- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
ferenck #17516 üzenetére
Érdekes egy kasztráló szerkezet, én a kormányrúdra nem szívesen tennék ilyen kiálló kemény tárgyat.
A villanyoszlophoz lakatolás nem tűnik szabályosnak, vagy elfogadhatónak. A kiinduló hozzászólásra is reagálva, közlekedési táblához való lakatolás szintén nem hangzik szabályosnak, de ami lényegesebb, hogy ötlet szintjén sem jó. Gyakori kerékpárlopási gyakorlat volt, hogy az emberek kresztáblához lakatolták a bicajt, csak a táblát ki lehetett emelni a lyukból. Tiszta ruhában, kesztyű nélkül én biztos nem állnék neki cibálni a táblát minden alkalommal. Mert az nem különösebben nyugtatna meg, ha előző héten még nem lehetett kiszedni.
És ha a lakatot a merev résznél nehéz is elvágni, ezeket a közlekedési táblákat tőben akkus flexel szerintem pillanatok alatt el lehet nyírni.
Végül pedig egy bizonyos lakat szilárdság után már nem az U rész, vagy maga a lánc / sodrony a gyenge keresztmetszet, hanem a zár rész. Ezért olyan mindig ügyelni szoktam rá, hogy nehéz legyen a kulcsnyíláshoz hozzáférni, ne lehessen lock pick eszközzel babrálni. Nyílt helyen lévő oszlopokhoz való lakatoláskor ezt nem könnyű megvalósítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest