Porlasztocsucs darabja bele 120k... es maris 8literrel jar
hobizoli
több drón kell ;P
(#35951) hobizoli válasza dízelracer (#35947) üzenetére
Porlasztocsucs darabja bele 120k... es maris 8literrel jar
hobizoli
több drón kell ;P
(#35952) dízelracer válasza hobizoli (#35951) üzenetére
145
(#35953) tibi666 válasza dízelracer (#35950) üzenetére
gondolom ott van a nyomatékmaximuma. ott működik legideálisabban a motor.
(#35954) zoo8800 válasza dízelracer (#35950) üzenetére
Elég nehézkes elhinni, a Golfra legalább egy literrel többet saccolnék 130-nál. Katalógus szerint az átlagfogyi 6,2L.
dave93
az a faberakás a műszerfalban elég LOL
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Ha nincs gazpedalallasszog, mert csak tartja a sebssseget, akkor szivokent jar, es akkor nincs nyomatekcsucson
hobizoli
több drón kell ;P
Jo, de a gyar ezt a defeketes gumis betonkeveros Kamaz hegymeneti vontatasara irta
hobizoli
több drón kell ;P
Nem szokásuk ilyen adatokat közölni. Sőt, inkább lefelé kerekítenek.
Az első kerekesé csak 5,3L.
rip and tear, until it is done
Hát igen, de jobb mint a semmi Ez aztán a legkevésbé érdekel, inkább műszakilag mondom mennyire megbízható, reális-e az ára? 700k alatt nézegetem a négykerekűket.
Ha egy igazán jó autóban ülsz, leszarod a fogyasztást
(#35960) zoo8800:Mondjuk, de amúgy poénnak szántam, de van igazság benne.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
Ez mi volt? Napi bölcsesség?
dave93
totalcar népítéleten nézz szét, a Rover nem egy sűrű darab...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Épp akartam írni, hogy nekem most 11,5-ön áll a fedcomp, de leszarom
Egy Lupoba be se férnék
[ Szerkesztve ]
(#35962) sosperecek18 válasza dave93 (#35958) üzenetére
Hali! Mivel én is nézegetem a 800k alatti dízeleket, pont ezt néztem a minap, és nekem is megtetszett...ha akarsz róla véleményt látni látogass el a t.talcar.hu oldalra majd népitéletek...ott lesz elég sok vélemény...sokan írták hogy mivel angol autó, így az alkatrészárak sem valami olcsóak...de nézd meg az egyes személyek általi véleményeket...sokmindent megtudhatsz az esetlegesen kiválasztani kívánt típusról...jó kis sűrítmény.
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
(#35963) dízelracer válasza Khelben (#35961) üzenetére
De elférnél. Én 184cm vagyok és majd 120kiló. Kényelmesen el tudok helyezkedni benne. Persze csak elöl.
ah franc megint dupla
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
gyűrű, meg irdatlanul széjjel volt kopva rajta, kb minden....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
mid van?
rip and tear, until it is done
Mondeo V6
[ Szerkesztve ]
(#35968) Tothgera30 válasza zoo8800 (#35948) üzenetére
Ez igaz, de azért nem papám Vitarája, szóval kicsit más a súlypontja is, de a futóműve nagyon ott van (de azt már nem mertem írni).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
dizel + a 3Les lupo + audi 2 erre van kihegyezve.
amíg az anyagi része érdekel és a porlasztócsúcs darabja 145K, nagynyomású szivatyú 200K+ addig mondjuk az egész fejvakarós, hogy megéri e. Na ezért lehet rányulni a brokira a használt dízelel....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
(#35970) Khelben válasza dízelracer (#35963) üzenetére
Hát nemtom, kevés autóban ültem eddig, amiben kényelmesen elférek. Én terpeszben szeretek vezetni
Ehhez kepest benzinesbe meg kiscsillio gyarto gyart benzin/E85 injektort, 39-59USD per darab uj aron
Csak korul kell nezni.
hobizoli
több drón kell ;P
A mondeo max L-es kocsi, el se lehet benne férni, az ergonómiát hadd ne említsem, a lábamat alig tudom a kormány alatt bedugni..... Én úgy szeretem, hogy menet közben tempomat be, megfogja a párom a kormányt, a két ülés között hátramegyek kotorászni, utána meg szépen visszaülök, és vezetek tovább...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Hát, ezt csak a faluba' használom, dolgozni olyannal járok, amiben 8 franciaágy fér el és sofőr is van hozzá
(#35974) dave93 válasza sosperecek18 (#35962) üzenetére
Okés, köszi szépen mindenkinek
HIR?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
HiRes gy.k. High Resultion
több drón kell ;P
(#35977) dízelracer válasza Dare2Live (#35969) üzenetére
Szivattyú + pd "elem" együtt 145k / henger. Újonnan is megfontolandó ilyen autót megvenni (használtan szerintem felejtős). Ha a garancia lejártának másnapján szarik be az elég ciki... Szerencsére ha az egyik meghibásodik nem kell vele együtt cserélni a másik hármat is. Az tényleg igazi horror lenne. Kicsit túlbonyolították a dolgot anno a vw mérnökei. A common rail egyszerűbb felépítésű, olcsóbban előállítható, olcsóbb szervizelni, és ugyanolyan jó mint a PD.
[ Szerkesztve ]
(#35978) zoo8800 válasza dízelracer (#35977) üzenetére
jobb a CR, mint a PD. Csak anno a 90-es évek végén még nem tudták VW-ék
(#35969) Dare2Live
persze, nem is a Lupo, hanem a Golf mért fogyasztása hökkentett meg.
A Lupo tud 2,5 litert is enni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
(#35979) dízelracer válasza zoo8800 (#35978) üzenetére
Biztos valami technikai újdonsággal akartak előrukkolni.
ma már jobb, de mikor a pd-t behozták, sokkal nagyobb nyomásra volt képes, mint a cr.
A technika ott vérzett el, hogy a PD nem tud több dózisban befecskendezni.
rip and tear, until it is done
(#35982) dízelracer válasza zoo8800 (#35981) üzenetére
A technika ott vérzett el, hogy drágább előállítani és mivel bonyolultabb az egész rendszer valószínűsíthető a magasabb meghibásodási arány is. Az meg elég szarul mutat a statisztikákban ami akár el is riaszthatja az autóvásárlás előtt álló embereket a márkától.
(#35983) zoo8800 válasza dízelracer (#35982) üzenetére
is-is
Hasonlítsd össze egy PD és egy CR hangját. Ez is fontos ám. Elavult a PD. No meg az Euro5-öt se igazán tudták volna hozni, ahhoz túl sokat kormolt.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Nem azert mondom, de ezek kb eccerre jelentek meg, es azonos kimeneti teljesitmenyt is adtak
A PD-t a VW AG nyomatta.
A CR-t meg a Fiat Group
hobizoli
több drón kell ;P
common rail szerű rendszer már nem volt a 2. VH tájékán, talán az amcsi tankokban?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Pécsen nem lehet E85öt tankolni. Innen gyak kár utánanézni.
meg ha lenne is és zavarna az az évi 20.000Ft is 99% 50-50el indítanék ahoz semmit nem kell átalakítani és 100% bírja a motor.
ha szegény leszek és majd kocsit kell cserélni mert kell a nagyobb majd nézek vmi kombit ami 100% bírja a gázt.
kb ezvan. addig meg remélem sikerül a fogyim télre lenyomni 5l/100kmre
zoo: az új 1.2TSI, 1.4TSI erős, végig húz és keveset fogyaszt. Amit nem tudunk megmondani, hogy mennyire tartós... az majd kiderül. "Új" olasz mocik ugyanez.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Lehet. A benzin befecskendezes sem a 70-s evek talalmanya volt, Bf109 Messerschmidt mar az volt a 2. VH-ban
több drón kell ;P
pontosan az örvény áramú karbikat váltotta a Bosch féle K-jet, amit a VW erőltetett a 90s elejéig, hajj de örülnék egy L-jet-nek, egy jó kis motronic-al, viszont a gázreakcióm még mindig király
tuti hogy az is 2. VH csak abba nem vagyok 100%-os biztos hogy USA cucc, lehet az is jürgen...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#35989) dízelracer válasza hobizoli (#35984) üzenetére
Sőt a sorozatgyártású személygépkocsiknál a Fiat alkalmazott először közvetlen befecskendezéses dízel motort a Cromában.
80-s evekben is voltak csigas motorok, lasd R5GTT, UnoTie, es ha koppgyarin hagyod, nincs is semmi baja....csak nehez kibirni, mert tul egyszeru buzerlani es nagy a kisertes is
Az Uno-ba pl 20LE-t lehet rakni 50Ft-bol, igen, jol olvastad, 50Ft-bol. Nem vicc. Annyira ecceru, hogy hihetetlen. Egyebkent a gyari Map-k mindig feljebb is meg vannak irva, mint amennyi a boost limit.
Gyakorlatig nincs nagy kulonbseg a turbos es a szivo motort kozott anyagokban, a vezerles programja vigyaz ra. Enyemben is egy gyarilag szivo blokk figyel -gyari blokk pinceben van szepen letakarva-, havercsavoeban is, es o 1.8bar-n tolja
Gyarilag nincs kovacsolt dugo meg H profilu 4340-s hajtokar ezekben, mert ezek a dolgok gecc dragak... a program olcsobb, hiszen az siman kopizhato vegtelenszer is
Ami most pl a TJET-kben van az a Fiat F.I.R.E. blokk, ez sem egy uj fejlesztes, mar a 80-s evekben is hasznaltak
"The FIRE (for "Fully Integrated Robotised Engine") is a series of automobile engines from Fiat. It is constructed by robot assembly plants ("Robogate") to reduce costs. The FIRE series replaced the old Fiat OHV engine in the mid-1980s."
Ezt huszonsok eve is mar robotok raktak ossze.
769ccm-1368ccm, 8v, 16v, SPI, MPI, Flexfuel, szivo, turbo verzioi vannak.
több drón kell ;P
(#35991) dízelracer válasza VR6-Fan (#35985) üzenetére
Úgy emlékszem angol fejlesztés de nem esküdnék meg rá. Viszont a nitrót már a második világháborúban is alkalmazták bizonyos vadászgépeken mint "menekülő fokozat" az ellenség nagyobb teljesítményű gépei ellen. Ja a VW féle G-Lader meg eredetileg francia találmány.
Hang alapján egyértelműen cr. Azonban a mostani 103kw-os DPF elnevezésű motorok nagyon jók, könnyű építeni őket, nincs velük sok gond, és a PD-k jobbak voltak régen mint a CR-ek. Azonban a CR hátránya a még nagyobb egyszerűség, és az egyszerűséget nézve a kevesebb alkatrész több pénzbe fáj... PL egy nyomorék HD pumpa 350k-t kóstál a szervizbe minimum. PD gyártás mai napig van győrbe, illetve csak volt, de még a 20. hétig rendelhető, amúgy tudom ajánlani a kisebb teljesítményű pd-k helyett az új 1.6-os cr tdi-t. Ugyanaz a teljesítmény jobb fogyasztással.
Honnét tudom ezeket? Győrben a PD-n dolgozom (mostmár produktion diesel, semmint pumpe-düse részleg)
Better to reign in hell, than serve in heaven...
(#35993) hobizoli válasza dízelracer (#35989) üzenetére
turboDi.d jelzessel, ahol ez Di.d. jelzes kék, a sima orvenykamrason meg a D maradt piros
Ezt a tenyt amugy az origo.hu-n egy cikkben rosszul tudtak, mert ok ezt direktbefecskendezeses temat tevesen az Audi-nak adtak, irtam is nekik, hogy khm... persze nem javitottak ki a cikket.
Igy szuletnek a legendariumok, a tenyek alatamasztotta tortenelem helyett.
hobizoli
több drón kell ;P
Aműgy szeretnék érdeklődni mennyire érné meg ez a szutyok? Sajnos autóvásárlás terén elég kezdő vagyok, konkrétan első autó lesz. 3 éves jogsival, milyen esetleges fellépő hibákra számíthatok? Váratlan költségek, stbstb. Valami építő jellegű hozzászólást plz!
köszi
Better to reign in hell, than serve in heaven...
Es a 20. het utan mi lesz? Vkinek kell PD elem akkor amig van raktarkeszlet, aztan meg lokd az arokba?
hobizoli
több drón kell ;P
(#35996) zoo8800 válasza dízelracer (#35989) üzenetére
...amit pár hónapon belül követett a többi márka. A FIAT kaparintotta meg elsőként a technológiát a Boschtól, ennyi.
(#35986) Dare2Live
bírják majd a strapát, ez szvsz nem is kétséges. Erre építik őket, hogy kiváltsák a nagyobb szívó motorokat. Benzines téren a kis, feltöltött mocik korszaka következik.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Az az új 1.4-es TSI ami egy leonban pl 122 lovacskát teljesít... nem igazán nevezném 7-8 litert gazdaságosnak városban.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
Nem, 10 évre kell elraktározni a cuccokat, legalábbis nálunk a raktárban. hogy darabra mennyit, az jó kérdés, de elvileg a gyárból lehet rendelni még PD cuccot, az utolsó motor elkészítésének ideje után 10 évig...
No qrva magyaros lett, sry :S
Dízelracer: Hol kapnál sírógörcsöt? A 350k-s számlánál, vagy a PD részlegen? A részlegról szabadulnék én is... De nem lehet! A részleg nem engedi a lelkemet! - by republik vagy mifene
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
(#35999) dízelracer válasza yoleeka (#35992) üzenetére
Áh én ott sírógörcsöt kapnék...
HI!
mond meg Torma Andrisnak hogy csokoltassuk a vajuktol:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni