Így van, egyre többen tekingetnek japán fele. Micsu, Suzuki, nemtudom a mazda mennyire japán stb. Koreai a kia amire 7 év gari van és azok már kezdenek autót is gyártani. Nem szarral gurgáznak az biztos. Hyundai is szépnek mondható autókat gyárt mostanában. Olcsóbb, pl a susuki, meg fenntartrani sem olyan nagy rémálom szervíz terén. 1,3 DDis dízel Suzuki Ignisünk volt az össz javítás amit költöttünk rá 7 rongy volt a fékbetét előre, + az olaj amit öntöttünk bele, amikor kellett + a szélvédőmosó de az más megint. Ezezn kívül sosem volt szervízben. Végül kb 190 ezr kmterrel adtuk el semmi baja nem volt csak váltani kellett.
Egy csomó autógyártónál kajak nemértem a motortervezést hogy állapítják megy autóhoz, sok autónál láttam hogy nagyon kicsi a motor épphogy elviszsi kocsitszekrénytnemhogy terhelés alatt, ezt nevezem okos spórolásnak. Attól még hogy köbcentire mást fizet be az ember nem spórol vele inkább többet veszít a tankolással..
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!