Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
chopin42
őstag
Üdvözlet!
Alza hu/Alza cz as.
Összefoglalom:
Április 8. szendvicsütő átvéve, sértetlen doboz, de 99% bontott, törött termék. ~11.30 átvétel, 11.50 telefonos bejelentés, ~13.00 e-mail. A kibontást videóztam, a felvételből kiderül, a termék a szállítás ELŐTT sérült meg. Bizonyítékok csatolva.
Április 10, de. 10.30 még SEMMI. Írtam újabb e-mai-t, újabb automata válasz ( reklamáció rögzítve). Aznap nem jött semmi (erről később).
Április 15, e-mail-ekben keresve, előkerült egy április 10. ~15.30 levél (spam, vagy ki tudja, honnan, g-mail nem jelezte). Miszerint jelentsem be a sérülést a postánál 72 órán belül, addig nem tesznek semmit. Mindezt a bejelentésem után több, mint 48 órával, úgy, hogy egyértelmű, nem a szállítás miatt sérült. Ügyfélszolgálatot hívtam, köti az ebet a karóhoz, jelentsem be.
Április 16. bejelentem a postánál (jóhiszeműen), jelezve, hogy igazolják az állításom, miszerint SÉRTETLEN csomagot kaptam. Jött az automata válasz, hogy 30 nap áll a rendelkezésükre.
Itt eldurrant az agyam
Április 16-30 között számtalan e-mail váltás, telefonos beszélgetés történt. Hiába hivatkoztam mindenféle jogszabályra, vásárlóval való bánásmódra, az volt a végső álláspontjuk, hogy várjak a postára. Mindezt bármiféle jogalap nélkül.
Végleg betelt a pohár. Elküldtem 30-án 19.18-kor egy levelet, melyben a SAJÁT reklamációs kódexükből, ÁSZF-ből idéztem részleteket (melyeket megszegtek), majd idéztem a vonatkozó jogszabályokat, mellé megírtam, hogy hibás teljesítés miatt elállok, cseretermékre/pénzre, illetve MINDEN felmerült költségre igényt tartok!
Május 2: Láss csodát, jött az e-mail, hogy "Köszönjük a türelmét és elnézését kérjük a kellemetlenségekért. A terméket nem kell visszaküldenie. A cseretermék kiszállítását megkezdtük az xxx szám alatt."
Úgyhogy megoldódott. Most vettem át, április 8. óta vártam a megoldást. Kicsit szánalmas, mekkorát hibáztak, illetve mennyit kellett vitáznom, érvelnem, "jogászkodnom", fenyegetőznöm.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5