Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59251) z123456789 válasza kozlo (#59245) üzenetére


z123456789
addikt

Ennek ellenére én nem merek neki állni amíg nem látok egy képes, videós bemutatót, mert ha közben történik valami, akkor nem fogom tudni kezelni a helyzetet. Én csak másolni tudok, nem értek hozzá, fogalmam sincs, melyik cső hova megy, miért felelős. :N

(#59249) tboldi
Persze mert a labancok felnyomják az árat felénk. Szabófólia?

(#59252) zolynet


zolynet
addikt

Lassan az összefoglalót is frissíttetnem kellene....
2,4 vs 1,4

Life is too short to stay stock!

(#59253) Qru válasza zolynet (#59252) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nyomj egy képet és megcsinálom. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59254) zolynet válasza Qru (#59253) üzenetére


zolynet
addikt

Ez jó is lesz, köszi. ;)

Life is too short to stay stock!

(#59255) tboldi válasza z123456789 (#59251) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az.

(#59256) z123456789 válasza tboldi (#59255) üzenetére


z123456789
addikt

Mondjuk ők legalább tuti szépen csinálják meg, ez szerintem nem vitatható el tőlük. :)

(#59257) tboldi válasza z123456789 (#59256) üzenetére


tboldi
nagyúr

Egyetértek, de akkor is qrva drága. :DDD

(#59258) salieri.


salieri.
őstag

Sziasztok!

Az alábbi honda jazzt nézzük meg a hétvégén, mit gondoltok róla?
230 ezer km
2006-os
1.25 millió

[ Szerkesztve ]

(#59259) i-sti válasza salieri. (#59258) üzenetére


i-sti
senior tag

Ha nincs legalább 4 turbó rajta, ahogy a mai divat diktálja ott kell hagyni ;]

Novum Forum Siculorum

(#59260) tboldi válasza salieri. (#59258) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ami rögtön feltűnt, hogy a hátsó kipufogódob valószínűleg már nem gyári, másabb a cső vége, de ez nem feltétlenül baj.

Képről amúgy egészen jónak tűnik, ami érdekesebb lenne (pl. motor és váltó állapota), azt meg úgy sem tudjuk így virtuálisan megvizsgálni.

(#59261) salieri. válasza tboldi (#59260) üzenetére


salieri.
őstag

190 ezret pályán futott az utóbbi 4 évben.Olajcsere 10 ezrenként 5w40-es olajjal
Váltónak van pici hangja.

(#59262) tboldi válasza salieri. (#59261) üzenetére


tboldi
nagyúr

A váltó nem dealbreaker, de jó alkualap lehet. Kb. 80k egy bontott, felújított váltó.

Viszont az 5W40 miatt picit aggódnék az esetleges olajfogyasztás miatt, még akkor is, ha javarészt pályázott.

(#59263) zolynet válasza salieri. (#59258) üzenetére


zolynet
addikt

Szép, egyben van, kormány sem kopott.
1.15ért el kell hozni. ;)

Life is too short to stay stock!

(#59264) Graphics válasza tboldi (#59262) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

5W-40 miatt én nem aggódnék. Annak is annyiféle változata van, a lényeg, a Honda által előírt szabványt tudja.

A Jazz-nek itt ezen a éghajlaton teljesen frankó.

Én Motul X-cess-t teszek bele, megszűnt az olajfogyásom szinte... Előtte pedig volt 0W-20 is... Sajnos az max új korától jó neki ,de x kilométer után már nem.

@salieri: Nincs olyan Jazz, aminek ne lenne váltóhangja... Max az, amire most rakták fel a felújított váltót. :)

Én 160 ezer km-mel vettem, zúgó váltóval... 265 ezernél jár most, és zúg, most már kicsit talán jobban...

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#59265) salieri.


salieri.
őstag

Bocsánat,végig 5w30-as olajjal használták . Nem fogyaszt egy cl olajat sem a motor.

(#59266) tboldi válasza Graphics (#59264) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én maradok a 0W30-nál: Motul 8100 Eco-nergy vagy Shell Helix Ultra ECT. :))

És az én váltóm is zajos egy kicsit hidegen, de ha bemelegedett, akkor szinte meg is szűnik a hang. 134k - vélhetően valós - km van az autóban

[ Szerkesztve ]

(#59267) Graphics válasza tboldi (#59266) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Áh nekem már annál jobban zúg, illetve a váltótartóm is oda van, így átviszi a rezonanciát is kicsit, majd jövőhéten kicseréltetem.

Az az olaj engem is érdekel, de most van még 2 kanna Motulom, ezt elhasználom.

Majd a másik Jazzbe motorcsere után olyat veszek teszt jelleggel, már csak egy jó motort kéne találnom :(

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#59268) salieri.


salieri.
őstag

Nah az olaj miatt elbizonytalanodtam egy kicsit. :O
A korához mérten pedig kicsit magas az ára.. :U

(#59269) Qru válasza tboldi (#59266) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez enyém még csendben van szerencsére.

#nincsbennetarcsi

(#59270) Graphics válasza salieri. (#59268) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

A Jazz ára magas, tartja az árát.

Ez sajnos ilyen. Cserébe tartós konstrukció.

Ha végig 5W-30-at kapott, akkor az teljesen jó és ideális a motornak. Ha nincs olajfogyasztása sem, akkor nem is értem a hezitálást.

Menj, nézd meg, ha tetszik, és jó az autó, meg kell venni. Szerintem ez egy jó vétel.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#59271) z123456789 válasza tboldi (#59257) üzenetére


z123456789
addikt

:D :D

(#59272) Dan-szan válasza Graphics (#59248) üzenetére


Dan-szan
senior tag

A fóliázáson már én is eltöprengtem. Az előző autón volt,és hasznos dolognak tartom.
Csak attól tartok a sok "okos" megint kitalál valami fa..ságot amivel le lehet húzni az autós . Mindegy hogy milyen papírod van róla :W

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#59273) tboldi válasza Qru (#59269) üzenetére


tboldi
nagyúr

A hangsúly a mégen van. ;]
Vagy van hangja, csak nem tudsz róla. :))

Dan-szan: Nálam szinte mindenbe belekötöttek, de érdekes módon pont a fóliába nem. :D

[ Szerkesztve ]

(#59274) z123456789 válasza tboldi (#59273) üzenetére


z123456789
addikt

Hol kötöttek beléd?

(#59275) tboldi válasza z123456789 (#59274) üzenetére


tboldi
nagyúr

Műszakin.

(#59276) Qru válasza tboldi (#59273) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

"Nálam szinte mindenbe belekötöttek, de érdekes módon pont a fóliába nem."

Még nem... ;]

#nincsbennetarcsi

(#59277) tboldi válasza Qru (#59276) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ezt a poént én már elsütöttem, így már nem vicces. ;]

(#59278) z123456789 válasza tboldi (#59275) üzenetére


z123456789
addikt

Én már rég elvesztettem a fonalat, nem elevenítenéd fel, hogy mik azok amikbe belekötöttek?
Led lámpa megvan, meg az OZ felni. A ledet értem, de a felnibe is? Vagy mibe még? A kartámaszba? :F

(#59279) tboldi válasza z123456789 (#59278) üzenetére


tboldi
nagyúr

Még januárban történt. Elsősorban az ültetőrugókat kifogásolták, amiről szerencsére kiderült, hogy csak egy adminisztrációs hiba miatt nem került beírásra a forgalmiba, ezt pár perc alatt sikerült pótolni az okmányirodában. Miután ez megvolt, a felni és a gumi méretébe kötöttek bele, mert 185/55R15 van az autón a gyári 175/65R14 helyett, holott a nagyobb is szerepel a típusbizonyítványban, azzal szerelték az eggyel magasabb felszereltségű Jazzeket. Az izzók sem tetszettek a vizsgabiztosnak, mert hogy szerinte nem E-jelesek. Osram Night Breaker Laserek vannak bent Cool Blue Intense helyzetjelzőkkel, mindkettő E-jeles és road legal. Sőt, hátul is CBI-ek vannak, mint kiderült, már az is probléma, hogy a fehérebb fénye miatt olvashatóbb a rendszám. :U
Elvittem egy másik helyre, itt ugyanaz volt a bajuk, de a lapra még felkerült a lengéscsillapító is, amit én valamivel korábban megmértem, elöl 60, hátul 40%-osak, az előírt minimum pedig 40 és 20%. :D
Végül a 3. helyen plusz juttatás nélkül átment.

Az eredeti, gyári, E-jeles, de Európában viszonylag ritka LED-es hátsó lámpák csak most kerültek az autóra, már várom, hogy mit fognak szólni értük 2021-ben. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#59280) Qru válasza tboldi (#59279) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A 3. helyre vidd minden esetre akkor is vizsgázni. :D

#nincsbennetarcsi

(#59281) tboldi válasza Qru (#59280) üzenetére


tboldi
nagyúr

Of course! :K

(#59282) z123456789 válasza tboldi (#59279) üzenetére


z123456789
addikt

Ültetőrugó?
Milyen, mekkora, és hogy írattad be? Erről mesélhetnél. Minden helyen, és mindenkivel máshogy történnek ezek a legalizálások. :D
Az izzós dolog az nonszensz...

Hol tudod azt megnézni, hogy mondjuk a gyári kerék és gumi méret mi? Mert ugye nekem Type S felnim van, de fogalmam sincs, hogy azt még eltűrik-e vizsgán. Idén nekem is vizsgás lesz.

(#59283) tboy93 válasza z123456789 (#59282) üzenetére


tboy93
nagyúr

Accord ugye? Honda Magyarországtól kaptam emailben:

Köszönettel vettük megkeresését, amely kapcsán az alábbi kerék és gumiabroncs méretek alkalmazhatóak a megadott alvázszámú járművön.

15x6JJ - 195/65R15 91V

16x6 1/2JJ - 205/55R16 91V

17x7 JJ - 225/45R17 94W

Az ET érték mindegyik esetben 55.

Ezt az infót egy 7gen FL 2.0 comfortra kaptam.

[ Szerkesztve ]

(#59284) tboldi válasza z123456789 (#59282) üzenetére


tboldi
nagyúr

Így jött az országba az autó 2015-ben, csak a honosítás folyamatában “elveszett” ez az információ. Az év elején indult ingyenes lekérdezőrendszerből tudtam meg, hogy egyszer már megállapították, hogy nem gyári rugó van az autó alatt, de a forgalmiba valamiért már nem firkálták bele. Úgyhogy elmentem a kormányablakba, elmeséltem, hogy mi a szitu, és 5 perc alatt pótolták is az irományt.

szerk.: H&R progresszív rugók, -3 cm.

szerk.: User manual vagy Google segítségével tudhatod meg a méreteket. :D

[ Szerkesztve ]

(#59285) Qru válasza z123456789 (#59282) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pl itt: wheel-size.com

Nem tévedhetetlen de többnyire pontos infók vannak itt. De a mérvadó a kocsi kézikönyve alapesetben.

#nincsbennetarcsi

(#59286) z123456789 válasza tboy93 (#59283) üzenetére


z123456789
addikt

Kösz Google User Manual! :R
Akkor maradhat a 17-es.

(#59284) tboldi
:P

Ja, értem. Elveszett, mi? :D

(#59285) Qru
Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#59287) Qru válasza tboy93 (#59283) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezt az ET55-öt elengedhetnék a japó gyártók már. Kb a gyári felnin kívül alig tudja egy-egy aftermarket felni. :(

#nincsbennetarcsi

(#59288) i-sti válasza Qru (#59287) üzenetére


i-sti
senior tag

Kell venni rendes német autót 🚚🚛🚜

Novum Forum Siculorum

(#59289) Qru válasza i-sti (#59288) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Van/volt, csak azok hagytak ott az útszélen, ezzel szemben az egyik japó vasam sem. Szóval maradok a japán vonalon a jövőben is. :))

#nincsbennetarcsi

(#59290) Ck. válasza tboldi (#59279) üzenetére


Ck.
addikt

A rendszámtábla világításba kötöttek bele? Én még nem láttam olyan utólagos led rendszámtábla világítást, ami ne sütötte volna ki hátulról követve a szememet.
Munkámból kifolyólag napi 10+ órákat vagyok úton, ellenpéldát csakis gyárilag leddel szerelt rendszámtábla világításnál látok.

Ha elkapok egy ilyen utólagos ledest, megy is mindig a fotonágyú bünti.

(#59291) JoolsNOS válasza Ck. (#59290) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Én meg még nem láttam olyat, hogy "vakítana" a rendszámvilágítás. Pedig sok ledeset láttam. A villódzás gyakoribb szerintem. Bár én csak 6 órát vagyok úton :D

[ Szerkesztve ]

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#59292) i-sti válasza JoolsNOS (#59291) üzenetére


i-sti
senior tag

Én sem láttam vakító rendszámtábla világítást.
Én is kicseréltem 2 autón is. Sokkal jobb lett ezzel a fehérebb fénnyel mint a normál izzó. Sokkal jobban látszik.

Novum Forum Siculorum

(#59293) tboldi válasza Ck. (#59290) üzenetére


tboldi
nagyúr

Valamit félreértettél, nálam nem LED van a rendszám fölött, hanem Osram Cool Blue Intense W5W.

szerk.: Sehova nem rakok LED-et, ahova eredetileg hagyományos izzó való.

[ Szerkesztve ]

(#59294) Qru válasza tboldi (#59293) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hanem az egész lámpatestet cseréled. :D

#nincsbennetarcsi

(#59295) BlacKSouL válasza Ck. (#59290) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Kb. minden 3. autónak felhord a fényszórója az égbe, vagy egyik oldal, vagy mindkettő, de minimum a szembejövő arcába. Kb. minden 5. autó ködlámpával közlekedik. Kb. minden 4. autónak csak egy fényszórója van, ezért hozzákapcsolja a ködlámpát, ami minden 3. ilyen autónál szintén fél, de sokszor ellentétes oldalon. Ezeket én jóval nagyobb problémának, és veszélyesnek találom, mint azt, hogy 1 vagy 2 db 1 Wattos led megvilágítja a rendszámot ami így ráadásul szórt fény.
De ott a másik kedvencem, amikor 2 percig úgy áll a lámpánál, hogy 3 féklámpa összesen 63 Wattja égeti az ember szemét. Az is sokkal rosszabb nekem, mint egy akármilyen rendszámtábla fény.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#59296) tboldi válasza Qru (#59294) üzenetére


tboldi
nagyúr

...ami eleve LED-esnek született, de abban is hagyományos izzó van ott, ahol eredetileg is (pl. index). :K

[ Szerkesztve ]

(#59297) NoLF válasza BlacKSouL (#59295) üzenetére


NoLF
addikt

de ha automatával közlekedik, ami a mai modern autók, főleg céges képviselőautók igen nagy százalékát adja, nem tudja nem nyomni a féket a piros lámpánál :(

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#59298) BlacKSouL válasza NoLF (#59297) üzenetére


BlacKSouL
addikt

De attól még nagyságrendekkel jobban vakít, mint a 2 wattos rendszámtábla...
Vagyis zavar, tehát én is felb.szhatnám rá a ... mi is a szakkifejezés... fotonágyú büntit

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#59299) tboldi válasza tboldi (#59296) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nálam most így néz ki - csak annyi változtatás történt ehhez képest, hogy a baloldali tolatólámpa helyére bekerült a ködzáró (hagyományos, piros búrájú izzóval), illetve a komplett pótféklámpa is LED-es lett (ami szintén gyári alkatrész, az ES Sportokon volt ilyen).

[ Szerkesztve ]

(#59300) Qru válasza BlacKSouL (#59298) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szerencsére nálunk tudja az autohold-ot a gép, így nem kell a féken állni folyamatosan. Enélkül szvsz nem is sok értelme van az automatának, mert ennyi erővel a kuplungot is nyomogathatom amennyivel a féket (tudom ott van a kézifék). :D

Bár valahol az is mulatságos, hogy a mi kedvünkért konstruálják meg úgy a váltót hogy kússzon alapjáraton ha nem nyomod a féket, majd egy külön fizetős extraként megveheted azt a funkciót ami ezt meggátolja.

#fcklogic

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.