Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
hiperFizikus
aktív tag
-
titán
válasz Zozzant #59996 üzenetére
Ahogy gondolod. Kettőnk közül nem én kevertem a szezont a fazonnal. Már a mai első reakciód a hozzászólásomra is azt mutatja, hogy el sem olvastad/nem tudtad értelmezni , amit írtam. Azóta folyamatosan ugráltál a fogalmak között. Most legutóbb pedig szintén a közigazgatási bírságra hoztál példát, holott az elejétől fogva arról volt szó, mikor a sebességtúllépés mértéke nem esik bele a közigazgatási bírság kategóriába.
Szerintem érdemes rendet tenni a témában.
Amennyiben a sebességtúllépés mértéke eléri a közigazgatási bírsággal sújtandó mértéket:
Az elkövetés után megállítják a járművezetőt: a járművezetővel szemben szabnak ki közigazgatási bírságot. Adott esetben büntetőpontot is kiosztanak.
Az elkövetés után nem állítják meg a járművezetőt: az üzembentartóval szemben szabnak ki közigazgatási bírságot. Pontot nem osztanak.
Amennyiben a sebességtúllépés mértéke nem éri el a közigazgatási bírsággal sújtandó mértéket, kizárólag szabálysértési bírságot szabhatnak ki.
Az elkövetés után megállítják a járművezetőt: a járművezetővel szemben szabnak ki szabálysértési bírságot.
Az elkövetés után nem állítják meg a járművezetőt: a szabálysértési eljárásban kell kiderítenie a hatóságnak a szabálysértő kilétét. Ha ez sikerül, a szabálysértőre szabnak ki szabálysértési bírságot. Amennyiben nem sikerül, lezárják az ügyet bírság nélkül (nincs kire kiszabni).
Ez utóbbi, amit korábban nem alkalmaztak, függetlenül attól, hogy a jogköre megvolt rá a hatóságnak. Kérdés, hogy ezentúl is marad-e így.
Privát üzenetet felesleges irkálnod. Nincs semmi közös témánk, amit nyilvánosan ne tudnánk megbeszélni.
szerk: kolléga csak privátozik. Nem fogok privátokat olvasni tőled. Ha van mondandód, írd be ide, hogy lássa mindenki.
--------------------------
Tolerancia téma: Mindig azt állítottam, hogy hivatalosan nincs ilyen. Egyetlen jogszabály sem ír elő ilyet. Az, hogy a rendőrség eddig saját kontóra így mért, egy dolog. Semmilyen ezzel kapcsolatos jogszabály nem jelent meg a közlönyben, mégis változik a módszerük május 1 - től. Ez utóbbi is csak azt bizonyítja, hogy a korábbi levonogatós megoldásuk csak magánakció volt.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Zozzant #59986 üzenetére
Nem tudlak követni. Szerintem olvasd el a linkelt cikket és a hozzászólásokat.
Kiemelnék egy részt a cikkből:
Az első félreértés az volt, hogy egyesek úgy értelmezték a bírságolási gyakorlatban beállt változást, hogy csak akkor fognak ilyen kismértékű gyorshajtásért is büntetni, ha a helyszínen megállítják az autóst. Mint az ezredes elmondta, ez így nem igaz.
A kismértékű sebességtúllépéseket úgynevezett szabálysértési eljárásban vizsgálják, mindegy, hogy megállítják-e az autóst.Tehát ezentúl ilyen esetekben is elindul az eljárás. Ez viszont csak szabálysértési eljárás lehet, ahol ki kell deríteni a szabálysértő kilétét. Ha ez nem sikerül, nem tudnak bírságot kiszabni és le kell zárniuk az ügyet. Ezt írtam rögtön az elején.
[ Szerkesztve ]
-
-
titán
válasz Zozzant #59653 üzenetére
Ilyen eseteknél bennem az a kérdés szokott felmerülni, nem látja, hogy nem lát semmit? Ez igaz a környezetére és a belső műszerekre is.
Én is szoktam nekik villantani. Nem stroboszkópot, csak 1-2 alkalommal. Ez általában elég ahhoz, hogy körbenézzen maga körül/kicsit átgondolja a szitut és észreveszi mi a probléma, felkapcsolja a világítást. Persze van, akinél semmi sem történik, na azokat szerintem ki is kellene emelni a forgalomból és elvenni a jogosítványát. A kresz megsértése egy dolog, viszont ezek a vezetők azt sem tudják mi történik körülöttük. Aki nem veszi észre, hogy kívül - belül "tök sötétben" autókázik, véleményem szerint semmi keresnivalója nincsen az utakon.
-
válasz Zozzant #59653 üzenetére
De minek villogsz rá, az mit segít neki? Legfeljebb a saját frusztrációdat vezeted le, cserébe ő megvakul. Az ilyet megelőzni érdemes, és előtte menni, hogy lásson is valamit, illetve ne lepjen meg senkit szemből lámpa híján.
Anno nálam egyszer sötétedéskor az autópálya közepén derült ki, hogy mindkét tompítottam kiégett. Ott is páran villogtak rám ezerrel, de nem értem minek, hisz nyilván tudtam hogy elöl csak a helyzetjelzőm működik, a tompított meg rottyon van. Pót izzó híján ilyenkor nem sok opciód van. Megállsz aztán mész gyalog? Autópályán? De ha van is pót izzó, akkor se szívesen cserélném az autópálya leállósávjában sötétben, mert úgy nagyobb eséllyel halok meg. Kb annyit tehetsz, hogy beállsz valaki mögé fixen (szerencsére tesóm velem volt külön autóval, aztán ő volt az lámpám elöl), aztán úgy mész a legközelebbi helyig, ahol veszel izzót. Egyébként meglepő, de mivel hozzászokott a szemem a sötéthez, így egész sokat láttam, az ilyen kívülről sokkal félelmetesebb.
Azóta mindig ellenőrzöm az izzót, hogy működik-e, nappal is.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
biker
nagyúr
válasz Zozzant #59618 üzenetére
ha onnan jobbra nem lehet a boltba behajtani, és szemből se mert egyirányú, akkor mi a megoldás? ezen gondolkozz még kicsit!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
NoLF
veterán
válasz Zozzant #59197 üzenetére
a hátamon feláll a szőr az ilyen emberektől. senki nem érdemel halált csak azért mert nem jó ember, mindenesetre a leírtak alapján barátunk elég sokat tett azért, hogy méltó büntetést kapjon az élettől...
a cikkből ezt meg különösen imádom: "A fiatalember szinte minden fényképen mosolyog, mindenki láthatja, hogy életvidám, jóképű volt, tele életszeretettel."
tehát aki nem jókedélyű, netán nem jóképű, azért nem olyan nagy kár?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
mephi666
nagyúr
válasz Zozzant #59197 üzenetére
...ezt olvastam reggel: jogsi, műszaki nélkül gyorshajtott... és már félig le volt kanyarodva a traktor, ha a 2 pót közé akadt be... mellesleg azért nem autóval ment, mert bevonták a jogsiját... nem épp felelősségteljes szülőnek néz ki ebben a sztoriban is csak azokat lehet sajnálni, akiket itt hagyott (habár ha a gyerekeit fuvarozva is ugyanígy az utak királyának hiszi magát, lehet jobb így mindenkinek)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Vismajor01
addikt
válasz Zozzant #56984 üzenetére
What? Miert kell barkinek bárhova allnia miattam? Miert lenne berelt helyem wtf?
Reggie0,
Igen szabalytalan de van tolerancia a kozteresekben nalunk akarki all szabalytalanul amig nem zavar senkit, tehat nincs utban se gyalogosnak se autosnak addig nem buntetnek. Ezt mindenki tudja.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nyikszi
őstag
válasz Zozzant #55820 üzenetére
Megint egy BMW Annyi ilyen (BMW. Audi, Mercedes) tragacsot lehet látni R és S rendszámmal, hogy szétrohad szinte az egész Gondolom mennyire üzembiztosak ezek. Nem is értem, hogy mennek át ezek a műszakin. Ja, de...
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
8th
addikt
válasz Zozzant #55401 üzenetére
Ha megnézed ezen az összes elem csálé. Tuti biztosítóznak vele korábban.
(#55399) paatrick: Én sem nagyon lennék elnéző az ilyen kirívóan veszélyes agyatlan száguldozókkal.
Az ilyen cselekményeket pedig egyenesen terrorcselekménynek minősíteném és magasról leszarom hány évesen követik el. Ott rohadjon rá a lakat hol érdekel. Emlékeim szerint halt már meg a nagyanyja karjaiban teljesen szétroncsolódott fejjel kisgyerek ilyen szórakozásból vonatot dobáló faszkretének miatt. Pont a gyerek fejét találta az a kő.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Zozzant #54789 üzenetére
Nem biztos az, lehet csak tulzottan ellenkormanyzot az elso felrerantas utan. Tipikus hiba, hogy megcsuszasnal sokan azt hiszik, hogy erosen vissza kell ratani a masodik ivhez, pedig csak epphogy kell, sokszor eleg egyenesbe, amig betapad a gumi es utana lehet tovabb kormanyozni. Ha tulrantjak, akkor teljesen eldobja a hatuljat a hirtelen nagymerteku sulypont athelyezestol.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
-
nagyúr
válasz Zozzant #53795 üzenetére
Azt hitte, ködérzékelő is van rajta. És nem volt. Ennyi a magyarázat.
Én ilyenkor illedelmesen villogok. De max 2x. Utána inkább hagyom, mert nem érti.@#53797 kenguru99
A menetfényt kizárólag nappal, jó látási viszonyok között szabadna használni.
Nadehátakkorminekasokextra, he?
Sokan elfelejtik, hogy az autó nem tud gondolkodni...
Látni és látszani alapszabályt valahogy nem divat manapság szem előtt tartani.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kw3v865
senior tag
válasz Zozzant #51512 üzenetére
Ez a videó egyértelműen kattintásvadász célból készült, csúsztatás. Nézd meg alaposabban: a vasúti átjáró, ahol a tehervonat közlekedik nincs biztosítva fényjelző készülékkel!
http://www.kreszabc.hu/kresz-tablak/vasuti.html
Az első vágány, amely előtt a sorompó van, "Vasúti átjáró kezdete" táblával van jelezve. A következő vágány egy másik vasúti átjárónak minősül, mivel nem "Két- vagy többvágányú vasúti átjáró kezdete" tábla van a sorompónál. A második átjáró "Vasúti átjáró kezdete" táblával van jelezve, (fény)soromó nélkül. -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Zozzant #51512 üzenetére
Kár szót pazarolni erre, ha nem akarsz utánanézni, ne nézz. Állíts amit akarsz és tekintsd magad előtt bizonyítottnak az állításodat. Egyszerűen nem érted a magyar nyelvű leírást amit adtam.
Higgy nyugodtan valamiféle internetes oldalnak, aki biztosan ért hozzá...
A fehér fény a sorompó működését jelzi, nem a helyes működését.
Nem tudom, ez honnan jött?
Sok olyan eset van, amikor fehér a sorompó, de nem működik helyesen valamilyen okból.
Azért mondtam, hogy nézz utána. Harmadik fejezet. 11. Függelék.Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
mephi666
nagyúr
válasz Zozzant #51512 üzenetére
"Itt két vasúti átkelő van egymás mellett. Amelyiknél a fénysorompó fehéren világít, ott nem is jön vonat. Ahol vonat közlekedik, az pedig biztosítatlan vasúti átkelő."
igazából szerintem tökmindegy milyen lámpa van: a síneken 100tonna acél közlekedik ide-oda 100km/h feletti sebességgel... (100 méteres fékutakkal) 1tonnás konzervdobozban ülve vegye már a fáradtságot az ember, hogy a saját érdekében a szemét használva, fejét forgatva meggyőződik arról, hogy biztonságosan át tud-e kelni...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Zozzant
addikt
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Zozzant #51508 üzenetére
Nézz utána kicsit ennek!
Fehéren villogó sorompó esetén 5km/h a a sebesség a vasúton és a közúti forgalomnak van elsőbbsége. Sötét sorompó esetén 15km/h és nincs a közútnak elsőbbsége. Elvi lehetőség van rá, hogy ne tudjon róla a vasúti járművet vezető, hogy a sorompó fehéren villog az érkezésekor, de ez talán ezrelékekben sem mérhető a műszaki felépítés miatt.
Természetesen hibázhat a vasútnál dolgozó is, de ez nagyon kis töredéke a közúton pirosba hajtó járművezetőknek.
Napi szinten látható az utóbbi és országos botrány szokott lenni az előbbiből.Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
kw3v865
senior tag
válasz Zozzant #51508 üzenetére
Én még nem hallottam olyan esetről, hogy fehéren villogott, jött a vonat, a sínekre hajtott az autós és baleset következett be. Régóta követem a híreket, de soha nem olvastam még ilyenről. Rendkívül ritka eset lehet. Ettől függetlenül én is lassítok mindig a vasúti átjáró előtt és körbenézek. Olyat már láttam, hogy a sorompó nem csukódott le, akkor a vonaton ültem, igaz ez nem Magyarországon történt.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Zozzant #51505 üzenetére
ha fehéren villog, csak azt jelzi hogy üzemel, nem azt, hogy helyes jelzést is ad MINDIG meg kell győződni róla, hogy érkezik-e vonat... ez csak pár másodperc időveszteség, ami életeket menthet...
ui: egyébként itt nem volt hibás a berendezés a kérdéses időpontban
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
kw3v865
senior tag
válasz Zozzant #50185 üzenetére
Lehet, hogy nem volt bekötve a kamionos? https://www.youtube.com/watch?v=xZMxxz6PwNg&t=71s
A fotó alapján a vezetőfülke eléggé egyben maradt, látszólag nincs rajta komolyabb sérülés. Persze ez csak egy kép, túl sok következtetést nem lehet ebből levonni. A videón, amikor már dől le a hídról jobbra, látszik, hogy valami repül a fülkében jobbra, de nem kivehető, hogy a sofőr vagy csak valami tárgy a fülkében.[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
válasz Zozzant #46750 üzenetére
Mindenki nyomja neki mint a világtalan, mindegy hogy jeges az út vagy a vízen megfut vagy egyáltalán az autó nem képes már stabilan haladni... nyomni kell! Ha baj van akkor majd ráér fékezni.
Ma emiatt egy A4-es egy beláthatatlan kanyarban engem megelőzve vészfékezett 2 kóbor kutya előtt. Ha a két kutya nem jön ki elé akkor az utat ismerve olyan hullám van benne komolyabb kátyúkkal ami már nyáron az árokba dobott egy sx4-et.
-
mephi666
nagyúr
válasz Zozzant #45649 üzenetére
ja almera, mélyen felrakni még melegében neki a kipufogót megáll a belső sáv, ez meg lassítás nélkül közéjük megy... testkamera kellene civil rendőrökre és random kipakolni folyamatosan őket a zebrákhoz és szó nélkül küldözgetni 50-100ezres bírságokat a barmoknak, akik képtelenek elsőbbséget adni a zebráknál... tegnap babakocsival keltünk át 2 zebrán is: elsőnél balról megáll az autó, jobbról aki jön még bőven messze van, majdnem a zebra felénél járunk amikor lassítás nélkül átmegy előttünk... következőnél balról tiszta, jobbról lassulásban az érkező (arra számítottunk, hogy megáll), zebrán elindulunk, erre átmegy előttünk az is... egyre jobban fel tudnak dühíteni az ilyenek és folyamatosan bennem van a para, amikor asszony a városban mászkál babakocsival, hogy egyszer hívni fog, hogy gáz van
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Zozzant #44362 üzenetére
Te kezdted.
Ha komolyan utánanéztél volna a kérdésnek, rájöttél volna, hogy a szintbeli kereszteződések megszüntetése mindig is elsődleges szempont volt a vasútfelújítások során. A komolyabb vasútvonalakon szinte alig maradtak.
Ennyi erővel a gyalogátkelőhelyeket is ki kellene váltani, de az sem megy mindenhol.
Főközlekedési úton nemigen maradt már túl sok. Sajnos azonban a kerülő szakasszal kiváltott utak, gyakran ugyanolyan forgalmasak maradtak. Na de majd a mostani új vasútnál nem lesznek ilyen problémák, viszont állítólag 120 év múlva fogja behozni az árát...Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Zozzant #44359 üzenetére
Végül is a Te telkeden is átengedhetnéd a mentőt.... A vasúti átjáró, akár tetszik, akár nem, a vasút területe.
Ha van rá mód, természetesen elengedik a mentőt stb. de alapból nem tudom mit szólnál, ha mész a vonattal valahová, aztán minden átjárónál megállna, mert hátha jön egy mentő...
A mentőautóval lehetőleg kerülni kell a szintbeni kereszteződéseket. Ha ez nem lehetséges és meg kell állni, így jártál. Országosan egyébként elhiheted, hogy sokkal többször késik a mentő azért, mert nincs kialakult kultúrája a mentő elengedésének a közúton....
Keress videókat, a YT-n sok van.
Amúgy ez a pont azon az egy percen múlott gyakorlatilag mindig legenda...
Ha az egészségügyben ezek a percek számítanának csak.... Vagy nem voltál még sürgősségin, vagy nem vetted ott észre a nyilvánvalót.Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
mephi666
nagyúr
válasz Zozzant #44184 üzenetére
a buszt meg a mikulás vezette: "hohohoooo... hohohohooooo..." szerencse jól működött a satuhó-visszagyí-patkófék
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
szebe
addikt
válasz Zozzant #43725 üzenetére
Nem tudom honnan jönnek ezek, csak tippelni tudok.
Abban az időszakban gondolom a tábla alapján alsóbb rendű út forgalmasabb, ez alapján természetesnek veszik, hogy lehet menni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
raczger
őstag
válasz Zozzant #42656 üzenetére
Ebből a grafikonból te mit olvasnál le? Én azt, hogy hazamennek az emberek munka után és befűtenek (illetve sötétedés után gyakran mérséklődik a szél). Fával, vagy más szilárd tüzelőanyaggal. Jelenleg ez és a szél hiánya okozza a szálló por magas koncentrációját, az autók csak minimális mértékben járulnak hozzá.
És tudod vannak esetek, amikor nem igazán van választás tömegközlekedés és autó között. Nem csak Budapestből áll az ország, az agglomeráció zömében lassú, időigényes a tömegközlekedés.
Vannak olyan vállalkozók, akik az anyagot, szerszámot kénytelenek autóval szállítani.A szmog káros, de jelenleg nem igazán okolhatóak az autók. Bezzeg a szemétégetők, egyéb ipari létesítmények csak úgy ontják a füstöt.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
m3tr0
őstag
válasz Zozzant #42648 üzenetére
Jah,hogy ide dobtál egy 1952-ben történt esetet és azt várod,hogy mindenki bólogasson,hogy "aha, hát bakker tényleg ez van, fúú".
Környezetszennyező az autóm, aham, igen, de csak amikor az okosok által kitalált szar szabály életbe lép.
Addig nem.Gondolom azért beszélsz magas lóról mert a te autód 04 feletti.
Jó neked.
Na viszlát. -
m3tr0
őstag
válasz Zozzant #42641 üzenetére
Nagyon durva...csak semmi köze ahhoz ami itt megy.
De erre mondja az angol,hogy "nice try".Mellesleg van róla cikk,hogy mit és hogyan kellene szabályozni,esetleg azt olvasd el.
tsiga: ha egyedül mennék nem is zavarna annyira...de nem egyedül utaznék és így nem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
őstag
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Zozzant #41298 üzenetére
Az említett mondat a lámpa működésének ismeretében hangozott el, hogy ne tartsa fel a forgalmat az 1-be való váltással, és és a körülnézésre pont azért nem tud kitérni, mert folyamatosan beszél! Te mondtad! Nyilván máskor, vagy ha helyzet adódik, elmondja! Neki sincs egyszerre 2 szája, de főleg a tanulónak nincs 2 agya!!!!
Másrészt igazad van! Ma is jöttem haza, és ahol mindig, most is kifogtam egy autóst, aki lazán rég piroson ment át előttem keresztben! Már igen régóta szándékosan "bealszom" ott, és nem indulok sárgán, de utána is csak kellő figyelemmel, mert nagyon durva! Pedig tuti meg van a 3 másodperc a ott piros/nálam sárgulás közt!
-
titán
-
Winner_hun
titán
válasz Zozzant #40712 üzenetére
Mi köze a képnek a gyakorlatban sehol sem alkalmazott állításodnak?
De ha a véleményemre vagy kíváncsi: ha már ez volt a kérdés: Az ilyen mennyire bevett szokás?
Fogalmam sincs, számomra egyértelmű hogy a jobbra kanyarodónak van zöld, a balra kanyarodónak meg piros. Mindkét sávhoz van 1-1 lámpa, ennyi. Ha ez szabályellenes akkor lehet jelezni a küzútkezelőnek, majd lecserélik a lámpát.
Amennyiben az a sáv még előre is mehetne de néha csak kanyarodhatna akkor lenne mellette kiegészítő lámpa.[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
titán
válasz Zozzant #40697 üzenetére
Ja és az útburkolati jel és a tábla érvényesülés sorrendjében "erősebb" mint a lámpa.
Szóval mivel nagyjából mindenhol van útburkolati jel meg tábla ezért mindenhol figyelmen kívül KELL hagyni a lámpát mert azok együtt többet érnek mint a lámpa?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Zalman ZM650-EBT (hibás) eladó
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest