Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21580) chopin42 válasza chopin42 (#21555) üzenetére


chopin42
őstag

Üdvözlet!
Alza hu/Alza cz as.
Összefoglalom:
Április 8. szendvicsütő átvéve, sértetlen doboz, de 99% bontott, törött termék. ~11.30 átvétel, 11.50 telefonos bejelentés, ~13.00 e-mail. A kibontást videóztam, a felvételből kiderül, a termék a szállítás ELŐTT sérült meg. Bizonyítékok csatolva.
Április 10, de. 10.30 még SEMMI. Írtam újabb e-mai-t, újabb automata válasz ( reklamáció rögzítve). Aznap nem jött semmi (erről később).
Április 15, e-mail-ekben keresve, előkerült egy április 10. ~15.30 levél (spam, vagy ki tudja, honnan, g-mail nem jelezte). Miszerint jelentsem be a sérülést a postánál 72 órán belül, addig nem tesznek semmit. Mindezt a bejelentésem után több, mint 48 órával, úgy, hogy egyértelmű, nem a szállítás miatt sérült. Ügyfélszolgálatot hívtam, köti az ebet a karóhoz, jelentsem be.
Április 16. bejelentem a postánál (jóhiszeműen), jelezve, hogy igazolják az állításom, miszerint SÉRTETLEN csomagot kaptam. Jött az automata válasz, hogy 30 nap áll a rendelkezésükre.
Itt eldurrant az agyam :W
Április 16-30 között számtalan e-mail váltás, telefonos beszélgetés történt. Hiába hivatkoztam mindenféle jogszabályra, vásárlóval való bánásmódra, az volt a végső álláspontjuk, hogy várjak a postára. Mindezt bármiféle jogalap nélkül.
Végleg betelt a pohár. Elküldtem 30-án 19.18-kor egy levelet, melyben a SAJÁT reklamációs kódexükből, ÁSZF-ből idéztem részleteket (melyeket megszegtek), majd idéztem a vonatkozó jogszabályokat, mellé megírtam, hogy hibás teljesítés miatt elállok, cseretermékre/pénzre, illetve MINDEN felmerült költségre igényt tartok!
Május 2: Láss csodát, jött az e-mail, hogy "Köszönjük a türelmét és elnézését kérjük a kellemetlenségekért. A terméket nem kell visszaküldenie. A cseretermék kiszállítását megkezdtük az xxx szám alatt."
Úgyhogy megoldódott. Most vettem át, április 8. óta vártam a megoldást. Kicsit szánalmas, mekkorát hibáztak, illetve mennyit kellett vitáznom, érvelnem, "jogászkodnom", fenyegetőznöm. :((

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.