Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#35951) hobizoli válasza dízelracer (#35947) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Porlasztocsucs darabja bele 120k... es maris 8literrel jar :DDD

hobizoli

több drón kell ;P

(#35952) dízelracer válasza hobizoli (#35951) üzenetére


dízelracer
senior tag

145 :DDD

(#35953) tibi666 válasza dízelracer (#35950) üzenetére


tibi666
senior tag

gondolom ott van a nyomatékmaximuma. ott működik legideálisabban a motor.

(#35954) zoo8800 válasza dízelracer (#35950) üzenetére


zoo8800
veterán

Elég nehézkes elhinni, a Golfra legalább egy literrel többet saccolnék 130-nál. Katalógus szerint az átlagfogyi 6,2L.

dave93
az a faberakás a műszerfalban elég LOL :)

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#35955) hobizoli válasza tibi666 (#35953) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Ha nincs gazpedalallasszog, mert csak tartja a sebssseget, akkor szivokent jar, es akkor nincs nyomatekcsucson

hobizoli

több drón kell ;P

(#35956) hobizoli válasza zoo8800 (#35954) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Jo, de a gyar ezt a defeketes gumis betonkeveros Kamaz hegymeneti vontatasara irta

hobizoli

több drón kell ;P

(#35957) zoo8800 válasza hobizoli (#35956) üzenetére


zoo8800
veterán

Nem szokásuk ilyen adatokat közölni. Sőt, inkább lefelé kerekítenek.
Az első kerekesé csak 5,3L.

rip and tear, until it is done

(#35958) dave93 válasza zoo8800 (#35954) üzenetére


dave93
őstag

Hát igen, de jobb mint a semmi :D Ez aztán a legkevésbé érdekel, inkább műszakilag mondom mennyire megbízható, reális-e az ára? 700k alatt nézegetem a négykerekűket.

(#35959) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

Ha egy igazán jó autóban ülsz, leszarod a fogyasztást :) :P :U

(#35960) zoo8800:Mondjuk, de amúgy poénnak szántam, de van igazság benne.

[ Szerkesztve ]

Smoke & Torque

(#35960) zoo8800 válasza Szplöttyy (#35959) üzenetére


zoo8800
veterán

Ez mi volt? Napi bölcsesség?

dave93
totalcar népítéleten nézz szét, a Rover nem egy sűrű darab...

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#35961) Khelben válasza Szplöttyy (#35959) üzenetére


Khelben
nagyúr

Épp akartam írni, hogy nekem most 11,5-ön áll a fedcomp, de leszarom :D
Egy Lupoba be se férnék :)

[ Szerkesztve ]

(#35962) sosperecek18 válasza dave93 (#35958) üzenetére


sosperecek18
senior tag

Hali! Mivel én is nézegetem a 800k alatti dízeleket, pont ezt néztem a minap, és nekem is megtetszett...ha akarsz róla véleményt látni látogass el a t.talcar.hu oldalra majd népitéletek...ott lesz elég sok vélemény...sokan írták hogy mivel angol autó, így az alkatrészárak sem valami olcsóak...de nézd meg az egyes személyek általi véleményeket...sokmindent megtudhatsz az esetlegesen kiválasztani kívánt típusról...jó kis sűrítmény.

Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86

(#35963) dízelracer válasza Khelben (#35961) üzenetére


dízelracer
senior tag

De elférnél. Én 184cm vagyok és majd 120kiló. Kényelmesen el tudok helyezkedni benne. Persze csak elöl.

(#35964) VR6-Fan válasza hobizoli (#35945) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ah franc megint dupla :W

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#35965) VR6-Fan válasza hobizoli (#35945) üzenetére


VR6-Fan
veterán

gyűrű, meg irdatlanul széjjel volt kopva rajta, kb minden....

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#35966) zoo8800 válasza Khelben (#35961) üzenetére


zoo8800
veterán

mid van? :)

rip and tear, until it is done

(#35967) t1 válasza zoo8800 (#35966) üzenetére


t1
addikt

Mondeo V6

[ Szerkesztve ]

(#35968) Tothgera30 válasza zoo8800 (#35948) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ez igaz, de azért nem papám Vitarája, szóval kicsit más a súlypontja is, de a futóműve nagyon ott van (de azt már nem mertem írni).

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#35969) Dare2Live válasza zoo8800 (#35948) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

dizel + a 3Les lupo + audi 2 erre van kihegyezve.

amíg az anyagi része érdekel és a porlasztócsúcs darabja 145K, nagynyomású szivatyú 200K+ addig mondjuk az egész fejvakarós, hogy megéri e. Na ezért lehet rányulni a brokira a használt dízelel....

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#35970) Khelben válasza dízelracer (#35963) üzenetére


Khelben
nagyúr

Hát nemtom, kevés autóban ültem eddig, amiben kényelmesen elférek. Én terpeszben szeretek vezetni :D

(#35971) hobizoli válasza Dare2Live (#35969) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Ehhez kepest benzinesbe meg kiscsillio gyarto gyart benzin/E85 injektort, 39-59USD per darab uj aron
Csak korul kell nezni. :P

hobizoli

több drón kell ;P

(#35972) Rick4 válasza Khelben (#35970) üzenetére


Rick4
félisten

A mondeo max L-es kocsi, el se lehet benne férni, az ergonómiát hadd ne említsem, a lábamat alig tudom a kormány alatt bedugni..... Én úgy szeretem, hogy menet közben tempomat be, megfogja a párom a kormányt, a két ülés között hátramegyek kotorászni, utána meg szépen visszaülök, és vezetek tovább... :U

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#35973) Khelben válasza Rick4 (#35972) üzenetére


Khelben
nagyúr

Hát, ezt csak a faluba' használom, dolgozni olyannal járok, amiben 8 franciaágy fér el és sofőr is van hozzá :D

(#35974) dave93 válasza sosperecek18 (#35962) üzenetére


dave93
őstag

Okés, köszi szépen mindenkinek :R

(#35975) dragonfx válasza hobizoli (#35946) üzenetére


dragonfx
veterán

HIR? :U

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#35976) hobizoli válasza dragonfx (#35975) üzenetére


hobizoli
nagyúr

HiRes gy.k. High Resultion

:P

több drón kell ;P

(#35977) dízelracer válasza Dare2Live (#35969) üzenetére


dízelracer
senior tag

Szivattyú + pd "elem" együtt 145k / henger. Újonnan is megfontolandó ilyen autót megvenni (használtan szerintem felejtős). Ha a garancia lejártának másnapján szarik be az elég ciki... Szerencsére ha az egyik meghibásodik nem kell vele együtt cserélni a másik hármat is. Az tényleg igazi horror lenne. Kicsit túlbonyolították a dolgot anno a vw mérnökei. A common rail egyszerűbb felépítésű, olcsóbban előállítható, olcsóbb szervizelni, és ugyanolyan jó mint a PD.

[ Szerkesztve ]

(#35978) zoo8800 válasza dízelracer (#35977) üzenetére


zoo8800
veterán

jobb a CR, mint a PD. Csak anno a 90-es évek végén még nem tudták VW-ék :D

(#35969) Dare2Live
persze, nem is a Lupo, hanem a Golf mért fogyasztása hökkentett meg.
A Lupo tud 2,5 litert is enni :)

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#35979) dízelracer válasza zoo8800 (#35978) üzenetére


dízelracer
senior tag

Biztos valami technikai újdonsággal akartak előrukkolni.

(#35980) tibi666 válasza zoo8800 (#35978) üzenetére


tibi666
senior tag

ma már jobb, de mikor a pd-t behozták, sokkal nagyobb nyomásra volt képes, mint a cr.

(#35981) zoo8800 válasza tibi666 (#35980) üzenetére


zoo8800
veterán

A technika ott vérzett el, hogy a PD nem tud több dózisban befecskendezni.

rip and tear, until it is done

(#35982) dízelracer válasza zoo8800 (#35981) üzenetére


dízelracer
senior tag

A technika ott vérzett el, hogy drágább előállítani és mivel bonyolultabb az egész rendszer valószínűsíthető a magasabb meghibásodási arány is. Az meg elég szarul mutat a statisztikákban ami akár el is riaszthatja az autóvásárlás előtt álló embereket a márkától.

(#35983) zoo8800 válasza dízelracer (#35982) üzenetére


zoo8800
veterán

is-is ;)
Hasonlítsd össze egy PD és egy CR hangját. Ez is fontos ám. Elavult a PD. No meg az Euro5-öt se igazán tudták volna hozni, ahhoz túl sokat kormolt.

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#35984) hobizoli válasza tibi666 (#35980) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Nem azert mondom, de ezek kb eccerre jelentek meg, es azonos kimeneti teljesitmenyt is adtak

A PD-t a VW AG nyomatta.
A CR-t meg a Fiat Group

hobizoli

több drón kell ;P

(#35985) VR6-Fan válasza hobizoli (#35984) üzenetére


VR6-Fan
veterán

common rail szerű rendszer már nem volt a 2. VH tájékán, talán az amcsi tankokban?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#35986) Dare2Live válasza hobizoli (#35971) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Pécsen nem lehet E85öt tankolni. Innen gyak kár utánanézni.
meg ha lenne is és zavarna az az évi 20.000Ft is 99% 50-50el indítanék ahoz semmit nem kell átalakítani és 100% bírja a motor.

ha szegény leszek és majd kocsit kell cserélni mert kell a nagyobb majd nézek vmi kombit ami 100% bírja a gázt.

kb ezvan. addig meg remélem sikerül a fogyim télre lenyomni 5l/100kmre :)

zoo: az új 1.2TSI, 1.4TSI erős, végig húz és keveset fogyaszt. Amit nem tudunk megmondani, hogy mennyire tartós... az majd kiderül. :) "Új" olasz mocik ugyanez.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#35987) hobizoli válasza VR6-Fan (#35985) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Lehet. A benzin befecskendezes sem a 70-s evek talalmanya volt, Bf109 Messerschmidt mar az volt a 2. VH-ban

több drón kell ;P

(#35988) VR6-Fan válasza hobizoli (#35987) üzenetére


VR6-Fan
veterán

pontosan az örvény áramú karbikat váltotta a Bosch féle K-jet, amit a VW erőltetett a 90s elejéig, hajj de örülnék egy L-jet-nek, egy jó kis motronic-al, viszont a gázreakcióm még mindig király ;]

tuti hogy az is 2. VH csak abba nem vagyok 100%-os biztos hogy USA cucc, lehet az is jürgen...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#35989) dízelracer válasza hobizoli (#35984) üzenetére


dízelracer
senior tag

Sőt a sorozatgyártású személygépkocsiknál a Fiat alkalmazott először közvetlen befecskendezéses dízel motort a Cromában.

(#35990) hobizoli válasza Dare2Live (#35986) üzenetére


hobizoli
nagyúr

80-s evekben is voltak csigas motorok, lasd R5GTT, UnoTie, es ha koppgyarin hagyod, nincs is semmi baja....csak nehez kibirni, mert tul egyszeru buzerlani es nagy a kisertes is

Az Uno-ba pl 20LE-t lehet rakni 50Ft-bol, igen, jol olvastad, 50Ft-bol. Nem vicc. Annyira ecceru, hogy hihetetlen. Egyebkent a gyari Map-k mindig feljebb is meg vannak irva, mint amennyi a boost limit.

Gyakorlatig nincs nagy kulonbseg a turbos es a szivo motort kozott anyagokban, a vezerles programja vigyaz ra. Enyemben is egy gyarilag szivo blokk figyel -gyari blokk pinceben van szepen letakarva-, havercsavoeban is, es o 1.8bar-n tolja

Gyarilag nincs kovacsolt dugo meg H profilu 4340-s hajtokar ezekben, mert ezek a dolgok gecc dragak... a program olcsobb, hiszen az siman kopizhato vegtelenszer is

Ami most pl a TJET-kben van az a Fiat F.I.R.E. blokk, ez sem egy uj fejlesztes, mar a 80-s evekben is hasznaltak

"The FIRE (for "Fully Integrated Robotised Engine") is a series of automobile engines from Fiat. It is constructed by robot assembly plants ("Robogate") to reduce costs. The FIRE series replaced the old Fiat OHV engine in the mid-1980s."

Ezt huszonsok eve is mar robotok raktak ossze.

769ccm-1368ccm, 8v, 16v, SPI, MPI, Flexfuel, szivo, turbo verzioi vannak.

több drón kell ;P

(#35991) dízelracer válasza VR6-Fan (#35985) üzenetére


dízelracer
senior tag

Úgy emlékszem angol fejlesztés de nem esküdnék meg rá. Viszont a nitrót már a második világháborúban is alkalmazták bizonyos vadászgépeken mint "menekülő fokozat" az ellenség nagyobb teljesítményű gépei ellen. Ja a VW féle G-Lader meg eredetileg francia találmány. :D

(#35992) yoleeka válasza zoo8800 (#35983) üzenetére


yoleeka
tag

Hang alapján egyértelműen cr. Azonban a mostani 103kw-os DPF elnevezésű motorok nagyon jók, könnyű építeni őket, nincs velük sok gond, és a PD-k jobbak voltak régen mint a CR-ek. Azonban a CR hátránya a még nagyobb egyszerűség, és az egyszerűséget nézve a kevesebb alkatrész több pénzbe fáj... PL egy nyomorék HD pumpa 350k-t kóstál a szervizbe minimum. PD gyártás mai napig van győrbe, illetve csak volt, de még a 20. hétig rendelhető, amúgy tudom ajánlani a kisebb teljesítményű pd-k helyett az új 1.6-os cr tdi-t. :D Ugyanaz a teljesítmény jobb fogyasztással.

Honnét tudom ezeket? Győrben a PD-n dolgozom (mostmár produktion diesel, semmint pumpe-düse részleg) :)

Better to reign in hell, than serve in heaven...

(#35993) hobizoli válasza dízelracer (#35989) üzenetére


hobizoli
nagyúr

turboDi.d jelzessel, ahol ez Di.d. jelzes kék, a sima orvenykamrason meg a D maradt piros

Ezt a tenyt amugy az origo.hu-n egy cikkben rosszul tudtak, mert ok ezt direktbefecskendezeses temat tevesen az Audi-nak adtak, irtam is nekik, hogy khm... persze nem javitottak ki a cikket.
Igy szuletnek a legendariumok, a tenyek alatamasztotta tortenelem helyett.

hobizoli

több drón kell ;P

(#35994) yoleeka


yoleeka
tag

Aműgy szeretnék érdeklődni mennyire érné meg ez a szutyok? Sajnos autóvásárlás terén elég kezdő vagyok, konkrétan első autó lesz. 3 éves jogsival, milyen esetleges fellépő hibákra számíthatok? Váratlan költségek, stbstb. Valami építő jellegű hozzászólást plz! :)

köszi

Better to reign in hell, than serve in heaven...

(#35995) hobizoli válasza yoleeka (#35992) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Es a 20. het utan mi lesz? Vkinek kell PD elem akkor amig van raktarkeszlet, aztan meg lokd az arokba? :F

hobizoli

több drón kell ;P

(#35996) zoo8800 válasza dízelracer (#35989) üzenetére


zoo8800
veterán

...amit pár hónapon belül követett a többi márka. A FIAT kaparintotta meg elsőként a technológiát a Boschtól, ennyi.

(#35986) Dare2Live
bírják majd a strapát, ez szvsz nem is kétséges. Erre építik őket, hogy kiváltsák a nagyobb szívó motorokat. Benzines téren a kis, feltöltött mocik korszaka következik.

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#35997) yoleeka válasza Dare2Live (#35986) üzenetére


yoleeka
tag

Az az új 1.4-es TSI ami egy leonban pl 122 lovacskát teljesít... nem igazán nevezném 7-8 litert gazdaságosnak városban.

Better to reign in hell, than serve in heaven...

(#35998) yoleeka válasza hobizoli (#35995) üzenetére


yoleeka
tag

Nem, 10 évre kell elraktározni a cuccokat, legalábbis nálunk a raktárban. hogy darabra mennyit, az jó kérdés, de elvileg a gyárból lehet rendelni még PD cuccot, az utolsó motor elkészítésének ideje után 10 évig...

No qrva magyaros lett, sry :S

Dízelracer: Hol kapnál sírógörcsöt? A 350k-s számlánál, vagy a PD részlegen? A részlegról szabadulnék én is... De nem lehet! A részleg nem engedi a lelkemet! :D - by republik vagy mifene

[ Szerkesztve ]

Better to reign in hell, than serve in heaven...

(#35999) dízelracer válasza yoleeka (#35992) üzenetére


dízelracer
senior tag

Áh én ott sírógörcsöt kapnék... :D

(#36000) neduddki válasza yoleeka (#35992) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

mond meg Torma Andrisnak hogy csokoltassuk a vajuktol:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.