Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51901) Reggie0 válasza FireFox1996 (#51895) üzenetére


Reggie0
félisten

Igen 2. Attol meg, hogy kirakta az indexet nincsen elsobbsege, szoval a savot valto delikvens is hulye. Ha meg pusztan a kresz szabalyait nezzuk, akkor csak o volt a hulye.

Ilyen engem ne elozzon meg senkit delikvenssel en palyan talalkoztam. Valami szutyok ford mustang volt, ami lassan haladt, csak akkor lett sietos neki, amikor elozni akartam. Persze meg egy satut is kaptam tole, mert a forgalomfigyelo kamerara azt hitte, hogy sebessegmero... Aztan szerencsere az elovarosi forgalomban lemaradt, mert nem tudta melyik csomopontnal melyik sav halad jobban.

[ Szerkesztve ]

(#51902) FireFox1996 válasza Reggie0 (#51901) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

A kresz szerint a kamerásnak ott kellett volna fékeznie (amikor a jobb oldali autós átlépett a szagatott vonalon), hogy elkerülje a balesetet, de nem hinném, hogy tette volna azt...

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#51903) Reggie0 válasza FireFox1996 (#51902) üzenetére


Reggie0
félisten

A kresz szabalyai szerint az indexelo auto at sem lephette volna a vonalat. Ezert irjuk, hogy ket hulye. Egyik szabalytalan volt, a masik meg bunko es nem engedte, majd szabalytalan is.

[ Szerkesztve ]

(#51904) FireFox1996 válasza Reggie0 (#51903) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Így egyetértek veled :)

[ Szerkesztve ]

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#51905) Lauda válasza Reggie0 (#51903) üzenetére


Lauda
félisten

A kamerás autó vezetője semmilyen kresz szabályt nem sértett meg.

(#51906) Reggie0 válasza Lauda (#51905) üzenetére


Reggie0
félisten

De, onnantol hogy a masik szabalytalan volt, neki meg kellett volna tennie mindent a baleset elkerulese erdekeben. Biztos hogy latta, ideje volt ra.

(#51907) Lauda válasza Reggie0 (#51906) üzenetére


Lauda
félisten

Ez csak feltételezés, nem tudjuk, hogy fékezett-e a végén. Egyébként menekülni meg nem volt hova.

(#51908) MasterMark válasza Lauda (#51905) üzenetére


MasterMark
titán

Egyetértek. Ha gyorsítani akar, akkor gyorsítson. Elsőbbsége van a saját sávjában. Nem húzzuk rá másra az autó, hogy majd úgyis elveszi. Hát nem vette el.

Itthon is szokásos ez az előbb húzza át, majd utána néz bele a tükörbe. Előbb kéne nézni...

szerk.: Egyébként lehet a rágyorsítást parasztul is csinálni, de a videón nem ez volt a helyzet.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#51909) Reggie0 válasza Lauda (#51907) üzenetére


Reggie0
félisten

Nem feltetelezes, ott a videofelvetel. Nezd meg a vonalak, tereptargyak mozgasat, abbol latod, hogy nem fekezett. Azert egy satufeknel 10m/s^2 a lassulas, az eleg szembetuno. De a kepen jol lathato, hogy az utkozes pillanataig a fak sem kozelednek lassabban es a jobb oldali egyenletesen halado fekete auto is ugyan olyna utemben kozeledik.

[ Szerkesztve ]

(#51910) Lauda válasza MasterMark (#51908) üzenetére


Lauda
félisten

Ennyi, így van.

(#51909) Reggie0 Amikor már világos volt, hogy neki fogja rántani az autót, onnan nagyon rövid idő telt el a csattig. Hol a reakcióidő, a fékkésedelmi idő mielőtt még a lassulás megkezdődik? Te a felvétel megnézése után ítélkezel. Akkor ott ezt nem feltétlen lehetett látni előre.

[ Szerkesztve ]

(#51911) Reggie0 válasza Lauda (#51910) üzenetére


Reggie0
félisten

Ebben igazad van, de szerintem nem most latott eloszor ilyen szituaciot, azert is gyorsitott ra, foleg, hogy piros lampahoz erkeztek volna. Valoban 2 masodperce volt osszesen miutan atlepte a vonalat, de mar elotte is veszelyesen kozel volt. Igazabol ezert nem eri meg eroskodni, max szar kocsiban ulve, mert azt nyilvan nem siratja meg senki, ha totalkarra torik. Hiaba jon a vegen az itelet, hogy vetlen volt, az nem allitja helyre az autot, a szituaciot meg mar az elejen el tudta volna kerulni azzal, hogy ha nem surgos neki, akkor nem veszi zokon, ha megelozik. Ha meg sietett volna, akkor a masiknak nem is lett volna eselye atsorolni, hisz nem latott volna ra helyet. Persze, joga van gyorsitani a savjaban es neki van elsobbsege. A jog meg mar nem vizsgalja, hogy ezt milyen psziches zavarok miatt teszi.

[ Szerkesztve ]

(#51912) MasterMark válasza Reggie0 (#51911) üzenetére


MasterMark
titán

Ez így végtelenül rossz megítélés szerintem.

Én sem mászok rá az előttem lévőre, csak azért, hogy ne férjen be senki. Tartok normális követési távolságot. Emiatt nem fer oda besorolni a féktárvra, még ha be is fér. Nem illene.

Pont ezért közlekednek nagyon sokan ilyen sügér módon, mert arra számít, hogy úgyis elveszi a másik. És el is veszi a másik, mert nem akarja összetörni az autót.

Egyszer én sem vettem el, fel voltak háborodva. Ez van. Nem tolakodni kellene, hanem normálisan közlekedni.

Switch Tax

(#51913) Reggie0 válasza MasterMark (#51912) üzenetére


Reggie0
félisten

Itt nem arrol volt szo, hogy elveszi, hanem direkt ragyorsitott, hogy ne tudjak megelozni, pedig lassabban ment. Ebbol alakult ki egy kozlekedesi csetepate, ami utan jott az ugyis elveszi beprobalkozas, de az mar csak a folyomanya volt egy szituacionak. El kell donteni, hogy menni akar, de akkor menjen, vagy ha nem akar menni, akkor meg engedjen el masokat. Aki csak akkor akar menni, ha mas megelozne, az szimplan komplexusos paraszt.

UI: A video alapjan nagyjabol 50-nel megy es 40-50 meter kovetesi tavolsagot tart, mig az 50-nel 22 kene, hogy legyen. Tehat nem siet, nem zarkozott fel az elotte haladohoz, oda be lehet sorolni ele szabalyosan.

[ Szerkesztve ]

(#51914) MasterMark válasza Reggie0 (#51913) üzenetére


MasterMark
titán

Szerintem azért kezdett gyorsítani, mert kiment előle a másik sávba az autó. Ugyanerre a pozícióra pályázott a másik autó is. A különbség az, hogy annak van elsőbbsége aki a sávjában van...

Switch Tax

(#51915) Reggie0 válasza MasterMark (#51914) üzenetére


Reggie0
félisten

Viszont az az autot a kovetesi tav duplajarol vagy picit meg messzebbrol koveti es addig utol se akarta erni. Ha nem akarja, hogy ele besorolhasson valaki, akkor kovesse tisztessegesen, nyilvan nem a sebesseggel volt baja, mert gyorsitassal megsem volt gondja ugyebar. Az ilyeneknek csak az a gondja, ha megelozik oket. Pozicioharc, psziches gondjai vannak neki is(meg annak is aki rahuzta,de ot nem akarja mosdatni senki).

(#51916) MasterMark válasza Reggie0 (#51915) üzenetére


MasterMark
titán

És még a lámpák is pirosak, szóval tök feleslegesen siettek.

De amúgy még ha ez is van amit írsz, hogy azért gyorsít, hogy ne férjen be elé. Erre az a megoldás, hogy akkor is behúzza elé a másik?

Switch Tax

(#51917) Reggie0 válasza MasterMark (#51916) üzenetére


Reggie0
félisten

Nyilvan nem. Ezert is irtuk, hogy 2 hulye, nem egy.

(#51918) MasterMark válasza Reggie0 (#51917) üzenetére


MasterMark
titán

Mindkettő hülye ez biztos, de kresz szerint az a hibás aki bevágott elé.

szerk.: Mondjuk ha nem fékezett, akkor valószínűleg a másikat is megbüntetnék.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#51919) philoxenia válasza Reggie0 (#51909) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Azert egy satufeknel 10m/s^2 a lassulas

Hát.... azt igen kevés autó tudja a gyakorlatban....

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#51920) Reggie0 válasza philoxenia (#51919) üzenetére


Reggie0
félisten

Miert, 100km/h-nal szerinted mennyi a fektav, reakcioidok nelkul?

[ Szerkesztve ]

(#51921) Reggie0 válasza philoxenia (#51919) üzenetére


Reggie0
félisten

Najo, csak a kedvedert: 100km/h-rol 10m/s^2-vel megallni (100/3.6/10)=2.77777 masodperc. Ekozben a kocsi 10/2*2.7777^2=38.58 metert tesz meg. Azaz azok az autok amelyek 38.6 vagy kevesebb meter alatt megallnak 100-rol, azok tudjak a 10m/s^2 lassulast. Ime egy oldal ahol lathatsz rola tablazatot: [link]
Ha jol megnezed nagyon sok auto van meg 43 meteren es azon belul, ami meg mindig 9m/2^2. Szoval azert nem ritka ez, manapsag egy atlagos auto 9-10 kozott van, az igazan jo autok meg 11m/s^2 felett vannak.

(#51922) Chris Kiki válasza Reggie0 (#51920) üzenetére


Chris Kiki
senior tag

Nem írt féktávot. Egy átlag autó a gyakorlatban, jó útviszonyok mellett cca. 7,5 m/s2-ot tud.

Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever

(#51923) Reggie0 válasza Chris Kiki (#51922) üzenetére


Reggie0
félisten

Ezert kerdeztem, hogy szerinte mennyi. 7,5 azert mar az elegge szar auto kategoria, az atlag mamar 8 es folotte van.

[ Szerkesztve ]

(#51924) Lauda válasza Reggie0 (#51911) üzenetére


Lauda
félisten

Én az a "fajta" vagyok, aki alapból kerüli a problémát. Tőlem mehet ahova akar, engem ne veszélyeztessen senki. Ezen kívül van mögöttem 25 év és nem a temetőbe járkálásból, hanem kint az utakon hivatásosan (személytől a nyergesig), privátban és még más okból is foglalkoztam a témával, de erre most nem térnék ki. Ezen okok miatt egy ilyen helyzetet valószínűleg én is másként oldottam volna meg. Azonban ehhez ott kellene lenni és látni a dolgokat a maguk valóságában. A videó alapján sok mindent nem lehet megállapítani. Aki vezetett milyen tapasztalata van, mire figyelt, mit is akart valójában ott stb stb. Emiatt én találgatásokba nem mennék bele. Amit le lehetett szűrni számomra a videóból, azt megírtam. ;)

[ Szerkesztve ]

(#51925) bul07 válasza Lauda (#51924) üzenetére


bul07
nagyúr

Ó dehogynem meg lehet állapítani videóból is
Az autók mozgásából, gázadásokból nagyon sok mindenből meg lehet állapítani
És a videóból pontosan látszik hogy mindkettő tehetett volna azért hogy ne legyen semmi
Kamerás nem gyorsít és akkor simán elmegy, a sávváltó meg fékez mikkor látja hogy a paraszt emberkedve gyorsít
Mind a kettő paraszt volt

Amúgy szerintem
Aki a jobb sofőrök közzé tartozik az pontosan tudja hogy kire kell figyelni a forgalomba
Megy a forgalom nagyon ki lehet szúrni hogy ki a bizonytalan, ki az agresszív, ki a ráérős, ki merre fog menni

Ha tudja olvasni a forgalmat akkor a veszélyes szituációk 95% el lehet kerülni, még akár úgy is hogy érzi az ember hogy innen ebből a közegből(3-4kocsi haladása) menekülni kell mert történni fog valami, na olyankor menekülés van

Amúgy az hogy valaki sokat megy sok fajta autóval nem jelet semmit, volt olyan munkatársam hogy havonta 6000km vezetett le de, ha mellette ültem görcsbe volt a gyomrom, és nem azért mert gyorsan ment hanem ahogy vezettet
Pár év alatt csak egyszer okozott balesetet bár akkor is ő húzta a rövidebbet mert stop tábla ellenére kikanyarodott és a hátsó kerekét elkapta a szabályos és fel is borította a furgont, csúszott az oldalán, a nem nagy sebesség miatt csak horzsolásai lettek
De a kocsit horpasztotta rendesen sokszor, de volt hogy az sofőr ülés alatti gázolj visszahűtő radiátort ütötte le, nem vette észre csak bement valahova és mire kijött a tankból kifolyt az összes gázolaj és ugye 40liter gázolaj tud tócsát csinálni
Én sok rossz sofőrt ismerek aki sokat megy

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#51926) Lauda válasza bul07 (#51925) üzenetére


Lauda
félisten

Te meg tudtad állapítani ezeket a dolgokat a videóból. Más pedig mást állapított meg, vagy nem tudott megállapítani. Én amit meg tudtam állapítani (külön ki is emeltem, hogy számomra) és arra érdemben reagálni is tudtam, azt leírtam.

Amúgy az hogy valaki sokat megy sok fajta autóval nem jelet semmit,

Ebben egyetértünk.

(#51927) bul07 válasza Lauda (#51926) üzenetére


bul07
nagyúr

Egyszerű tények vannak a videóban
Mennek, előtte jobbra lévő fekete kocsival megegyező sebességgel megy a kamerás autó, lehet látni hogy piros a következő lámpa.
A fehér kocsi jobbra indexel
Rá egy pillanatra gyorsításba kezd a kmerás, mert a jobb tükörben meg a szeme sarkából látta hogy jobbról jön egy gyorsabb kocsi és be fog elé menni, főleg hogy még az indexet is kirakta hogy lássa hogy be fog elé menni
Biztos hogy gyorsabban jött mert a gyorsítása ellenére is gyorsabban érkezett a jobbról az autó, és fél kocsival elment mellette
Ekkor már mindketten erőteljesen gyorsítanak, és majdnem az ütközés pillanatában érte el a sebességét a kamerás autó a másikét, mert akkor fixálódott a két kocsi közötti távolság
Ekkor átsorolt szabálytalanul és csat

Hogy ki volt a fő hibás ütközésben
Egyértelműen a átsoroló kocsi

A kamerás autó
Egyszerűen egy bunkó aki direkt gyorsított hogy ne tudják megelőzni, mert semmi más nem indoka a gyorsítást, a piros lámpát látnia kellet és ha nem is ütköznek a kamerás autónak igen erőteljesen kellet volna fékeznie a piros lámpa előtt a gyorsítása miatt

Elkerülhető lett volna
Igen

-Jobbról érkező mikkor érzékeli hogy a parasztja gyorsít direkt hogy ne férjen be akkor fékre tapos és lassít
-Kamerás kocsi sofőrje nem csinál semmit, mert volt olyan lendületbeli előnye a jobb hátulról érkezőnek hogy elmegy mellette és bemegy elé, úgy hogy neki még gázról se kell levennie a lábát

Szerintem a konklúzió
Két hülye egymásra talált, ketten összehozták a balesetet és a fehér kocsi szívta meg mert ő aztán semmit nem tehetett volna hogy az egész ne történjen meg

Na de mindegy

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#51928) MasterMark válasza bul07 (#51927) üzenetére


MasterMark
titán

Így is mi vigyázunk a másikra általában, mert akik szabálytalanul vezetnek mindig megkapják ezt, amit többen is mondtak. Vagyis hogy akinek van esze elveszi.

De ez nem megoldás. Most akkor minek vannak a szabályok ha nem tartják be? Nincs ilyen szabály, hogy nem gyorsíthat. Sőt az nagyobb bunkóság szerintem amikor a piros lámpánál előzget valami jó képességű, hogy előrébb álljon meg.

Switch Tax

(#51929) bul07 válasza MasterMark (#51928) üzenetére


bul07
nagyúr

Nem megoldás hanem túlélési ösztön :D

Amúgy az a gond az ilyenekkel hogy oké hogy ő a hibás meg fizet a biztosító
Na de mennyit és abból mit tud venni az ember
Mert oké hogy jó esetben fizet annyit hogy HA ugyan olyat kifut, csak közel se biztos hogy olyan műszaki állapotút

Így aki nem bontószökevénnyel járkál óvja a kocsiját :)

Céges kocsi az más állapot
Bár én arra is próbáltam vigyázni, takarítottam rendesen
(na az említett kolléga nem olyan is volt a belseje)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#51930) Elemental válasza bul07 (#51927) üzenetére


Elemental
addikt

Szerintem kevered a szezont a fazonnal. Ez nem előzés. A külső sávból be akart sorolni a belsőbe. Ha nem ment volna be, akkor mi van? Semmi. Bemegy utána, szabályosan. Nem kellene idekeverni azt, amikor egy sávos úton valaki megkezdi az előzést, és az előzött direkt gyorsít. A kamerás nem vezetett defenzíven, ez vitathatatlan, tehát, vétlenként elkerülhette volna a balesetet, de szerintem nem gondolta, hogy lesz ilyen farok a másik, és betolja oda az autót.
Nagyon nem tudom tolerálni, amikor valaki úgy vált sávot, hogy a szabályosan közlekedőt bármilyen reakcióra készteti.

(#51931) philoxenia


philoxenia
MODERÁTOR

Az a baj, hogy mindenki úgy vezet szinte, hogy "biztos tolakszik a köcsög", pedig lehet, hogy csak elbambult és arra akar továbbmenni, mögötte pedig mindkét sor tömött, ott meg látott egy rést. Mindnyájan, akik sokat vezetünk, kerülhetünk ilyen szituációba mindkét oldalról. "Vigyázzunk egymásra!" mint mostanában divat mondani. A gyalogosnak is igaza lesz a zebrán, de mit ér vele, ha meghal? Most sok szempontból rendkívüli a helyzet, sokan vezetnek gyakorlatlanok is, mert nálunk is megadják mindenkinek a 9Ft kilométerpénzt, ha nem akar tömegközlekedéssel (vonat, ami ingyen van) járni. Azért a pár másodpercért nem éri meg az az időt, amit később a helyszíneléssel, vagy akár csak a szerelőnél töltenél.

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#51932) bul07 válasza philoxenia (#51931) üzenetére


bul07
nagyúr

Igen
Vagy ha a szélső sávban kapcsol hogy a következő lámpánál balra kellene menni, ugye akkor gyorsan kell két sávot balra menni
(Ha meg a navit követi valaki)

Na meg a fiatalság bolondság dolgot se felejtsük ki képletből

Fiatalabb koromba 17-30között olyan hévvel vezettem hogy nem igaz, olyan előzésekbe mentem bele (olyan nem záróvonalas kanyarokba is előztem ahol most nem mennék bele, szembe jövőt soha nem kényszerítettem fékezésre azért)
Meg akkoriban ha nem siettem akkor is 120 körül tepertem fő és mellékutakon
Persze akkoriban kilencvenes évek végén és kétezres évek elején még nem volt annyi trafi, és ha volt is szinte mindig fix helyen
Nekem még sose volt gyorshajtás bírságom pedig hú :DDD

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#51933) Reggie0 válasza MasterMark (#51928) üzenetére


Reggie0
félisten

Ez azert van, mert egymasra vigyazni viszont KRESZ szerinti kotelezettseg. Ha valaki mas ezt megszegi mas szabalyokkal egyutt, attol meg neked ez kotelezettseged marad, nem ment fel az o szabalytalankodasa.

(#51934) MasterMark válasza Reggie0 (#51933) üzenetére


MasterMark
titán

De ezt nem ér kihasználni. Ezt nem erre találták ki, hogy akkor vannak akik betartják a szabályokat, meg vannak akik nem, de azokra is azok vigyáznak, akik betartják a szabályokat...

Switch Tax

(#51935) Reggie0 válasza MasterMark (#51934) üzenetére


Reggie0
félisten

Ok, de azt sem er kihasznalni, hogy joga van gyorsitani csak kicseszesbol. Ez egy ilyen ketelu jatek. A hulyek belemennek es neha az lesz, mint a videon lathato.

(#51936) MasterMark válasza Reggie0 (#51935) üzenetére


MasterMark
titán

Miért ne gyorsíthatna? Az nem szabálytalan, maximum köcsögség.

Bevágni a másik elé viszont szabálytalan is + köcsögség...

Switch Tax

(#51937) Reggie0 válasza MasterMark (#51936) üzenetére


Reggie0
félisten

Gyorsithat, csak kocsogseg. Itt emberi is psziches problemak vannak alapvetoen, aztan az mas kerdes, hogy a szabalyok hogyan passzolnak rajuk. Ezzel a mentalitassal egyiknek sem lenne szabad jogsit adni egy idealis vilagban.
Mas teruleteken van is erre szabaly, joggal valo visszaelesnek hivjak.

[ Szerkesztve ]

(#51938) MasterMark válasza Reggie0 (#51937) üzenetére


MasterMark
titán

Azért ne tartsunk már ott, hogy az a köcsögebb aki szabályos. :U

Switch Tax

(#51939) updog


updog
senior tag

A legfőbb kérdés, hogy valóban van-e egyértelmű megoldása a helyzetnek, amin másfél napon és vagy 40 hsz-en keresztül sikerült rágódni :D
Szerintem (#51924) Lauda jól leírta....

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#51940) MasterMark válasza updog (#51939) üzenetére


MasterMark
titán

Ez azért ilyen rágódás, mert ez megy nap mint nap az utakon. Annyi különbséggel, hogy általában elveszi az ember ilyenkor, mert nem hülye.

De hányszor van az is mostanában, hogy nekem zöldet mutat a lámpa, de még jönnek át piroson keresztbe. Ez már rendszeres lett, hogy nem állnak meg a pirosnál az emberek. Nyilván én meg nem fogok közéjük menni, mert nekem zöld van, de ez nem jelenti azt, hogy akkor át lehet menni a piroson.

Switch Tax

(#51941) updog válasza MasterMark (#51940) üzenetére


updog
senior tag

Rendben, csak már rég leírt mindenki mindent amit lehetett, kétszer :)

Mondjuk egy szót se szólhatok, legutóbb talán a busz vs. zebrás kislány témában volt ennyi hsz. egy szálra, ott meg én is generáltam :D

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#51942) Reggie0 válasza MasterMark (#51940) üzenetére


Reggie0
félisten

A lampanal annyi a kulonbseg, hogy amikor zoldet kapsz, akkor mehetsz azert indulsz meg akkor. Itt meg azert indult meg "vetlen" fel, mert ki akart cseszni a masikkal, addig nem volt surgos neki.

(#51943) MasterMark válasza Reggie0 (#51942) üzenetére


MasterMark
titán

A lényeg nem ez lett volna abban amit mondtam.

Switch Tax

(#51944) Reggie0 válasza MasterMark (#51943) üzenetére


Reggie0
félisten

Ertem mit mondasz, csak messze nem ugyan az a ket szituacio.

(#51945) Lauda válasza updog (#51941) üzenetére


Lauda
félisten

Én sem értem min megy itt a téma. Valaki ezt látja a videóból, a másik meg amazt. Ezek az álláspontok sosem fognak közeledni, mivel mindenki (jogosan) ragaszkodik a sajátjához.

[ Szerkesztve ]

(#51946) dh66e


dh66e
veterán

Na ha kibeszéltétek az előző sztorit akkor ezt lessétek meg. :Y

(#51947) philoxenia válasza dh66e (#51946) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Hot Pursuit? :Y

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#51948) dh66e válasza philoxenia (#51947) üzenetére


dh66e
veterán

Eléggé Hot lett... :(((

(#51949) updog válasza philoxenia (#51947) üzenetére


updog
senior tag

Inkább Destruction Derby ;]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.