Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz
Kornel #41032 üzenetére
Az sem lenne rossz, de egy 1.4 T-GDi Ceed. Nem ehhez a témához, csak akkor már beszámolnék az első 1000 km tapasztalatairól a GoodYear EfficientGrip Performance 2 kapcsán.
Kimondottan halknak tűnik, és szerintem halkabb is, mint a VP3, de ilyen tekintetben azzal sem volt bajom. Fogyasztásban is ugyanott vannak eddig, kimondottan kedvező mindegyik (jelentős javulást a MaxxMotion 95-re váltás hozott, használattól függően 3-6 dl).
Ami egyből érezhető, hogy kanyarban sokkal stabilabb az autó, a legkisebb bizonytalanságot sem érezni. Esős úton szintén. Tegnap szakadó esőben kipróbáltam, ami a VP3-mon már csúnyán kifogott, de nem sikerült megcsúsztatni. Leszögezem, nem extrém tesztről beszélek, dinamikusabb hétköznapi használatot értsünk alatta.
Kopást sosem néztem, előbb éreztem az öregedésből eredő tapadásvesztést az eddigi összes gumimnál, minthogy a minta elfogyjon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest