Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19488) bisiz


bisiz
tag

Sziasztok!

Pár sorral feljebb írtam egy OLED tv-vel kapcsolatban, amit ez emag-nál vásároltam. Ugye nem javították meg mondván a tünet alapján, amit produkál valószínűleg törött.
Tegnap sikerült elérnem a szerelőt, akit kérdeztem, hogy mi alapján mondják rá, hogy törött.(ugye egy karc nincs a tv-n) A válasz az volt, hogy tapasztalat alapján. Mondtam, hogy a gyerek nézte a bogyó és babócát és aközben kapcsolt ki, azóta semmi, szóval mi biztosan nem törtük össze és szeretném, hogy jobban megvizsgálják. Állítólag nem lehet az OLED-nél tüzetesebben ezt megnézni, ezért csak a tapasztalataikra tudnak hagyatkozni.
Szerintetek ilyen létezik? Van egy TV-nk amire úgy vigyáztunk, mint a szemünk fényére és most rámondják, hogy valószínűleg törött, ezért nyeljünk be egy 320ezer ft-os veszteséget? Ezt egyszerűen nem akarom elhinni. Azt mondta, hogy most mégegyszer megnézi és keresni fog.

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.