Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
jaanoo89
aktív tag
Szerencsére ma végre megoldódott a probléma. Természetesen nem hívott, elkezdtem hívogatni, nagy nehezen felvette és kérdőre vontam, hogy még mindig nem akarja utalni a teljes összeget? Azt mondta, hogy nem akar velem ebbe még jobban belemenni, visszaadja a teljes összeget, már el is intéztük.
Azt sajnálom, hogy nem lehet csak úgy átnézetni a boltját, szemét módon blöffölt egyet, kár, hogy nem lehet elvenni a kedvét ettől. Igazából az a fura, hogy egyáltalán nem akart visszahívni, tudta, hogy folyamatban van egy kényes ügy, mégsem érdekelte. Ha ma már nem hívom hanem vásárlók könyve + feljelentés, vajon tényleg ennyire nem érdekelte volna? Fura.
Köszönöm szépen az itteni segítséget mindenkinek!