Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek!
Tavasszal kaptam használatra egy 2010-es fiestát, azóta mentem vele 30ezer kilométert, most van benne 185ezer.
Tegnap volt kerék csere és ledöbbenve láttuk a gumissal, hogy mibdkét első gumi belső oldala simára volt nyalva, a jobb elsőn már kint voltak a szövet szálak, ha nincs éppen csere, megyek vele egy kicsit, egy két fékezés és menet közben szét robbanhatott volna!
Délután tudtam megnézetni szervízben, és valóban mindkét oldal beállítása rossz.
Azt mondták, alkatrészt nem kell cserélni, csak be kellett állítani.
Kérdeztem, mitől lehet ez, szerintük ennyit futott autónál a szilentek már deformálódhattak, az okozhatta.
Az öreg 23-as mercedesemnek sohasem volt még hasonlóan sem elkopva gumija, pedig ott már kellett cserélni alkatrészeket többszőr is, igaz, az 30 éves, nem 6.
A motorja sem igazi már, legalább is gondok vannak a hideg indulásával egyre jobban, minél hidegebb van.
Gyakran hatalmas füsttel indul, ami elég kiábránditó és hidegen már kis kékes szint, olajat is lehet látni a kipufogó gázban.
Azt olvastam, hogy 150ezer felett már ritkán tartanak ki az eredeti turbók, így lehet, hogy ott kezd szivárogni az olaj.
A romló hideg indulásra és instabil hideg járásra az izzítók jutottak eszembe, lehet ugyan még megy mindegyik, de már kevesebb kalóriát adnak a szükségesnél.
Kár hogy nincsen valami diagnosztikai jelzője erre.
Azt sem tudom, van e motorhiba jelző piktogramja, mindenesetre nincs semmi rendellenes jelzés, hiába vannak problémák.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD