Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kaci84
őstag
Egy Seasonic tápot gariztattam Alzánál. Elvileg újat kaptam. Viszont nem kaptam új jótállási jegyet. Erre azt írják:
"A reklamációban kicsrélt termékhez nem jár új garanciajegy, a cseretermékre vonatkozó garancia az eredeti számlával érvényesíthető."
Micsoda? És meddig szól a garancia? Hogy fogom eladni? Oké nekik jó a régi számla, de azon más a sorozatszám és a típuszám is. Ja meg úgy gondolják a régi gariidő fut tovább? Új terméknél a jótállás is újra indul. Érti valaki ezt a katyvazt?