Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37561) verser233


verser233
senior tag

Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni tőletek!

Az a problémám, hogy rendeltem egy telefont a tmallbox webshopjától még június 9-én, amit ugyebár egyből ki is fizettem PayPal segítségével. Nem ez az első rendelésem ilyen jellegű weboldalról - de az első, amit erről az oldalról rendeltem, illetve amit DHL-el kértem. A probléma ott kezdődött, hogy kifizettem, és 11-én shippedre váltott a státuszom és kaptam egy követési számot. Ez a szám soha nem létezett a DHL rendszerében. Erre 14-én kaptam egy másik számot, amit a DHL már lát, de igazából csak annyit ír, hogy:
"

Shipment information received

Saturday, June 14, 2014 at 09:14
Origin Service Area: HONG KONG - HKG - HONG KONG
Destination Service Area: BUDAPEST - BUDAPEST - HUNGARY
"

és ez azóta így áll. Már többször hívtam a DHL-t és mindannyiszor azt mondják, hogy ez eddig csak egy kitöltött fuvarlevél, de fizikailag a csomagom nincs átadva nekik. Amióta ezt megtudtam minden nap beszélek az ügyintézővel chaten(tmallbox), aki azzal ámít, hogy ők márpedig átadták az egyik "agent of DHL" embernek és ott van a DHL-nél a csomag csak az akksi probléma miatt visszatartják :F . Őszintén szólva én ebben nem hiszek, és ezt meg is írtam neki, többször is leírtam, hogy tudom, hogy nincs a DHL-nél a csomagom, de ő továbbra is állítja, hogy márpedig a csomag a DHL-nél van és ők tartanak vissza több csomagot is. Hozzáteszem, hogy bemásolt nekem még vagy 6 másik követési számot is, hogy ezzel is bizonyítsa nem csak az enyém áll, hanem másoké is. Én ezt ma untam meg, mert gyakorlatilag rendelés óta semmi nem történt, hiába fizettem ki a plusz költséget a gyorsabb szállítás érdekében. Ja, és azt írta, hogy ő már nem tudja visszafordítani a csomagot, és nem is akarja, mert elmondása szerint felment a telefon ára 15 dollárral :F és, hogy legyek türelmes :((( nem tud mit tenni. Állítása szerint állandóan hívja a DHL emberét, de ennél többet nem tud tenni. Szóval tegnap megmondtam neki, hogy vagy visszaküldi a pénzem vagy disputot indítok Paypalon. Monda, hogy indítsak. Meg is tettem a tegnapi napon, leírtam mindent. Az eladó ma válaszolt a disputra miszerint "ha megkaptam a csomagom zárjam le a disputot"

A követési számom azóta is csak ezt az egy információt mutatja, sehova nem mozdult 14-e óta.

Kérdésem, szerintetek várjak még pár napot vagy tegyem át a Paypalon Claim státuszba, hogy a PayPal döntsön?

[ Szerkesztve ]

https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.