Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Maxell Retro DJ teszt
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
DeFranco #4399 üzenetére
Úgy tudom akku alatt van, de itt van egy videó is róla, ő alulról cseréli.
És multiméter nélkül bele se kezdj ilyenekbe, nem nagy tétel
-
DeFranco
nagyúr
mk1 sedan fókában nem működik egyik tolatólámpa sem a kettőből.
a biztosítékot néztem (40-es és esetleg az 53-as a kormány alatt) az rendben van, az izzók nincsenek kiégve.
mit tudok még házilag ellenőrizni? a váltószoknya alá benéztem, de szemre nem találtam meg a kapcsolót.
a triviális okok a kapcsoló tönkremenetele és a kábelszakadás, mi lehet még ezen kívül, amit érdemes ellenőrizni? akár másik biztosíték, akár másik pont a rendszerben, akár bármilyen ellenpróba...
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4391 üzenetére
Hát figyelj jobb a facelift, de nem eget rengető a kül szerintem. DPF problémák ott is ugyanúgy előjöhetnek a motorok semmivel se jobbak nem is erősebbek. Tehát ami szempont lehet az a kinézet kívül belül picit módosítottak meg más a műszerfal.
Én azt mondom, ha találsz egy korrekt jó pre faceliftest nyugodtan megveheted. Ez amit linkeltél ráadásul 2.2-es Sport verzió amiből alig van tehát valamilyen szinten különleges is.
-
kcsa
veterán
Ha már autószerelő... Tud valaki olyan futóművest, ahol nyugodt szívvel otthagyhatom az autót, és képesek első-hátsó futóműállításra, és hajlandók alaposan (olyan nekem is megfelelő módon) átnézni-mérni az autót? Ja és értenek is hozzá. Vajon létezik ilyen a világon?
szerk: ja és nem hagyom ott a gatyámat is
Az pedig hatalmas plusz, ha II-III kerület környéke.
-
DZs
senior tag
-
HellGreg
őstag
Sziasztok,
Tudna valaki Budapesten v. Dunaharaszti környékén megbízható, megfizethető Ford ill. diesel szervizt?
Injektor cicceg (valami tömítés ment el), plusz fékcsere lenne, illetve megnézetném miért füstöl egyre jobban.
Ford S-Max 1.8 TDCI 2006-ról lenne szó.Előre is köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4386 üzenetére
Pont akkor hozták be, amikor még nem volt lekérdezésre lehetőség tehát ha tekerték nem fog látszódni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4386 üzenetére
Le is van írva.
-
Real_Necro
veterán
válasz
SzlobiG #4384 üzenetére
Ezen meg most látom, hogy L-es. Gondolom akkor ez is behozott lehet?
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4383 üzenetére
Aha felejtő.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4380 üzenetére
Melyik is az a hirdetés?
Ezek hallatán én már hagynám is, vagy alvázszám alapján tovább kutakodni a fordnál, hogy le tudják-e kérdezni a szerviz torténetet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Real_Necro #4380 üzenetére
ja, válóok ha nem építik bele a jóárasított vezérműszíjat, de csaóra csináltatja a kőfelverődést.
nyilván az a típus, aki 0 önerős csaót köt a kocsira.
vagy a kő volt borjú méretű...
-
Real_Necro
veterán
válasz
SzlobiG #4363 üzenetére
Felhívtam az egrit.
Németből behozott, itthon soha nem volt szakszervizben, kint németeknél 178nál volt utoljára szakszerviz, majd itthon 200e km körül volt vezérlés stb minden cserélve, csak nem szakszervizben, merthogy "nem akarták beépíteni a hozott alkatrészeket", valamint "drága volt a szervizdíj".
Most 205ekm körül van benne.Rendszámot fejből nem is tudta, este tudná megmondani, de ugye rendszerben így kb nem sok látszik. Van rajta egy kavicsfelverődés amit most intéz cascoval.
-
albiosz
őstag
Vótmá?
-
mtade
aktív tag
válasz
Mikulásbá #4374 üzenetére
Mondeo Mk3nál vannak hasonló gondok... Hátha...
Az MK3-as Mondeo (benzines) úgy nevezett MRFS rendszerű, ami azt jelenti, hogy
nincs visszatérő üzemanyag ág a rendszerben. Lényegében csak egy fő üa.
vezeték megy előre a motortérbe. Amit a pumpa a szállít az részben előre megy az
injektorokhoz (rail) részben a szűrőtől visszatér a tankba. A rövidített visszatérő
szakasz végén ül a nyomásszabályzó szelep -benne az üa ellátó rendszerben- ,
ami beállítja a nyomást a tank és az injektorok közti szakaszon. Ha a motor
keveset fogyaszt (pl alapjárat) rengeteg folyik át a nyomásszabályzón vissza a
tankba, ha a motor igénye nagy, akkor kevesebb.
Van ennek a rendszernek előnye és hátránya is. Az előnyét szerintem a Ford
bezsebelte.
A hátránya maradt nekünk.
Van a nyomás alatt álló benzinnek ugyanis egy rossz tulajdonsága: Hajlamos a
"keszonbetegségre". Ha egy 3.8 baros rendszerben a gyújtást, ergó a szivattyút
leállítod akkor annak csökkenni kezd a nyomása a belső komponensek kismértékű
szivárgása miatt (pl pumpa visszacsapó szelep, nyomásszabályzó). A szivárgás
nem gond bizonyos mértékig, pláne, hogy ebben a rendszerben, ezen komponensek
szivárgása a tankon belül marad.
A nyomás esése viszont nem haladhat meg egy bizonyos értéket (legyen mondjuk
10 perc múlva is 3 bar fölött) mert a benzinben "forrni kezd" és a benne lévő gázok
buborékot kezdenek formálni. Pont, ahogy a vérünkben az oldott nitrogén, amikor
búvárkodás után hirtelen jövünk fel és keszonbetegek leszünk.
A forrás létrejötte függ a nyomástól és a hőmérséklettől. Ha magas hőmérsékleten
(ne feledjük a railben lévő benzin egy meleg napon, bemelegedett motornál
igencsak forró tud lenni) leesik a nyomás, akkor a benzin forrni kezd és megindul a
buborékképződés. Ha az injektorok előtt nem benzin, hanem gáz van, akkor az
autó nem indul el elsőre.
Ilyenkor a gáznak kell először átpréselődnie az injektoron és csak utána ér oda a
bezin, amitől beindul az autó.
Hogy ezt a jelenséget elkerüljük, annyit kell biztosítani, hogy a benzin relatíve nagy
nyomása legalább addig megmaradjon, amíg a hőmérséklete jelentősen
visszacsökken a benzinnek. Amikor ugyanis már nem túl magas a benzin
hőmérséklete, alacsony nyomáson se kezd el forrni.
Lefordítva ezt hibaokokra, a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza.
(mondeo.hu / Alf cikke) -
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4370 üzenetére
ugyan az. tuti csipog, nekem nincs kamerám, de radar nagyon jó dolog.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4368 üzenetére
A felszereltségéből. Kulcs nélküli, tolatókamera, stb... Ehhez már szerintem választani sem lehet az analóg műszereket, alapból Converse-es.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4358 üzenetére
az elsőben tuti Converse van. a második nekem is büdös. a harmadik meg nem faceliftes, nem olyant keresel - pedig egy megtekintést megérne.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4362 üzenetére
Ezen ott van.
A többiről meg el kell kérni, ha nem adja meg, akkor már felejtő is. Igen csak rendszám meg ügyfélkapu.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4360 üzenetére
Szerintem teljesen mind1 ezzel a vezérlés dologgal be is vallotta, hogy tekerve van...
Kérdezd le a két feketét rendszám alapján az egyiken ott is van a másikat meg hívd fel és kérd el.
-
Real_Necro
veterán
válasz
Goose-T #4356 üzenetére
Ez már volt fent pár hónapja, gondolom nem vitték el... most új képekkel ismét felkerült.
Kár, hogy nem Xenon... különben már mennék meglesni. Egyébként azt nem tudom mennyire gond, hogy fehérvári, valamint mennyire valós a 154e km...
Nekem ez is tetszene, csak persze nem látni milyen kijelző van kormány mögött.
Ez a paksi.
A megjegyzés érdekes, kíváncsi lennék meddig csökkenne az az irányár...Ez a 2008-as nagyon tetszik itt a szomszéd településen, csak hát fiatalabbat meg facelifteset keresek.
-
Goose-T
veterán
Egyre jobb ajánlatok vannak 3 millió alatt, kíváncsi vagyok, milyen lesz a piac fél év múlva, amikor vásárolni akarok.
-
Üdv!
Nos,úgy néz ki,rendszeres lakója leszek a topiknak,az anyus Focusát én veszem át,egy 1.8-as FlexiFuel (Q7DA),2007/7 ,100 800 km gépét.
Ehhez rendeltem a Ford Formula olajat,ami hétfőn érkezik.
Máris egy kérdés:az autó első indításra beröffen,de leáll.Második indításra megy minden rendesen.Ez lenne az a típushiba,amit olvastam pár helyen,az elektromos fojtószelep hiba? -
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4350 üzenetére
Néztem a linket, de nem ismerős van itt a varosba pár ilyen fekete.
Marsu: Ez az olajcsere ciklus resetelesre van. Megcsinálhatod, de nem véletlen írja a hiba üzit, tehát ha a hiba fent áll, akkor megint világítani fog.
Rendben.
-
marsu
veterán
válasz
SzlobiG #4349 üzenetére
A vészüzem az elmúlt, és a motor hiba sárga lámpája már nem világít a műszerfalon. Csak az Engine Malfunction hiba van.
Ez a megoldás működhet?
Dunaújváros felé is szoktam járni, ha addig nem tudom kiolvastatni akkor megkeresnélek ...
Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen TV-t vegyek?
- Activision - Indul a csata a Cronus és társai ellen
- Milyen okostelefont vegyek?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 4 mm alá fogyhat a Galaxy Z Fold7
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 9400/ RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest