jol hangzik
Paid my dues!
(#45001) Nite válasza Motion_Blur (#44957) üzenetére
jol hangzik
Paid my dues!
Azért ne essünk már át a ló másik oldalára Ez nem fog nyílván bekövetkezni Most így alakult a dolog. Idén mindenképpen fogok venni másik aksit.
m3tr0 A benzin egyátalán nem a legkisebb tétel, főleg annak aki sokat megy.
[ Szerkesztve ]
Egyik corollámban meghalt több mint öt éves akksi, most vettem egy 55-öst, 12e körül volt, egyszerűbb mint egy nem induló kocsit rugdalni. Ráadásul ha jelezte az akksid hogy nem bírja akkor bármikor jöhet egy cellazárlat, jobb esetben be lehet bikázni rosszabban azt sem.
Az élet kegyetlen .
Ebben is 55-ös van. Egy Bosch Silver az alany egyébként.
Most már tényleg kiváncsi vagyok meddig húzza még ez az aksi Orosz rulett
Ráadásul ha jelezte az akksid hogy nem bírja
Így konkrétan nem jelezte, csak én elővigyázatosságból méregettem. De egyből beindult amikor beindítottam. Ha annyira kuka lenne már nehezebben indult volna nem?
[ Szerkesztve ]
Motortól függ, nálam is volt hogy mínusz 15 foknál már hallhatóan nehezebben tekerte, de még elindult, majd egyik reggel annyi.
Az élet kegyetlen .
Hoppecke-Tenax akksija van valakinek? Vajon ez milyen minőséget képviselhet?
Més que un club!
(#45007) Tothgera30 válasza Manitou (#45004) üzenetére
Nálam is, 8 éves gyári akksi, már-már lassan kilövi magát...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Azért ez ennyire nem egyszerű.
A API minősítés csak egy, valami, olyasmin mint az előregyártott házak, rendben van, okés, de nem minden igényt elégít ki. Ezért van minden cégnek a meghatározott specifikáiós rendszere. (BMW - B., VW 50x.xx, GM- dexos 1&2, stb.) Ezeket kell követni.
A viszkozitás pedig csak egy ajánlott érték. Ez mind változik az országtól, időjárási körülménytől, adott ország előírásaitól, használattól.
És ez igaz ugyanúgy minden más folyadékra a kocsiban.
Mondom úgy, hogy én GM Holdennél pont az ezzel foglalkozó mérnök vagyok.
Where you go how is up to you
Végülis igen, már tökmindegy. Csak a tesztek nem mondják el a hosszútávó tapasztalatokat, azért kérdeztem. Lövésem sincs, hogy 2-3 évesen milyen hibák jönnek elő, azért kérdeztem inkább.
Huhh ez a Fabia de gagyi lett, már ne haragudj. Ez a két autó a motorban, a váltóban és a padlólemezben azonos csak. Semmi másban.
Az új Polo GTI több a finomság mint a Golf GTIban, és a Fabiahoz képest is több mint 150kg-val kevesebb... A többi minőségbeli különbséget meg inkább hagyjuk...
Where you go how is up to you
egyik motornál se. De mint mondta az övé épített, szóval ott lehetnek finomságok és bajok a hűtéssel.
Amúgy az olajok 145-150fokig simán kennek. Itt nálunk az élettartam teszt során a teknőben lévő olaj hőmérséklete simán eléri a 145fokot. és ez egy Shell dexos 5W30 olaj
Where you go how is up to you
mekkora vagy?
Where you go how is up to you
az aláírásomban lévő gépecskét
Megnéztem ma pár ócskavasat.. swiftet is hát az volt a legszörnyűbb állapotban 200 alatt
.. Még azért pénteken megnézem a renault 5 ös dízelt.. hátha az legalább nincs szétperegve... csak guruljon.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Miért számít ez, ha nem érzem kényelmsen magam egy Astrában, mondeoban sem? főleg, mert nem ezekhez vagyok szokva... 193 centi meg 121 kiló. Négyet fogytam karácsony óta...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
a 120-130-as példa a saját motoromra vonatkozott.
az olaj hőm meg baromira függ attól hogy hol mérem, bár gyanítom ha ezzel foglalkozol akkor ezt tudnod kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Sziasztok!
Autóvásárlással kapcsolatban, egy 10-12 éves autó mennyire lehet üzembiztos, és megbízható? Nézegetek autót fél milla alatt, ami tetszik az a Skoda Felícia, 4-5 kilóért már szépek vannak, 2000-es évjáratúak. Megbízható lehet egy ilyen korú autó?
jahh, azthittem azt odaát hagytad ha a petőfi híd budai oldala felé jársz, odalépnél egy kicsit, hagy halljak valami szépet is?
hehe: [link]
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
ja, azt jól is értetted, kint van. Azt hittem úgy összességében kérdezed, nem tudtam, hogy MO-ra gondoltál. itt most egy toyota terepjáróval...ideiglenesen
szerk: kiváncsi lennék asszony mit szólna, ha ilyen képet akarnék csinálni
[ Szerkesztve ]
(#45019) neduddki válasza netmesterke (#45016) üzenetére
HI!
a 15os ex-carinankal az eladas napjan is neki mertem volna vagni egy osszeuropas korutnak:- )
udv
neduddki
mod: Vangelis: vs. buzuki: egy magayr jentri a pokolban is ur:- ))) /bocs:- )/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Teljesen mindegy, hogy az adott cég mivel hibázott. Méretezhette alul a hűtést vagy állapíthatta meg hibásan a kocsiba való olaj tipusát: Hibázott.
"nyár 30-35 fok 2 óra a dugóban mondjuk épületek közt 2x2 sávban, de ne legyen épületek közt, simán valahol pl 7-es fő úton baracskai emelkedőn araszolgatsz....
térd magasságban kb 60 fokos a levegő"
pldadhoz kb uezt tudom mondani. Ez egy átlagos meleg nyár nap Europában. Ha ezt képtelen a kocsi hűtési rendszere + ajánlott olaj kezelni akkor a kocsit gyártó cég hibázott. Az előírt olajjal az ilyen szitukat a motornak és hűtési rendszerének simán bírnia kell. Pont. Ha nema cég hibázott és vagy alul méretezte a hűtést, vagy nem helyesen állapította meg a szgkba való olaj tipusát.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
"A API minősítés csak egy, valami, olyasmin mint az előregyártott házak, rendben van, okés, de nem minden igényt elégít ki. Ezért van minden cégnek a meghatározott specifikáiós rendszere. (BMW - B., VW 50x.xx, GM- dexos 1&2, stb.) Ezeket kell követni."
Itt ha jól emlékszem azt írtam, hogy az egy amiben feljebb lehet sött ha uannyiba kerül érdemes az az API minősítés. Nem azt írtam, hogy ettől még nem kell teljesítenie az olajnak a gyári előírást.
más: Örülök, hogy a Fabiat rosszabbnak tartod, így örömmel várod a Polot. Megvétel után már nemszabad kérdezgetni.... de válaszolni se.
Én amit vszeg venni fogok a köv kocsimhoz az a gyári "nordic" editionnál alapfelszereltséghez tartozó motor melegítő. Egyrészt csökkenti a fogyasztást (többel mint amennyibe a villany kerül) és ami vszeg neked a lényeg: Pont a legproblémásabb hidegindítást kerülheted el vele.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
ezek szerint akkor a gyártók nagy része hibázott?
nem a kenés meg szűnéséről volt szó, nem lett emiatt csapágyas egy 16V-nek a motorja sem, csak egy példát hoztam hogy milyen hőterhelést is kaphat az olaj.
de azt már nem is mondom hogy mi van akkor amikor a 400-700 fokos turbo tengellyek érintkezik, mondjuk egy izmosabb dundizásnál, akkor ha az olaj visszatérő ág bekötésébe teszek egy hőmérőt és mérek 250-300 fokos olajat mondjuk akkor is hibázott a cég?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
"ezek szerint akkor a gyártók nagy része hibázott?"
Sztem egyértelmű, hogy a nyári tüző napon való araszolást a megfelelően karbantartott motornak, az ajánlott olajjal bírnia kell. Ha nem az tervezési: Gyártói hiba.
A turbó gyilkosa pedig elsősorban nem a pörgetem, hanem a pörgetem és utána azonnal leállítom. (sztem vhol még ez is tervezési hiba!!!, hirtelen leállításnál is biztosítani kéne a turbo olajkeringését) Másodsorban az abháziós kopás, ugye ez 99%ban megent user error.
Amúgy meg ezért van VVTim. Nincs turbó. Ami meg még tetszik az a miller motor. Ott is csak kompresszor van. (és büdös jó energiagörbe)
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
"Jó, persze, ha nem akarod összekenni magad, nem kened...."
Nem értenek hozzá. A Magyar lakosság min 90%+ azt se tudja mi az a viszkozitás. Mondták nekik, hogy évente szervíz és olajcsere kel és ezért viszik... Márha viszik,mert ugye sokszor láttuk már, hogy nem.
"nézd akkor azt az oldalát, hogy nem szállhat el benne 200 ezres elektronika, ha valami gebasz van, egy computer is 60 ezer, egy gyújtásmodul is 35."
Toyotam van nem ismerem ezeket a dolgokat...
Garázs részére nem látok rá... Kívánom müködjön, sokáig, jól.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
de honnan jött neked az hogy nem bírja, bírni bírja, csak éppen már a biztonsági határ vége felé van.
turbo gyilkolás WTF?
na ez tényleg nem tudom honnan jött neked, én csak vázoltam egy szituációt amikor hajtod a kocsit (mondjuk tartósan nagyobb tempóval pályázol), és hogy olyankor milyen közegen kell az olajnak áthaladni, elvezetni a hőt, és kenni is, s nem arról hogy jól meg hajtom majd megszüntetem a kenést és a hűtést.
tessék picit figyelmesebben olvasni.
na ilyenkor a 20-as ill 30-as melegoldalú olajat főleg jó kis 30e-s csere periodussal a hajára kenheti az ember
(mai változó geo-s turbokkal ill modern befecskendezési rendszerekkel lehet olyan teljesítmény görbét előállítani mint egy kompresszorosé, és mint tudni illik a turbok hatásfoka azért jobb mint a kompresszoroké.)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Sajna ez van, és a hozzá nem értés a szerelői oldalról is megvan, csak az keményen fizetős..
Pont ilyesmiről volt szó a totalcaron, a posztoló egy k-jettel kínlódott, és istenítette az injektor-hu-t, a Besze műveket. Én meg beírtam, hogy nem értem, mit csinálnak ők valójában, mi az, hogy diagnosztika? Nekik hibát kellene megállapítaniuk ahhoz, hogy a hibát el tudják hárítani, nem azért akarok fizetni, hogy napokig a feját vakarja, találja meg a hibát, és kifizetem a javítást meg az alkatrészt. Ehhez képest az ismerős kocsija 4 napot töltött ott, 4 napon keresztül "diagnosztizáltak" (szerintem hibát kerestek és nem találták meg) ezért az emberem 60 ezret hagyott ott. A nagy semmiért.. Eljött úgy, hogy ezek kitakarították az injektorokat, meg ezt azt, de ugye ha azt is akarom mondnai, hogy egyszer mjad ez biztosan jól fog jönni az embernek, ettől még mindig nem hatódik meg.. Aztán egy másik szerelő rájött, hogy az egyik gyertya nem tökéletes, 3 ezresből megolt a gyertya és a szerelés is, és érdekes, a kocsi megjavult. Más is írta, hogy neki meg a légtömegmérőre nem jöttek rá napokig, sőt még a gázcuccát is elállították, fonendoszkóppal hallgatták a szívósort, meg ilyen hülyeségek....
Toyotát meg hagyjuk az usában megint 200 ezer kocsit hívnak vissza, múlt heti hír.......
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Itt nincs tél, nem kell melegítés
Mellesleg szerintem jobb a Polo. De érdekel a véleményed... Nem ezt éreztem a hangodból. Bár az tény, hogy annak az ára vagy +2 méter még a Fabiahoz képest.
[ Szerkesztve ]
Where you go how is up to you
(#45028) zoo8800 válasza netmesterke (#45016) üzenetére
Ha nincs lelakva és agyonhasználva, kb. annyira lehet üzembiztos, mint egy új kocsi.
rip and tear, until it is done
hasonló szitut én is tudok mesélni, rolók... meg hihetetlen árakat, munka díj összegeket hallok vissza, de mint amit 1-2 javított kocsi érhet.
viszont a műszerezetségük valóban irigylésre méltó.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Ha én napi 8 órában diagnosztizálok, eredmény nélkül elkérem a pénzt, és bejön napi 100 rugó, akkor abból könnyen lehet jó cuccom, attól függetlenül, hogy nem jövök rá a hibákra így megjavítani se tudom a kocsit... Az ügyfelet szerinted érdekli, hogy a hiba egy multiméterrel, vagy egy csavarhúzóval, esetleg egy 1.5 millás komoly géppel derül ki?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Sziasztok, olajcsere előtt állok.
Milyen olajat javasoltok? Szintetikus vagy fél szintetikus?? A gyári gépkönyv Total olajat ír elő, ami szerintem annyira nem tré, vagyis jobb mint V.I.P. tescos olaj szerintem. Túl Drágát sem akarok Még a mobilt néztem. Kb egy árban vannak.
10W40, 5W-40, 5W-30??
Nah akkor most melyiket?
193 ezer van a kocsiban igazából a nyári hosszú Horváth útra kéne lecserélni az olajat nem most de addig nem lesz semmi baja sem az olajnak. Nyárig nem használódik el.
Előre is köszi a tippeket.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
(#45032) Napfénysüti válasza Mr.Grincs (#45031) üzenetére
Marad hosszabb távon a Citrom?
Més que un club!
Wagonba lőhetek 20liter E85-öt, szintén 20 liter 95-öshöz, bárminemű átalakítás nélkül? Mert nézegettem már az E85-öst, de még sohasem mertem tankolni, és olvastam hogy 100%-os használatához kell bio-etanol átalakító is. De nem szeretnék átalakítóra költeni, mivel nem sokat járok nagyobb távra ahol lenne E85-ös kút is, így csak néha rátankolnék felesben, ha esetleg lehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
10w40 a jolly joker. félszintetikusból.
Márka szvsz mindegy, csak nem valami nagyon olcsó legyen. Castrol, Mobil1, OMW, MOL, stb. Egyébként pedig olyan viszkozitást, amit a gépkönyv ír, szerintem a 10w40 is közte van.
(a Golfomba 3 féle is jó )
rip and tear, until it is done
(#45035) Manitou válasza Tothgera30 (#45033) üzenetére
Simán mehet felesben.
zoo8800 Akkor már miért nem szintetikus
Nekem 5W40 van benne szintetikus.
[ Szerkesztve ]
Használattól függően 10w40-et vagy 5w40-et raknék bele. Ha sokszor van hideg indítás, és rövid (<10km) távokat mész akkor szinti. 5w40. Egyéb esetben jó a 10w40 is.
V.I.P, Winny és a hasonló fosh olajak felejtősek.
"...a nyári hosszú Horváth útra kéne..."
Melyik az a hosszú Horváth út?
[ Szerkesztve ]
Köszi a tippeket. Úgynézki marad még legalább őszig, mert most inkább nem költök újabb, jobb autóra.. Inkább költök rá és jó lesz egy darabig. Meg már más tervek vannak kialakulóban. (saját vállalkozást akarok indítani)
Horvát útra gondoltam h nélkül, csak megszokásból írtam.
Most naponta megyek a melóba 10km ter alatt de van az 2 is oda vissza 2,5 talán még sosem mértem. Mire odaérek se melegszik fel a kocsi.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
(#45038) netmesterke válasza Vangelis (#44809) üzenetére
Ha 1,0 evett annyit akkor az nem volt egézséges, vagy nagyon toltad neki
(#45039) Vangelis válasza netmesterke (#45038) üzenetére
Hát nagyon nem lehetett mert nagyon lomha gépsárkány volt.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
a fullszint. kicsit drágább, mint a félszintetikus...
rip and tear, until it is done
Az lehet, de én akkor is inkább fullszintetikusat tennék bele.
értem én mit mondasz, ebből élünk mi is, gyak ugyan azt csináljuk mint ők, csak talán nem is tudom, felhasználó barátabb módon
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
R5 1,6 D lesz lesz a kiszemelt.
Karosszéria elvileg jó, hengerfej volt javítva.
Sajna hibátlan autó nincs.... 200e alatt, de ezt legalább minden nap használják.. így gondolom működik.
Hát holnap megnézem és ha valameddig elmegy elhozom. 140 ért... ha ideadják
[link]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Hehe, egyszer volt egy R9-esem. Na, akkor utáltam meg a francia autókat végérvényesen. Kb, kéthavonta rá kellett költeni az árának a kétszeresét, hogy elmenjen 100 km-t.
(#45045) Tothgera30 válasza Manitou (#45035) üzenetére
Köszi, akkor majd ha úgy alakul, akkor kipróbálom. Most 40 liter 95-öst vettem, lassacskán az is elfogy.
#45043 Vangelis: Volt a rokonságban egy hasonló R5, bár szebb állapotban, de beleset következtében elvesztette karosszériája nagy részét, így bontóba került, amúgy pedig nagyon jól bírta, olyan hóban hazavitt minket hogy csak néztem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
A galantot voltál megnézni? Ha igen, azzal mi volt a gebasz?
Uhh... faternak egy r19 ese van.. igaz benzines.
Halálát az okozta, hogy belement egy lada a parkolóban...
De soha nem költött rá semmit.
... nem tudom.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
A diesel az nagyon szét volt. Hátsó kerekek lógtak, nehezen indult... stb
Benzines az automat... az nem volt rossz, de nem tudom... valahogy félek az automatától.
Meg a fogyasztás.. meg azon is voltak gondok. Beázott. csomagtartó nagyon rohadt belülről.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
HI!
azert az r19est ne hasolics ossze mar egy r5val:- )
udv
neduddki
mod: Manitou: 10w40be nem sok full szites rohangal /mongyuk epp most ondtak, hogy egyik esmerosnek a odi 2.5 v6os tdi-jet 10w40es full szint fuchs-l totoke fel, de ojjan ne nagyon an mostansg:- )))/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni