Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz 2ozzmexy #41039 üzenetére
Családban került egy hétvégi autóra, így buktam is rajta meg nem is. Eladni nem lett volna nehéz, mert alig futott, fél éves gumi volt. A gyári Hankook gumik is elmentek még a hirdetés napján.
Azt viszont még mindig nem értem, hogy miért beszélünk túltárolt gumiról.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz raziel01 #41036 üzenetére
Nem kis összeg, de még mindig kevesebb, mint a futómű bármely alkatrésze. A kátyúk ellen nem tudsz mit tenni, ez viszont adott. Két különböző terhelés, legalább az egyiket lehet minimalizálni.
2ozzmexy: A VP3 márciusi gyártás volt, szinte még melegében került az autóra. 100 lóerő fölé nem ajánlanám, ami azért elég gáz.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz Kornel #41032 üzenetére
Az sem lenne rossz, de egy 1.4 T-GDi Ceed. Nem ehhez a témához, csak akkor már beszámolnék az első 1000 km tapasztalatairól a GoodYear EfficientGrip Performance 2 kapcsán.
Kimondottan halknak tűnik, és szerintem halkabb is, mint a VP3, de ilyen tekintetben azzal sem volt bajom. Fogyasztásban is ugyanott vannak eddig, kimondottan kedvező mindegyik (jelentős javulást a MaxxMotion 95-re váltás hozott, használattól függően 3-6 dl).
Ami egyből érezhető, hogy kanyarban sokkal stabilabb az autó, a legkisebb bizonytalanságot sem érezni. Esős úton szintén. Tegnap szakadó esőben kipróbáltam, ami a VP3-mon már csúnyán kifogott, de nem sikerült megcsúsztatni. Leszögezem, nem extrém tesztről beszélek, dinamikusabb hétköznapi használatot értsünk alatta.
Kopást sosem néztem, előbb éreztem az öregedésből eredő tapadásvesztést az eddigi összes gumimnál, minthogy a minta elfogyjon. -
Bazsee71
őstag
válasz Kornel #41030 üzenetére
Én sajnos nem vagyok ilyen kifinomult műszer, hogy a finom rezonanciát egy agyon csillapított futó- és kormányművön keresztül megérezzem.
Sajnos ez is közrejátszik abban, hogy nem merek használt autót venni. Nem szeretném más trógerségét megfizetni. Évente 2 centírozással 15-20e forintról beszélünk. Ehhez képest a futómű bármely eleme 5-10x ennyi. -
-
Bazsee71
őstag
válasz 2ozzmexy #40884 üzenetére
Köszönöm a választ, de nem értem mire reagáltál. A PSA részt át is ugranám, nagyon rossz a hasonlat. El kell fogadni, hogy van aki nem a felnire gerjed, használati tárgy és kész.
Nekem is majdnem Hyundai felni lett télre a vatta új Ceedre, a felnikupakot is ráraktam volna, mert pont nem szorongok azon, hogy más mit gondol, de legalább ott nem gyűjti a koszt. -
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #40785 üzenetére
Sajnos ebben lesz az igazság, nem lehet biztosra menni. Szüleim autóján idén futja az utolsó szezont a SportContact, 9 éves. Meglepően jól birta, még nem repedezik.
Előző autómon TS850-es volt, szerettem. Tavaly ősszel TS860-ast vettem, de megmondom őszintén, többet vártam tőle. Elég sokszor elkapar, és kissé zajos is. -
-
Bazsee71
őstag
Hétfő délután meg is rendeltem a gumidot-ról a GoodYear EfficientGrip Performance 2-t, éppen mielőtt felárazták. Tegnap már hozta is a futár, DOT 1020, első benyomások jók, de hétvégén lesz egy 7-800 km-es túra, majd beszámolok róla, milyen közvetlenül a Ventus Prime 3 után.
-
Bazsee71
őstag
válasz FRENK1988 #40762 üzenetére
A legutóbbi 3 szettet gumidot.hu-ról rendeltem, mind nagyon friss volt, viszont most nem megy az oldal.
TFSi: Ugyan nem ezen az autón, de volt már Semperit SpeedLife és UniRoyal Rainsport 3 gumiabroncsom is, a VP3 vizes úton messze a legvacakabb, kiegyensúlyozottságról nem tudnék beszélni.
-
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #40744 üzenetére
Mi lehet user error? Nem OEM, a gyári egy Kinergy eco2 volt, na az még vacakabb. Időt is adtam neki, a nyarat végignyomtam vele, hátha történik valami csoda, de be kellett látnom, hogy nedves/vizes úton nagyon gyenge ez a típus.
Amit ebben a tesztben írnak/mondanak róla, nekem az áll legközelebb a valósághoz ennél a Hankook guminál.
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
A tapasztalatomat osztanám meg a Hankook Ventus Prime 3 205/55 R16 91V gumikról. Egy 1.4 T-GDI SW Ceed-en használom, kb. 8-9e km-t raktam bele.
Kezdeném azzal, hogy megy a háztól, és nem ajánlom senkinek, aki esőben is szeret tempósan haladni. Előre leszögezem, nem versenyző üzemmódban közlekedek, a fordulatszámot 4000 fölé is csak tempósabb előzésnél engedem.
Szárazon nincs vele semmi gond, 50-60 között néha búg kicsit, de alapvetően nem zajos. Fogyasztás is korrekt vele, tehát ilyen tekintetben nincs panasz, csak az eső ne essen.
Mikor először kapart el 80-as tempónál előzés közben(!!!) vizes úton, azt hittem valami nagyon durva átfolyásra hajottam, csak nem vettem észre. Aztán ezt megcsinálta még egyszer. És nem arról beszélünk, hogy pillanatra tapadást vesztett. Konkrétan vissza kellett vennem, hogy újra tapadjon.
Vizes úton szinte kivétel nélkül elkapar indulásnál is, hiába óvatoskodok.
Tudom, lassan érkezik a 4-es széria, reméljük ott erre jobban odafigyelnek, de én most pár évig inkább kerülöm a gyártót, van hova fejlődniük.
A következő tesztalany egy GoodYear EfficientGrip Performance 2 lesz. -
Bazsee71
őstag
Szerintem arra gondol, hogy van-e olyan, akinál átvevőpontra lehet kérni, és nem kell szülőt/nagyszülőt/szomszédot nyaggatni, hogy az adott címen várja a futárt.
baker_: Több oldalt néztem, mert az ár mellett ez is szempont volt, de ezt a lécet még senkinek sem sikerült megugrani.
-
Bazsee71
őstag
Itt is megjöttek gumidot-ról a gumik:
195/65 R15 DOT3319
205/55 R16 DOT2819 -
Bazsee71
őstag
válasz Alpachino #35896 üzenetére
Előző autómon (Fiesta, 1.4 TDCi+chip) 15-ös méretben volt Uniroyal RainSport 3, saját felhasználásomra az egy sokkal jobb gumi volt. Egy Semperit SpeedLife-ot váltott, az viselkedett úgy 5 évesen és kopottan, mint az új Kinergy Eco. Nem nagyon rúgtam még el neki, de ez a Hankook a Kia Ceed 140 lovához is kevés.
rbalint88: Feleségemnek tavasszal vettünk az Auto-Stop-nál Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 gumikat ebben a méretben, 90e volt a szett. Azt bátran ajánlom, nagyon jó szárazon és esőben is.
-
Bazsee71
őstag
válasz grizlisandor #35688 üzenetére
Majd kérlek írd meg mikori, én küldtem mailt hogy 19-es kellene, de még nem jött válasz.
-
Bazsee71
őstag
Hűha, ezzel én már sem a sajátom, sem más életét nem veszélyeztetném. Egy ilyen elöregedett guminak nem sok tapadása van.
brumi1024: Köszi, valószínűleg biztonsági játékos leszek, és marad a Conti. Előző autómon 14-es méretben volt a TS850-es, nem volt vele gondom, oldaltartása is kiemelkedően jó volt.
-
Bazsee71
őstag
Ugyanebben a méretben keresek most én is, itt annyira nem tűnik mindent vivőnek a Kleber Krisalp, az ára viszont veszett jó.
A GoodYear Performance+ tűnik kiemelkedőnek, illetve a Continental TS860-nal nem lehet tévedni. UltraGrip 9+ egyelőre bizonytalan számomra. Remélhetőleg 3-4 évet kibírnak, erre az időtávra pedig az árbeli különbség már talán kevésbé mérvadó.
De jöhet minden tipp, egyelőre még nincs befutó. :) -
Bazsee71
őstag
Sziasztok! GoodYear UG9-nél a + jelölés csak újabb mintázatot jelöl, vagy olyan mint másnál az XL? Illetve pár kereskedőnél használnak NCG jelölést (Nordic?). Ez miben tér el, illetve megfelelő a hazai utakra?
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Két téli gumi között vacillálok, a méret 175/65 R14:
Continental TS860
Hankook W452Télen kb. 6-7e km-t megyünk, viszont annak javát kanyargós, dimbes-dombos utakon (Dél-Dunántúl - Alföld). A lehető legbiztonságosabb gumit szeretném, árban is belefér a TS860-as, csak nem szeretnék az igényeken túllőni sem. Van létjogosultsága a W452-nek, vagy maradjak a TS860-nál?
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Megérett a téli gumik cseréje, a szükséges méret 175/65 R14 82T. Havonta 1-2x a Dunántólról megjárjuk az Alföldet is, dimbes-dombos, kacskaringós, dobálós utakon. Az autó egy 2005-ös Ford Fiesta, nem vagyok egy gyorshajtó, de nem szeretek 80-nal cammogni. Fogyasztás különösen nem szempont (1-2 dl a lábamban is benne van), és a zajt is elviselem, de nyálkás, jeges, havas, nedves úton tapadjon, ahogy kell.
Ilyenben nem szeretek kockáztatni, Continental TS860-ast néztem ki. Mi a véleményetek? Illetve van ebben a listában olyan kereskedő, akit érdemes elkerülni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- PlayStation 5
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 25
- Apple TV+
- World of Tanks - MMO
- Jövedelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest