Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Milyen mosógépet vegyek?
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- DPD tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz Winner_hun #21153 üzenetére
ez asszem autópályára igaz, de mi is tanultuk ezt tavaly.
-
titán
válasz Winner_hun #21153 üzenetére
Milyen hibat talaltal? Ez az elozes helyes vegrehajtasa.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #21153 üzenetére
vissza pillantó tükör?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
titán
válasz Winner_hun #21158 üzenetére
Most emiatt nem tudok majd aludni...
-
Zozzant
addikt
válasz Winner_hun #21153 üzenetére
Már előbb feltűnhet a jármű a tükörben, főleg hosszú járművek esetén Akkor aztán bummneki ha már visszatérünk jobbra A jármű elejét célszerű meglátni a tükörben.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Skót
aktív tag
válasz Winner_hun #21163 üzenetére
Eh én is erre gondoltam, de azt hittem túl egyértelmű és csak szőrszálhasogatás lenne
Minket alapból úgy oktattak, hogy amint középen a visszapillantóban meglátom az előzött jármű orrát akkor mehetek vissza.
Más: 4-kor indulok Pestre, kíváncsi vagyok hány kisbuszos akar majd megölni ma az M3-on a 10cm-el előttem bevágással és a hátsó ködlámpa kapcsolgatásával
Tippeket várom estére"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21074 üzenetére
Most jöttem meg külföldről, azért csak most válaszolok.
Ez egy jó nagy hülyeség... Mert csak gyorshajtás miatt van baleset? Na ne nevettess már ilyennel... Ittas vezetés, telefonálás, zéró tolerancia erre is vonatkozik. És hiába, a főutakon az átlagsebesség 110-re nőt, autópályán 140-150, ha valaki sokat vezet, akkor ezt tapasztalja.
Visszatérve a balesetekre... Frontális ütközésnél a balesetet általában nem a sebesség okozza, hanem a figyelmetlen előzés. A másik érték ami a statisztikát rontja, a kamionosok tevékenysége, és bizony náluk is szorul a hurok, már kevésbé variálhatnak.
Konkrétan gyorshajtás miatt általában csak abban az autóban ülők sérülnek/halnak meg, mert fának mennek, árokba borulnak stb...
Szóval nem kell itt a vetítés a gyorshajtásról, semmi köze a halálos balesetekhez. Én ha 200 fölött megyek az autópályán, akkor senkit nem veszélyeztetek. Márpedig gyakori dolog, de még soha nem volt gondom belőle, semmilyen baleset veszélyes helyzetbe nem kerültem. Egy 150-es tempó meg alap, még akkora sebességgel is olyan, mintha állna az autó.
Meg kell tanulni vezetni, ennyi.Don't Tread On Me
-
neduddki
nagyúr
HI!
hol is van az a teszt ahol kiderul hogy a robosztussaga mijatt vajjon mennyire is van a tulelhetosegen tul a gyorsulas, es latszat ellnere lofaszt bisztosagos???
udv
neduddki
p.s. nem hiszem el hogy ennyore demagona pont egy ijjens szarra lkellelomaszni
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dokar
addikt
-
dragonfx
veterán
az hogy bmw, de te ezt nem érted..menjéál csak biogáz etanollal...
eszik annyit amennyit de ahova akarom és amire kell jó.inkább e36 mint egy nagy tégladarab 25ös fogyival..meg inkább e36 mint egy 800kg.os kocsi, nulla technikával...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
neduddki
nagyúr
válasz Khelben #21179 üzenetére
HI!
leneygteln ebben az esetben /amugy en vmi japo alvazasra emlexem, nem a hummerre gondoltam/, akkor marad eletben ha a masik gyurodozonaja elek korekt ahhoz, hogy az egesz energijat kelloen kis lassulassal valositcsa meg mindket jarmu szamara
/es akkor meg nem si beszletunk arrol az esetrol hamar elkezd korrodalni az egesz szerkezet/udv
neduddki
mod: dokar: akkor nem csak en emlexem koszi
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21178 üzenetére
Nem is kell, teljesen ferdén látod a dolgokat. Tavaly mikor kint voltam németben nem volt semmi problémám, 2 nap alatt meg kellett járnom, 220-alatt nagyon nem is mentem, csak akkor ha korlátozás volt. És még itt vagyok...heti átlagban az 1000km az általában megvan, mégse okoztam még balesetet, és még csak veszélyes helyzetet sem. És nem szoktam tötymörögni...
És miért? Nem részegen vezetek, tudom mikor mit lehet, és odafigyelek arra, amit csinálok. Szóval ne próbálj nekem mindent a gyorshajtásra visszavezetni, és azt a 30%-ot se próbáld annak a számlájára írni. A balesetek talán 15% történik a konkrét gyorshajtás miatt, a többi az egyéb tényezők.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sasa311
veterán
válasz MPowerPH #21183 üzenetére
Attól a ténytől eltekintve, hogy én sem tapadok mindig a táblán írt számra, azért a 200 fölötti haladás a sztrádán meleg.
És nem azért, mert te elbambulsz vagy elcseszel valamit. Hanem azért, mert a belsőből 90-el kijön eléd 79 éves Józsi bácsi a trabijával vagy szőke cica bal kezében sminkkészlet jobb kezében mobil, szájban meg cigaretta és a tükörben épp sminkel.
Ilyenkor már csak isten menthet meg és nem te leszel a hibás.
Illetve a 20-30 km/ó sebességkülönbséget még lehet, hogy ki tudnád fékezni és anyázhatnál egyet az idiótára, aki majdnem megölt mindkettőtöket, a 100Km-es tempókülönbséget már nem sanszos kifékezni, ha elédvágnak...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Rick4
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz sasa311 #21184 üzenetére
Ebben egyet értek. De mindig hangsúlyozom, hogy a körülményeket figyelembe véve kell a sebességet megválasztani, tudni kell mikor lehet menni, és mikor kell nyugton maradni.
Ha nagy a forgalom, akkor még a 130 is veszélyes tud lenni. Ha az ember kocsisor mögé ér a pályán, mindig kisit lassít, pont ez miatt amit Te is említettél.
A Német példa kicsit hülyén jött ki, ott szélesebb a pálya, nagyobb az átlagtempo is, és az emberek tudják használni az autópályát.
Én az M6-oson járok elég sokat, ott a forgalom közel sem akkora, mint az M7-M3 -ason. És ha csak 1-1 autóval találkozol a pályán, az nem sok veszélyt hordoz magában.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #21186 üzenetére
Majd most már be fog indulni az is most hogy készen lett az M60-al együtt. Szerintem simán lesz M1/M7 szintű forgalom idővel. A német meg a magyar között az a különbség, hogy előbbi tud vezetni, míg utóbbi országában még a hülye is kap jogsit. Volt évfolyamtársam nem volt 100%-as és az is megkapta a jogsit, igaz nem volt olcsó.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Khelben
nagyúr
válasz sasa311 #21184 üzenetére
Ilyenkor már csak isten menthet meg és nem te leszel a hibás.
De, pont ő lesz a hibás. Mert se Pistabácsinak se a szőke cicababának nem kell számítania 130-as megengedett sebességnél egy 200-zal közeledő autóra. Ez már akkora eltérés, ami bőven megakadályozza az észlelhetőséget.
-
zoo8800
veterán
válasz Khelben #21190 üzenetére
ez kemény volt
Amikor te állsz az út mellett, (pl. el akarsz indulni, párhuzamosan állsz az úttal) akkor már nem tudsz észrevenni egy 70-nel közeledő autót?
A visszapillantó azért van, hogy sávváltáskor bele kell kukucskálni.
(igen, vezettem már Németországban, és mentek már el mellettem 250-körül...)rip and tear, until it is done
-
sasa311
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21190 üzenetére
Jaj, dehogynem lehet észrevenni. Ha 130-al megy ki, akkor még alapon az tök normális, de ha alatta és akkor vált sávot, mikor látja, hogy valaki közeledik, akkor az szabálytalan. Azért van a tükör, hogy használja, és nincs joga kijönni a nélkül, hogy nem néz bele, és figyelmen kívül hagyja a gyorsan közeledő autót. Mint az a video is amit linkeltem, hiába megy nagy sebességgel az Audi, a Peugeot balesetveszélyt teremtett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
deicide
veterán
De ha ~200 méternél jön ki elém - aki 200al megyek - , akkor bőven le tudok lassulni a 10 másodperc alatt, amíg utolérem. A baj azzal van, hogy az 50-100 méterre jövő sebességét sem tudják sokan felmérni, onnan pedig már nem annyira biztos, hogy vészfék nélkül le lehet lassulni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell OptiPlex 3080 MFF Intel Core i5-10500U / 8GB DDR4 / 240GB SSD nagyon szép állapot TÖBB DARAB!!
- Thrustmaster TS-PC Racer Ferrari 488 Challenge Edition
- Thrustmaster tx
- Dell Precision 7550 Tervező Vágó Lakberendező Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB
- Thrustmaster Ferrari F1 add on
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest