hát ez egy hihetőbb verzió....
hogy van a xedosod?
Pleased to meet you - hope you guess my name
hát ez egy hihetőbb verzió....
hogy van a xedosod?
Pleased to meet you - hope you guess my name
Köszönöm kérdésed, remekül. Nemsoká viszem políroztatni, mert rosszemberek megkarcolták, meg amúgy is ráfér...
Aki él és nem boldog, az téved!
Az lenne a kérdésem, hogy a renault motorok meddig bírják? Mert lenne egy jó állapotú megane eladó, csak 170.000 km-el... Az még a végét járja vagy még egy pár évet elmegyeget? 13 éves az autó...
Melyik renault motor?? Ezerféle van. A 8 szelepes benzinesek elmennek 300000km-t gond nélkül. Ismerősöm 1,6-os 8 szelepes megane-jában 260000km van, a motornak nincs baja.
16 szelepes 2.0L-es megane...
És amúgy honnan lehet tudni, hogy meddig "húzza" még?
[ Szerkesztve ]
Ezt nem igazán lehet előre megmondani. Jó kérdés, hogy füstöl-e bármennyire is, vagy eszi-e az olajat. Ha nem, az jó jel
Esetleg, milyen hangja van?
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
meg hogy egyáltalán valós-e a 170...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Hol lehet sima (nem immós, nem elektromos) nyers bicskakulcsot venni? Azaz csak a szár legyen ott nyersen, elektronika nemkell, az külön távirányítón van
Atesz
Hát még nem néztem meg 28.-án tudom megtekinteni! De sport kipufogó rendszere van szal biztos volt hajtva neki!
Szervízkönyv, törzskönyv megvan... reméljük vezetve van normálisan... csaknincs visszatekerve...
ha nem füstöl, jól húz, nem eszi az olajat, nincs rendellenes hangja, akkor is meghalhat
Láttam olyat, hogy egyszercsak hajtókarcsapágyas lett a motor. Főtengely, csapágyak, hajtókarok... Aztán ezen kívül ott a sok elektronikus vacak, légtömegmérő, lamdaszonda, injektor, ilyen-olyan szenzor. Olvass utána, hátha van valami típushibája, ami évjárat szerint kiszűrhető. Egyébként a használtautó mindig lutri. Egy ápolt, karbantartott autónak is lehet rejtett hibája, bármi előfordulhat.
Hajtókarcsapágyat észrevenni, torpan a kocsi nagyobb gáznál.
Amugy a kartergáz sokmindent elárul a kocsiról, milyen állapotban van a motorja.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
nem akarok nagyon bizalmatlannak tűnni, de én teljesen átlagos szimpla földi halandóként olyan szervizkönyvet hozok neked 0 ftból amilyet akarsz. kormány, váltógomb kopottságát, ülés kiültségét, műanyagok illesztését nézd a motor állapota mellett.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Nagybátyámék Thalia - ján a 35ezer km is meglátszik váltógombon. Van rajta egy tetszetős kopás Igaz annak olyasmi a váltógombja, mint ha gumi lenne rajta. Persze nem csak a váltógombon, de magán a váltón is megérzik. Már nem pattanós, mint az elején, pedig még meglepődtem, hogy mennyire tűrhető. Most is az, de érezhető a romlás.
=== Szatocs ===
huh, hát a francia váltók... múltkor tesómnál volt egy 307sw 1,6 hdi, nem akartam elhinni hogy ennyire fos váltó létezhet. az hogy anyum régi 205ösében szar volt, egy dolog. a mostani 206osában is iszonytatóan szar, még ezen is túltettem magam, lévén nem vezettem sokat, de a tesómé nagyon meglepett. hála égnek megjött az új kocsija (új mondeo kombi 2.0 tdci) de visszasírja a subaru legacy-t...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Hát a Legacy - t én is visszasírnám El sem adnám
"But Subaru has never been here" - Ezt meg kipróbálnám, hogy milyen lehet (ha valaki nem ismerné a reklámot, boxer dízelről van szó)
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
céges cucc, akármennyire sírt, nem maradhatott a gép...
hétvégén elvitt a haverom az impreza wrx-ével, de már nem gyári mint tavaly... megkapta amit meg kellett, hát nem is nagyon tudom leírni az élményt. 280 ló turbóboxer, 4kerék, iszonytató! és persze vezetni is tud emberünk, nem kicsit. de azt mondja nem elég, jövőre új STi-re cserél...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Nekem sajnos nincs ilyen haverom, de egyszer úgy is kipróbálok egyet
=== Szatocs ===
te jó isten
még mellé se parkolnék mert az is 1 szégyen..nem hogy beleüljek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
A ferrarik, meg a lambók, mindig MINDIG szakadnak. Akkor szarok?
Istenem te mennyire primitiv és egysiku vagy, pedig NolF leirta a frankót hogy mikor szakadhat egy autó. Depersze tudom az E36 az nem szakad, 300nál se.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
Elvitték
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Mercedes
A Mi Autónk!
Remélem ez is olyan sikertörténet lesz mint az Audi - Győr
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Végre egy siker /egyenlőre/ .
Az élet kegyetlen .
mert nem visz annyit.egyferrari igen szakad, mert nyoják neki 250-300ig..ez ok ott szakad, de 120-150nél ne szakadjon már szét egyautó.csomó balesetet láttam már képekben valóságban és nem votl szétszakadva az autó.
#14023>>na persze majd kiderül a minőségremiylen hatássla elsz...még az hiányzik a bmw is ide hozzon egy gyárat
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
/Nincs olyan szó, hogy egyenlőre. illetve csak a matematikában. Amire Te gondolsz, az egyelőre./
Amúgy nem egészen értem a döntést. Nem tudom, miért pont Kecskemét, (még Magyarországon belül sem értem.) de örülök neki.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
Az a lényeg értetted , hibátlan meg sosem voltam .
Kecskemét talán amiatt , mert jó az úthálózat , és a környéken nincs hasonló üzem , a pestieknek sincs távol . A nyugati megyék szerintem az Audi az Opel és a Suzuki miatt estek ki , mindhárom cég állandóan keres mérnököt és melóst .
Mod dragon : A minőségre a három gyárból egyikben sincs panasz , sőt .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
Sose tudhatod. Lehet, hogy aki döntött, az ivott egyszer ott egy jó pálinkát vagy valami és azért...
Aki él és nem boldog, az téved!
Óriási siker. Nem tudom, hogy hozhattuk el Lengyelo és Románia elöl a projektet gondolom rájuk licitáltunk. Nembaj erre nemsajnálom.
Persze a pilóta féle páleszes story se lehtetetlen de nem valószínű....
Elég keveset lehet tudni de amikor az Audi adja a Magyar export 10%át és %okat dob a Magyar GDPn vmint a csak egy adónemből pl iparüzési adó 7milliárdot hoz MOnak (ill iparüzési adó nem jó pl mert az nem MOnak hoz hanem Győrnek) akkor ez egy "elég jó" hír....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Király A W201-et, W124-et is gyárthatnánk, Kelet-Európának, Indiának
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
a 4. képen levő audi szegedi... élőben még szarabbul néz ki, mint itt...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
gondolom volt elég hely, olcsón, infrastruktúrailag (ejha! ) eléggé rendben van a városkám, ez biztos nagyban segítette a döntést. M5 ott megy ugye, nincs messze BP-től, mire elkészül a gyár megépül az M0 is rendesen, tehát szállítás ügyben eléggé központi helyen van a városka.
az hogy Mo. sztem nem csak az olcsó munkaerő (mert ugye románban talán olcsóbb lenne) hanem a megfelelő szakképzettség is szerepet játszhatott, lsd ha audinak jó, akkor mercinek is jó lehet, persze továbbképzéssel stb stb.
én örülök neki, munkahelyek teremtődnek (azzek, hogy fogalmazok ) a városkámban, estébé.
egyébként nem csak a matematikában van egyenlőre: A két csapat egyenlőre állt, azoban a meccs eredménye egyelőre nem dőlt el.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
az audi sok éves és SIKERES jelenléte volt az egyik döntő indok abban, hogy a merci ide jön
minden fanyalgó pedig bekaphatja
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hozzáteszem, egyáltalán nem baj, hogy ezzel sem növelik tovább az ország Budapest-központúságát...
teljesen egyetértek vele én is.
remélem hogy ha jön újabb valaki ő se bp-et választja.
kecsó sincsen mondjuk messze bp-től, de van m5-m0-m1
remélhetőleg kész lesz a gyűrű is valamikor..
már ha a nullás nem hal be naponta.. standard activity
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
iparban hol budapest-központú az ország?
gyakorlatilag alig van gyártásra irányuló ipari tevékenység Budapeseten, de még a környékén is.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
nem hinném hogy gyártásra gondolt
mo erősen bp központú azért még mindig és sokig is az lesz.
szvsz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem elsősorban gyártás-termelés szempontból értettem. Bár az is igaz, hogy ott is van némi ilyen irányú migráció. A keleti részen például nem ritka, hogy ugyanazzal a munkával 20%-kal kevesebbet keresnek az emberek. Ez az eltérés már éppen elegendő ahhoz, hogy sokan Budapest felé orientálódjanak. De a helyzet nem sokkal jobb Veszprém megyében sem. Ezen két régióról elsőkézből van tapasztalatom.
De úgy általánosságban is, gyakorlatilag "Minden út Rómába vezet..." A közlekedés, az úthálózat a legjobb példa arra, hogy mennyire Budapest az ország központja, a szó hagyományos jelentésén túl is.
[ Szerkesztve ]
persze, hogy pest-központú, ott van egy helyen az a kritikus tömeg, ami már elég naggyá teszi a helyi piacokat (árupiac, munkapiac, ingatlanpiac, stb.)
én arra gondoltam, hogy soha nem fog autógyár létesülni budapesten, nem véletlenül.
Pleased to meet you - hope you guess my name
az kéne még..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
aki ezen bármilyen szinten is fanyaglog az egy elfogult idióta. 5ilyen kéne még pár elmaradott megyeszékhelyre és amint elindulnak máris +10%os lenne a Magyar GDP bővülés alá Szlovákia.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
a máris az 3 évet jelent minimum! Bízok benne, hogy lesz elég magyarországi munkaerő és nem a szabadka-kecskemét autópályás buszforgalom fog fejlődni
Rock'n Roll
nekem nem jön be semmi
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Egen mire felhuzzák a gyárat és az első Merci legördül az 2011.
A másik amit írsz meg annyira valós, annyira az orrom elött van és annyira idegesít. ld 61es és 66os hszt
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
mi vaaaannnnnnnnnnn veeeeledddddddddd?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
nem kéne már most vészmadárkodni
durván túljelentkezés lesz, simán meglenne akár már most a megfelelő munkaerő.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
én nem vészmadárkodom Integra, elég a realitás talaján állni! Jelentkező biztos lesz, csak a szakképzettségi elvárásoknak eleget tesznek-e? (kedvenc csörtetopikunkban ezen is ment a bruszt a tandíj kapcsán, hogy nincsszakmunkáscsakbölcsész) Van 3 év még addig, ezalatt 2 szakmát is profi szinten ki lehet tanulni. meg ahogy a könyvelő mondja: nyugtával és egyéb hiteles számviteli bizonylatokkal dícsérd a napot, azaz legyen aláírva a szerződés...
Rock'n Roll
folytatom a milyen érdekes vezetők vannak pesten gyalogosszemmel című megfigyelésemet:
Megyek át a zebrán és a szemből kis ívben jobbra kanyarodó megáll és átenged. Mögötte megáll egy daewoo matiz(nem a kocka hanem az utána következő szériából egy szürke) egy szép magas lánnyal, jól kitölti a magas kasztnit. Felszerelés a csajon: fél arcot beborító napszemüveg, 3 centis kifestett körmök. Ezen megfigyelést nagyban segítette, hogy mind2 keze a kormányon, az egyikben a tipikus puncicigi (azaz a kb 100as marlboro hosszú, de a normál ciginél vékonyabb típusú füstölnivaló), a másikban meg a mobiltelefon és a cigisdoboz. Hogy lehet így vezetni? Ráadás a kocsi belső tunningja: vékony(merthogy az origi huzat fekete színe átsejlett) lepelszerű rózsaszín huzattal bevonva az összes ülés!
Rock'n Roll