Azon agyaltam, hogy elméletileg pontosan passzolna bele a turbós 2.2 is, lévén az a 2.2 szívóból lett fejlesztve (hely van a mocinak bőven).Azért egy Turbós-al +lehetne cigiztetni pár streetracinges fütyit Egyre inkább úgy érzem kell nekem az a kocsi...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#17002) fekeandras válasza hobizoli (#16998) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 00:58:10
fekeandras
őstag
Picivel jobb dízel főtengellyel.Hosszú löket kis furat.Sokat hoz nyomatékban.
(#17003) fekeandras válasza fekeandras (#17002) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 04:07:53
fekeandras
őstag
Viszont akkor már nem 2.2 (azthiszem).
(#17004) VR6-Fan válasza fekeandras (#17001) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 06:58:42
VR6-Fan
veterán
hát a maga 315 (RS2-es motor) gyári pacijához volt szerencsém egy audi 80-as cabrioba viszont látni, azt már megchipelni is kár, és igen pár kávédarálóst biztos megviccelne
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#17005) dokar válasza fekeandras (#17002) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 07:31:39
dokar
addikt
fordulatszámból meg még jobban elvesz
extra - SEXRay
- Privát
- 2008-09-05 09:51:48
(Kolombusz)
veterán
Most már tényleg menjetek át az autó technika topikba, vagy valamilyen tuningos topikba. Még a benzin vs. dizel belefért, szivesen olvasgatom a topikot, de az kurvára nem tud már érdekelni és láthatóan csak VR6-fant és fekeandrast izgatja, hogy egy szakadt régi VW-be milyen motort lehet építeni, ami majd kétszeresére növeli a farkatokat.
(#17007) fekeandras válasza (Kolombusz) (#17006) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 10:59:14
fekeandras
őstag
"szakadt régi VW-be milyen motort lehet építeni, ami majd kétszeresére növeli a farkatokat."
Áhhh.... Ez beteg!
Ha így működnének a dolgok, valahogy még a T72-es tank motorját is belefaragnám akár egy Polo-ba is. még a végén berakom avatar-ba.
De komolyra fordítva a szót.Az ember nem vesz minden másnap autót.És addig míg nem jön valaki aki kikérné a "nagyérdemű" véleményét addig csak el kell ütni valamivel az időt.
VR6-Faneszéltem Schuszi-val tegnap éjszaka a fórumon,1:1 Audi Quattro a kocsi.Motor,váltó,hajtás,első futómű (a hátsó módosítva lett a nagyobb terhelhetőség miatt, végül is csak egy kombiról beszélünk)és a fékek.Az a poén hogy (a turbós váltó + szívó váltó) 1:1-ben, bármilyen faragás nélkül beépíthető egyik a másik helyére.Csavarra megegyeznek csak a szívó picit rövidebb áttételezésű.
[ Szerkesztve ]
Dumb
senior tag
DeadMeat
veterán
De legalább leirja,hogy sérült volt.Simán letagadhatná,így a képekről szvsz.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
(#17010) fekeandras válasza Dumb (#17008) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 12:33:23
fekeandras
őstag
Ez véletlenül nem a Bucsi autójavítóban lett meggyógyítva?Ott láttam már extrém dolgokat.
Viszlát
addikt
Emberek... bizonyítékul, hogy nem minden BMW-s suttyó, az előbb egy teljesen normális srác jóvoltából kipróbálhattam egy M6-ost (totál ismeretlenül, tulajdonképpen 5 perc beszélgetés után ő ajánlotta fel). Azta***********, nagyon durva volt. Azt hiszem 4.4 alatt van százon, mindenesetre számolni nem volt időm, kapaszkodtam a kormányba és csak bámultam, hogy kúszik felfelé a sebességmutató... beszarás, ezt az élményt míg élek nem felejtem el.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
SaNyEe
aktív tag
csak vigyázz meg ne írd bővebben mert itt prűdfórumfalván még nekedesnek...
üdv a klubban!
-- end of transmission --
dokar
addikt
te állat irigyellek.
extra - SEXRay
(#17014) fekeandras válasza Viszlát (#17011) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 16:07:11
fekeandras
őstag
Gondolom
Nekem anno az E30 M3 okozott hasonló "sokkot".(Skoda 105 után egyenesen mintha az Enterprise űrhajóban ülnék)
hobizoli
nagyúr
A blokkontveny ugyanaz. Innentol nagyjabol LEGO a dolog .
Ha jol emlexem 2560ccm-s lesz vele az eredetileg 2.2-s moci.
hobizoli
több drón kell ;P
(#17016) sh4d0w válasza fekeandras (#17014) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 19:26:12
Na, ezt el tudom hinni
Viszlát: Te mázlista, gratula!
https://www.coreinfinity.tech
#00809728
törölt tag
Hy!
Hát nekem hasonló volt a seatos Kis Balázs autójával.Beültünk és Egerben egy szerpentines uton vitt egy kőrt.Mint a gumimaci ugy pattogtam a hátsó ülésen.60km/h tábláknál le sem merem írni mennyivel ment.Nagyon érzi az autót.
(#17018) VR6-Fan válasza (Kolombusz) (#17006) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 21:01:13
VR6-Fan
veterán
miért neked nem azért lenne jó egy öreg Merci kabrio hogy növelje farkad, vagy esetleg autó szeretetből szeretnél egy olyat birtokolni?
amúgy meg nem teljesen mindegy hogy a kopogos műanyagos kávé darálok h.sz.-t kell kerülgetned, vagy német ipar "mű remekeit" kedvelők h.sz-t kell levegőnek nézned?
amúgy meg miért szakad azért mert régi? ennyi erővel a fent említett öreg W124-es is lehet szakadt mert régi!
(Valami váltás jó lenne ha már ide írkálunk, hogy azért még is átlátható legyen a topik off-ba tenni vagy dőlten írni.)
hobizoli:nem is tudtam sajnos a tudatom túlságosan egy ratyi szűk elrendezésű V motorra állt rá
főtengelyen kivűl semmit nem kell cserélni, se hajtó kart, se dugót?
fekeandras:hüm állítólag a torsen elég tartós, lehet a VRT kettes alá bekéne faragni
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Dumb
senior tag
Hát igen, de ezek szerint a közel 2 éven át tartó restaurálás miatt van benne ennyi Elég sok érte az a 20...
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
(#17020) fekeandras válasza VR6-Fan (#17018) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 21:22:39
fekeandras
őstag
Jaja szerintem is.Én pl azon hozzászólásaimat amelyek nem konkrét autóvételhez kapcsolódnak ill nem az ilyen témában feltett kérdésre válaszolok bennük, ezután offolni fogom.Így akinek szúrja a szemét a sok "nem ide való hsz" az könnyebben átsiklik felettük.Ennél többet nem tudok tenni az ügy érdekében...
Elméletben bele lehetne faragni a Syncro helyére.A motornak is van elég hely.
[ Szerkesztve ]
Dumb
senior tag
Biztos még nem jött meg a nyomás azért füstöl [link]
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
(#17022) VR6-Fan válasza fekeandras (#17020) üzenetére
- Privát
- 2008-09-05 22:28:19
VR6-Fan
veterán
motor kellene fenének kettesbe csak is VR6 T raknék(6-os kézi, 4x4, 500paci, aztán szifon-válltáska!) esetleg gen. 1-es 1,8T, "kicsit" meg piszkálva
Dumb:integrák rém álma, az első kanyarig
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Snoop-y
veterán
Nah ,hogy ne csak off legyen a topicban íme egy segítségkérés:
Választáshoz a paraméterek
Pénz: kb 3 millió local creditem van
Kor: max 5 év
Motor: 2-3 liter
Teljesítmény: 150 ló felett
Ajtók száma:min 4
Kivitel: limuzin vagy kombi
Üzemanyag: Benzin
Amiket eddig nézegettem:
Ford mondeo 2.5 V6 , 3.0 mondeo ST
Nissan maxima
Örülnék több alternatívának is. Diesel dolog tényleg nem érdekel mert napi 10km-t megyek a saját kocsival
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Rick4
félisten
ennél meg elég rendesen jön a nyomás...[link] nem tudom mit piszkáltak rajta, de tuti nem megszokott amit 30 sec-nél csinál..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
(#17025) fekeandras válasza Dumb (#17021) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 01:08:29
fekeandras
őstag
Annak idején mikor még a Solti Gabi ment vele (ez a foto még abból az időből való) összesen kb. 5 autó tudta lenyomni.A 600-as motorokat bűntette vele a ringen.Nem hiába na,csak a Krézi építtette a "szívét".
Ezekre a verdákra csúnyán rávert:
- lancia delta integrale evo2. (Domokos Csaba)
- lada 2107 turbo. (Domokos Csaba)
- bmw e21 turbo. (Domokos Csaba)
- trabant 601. (Pathi Laci bácsi - kb 450kg lehetett az egész trabi)
- bmw 635i alpine. ( ? )
- mitsubishi lancer evo6. ( ? )
- subaru impreza wrx sti. ( ? )
- honda integra (nitro - Bíró Géza)
- honda s2000. ( ? )
- audi s2. ( ? )
- mazda 323 gtx. (ifj. Érdi Tibor)
- toyota celica gt-four. (id. Érdi Tibor)
- lotus super seven replika (opel gsi 2.016v)
- chevrolet camaro (nitro)
- gmc cyclone (Falco - akkor még majdnem teljesen széria volt)
- skoda 100 (schuszi)
- skoda 100 "dög drag" (Bán József)
- chevrolet corvette. ( ? )
- honda nsx (Noszály "nagy ő" Sándor)
stb...
és ezen autók 90%-a nem széria volt...
Akik gyorsabbak voltak nála:
Kotán Péter - Ford Escort wrc -ből épített rallycross autóval.(kb 550-600le lehetett)
Keskeny László - Audi 90 Quattro kasztniba bújtatott s2 vel.(rally cross bajnok)
egy ismeretlen külföldi versenyző - Mitsubishi 3000GT 3.0 twinturbo 4x4-el.(jól szólt)
a Tuboly testvérek Győrből - matt fekete Pontiac TransAm (brutál épített dragster)
ifj.Tóth János "Janika" - valamelyik akkori versenyautójával.(talán a 206wrc?)
Kb ennyire emlékszem.Mindenki másnak csúnyán beletört a bicskája.
Rick4: Powered by AUDI.
[ Szerkesztve ]
(#17026) fekeandras válasza Snoop-y (#17023) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 01:36:55
fekeandras
őstag
honda accord,lexus is200,citroen c5 break,
passat,avensis
Kb ez jön ki belőle.Franciákat kerülném,a C5 is csak az extra jó felszereltsége miatt került be.Ezek közűl szerintem vagy az Avensis vagy Passat a tuti.Esetleg az Accord.
[ Szerkesztve ]
(#17027) fekeandras válasza VR6-Fan (#17022) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 01:40:45
fekeandras
őstag
Tudom hogy nálad szentségtörés más motort alkalmazni.Így ebben gondolkoztam én is.VR6-ra értettem hogy a motornak is van hely "bőven".
#00809728
törölt tag
Lexus..
hobizoli
nagyúr
Egyebkent a VR6 nem ojan "nagy" motor, meg egy Trabiba is befer.
hobizoli
több drón kell ;P
nemma
addikt
Sziasztok, megint én
Az lenne a kérdésem, hogy milyen városi autó lenne megfelelő, amibe azért lehet valamennyit pakolni is(mondjuk kb Matiz méretű) és 1100ccm alatt van, hogy olcsóbb legyen a biztosítás? 500k-ig?
t1
addikt
Suzuki Swift 1.0 Nagyobb mint a matiz, szebb is, és biztosítása is olcsó
(#17032) t1 válasza fekeandras (#17025) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 12:11:18
t1
addikt
Pathi Laci bácsi véletlenül nem veszprémi és szerelő? a fia egy állat
(#17033) fekeandras válasza nemma (#17030) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 13:47:57
fekeandras
őstag
Hát igen.Bármennyire is rühellem a régi Swift-et, a botrányosan gyenge kasztnit leszámítva semmit rosszat nem tudok rá mondani.
Olcsó,megbízható,takarékos,alkatrészek hegyekben hozzá,fenttartási költségei is barátságosak.Városba talán nincs is jobb választás annál.
Lehetséges hogy Veszprémi.Nem tudom.3golf-al rallycross szakágban ment régebben.Egy emberről beszélünk?És a fia... Pfff.No Comment
nemma
addikt
Szia! Köszi a választ!
Tudom, hogy te swiftet vettél, de hát nem is tudom. Nekem az annyira nem bejövős, már csak elvből nem
Azért írhatnál róla egy pár dolgot, mármint a sajátodról. Mennyi idős, mennyi volt, mennyi van benne és tényleg megbízható-e?
Peugeot 106? Tapasztalatok?
fekeandras: Köszi neked is a választ! És esetleg ami egy kicsit drágább, de igényesebb? Mármint a fenntartása drágább
[ Szerkesztve ]
t1
addikt
1999.09.09, 90kval vettem 94k van benne már, eddig semmi baj nem volt vele, ezüst metál fényezés, 5 ajtó, gyári alufelni. Most viszem, olajcserére vezérműszíj cserére fékbetét csere olajszűrő csere ez anyagaokkal együtt 30k nem vészes Aztán pont fiataloknak való 22k anyám az üzembetartó a biztosítás egy évre. Szóval olcsó. 5.6-ot eszik átlagban.. de volt már 5.2 is ami annyit tesz, hogy 1800 ft nagyjából 100km... 155 a vége de inkább az utazó pályán is 110 körül van nem érdemes 130-140 el menni mert csak eszik.
nemma
addikt
Hűha, most nézegettem a hirdetéseket és hát tényleg nem rossz.
Tulajdonképpen minden van benne, amit szeretnék, centrálzár, szervó, elektromos ablak, más nem is kell és hát ennyi pénzért tényleg ajándék.
Neked is ez a csoda 1.0 van benne?
t1
addikt
Ez a csoda 3 henger 993 ccm. Ha egyedül vagy tökre elég, 5 embernél előzni nem nagyon szabad max 3.ban ez ilyen. Lendület autó. Cserébe nem eszik
nemma
addikt
Figyelj, nekem nem kell mondani, én nagyanyám 0.8-as Daewoo Matizát vezetgetem, azzal hordok ki újságot, úgyhogy kezdem ismerni ezt a hatalmas erőt! Egyébként egyáltalán nem rossz, nem panaszkodom rá, nekem csak a szervokormány és a központi zár hiányzik belőle. Egyébként meg úgyis olyan könnyű a kaszni, hogy városon belül egyáltalán nem okoz gondot a gyorsulás. Lejtőn lefelé pedig kifejezetten jól megy!
Hát, most elgondolkodtattál. Egy bajom van. Az, hogy Suzuki
Mod: Az 1.3-asról tudsz valami infót? Mennyivel több a fogyasztás és a biztosítás? Kb...
[ Szerkesztve ]
t1
addikt
1.3-ba ültem már, jobban megy érezhetően... 14LE-vel erősseb, súly nagyjából ugyanannyi, de 1l-el többet meg eszik az biztos. Biztosítás meg drágább lehet de nem sokkal.
Nelegyen vele bajod h suzuki, ezt nem kell mindig szervízbe vinni mint a többi francia/német csodát. Igénytelen egy gép de ilyenkorban bőven jó
(#17040) fekeandras válasza nemma (#17038) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 14:40:11
fekeandras
őstag
Nővérem Matiz-al vizsgázott.Szerinte kriminális a váltója.Pontatlan, nehéz megtalálni a kívánt fokozatot.Bár lehet hogy ez csak a tanulóautó sajátossága. + a Nagykőrösi útra kellett volna besorolnia a használtcikk piacnál és már majdnem padlógázt nyomott 2. ban de "nem történt semmi",megizzadt vele mire felvette a forgalom ritmusát.Én nem érezném magam biztonságban egy ennyire gyenge autóban.
nemma
addikt
Akkor most szerinted megéri az 1.3-as, vagy nem?
fekeandras: Na, én meg Chiptuningos 1.9-es Superb-n tanultam, utána a Matizba ülni nem volt gyenge. Illetve pont hogy gyenge volt
Mostanra már megszoktam, húz az, ha akarom és nyomom neki, Hegyalja úton felfelé viszont öngyilkosság
[ Szerkesztve ]
t1
addikt
hát ha pesti vagy akkor inkább 1.3
nemma
addikt
Ja, persze, ez is szempont
Mondjuk nem arról van szó, felvisz a Matyi is, csak mondjuk kettesben érdemes 40-ig húzatni és akkor nincs nagy gond.
Hajjaj, most már annyi lehetőség van, igazából én Renault-os vagyok, 19-est akartam, de nehéz jó állapotút találni és kevés a szervós. Néztem most Opel Corsát, az is egész jó, de olyan erőtlenek a motorjaik a Renault-hoz képest, hogy sírógörcsöt kapok.
(#17044) fekeandras válasza nemma (#17041) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 18:08:51
fekeandras
őstag
Kösd a BKV busz mögé...
[ Szerkesztve ]
(#17045) nemma válasza fekeandras (#17044) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 18:12:46
nemma
addikt
Azért már legalább kétszer megelőztem a 8-ast!
(#17046) fekeandras válasza nemma (#17045) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 18:24:24
fekeandras
őstag
Miért 'má megint lerobbant ?
#00809728
törölt tag
15000ft és berakják a központit.
(#17049) Snoop-y válasza fekeandras (#17026) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 19:55:22
Snoop-y
veterán
Szia,
Köszi az alternatívákat nézegetem de egyre inkább a japánok felé hajlok esetleg legrosszabb esetben is marad a mondeo. Passat az kizárva azzal 116 lovacskával ahhoz a dög kasztnihoz francia kocsit többet nem veszek az életben ( most is az van )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
(#17050) fekeandras válasza Snoop-y (#17049) üzenetére
- Privát
- 2008-09-06 20:21:42
fekeandras
őstag
Ha már japo vas akkor én nagy gondban lennék.A szívem a Lexus felé húzna de az eszem a Hondát súgná.De az biztos hogy mindkettő kategória átlagon felüli autó.A Vw tényleg nem egy erőgép de legalább jól fogyaszt és nagyon halkan kultúráltan jár, nekem nagyon bejön a beltere.
[ Szerkesztve ]