keréknyomás... Én nem nagyon nézem ezeket a gyorsulási adatokat, nem versenyzésre vezsem az autót.
De kicsit furcsa hogy egy toyota aki jó dízelmotorokat csinál 8szelepeset rak be az autóiba, yarishoz ideális jólrepíti azt a kis kasztnit de szerintem egy aurishoz kevéske full terheléssel.

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#19021) hobizoli válasza VR6-Fan (#19019) üzenetére


hobizoli
nagyúr

1.4 alulmotorizalt belepomodell
Nezd meg az 1.8 20v meg az 1.4TFSI adatait.

hobizoli

több drón kell ;P

(#19022) Zsubi


Zsubi
őstag

Azért nem kell lenézni azt a kis 1.4TFSI motort, mert elég nyomatékos és még megy is rendesen, igaz olyankor 10-11 litert megeszik :)

[ Szerkesztve ]

(#19023) #TOTTI válasza anjani182 (#19013) üzenetére


#TOTTI
őstag

Nekem Opel Astra G VAN 2.0DTi van 100Le 230nm.. és a gyorsulása 12.5sec...

Mivel az a váltó másképp van skálázva és bár nem jo a gyorsulása 0-100ra de sokkal rugalmasabb pl 3.ban 60-100ra fele annyi padlóval mint pl az 1.6 16V Astra.. ami megint csak 100LE..

80-140re pedig kb 5seccel rövidebb mint a 100LE 1.6os..

Az 1.4es azért megy jobban mert hosszabb az 1. fokozat városi használatra.. a nagyobb dizelnél pedig arra valo az egyes hogy meggurulj kb 20-30ig... max...

(#19024) Zsubi válasza #TOTTI (#19023) üzenetére


Zsubi
őstag

Nekem Golf III GT 1.6 (100Le) + megvan írva az elektronikája (+10Le) és 9.2sec volt a legjobb időm :D

(#19025) dragonfx válasza Zsubi (#19024) üzenetére


dragonfx
veterán

ez elég tisztes hány kiló az? :U

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19026) #TOTTI válasza Zsubi (#19024) üzenetére


#TOTTI
őstag

Igen azok jól pörögnek! Van még nekem 2005ös VW CADDY 2.0SDI kb olyan 17sec volt a legjobb időm.. lejtőn.. ebben az egyes nagyon hosszu vagyis annak tünik mert amig elér 40ig az 9sec..:)

Szerk.: Az Astrat most vettem versenyautó a caddyhez képest...

[ Szerkesztve ]

(#19027) TexT-BoY


TexT-BoY
addikt

csokolom de nagy a fejetlenség, repkednek a lojjerők és a másodpercek, padon meg gyorsuláson meg senki nem mér:D.

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#19028) VR6-Fan válasza Zsubi (#19024) üzenetére


VR6-Fan
veterán

3-asból a GT nem 1,8-as volt és 90 lovas :U ?

100lovas 1,6-os, hüm AEK vagy AFT? esetleg egy képed nincs a motoról?
(közben kezdem sejteni melyik motor is az :) )

dragonfx:valamivel 1000kg felet volt az alap modell.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19029) #TOTTI válasza TexT-BoY (#19027) üzenetére


#TOTTI
őstag

Bocs de egy 70lovas caddy TGKt meg egy 100as astra TGKt.. nem fogok kimérni.. csak belecsöppentem... de talan nem is erre gondoltal...

(#19030) dragonfx válasza VR6-Fan (#19028) üzenetére


dragonfx
veterán

nekem se ártana egy 10-15 lovas megírás..ha már lúd legyne kövér legyne mire fognom ha szétmegy a hengerfej :C

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19031) anjani182 válasza #TOTTI (#19023) üzenetére


anjani182
őstag

Na, valami ilyesmire gondoltam én is, hogy 70-ről mondjuk jobban ugrik, vagy ilyesmi :R

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#19032) Zsubi válasza dragonfx (#19025) üzenetére


Zsubi
őstag

1120kg azt hiszem így fejből.
Most így 7000 ezerig forog, és a motor kód: AEK.
Jól tudod volt belőle 1.8 90Le változat is de szerintem az 1.6 jobb ezzel a változtatható szívócső hosszal alacsony fordulaton pláne most, jó nyomatékos.
2.-ban most 100-at megy, elötte amikor ne volt megírva csak 90-t.
De elötte az volt a baj hogy 6000 ezernél elkellet váltani mert nem ment most ráérsz 6900-7000-nél és folyamatosan tol.
Jah és a legfontosabb h nem eszik többet :D

[ Szerkesztve ]

(#19033) VR6-Fan válasza dragonfx (#19030) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát max 10le-t lehet a kis köbcentis benzineseken húzni az elektronikával (már ha minden gyári marad, kb vissza nyered az új kori teljesítményét :D )

kéne venned egy leömlőt kikönyítettni a motor meg 4 verseny pillangó nagy befecsikel ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19034) hobizoli válasza VR6-Fan (#19033) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Vezermutengely kell.

hobizoli

több drón kell ;P

(#19035) Zsubi válasza VR6-Fan (#19033) üzenetére


Zsubi
őstag

Elég lenne 1 alapos hengerfej munka ha lenne időm+vezérműtengely :D

[ Szerkesztve ]

(#19036) TexT-BoY válasza Zsubi (#19032) üzenetére


TexT-BoY
addikt

"jó nyomatékos" ;]

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#19037) VR6-Fan válasza hobizoli (#19034) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ok kifelejtettem tényleg vezérmű tengely, akkor már ha dől bele rendesen a nafta, kis szelep tágítás, elehetne játszani a szívó benyással rendesen, de nagyon sokba kerül :(

akkor inkább egy turbos motor vagy tényleg TDi...

TexT-BoY:abba azért a japánok se bővelkednek :U , de szerintem itt már nem is az a lényeg

Zsubi:VW-nek mióta van 1,6 TDi-je?

talán majd CR-ből lesz a 6-os golfba, PD-ből meg 1,4-es van és van a sima TD 1,6-osba.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19038) Zsubi válasza VR6-Fan (#19037) üzenetére


Zsubi
őstag

Erősen gondolkodok az 1.9TDI vagy 1.6TDi-ben :D
vagy esteleg PDTDI :)

Krézi féle mechanikus adagoló+változó geometriás turbó 1.9TDI-re és már van is 180-200Le :DD

[ Szerkesztve ]

(#19039) hobizoli válasza TexT-BoY (#19036) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Bagoly mondja... :DDD

hobizoli

több drón kell ;P

(#19040) TexT-BoY válasza hobizoli (#19039) üzenetére


TexT-BoY
addikt

...verébnek,
hülye veréb,
turbózd meg!;)

[ Szerkesztve ]

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#19041) VR6-Fan válasza Zsubi (#19038) üzenetére


VR6-Fan
veterán

előző h.sz-mben egy kérdés neked

ezt a nagy tdi faragást annyira nem értem, mi az istenek ilyen olyan adagoló...

1,9 pdtdi, gyári 130 lovas merci vito cooler és egy jó chip 186 paci meg 400nm, nem megy tönkre a motor 1 év után.. (mehet följebb is csak már nem tartós), 6-os kézi váltóval.
egyedül a nyomó oldali csövezést éri meg kicserélni mert azt szokása szét nyomkodni..

meg egy relatíve nyitott rendszert alá.

bár kellene a fenének az kereplő undorító kormólós valami...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19042) Zsubi válasza VR6-Fan (#19041) üzenetére


Zsubi
őstag

Golf II 1.6TDI-re gondoltam :D
Nagyon meg lehet csinálni az 1.6TDI :K
Tudod ahol a füst ott az erő ;)
Ezzel csak az-az 1 baj van h ennél nagyon többet nem tudsz majd a gyári turbóval kihozni belöle
Golf VI 1.6TDI lesz azt hiszem 110Le :)

Alapszabály: több ló-több zab
A nagyobb teljesítményhez többlet üzemanyagot kell az égéstérbe juttatni. Ezt többféleképp el lehet érni, de nem mindegyik hoz megfelelő eredményt, sőt szélsőségesen megnövelheti a motor hő és mechanikai igénybevételét, ami az élettartam rovására megy!
Gyárilag a befecskendezőrendszer minden paraméterét gondosan behangolják, nem sok tartalékot (ritkán több 20 %-nál) hagynak a rendszerben. Már aki megelégszik ennyivel, annak legpraktikusabb egy csip és nincs szüksége másra. De a lóerőmánia drogfüggőséghez hasonlítható, ami ma elég, az holnap már kevés...! :D

[ Szerkesztve ]

(#19043) TexT-BoY válasza Zsubi (#19042) üzenetére


TexT-BoY
addikt

:U aha

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#19044) VR6-Fan válasza Zsubi (#19042) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem értem hogy lehet egy elő kamrás dizelből TDi-t csinálni, max ha a fej kompatibilis, azt meg nem hinném hogy ennyire lego lenne a VW :D

már mint miből az 1,9 pd-ből? de olyan 200 fölött picivel (asszem 217-es volt a legbrutálisabb chip) amit a srác még megírnt ismerősömnek (B6-os passat), de felesleges volt mert annyival nem tudod többet teljesítményben mint amennyire drasztikusan emelkedett a fogyasztás és csökkent a motor élettartalma.
am meg mert attól hogy felraksz egy nagy turbot a tdi-re meg egy húzott adagolót a csúcsok nem nagyon kultiválják ,se a főtengely, azért egy komoly TDi nem abból áll hogy kap egy nagy turbot meg egy adagolót.

golf 6-ba hallottam én is az az 1,6 CRDI-t (és nem TDi-t).

h.sz.-ed 2. felére, ezt jó tudni ;)

PD-ben azért nem 20% tartalék van am a VW elég sok motorjában bőven benne hadja a 20%-ot, a japánoknál szokás gyárilag is kevés tartalékkal kiadni a motorokat.

"nagyobb teljesítményhez többlet üzemanyagot"-> ez után mondja nekem valaki hogy egy majd 200 lovas dizel 6liter eszik, jah 6.-ban ország úton 100-al!

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#19045) TexT-BoY válasza VR6-Fan (#19044) üzenetére


TexT-BoY
addikt

többlet teljesitmény városi hazsnálatban nem érzékelhető...

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#19046) Zsubi válasza VR6-Fan (#19044) üzenetére


Zsubi
őstag

Igazad van, Common Rail-re gondoltam én is természetesen :)
A mechanikus alkatrészek elviselnek simán 200Le-t, a bajok 250Le körül kezdődnek de akkor sem a főtengely hanem (amiről én tudok) h eltörik az blokköntvény a csapágy háznál az egyik ismerős pont ez miatt cserélte már a 2. blokkot és egyszerűen nem lehet vele mit csinálni

Ha növeljük a mennyiséget (dózist), akkor vagy az adagoló (vagy a meghajtása) szakad meg, vagy az elnyúló égés hátrányos hatásaival kell szembenéznünk. Ezért legelsõ módosításként a porlasztócsúcsok cseréje javasolt. Aztán ha ez is kevés, ellehet kezdeni "kotorászni" az adagolóban. Az egészet kicsit hasonlítani lehet egy motorhoz, itt is van furat-löket. Ha többet akarunk, nagyobb elemmel a furatot, a löketet pedig nagyobb emelõtárcsával lehet növelni.

[ Szerkesztve ]

(#19047) tildy


tildy
nagyúr

Lehet mégsem veszek kocsit. Félrerakom a pénzt...

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#19048) fekeandras válasza Zsubi (#19038) üzenetére


fekeandras
őstag

Én a Szabó Feri megoldásait részesíteném előnyben. :K
Dízelben ő a király jelenleg.
(Mert ő az aki 3D programokkal lemodellezi a motorban, hengerfejben a gázáramlást stb.. és az alapján saját tervezésű hengerfejet gyártat le.Nem kicsit tuning őrült...)
A 90 Quattrójában ott figyel már egy ideje egy 1.9PD TDI 400lóerő és 600Nm feletti teljesítménnyel ...
Hibamentesen!

[ Szerkesztve ]

(#19049) Zsubi válasza fekeandras (#19048) üzenetére


Zsubi
őstag

Nem ismerem sajnos :D :B

(#19050) Integra válasza TexT-BoY (#19045) üzenetére


Integra
titán

hja, van itt autóskártya feeling ezerrel.... :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.