Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- sziku69: Szólánc.
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- kilepoblog: Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
- Klaus Duran: Páramentesítők minősége
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
zolynet #59196 üzenetére
Nem érzem erősebbnek, csak jobban veszi a fordulatot. De komolyan, sima 95-össel és hagyományos gyertyával olyan kelletlenül pörög már 4000 fölé, így meg vígan elforog a 6000-es rev limitig is.
szerk.: Mondjuk a szelephézag is szorosan a legalsó értékekre van állítva, az is segít egy icipicit. Meg az EGR sincs lerakódva (nagyon).
-
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy csak placebo, de mintha a MOL 100-as benyájával jobban szedné a pacskert a Jazz, mint a Shell 100-asával. Mondjuk az is benne lehet a pakliban, hogy a pályán tankoltam legutóbb, sokkal nagyobb is a forgalom azon a MOL kúton, mint a városi Shell-nél, ergo valószínűleg frissebb is az üzemanyag.
-
TaylorPro
addikt
Köszi!
-
-
TaylorPro
addikt
Színkódot hol találom a Jazzon?
-
z123456789
addikt
válasz
yodamester10 #59189 üzenetére
Relatív, hogy kinek mi a jó. Anyagi szempontból lehet hogy ugyanott vagyunk, vagy én jobban állok.
Természetesen nem akarok turkálni a zsebedben. De Az a 4 éves Civic, mennyibe is került? Cirka 4m, tegyük fel, de szerintem ezzel inkább az alsó határt súrolom. Nekem most van ennyiben az Accord. Lehet hogy túl egyszerűen veszem a matekot, de neked is, meg nekem is 4 milliónk gurul az úton, ami már soha nem fog visszajönni.
Neked egy újabb, modernebb Civic, nekem meg egy régi Accord. De cáfoljatok rá arra amit mondok, lehet, hogy át kell értékelnem.(Viccen kívül.)
-
yodamester10
őstag
válasz
z123456789 #59183 üzenetére
Azt nem mondom,hogy a 2 év alatt nem költöttem az Accordra,főleg mert sokáig meg akartam tartani,de úgy voltam vele még talán jól kijöhetek belőle ha megválok tőle a kora miatt.A jelenlegi 4 éves Civic is csak pár évig lesz meg mert el akarom hagyni a belsőégésű motorokat.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Shade45 #59185 üzenetére
Ez az egység kompletten belesüllyed a benzintankba. Az üzemanyagszűrőt kell lekötni és levenni a régi szűrőről, és átrakni ebbe. Sedan esetén a komplett hátsó ülést ki kell szerelni, alatta van a tank felső szerelőnyílása, elég macerás. 5 ajtósnál nem emlékszem, többiek megmondják mit kell bontani hozzá.
Egyébként egy negyedkörív szűrőpapír van az aljára csatlakoztatva még, azt is illene cserélni, bár az elvileg a durvaszűrő, nagyobb törmelék, rozsdadarabok, stb. ellen, nekem állítólag tiszta volt, csak átrakták a régiről az újra. De mindenesetre fura, hogy az nem a szett része. -
Shade45
senior tag
Gen8 Civicbe (1.8 benzin) tervezek üzemanyagszűrőt cserélni, most járok 140 ezernél és nem volt még cserélve.
Viszont amit rendeltem Bárditól szűrőt, egy ilyen érezett:
Lehet én vagyok a hülye, de ebben semmilyen szűrőt nem láttam... Csak egy műanyag ház, néhány kivezető csonkkal. Nem kellett volna ehhez még járnia valaminek? Pl szűrőbetét, párna, bármi...
-
zolynet
veterán
válasz
JoolsNOS #59182 üzenetére
Hátul két csavar ki, elől két patent ki, váltógomb leteker és egy 12-essel párat húzni.
Ha nem javul akkor a hátsó fékeknél kell keresni a hibát, csúszkák, nyereg berohadás,....
~10perces munka, nézz rá.#59183 z123456789: megértem azt is h nem akartál egy vitába beleszaladni a műhelynél
-
z123456789
addikt
válasz
zolynet #59176 üzenetére
(#59176) zolynet
Szerintem 10-ből 9-en. Én egyszerűen féltem, hogy ha valami lesz a szerelés után, akkor a szerviz felteszi a kezét, hogy én vittem az alkatrészt...bármit meg tudnak velem etetni, műszakilag nem vagyok olyan felkészült, mint te sajnos.
Örökre meg akarom tartani.Minden autómhoz így állok. Minden esetre, köszi, most már tudom, hogy mit kell nézni egy tengelyen.
Majd 720 000-nél visszapörgetek ide.
(#59178) yodamester10
Köszönöm.
Ez majd kiderül. A tény, hogy ca 550e Ft-ból, és amit az autóért kaptam volna (360e+ km, hibás vezérműtengely), abból nem tudom mégis milyen autót vettem volna, hogy jobban járjak, és hasonlót nyújtson.
Szóval jelen állás szerint úgy gondolom igen. Aztán majd elválik. -
-
yodamester10
őstag
válasz
z123456789 #59175 üzenetére
Örülök,hogy jó lett,de megérte rákölteni egy 2003-as autóra ennyit?
-
zolynet
veterán
válasz
z123456789 #59175 üzenetére
Szép karika!
Bár én biztos használt kipuff tengelyt tettem volna bele, sztem hegyekben áll 2-3 kollégánál akik bontani szoktak. Még akkor is ha 4-5évre meg akarom tartani az autót, mert látszik egy tengelyen ha szar, nagyon fényes ha kopott, ha meg olyan mint a tiéd akkor meg azt tudod hogy nem kell megvenni, egy szarod már van. -
z123456789
addikt
-
uriember
aktív tag
válasz
Graphics #59172 üzenetére
Jól olvastad, Pest megye, agglomeráció. Merre találom ezt az Imrét vagy az Attilát és kb mennyibe fáj egy vezérlés csere náluk? Vízpumpa csere is szükséges vagy csak szíj+feszítő? Vinni kell alkatrészt vagy nála hegyekben áll? Ott kell hagyni az autót vagy időpontra megyek és megvárhatom? Mennyi idő alatt kész (aki már csináltatott ilyet nála, annak szól a kérdés) ? Gondolom meg van hozzá a megfelelő célszerszám is, amivel pontosan be lehet állítani a szíjat, én cseréltem már szíjat pár autómon, de célszerszám nélkül, "érzésre", nem volt probléma utána, de itt nem kockáztatnám a sufni tuningot, mert ez Honda...
-
-
uriember
aktív tag
Vezérmű szettet milyet érdemes betenni a Civicbe és kivel tetessem be? Van-e itt ajánlott műhely? Nem szeretnék motorgenerált egy a kelleténél jobban megfeszített bordás szíj miatt, se egy csapágyhibás feszítőgörgő miatt...
Márkaszervizt kihagynám a lehúzás miatt, olyan szaki kéne, aki már bizonyított, de nem rabló. -
uriember
aktív tag
válasz
uriember #59132 üzenetére
Fejlemények hátsó zár ügyben (hátha valakinek pont ez kell) : ma leszedtem a kárpitokat, kivettem a zár motorját, rátettem aksira, tökéletesen megy...A hiba : a hátsó ajtó sarkánál jönnek be a kábelek az ajtóba az utastérből, egy gumi csőben, azon belül volt eltörve a zár vezérlő madzagja. Tulajdonképp ez egy banálisan egyszerű hiba, toldással, zsugorcsövezve, hibátlanul működik, az utolsó 5-6 autóm 5 ajtós volt, azoknál is előfordult szálszakadás, de ott főleg a szélvédő fűtés szokott megszakadni. Ugye télen, hidegben merevre fagy a szigetelés, és nyitás zárás megfelelő számú ismételgetésével el tudjuk érni a vezeték törését
.
Ha valakit érdekelne.
Még annyit, hogy ugyan azt nem tudom, hogy az ajtókban milyen zármotorok vannak (szétszedhető-e könnyedén vagy csak erőszakosan és utána összeragasztandó), ezen csavarozva volt a ház két fele. -
-
hans74
csendes újonc
Sziasztok! A napokban beszéltetek az olaj hígulásról.(amikor üzemanyag kerül az olajba) ez a probléma,a mostani új turbós motoroknál" fordult elő",vagyis feltételezhető?? Nekem még a szívó 1.8-as van,(2016) vagy esetleg a szívó motoroknál is? köszi!
-
válasz
salieri. #59161 üzenetére
Azt kellene tudni, hogy milyen előélete volt.
Olaj nagyon lényeges. Ha , /mert sajnos van rá példa /, 10W-40-nel használták , mert az szoci berögzült dolog, akkor felejtős.
Motorhang alapján is sokat lehet leszűrni. Alapból a motornak nincs sok hangja, ha kelepel, akkor vagy szelephezag, vagy meg volt melegitve.
A váltónak a hangja: ha alapból zajos, és kinyomva elhallgat, akkor nyelestengely , hozzá kell tenni , két Jazz létezik, amelyiknek volt már cserelve, és amelyiknek lesz.
Kb ennyi, Facebook csoport aktívabb a témát illetően.
Ha van kérdésed privátban is kerdezhetsz még, nekem kettő van, egy jó és egy olajzabalo.... Szóval tapasztalat van.
Ha folyamatosan karbantartott, megfelelo olajjal, és jó az ár is, érdemes megvenni. Tudod, nem km-t, állapotot veszünk.
Nekem 265 ezer van a Jazzben, tanulóautó, mégis kiváló műszaki állapotban van.
Mert 2-3 havonta kicserélem, amit kell, atnézetem, ha olyat hallok, vagy új érzem cserélni kell.
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Adott egy 2006-os honda jazz 1.4-es motorral. 230 ezer km van benne. Meg szabad ennyivel venni? Mennyi a reális ára?Digit klímás változat,folyamatosan szervizelt,karbantartott. Vannak típushibái? Alvázszámma LUC az kínában készült jol tudom? Van ennek valami hátránya a japán szereléssel szemben?
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #59158 üzenetére
Mondjuk a Shell egy kicsit vastagabb 40 és 100 fokon egyaránt, mint a Motul 8100 Eco-nergy 0W30.
-
Manitou
veterán
válasz
uriember #59143 üzenetére
Én Shell-t használok, márkaszervízben is azt teszik a 7-genbe. Nekem nincs vele gondom. Eneost használtam én is Nissanba. Korábban 8 évig Nissanos voltam. Nekem nem túl jók a tapasztalataim az Eneossal. Van akinek bevált, de sok negatív tapasztalat is van vele, szóval ez alapján döntsd el hogy azt teszel-e bele. Motul, Mobil 1 , Shell, Valvoline stb mind jó lehet bele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- BestBuy topik
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Xbox Series X|S
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Pad 7 Pro 11"2 / 8GB/256GB / Szürke / Újszerű állapot / 1 év garanciával / Csak WIFI
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest