Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
Aktív témák
-
ABnormal
őstag
na,akkor ajánljatok jobb autót,a mostani 3ajtóst kell lecserélni 5ajtósra,a lényeg a fogyasztás és a kor. a golf 2 éves lenne csak...
14 és 14.9 között olyan nagy a különbség? (súly/le) észre sem venném szerintem...[ Szerkesztve ]
-
ABnormal
őstag
ötös golfról mi véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #32037 üzenetére
dehogy becsülöm le a marketinget, anno(vagy 8 éve) 4esre vizsgáztam belőle az ország legjobb -MŰSZAKI - egyetemén. Hidd el megnéztem miről szól. A marketing sem képes 0 tartalomra hozni már középtávon sem a vevőket, a kínai saab feliratú járművekre sem lesz vevő a saab eredeti közönsége(más pedig nincs, nagy reklám kiadás lenne bevezetni). És mára nincs Saab kialakult image, a gm ezt tolta el legjobban na ez tényleg a marketing tantárgy haszna. /OFF]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #32033 üzenetére
Nem a márkanevet vették meg hanem a hajtásláncot.
Amúgy nagyon lebecsülöd a marketing erejét. Egy nagy név, kialakult image mindig hozza a vevőket. Ez pedig komoly érték.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
Mivel nincs szabályzás, és nem japán vagyunk egyértelműen ez a dinoszaurusz út vár ránk. Szomorú. Végülis Avensis is 1500kg+, santafe se szükebb 2tonnanal, 5*megvan, kamionnal, vonattal ne találkozzak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tibi666
senior tag
ó, nekem van egy ismerősöm, aki lacettivel jár, és abban a hitben él, hogy amerikai autója van. ezt azzal is próbálja alátámasztani, hogy nagy motor van benne + automata. egy 1.8-as szívó benzines gépszörnyről van szó.
nem akartam összetörni a lelkesedését, mindenkinek jobb így.
-
Rick4
félisten
válasz lajafix #32033 üzenetére
de a lacettire ránézve nem a corvettre gondolok..
Viszont sokan azt mondják, sevroléban ülünk, milyen királyok vagyunk.... Marketing az egész... A Smartnak se sok köze van a Mercihez, a forfour is egy Mitsubishi colt, amit ráadásul Hollandiában szerelnek össze, mégis megmarketingelték, hogy a sok sznob vegye, vigye sok sok millerért...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #31938 üzenetére
ez csak a saab logo árát fedi le, ahhoz hogy a saab eredeti prémium osztályában meg tudjon szólalni kellene egy rahedli pénz és idő a szükséges fejlesztések elvégzésére. végülis a daewoo is sevrolé lett 2 hónap alatt, de a lacettire ránézve nem a corvettre gondolok. Szóval ez csak a márkanév.
Rock'n Roll
-
dragonfx
veterán
jajj ne most jöna biztonság a kicsi súly..de ezzel szemben gyorsulás és kis fogyasztás..és a végén az klerekedik ki az elöző swift egy világverő népautó.
100x előbb választanék egy focust, astrát akár fapaddal vagy régebbi autót mintsem egy uj swiftet.elöző meg hát hagyjuk már."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #32028 üzenetére
Ja, az én szövegem volt, de nem is kell máj, sajnos az emberi test olyan, hogy a fejed nehezebb, mint kellene 20G-nél (szerintem 10-nél is, ha az rossz irányba megy..) megszakítja kicsit a gerincvelődet, onnantól meg már nem őszinte az ember mosolya... Ezért kellene elvileg a nehezebb autó, ami a tehetetlensége folytán ugye löki el a kicsit, és elvileg kisebb lesz benne a negatív gyorsulás.. A smarttal, meg a többi kicsivel is ez a baj... Hiába vagy egyben, ha a seggeden meg kiesik a májad, mikor kiszednek belőle...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #31937 üzenetére
HZ,
Ez nem marketing, ez tény. persze hogy nem az audi volt az első a lentiekben, csak működően megcsinálni valamit, nagy szériában, piacképesen az a fasza és nekik(beleértve a vw-t) ez sikerült. jó ötletre építő de bukott cégekkel pedig tele a padlás.
'Gyakorlatilag evekkel megeloztek mas cegek.'
A jó ötlet sajnos csak 10% a sikernek(forrás: minbizt egyetemi jegyzetben közölt valami átfogó tanulmány végkövetkeztetése rengeteg cég inputja alapján + személyes tapasztalatom is ezt mondja) 90% még mindig az apró részletekbe belefecölt unalmas, lélekölő, adatgyűjtési +stat alkotási+döntéshozói robotmunka.'A Saab azert szopodott be, mert csak ket fele autot gyartott.'
1 autós sikeres cégek is vannak.
'Azt is egy szuk piacra es nem occsoe.'
Annyira szűk piacra, amin sajnos éppen hogy olcsók voltak, merthogy jóval többet az átültetettt tömegtechnológiáért nem volt hajlandó fizetni senki.(lejjebb nem mehettek már, ott az anyavállalat, a gm nyomul). Szűk piacon drágán kell piacképesnek lenni, ezért szűk az adott piac.'De egy presztizs gyartonak nem -mindig- fer bele az imidzsebe, hogy csinaljon olcso tomegautot is, amit tiz meg szazezer szamra lehet eladni.'
Ezért kerültek a presztizsgyártók tömeggyártók tulajdonába, kivéve a függetlennek megmaradt mercedes, bmw és mosom kezeimet amiért ezt írom : a honda.'Pedig gyakorlatilag ebbol van a penz mashol is.'
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Dare2Live
félisten
válasz Khelben #32027 üzenetére
ez pont az én (meg ha jól emlékszem Rick4 szövege) "110nél tök8 leszakad a májad" vagy vhogy így volt.
szóval tök8, 110nél mehetsz pinpongasztal mercivel is betonfalnak, ott annyi. ~0.033sec alatt lassulsz 110ról 0ra. Bár nem vagyok ennek a specialistája de ha vadászgépeknél sincs 9Gnél több az ember miatt akkor gyanus, hogy 20+G tuti halálos.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #32026 üzenetére
A smart egy érdekes dolog. Amíg egy másik autóval ütközik, addig nincs gond, mert van gyűrődőzóna. (Illetve ez is gond, mert csak az egyik félnek lesz gyűrődőzónája, ami nem egészséges).
A smart akkor van meglőve, ha szilárd tárgynak ütközik, mert nincs semmi, ami elvezesse az ütközés energiáját. Az utascella nem hajlik rá az utasokra, de a lassulástól a belső szerveiknek vége, ugyanúgy meghalnak, mintha szanaszét tört volna körülöttük az autó. Nem véletlen, hogy a smart technológiája nem terjedt el. -
Dare2Live
félisten
válasz #27070592 #32007 üzenetére
Ne mosd össze a dolgokat. Papírsuzukizni olyan mint rohadós japcsizni. Ja anno tényleg rohadtak.
A tesztek szerint biztonságban a Swift2 gyakorlatilag nem marad el a konkurens kisautóktól.
[link]
Ha megnézted utána azonnal érdemes a konkurens kisautokat is megnézni. Meg mondjuk egy 1200kgs kínai brilliancet....aztán melyikbe ülnél egy masszív régi volvoba vagy egy új "lemezes" modusban?
ha a válasz megvan nézegess. [link]és végül egy kis nézegetnivaló, hogy mi történik egy 800kgs smartal ha 2tonnás Mercinek vagy agybeteg 110km/hs sebességgel betonfalnak ütköztetk. [link]
A linkelt "szétszakadt swift" a régire érvényes. Kb uez történt volna ha nem yarissal hanem egy újjal találkozott volna.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Kickass #32021 üzenetére
Elektronikán belül mi az, ami úgy, ahogy volt kuka?
Lehet, hogy egy selejt szériát fogott ki, nem ez az általános.Egyébként meg a dízel alfákkal több a gond, mint a benzinesekkel, motorikus szempontból természetesen.
Mindig, mikor előkerül, hogy Fiat, Alfa, stb, jön egy okos, hogy VW/Ford/Opel/BMW/Renault/Peugeot illetve Honda/Toyota/Mazda/Mitsubishi/Nissan jobb. És minden jobb, csak az alfa/fiat szar. Minden egyes alkalommal jön valaki, aki elmondja, hogy ez szar, motor szar, elektronika szar, és 1 hónap alatt az árának a felét rákölti. Aztán kb akik ezt mondják, életükbe nem is ültek még ilyen autóba, csak népítéletből, meg száj hagyományok útján terjedő urban legendekről hallottak, ami szerint mindegyik szar. Úgy, mint romániában, bárkit kérdezel, megmondja, hogy a benzin szar, a dízel király. Meg ha benzinest vettél, hülye vagy. Minden kategóriában...
burasu4: Honnan tudod, hogy valóban 99.500km volt benne?
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
burasu4
senior tag
Az én 10 éves Swift-emben most lett 105e km, ugy hogy egy éve amikor vettem volt benne 99500km.
Nem olyan lehetetlen a kevés km.... -
Kickass
őstag
válasz _Voyage_ #31982 üzenetére
Sógorom kezdte egy 33-as Imolával, barátomnak 99-es 156-osa volt de állandóan szenvedett vele, az elektronika ugy ahogy volt kuka, a motorral is voltak gondok pedig megkapta ami kellett, emellett zabált, bár annak valószínűleg az 1,6-os TS volt az oka
mindig is imádtam az Alfákat, mint emlitettem majdnem lett is egy (145) csak sajnos nem jött össze (de egyszer tuti lesz) ezen oknál fogva még beszélgettem pár Alfással akik eléggé benne vannak a témában (nem, nem 20ées 75-sel csapatják), a rizikóval együtt vállaltam volna mert gyönyörű autó, de bármilyen Alfást megkérdezel aki nem 2-3 éves JTD-kel szaladgál azt fogja mondani h nem árt ha van egy ki pénzmagod bármi történhet, lehet h a 2000 utáni modellekkel már nincs baj, de egy 10-12 éves Alfával ami nem gondos tulajtól van nagy valószínűséggel beszopódsz mivel nehéz és körülményes a javitása sokan nem is kinlódtak vele vagy össze lett kókányolva vagy szimplán eladták, nem véletlen az se h ilyen alacsony áron próbálnak megszabadulni tőlük
szövegértelmezésed meg kb 0 nem azt mondtam h rossz autó hanem h vigyázni kell velük (szerintem legalább 2 olyan tüzetesen kell Alfa szakértővel átnézetni egy ilyen autót), az meg h ki mit böfög....a stílusodon kicsit csiszolhatnál valószínűleg az első ban se volt véletlen...nem szoktam itt beleszakérteni mindenbe mint egyesek, de ezt a témát az elmúlt pár hónapban elég jól körbejártam a dolgot ahhoz h ne csak 'böfögjek'....
-
Khelben
nagyúr
válasz SpeedR #32009 üzenetére
Az NCAp törésteszt két egyforma, 50-50 km/h-val haladó autó félfrontális ütközését szimulálja.
Fontos, hogy egyforma, tehát egy 900 kilós 5 csillagos autó addig 5csillagos, amíg egy másik 900 kilós autóval ütközik. Egy 4csillagos 1500 kilós és egy 5csillagos 900 kilós autó ütközése esetén valahogy úgy alakulnak a csillagok, hogy lesz az 1500 kilósnak 10 csillaga, a 900 kilósnak meg 2. -
_Voyage_
aktív tag
Azis egy gyönyörű autó.
Bár nekem inkább egy bordó 159-es kéne, bézs bőrrel, szép, 18-as felnikkel, 3.2-es, v6-os motorral, 4kerékhajtással...De bilibe lóg a kezem...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
SpeedR
őstag
válasz diegho #32005 üzenetére
Ezt azért gondold át mégegyszer!
tibi666:
Hát én inkább mondanám, hogy betonfalnak ütközést szimulálnak, azzal a különbséggel, hogy az autó orrának csak egy része kapja a terhelést, nem az egész.
Mindenesetre egy Swift vs Cherokee meccsben én biztos hogy a Jeepben ülnék, még akkor is, ha 20 évvel idősebb lenne, mint a Swift.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz diegho #32005 üzenetére
feltéve, hogy ugyanolyan tömegű autók ütköznek, arról ugyanis mindig elfelejtkeznek, hogy az euroncap teszt egy ugyanolyan kocsival történő ütközést szimulál.
jó példa erre az 5 csillagos fiat 500, és az audi q7 (4*) összeeresztése, ahol az utóbbi letarolta a kisebbiket.
-
ABnormal
őstag
erről az autóról mi a véleményetek?
-
#27070592
törölt tag
válasz tibi666 #32002 üzenetére
Ezt nem vitatom, a mai cad-cam tervezett alkatrészek sokkal teherviselőbbek lemezvastagságtól függetlenül mint akár az egyes swift. Amikor a moszkvicsot tervezték, szerintem a "van itt vas meg benzin bőven" volt a vezérelv.
Ami igazán védi az embert az a biztonsági öv, légzsák.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz Dare2Live #31998 üzenetére
Szerintem pedig egy dologról beszélünk. Az utascella miből épül fel? Térformálással, leginkább préseléssel alakított lemezdarabokból, amiket aztán összehegesztenek.
És ezek a lemezdarabok ijesztően vékonyak. Tudom hogy nem csak ezen múlik egy utascella terhelhetősége szilárdsága, hanem főleg az alkatrészek formáján, a hegesztés minőségén.
Lehet hogy van egy ilyen urban legend is, de ezt láttam és nem tetszett. Ennyi nagyjából. Egy autó tömegéből nyilván csak részben lehet a biztonsági szintet levezetni.
Aktív témák
Hirdetés
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max
- HÚHA MSI Cyborg 14 Hordozható Gamer Tervező laptop -20% i7-13620HS 10Mag 16GB/512 RTX 4060 8GB 144Hz
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- SilverStone SFX 450W Moduláris Tápegység
- SilverStone SFX 800W Titanium Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest