Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4351) marsu válasza SzlobiG (#4349) üzenetére


marsu
addikt

A vészüzem az elmúlt, és a motor hiba sárga lámpája már nem világít a műszerfalon. Csak az Engine Malfunction hiba van.

Ez a megoldás működhet?

:U

Dunaújváros felé is szoktam járni, ha addig nem tudom kiolvastatni akkor megkeresnélek ...

Előre is köszi!

:R

Press any key to continue ...

(#4352) mtade válasza marsu (#4351) üzenetére


mtade
aktív tag

Egy próbát tuti megér. Én Székesfehérváron tudom kiolvasni, ha kellene.. :D

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#4353) SzlobiG válasza Real_Necro (#4350) üzenetére


SzlobiG
félisten

Néztem a linket, de nem ismerős van itt a varosba pár ilyen fekete. :)

Marsu: Ez az olajcsere ciklus resetelesre van. Megcsinálhatod, de nem véletlen írja a hiba üzit, tehát ha a hiba fent áll, akkor megint világítani fog.

Rendben.

[ Szerkesztve ]

(#4354) Mikulásbá


Mikulásbá
nagyúr

Üdv!
Nos,úgy néz ki,rendszeres lakója leszek a topiknak,az anyus Focusát én veszem át,egy 1.8-as FlexiFuel (Q7DA),2007/7 ,100 800 km gépét.
Ehhez rendeltem a Ford Formula olajat,ami hétfőn érkezik.
Máris egy kérdés:az autó első indításra beröffen,de leáll.Második indításra megy minden rendesen.Ez lenne az a típushiba,amit olvastam pár helyen,az elektromos fojtószelep hiba?

(#4355) TayRol válasza marsu (#4351) üzenetére


TayRol
veterán

Reméljük hogy semmi komoly.

(#4356) Goose-T


Goose-T
veterán

Egyre jobb ajánlatok vannak 3 millió alatt, kíváncsi vagyok, milyen lesz a piac fél év múlva, amikor vásárolni akarok.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#4357) marsu válasza marsu (#4351) üzenetére


marsu
addikt

Az olajcsere reset megvolt ...

:D :DDD

Press any key to continue ...

(#4358) Real_Necro válasza Goose-T (#4356) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ez már volt fent pár hónapja, gondolom nem vitték el... most új képekkel ismét felkerült. ;)

Kár, hogy nem Xenon... különben már mennék meglesni. Egyébként azt nem tudom mennyire gond, hogy fehérvári, valamint mennyire valós a 154e km... :B

Nekem ez is tetszene, csak persze nem látni milyen kijelző van kormány mögött.

Ez a paksi.
A megjegyzés érdekes, kíváncsi lennék meddig csökkenne az az irányár...

Ez a 2008-as nagyon tetszik itt a szomszéd településen, csak hát fiatalabbat meg facelifteset keresek.

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4359) SzlobiG válasza marsu (#4357) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én mondtam az olajcsere reset lesz. :D

A hiba nem múlt el?

(#4356) Goose-T Tuti kamu a km minek cserélt vezérlést 143k km-nél mikor 200-nál kell? Hát mert maga a tulajdonos se tudja mennyi km volt benne. :D

[ Szerkesztve ]

(#4360) Real_Necro válasza SzlobiG (#4359) üzenetére


Real_Necro
veterán

Kérdés ki a tulajdonos... magánszemély vagy cég? :)

Egyébként ha most cseréltette, akkor mennyi ideig lehetett nála? Költői kérdés. ;)

A feketékre azért kíváncsi lennék, de így, hogy sok a tekert annyira lutri...

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4361) SzlobiG válasza Real_Necro (#4360) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szerintem teljesen mind1 ezzel a vezérlés dologgal be is vallotta, hogy tekerve van...

Kérdezd le a két feketét rendszám alapján az egyiken ott is van a másikat meg hívd fel és kérd el.

(#4362) Real_Necro válasza SzlobiG (#4361) üzenetére


Real_Necro
veterán

A lekéréshez csak rendszám kell? Egyébként sem a paksin sem az egrin nem látom, csak az ecserin van..

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4363) SzlobiG válasza Real_Necro (#4362) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ezen ott van.

A többiről meg el kell kérni, ha nem adja meg, akkor már felejtő is. Igen csak rendszám meg ügyfélkapu.

(#4364) Real_Necro válasza SzlobiG (#4363) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ok, a rendszamos a 2008as, arrol letettem. A tobbit szerintem felcsorgom.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4365) marsu válasza SzlobiG (#4359) üzenetére


marsu
addikt

A hiba üzi még megvan, minden gyújtás ráadásnál az Engine Malfunction jelenik meg a kijelzőn, illetve a sárga i (info) világít a műszerfalon. A sárga motor hiba lámpa nem!

Press any key to continue ...

(#4366) TayRol válasza Real_Necro (#4358) üzenetére


TayRol
veterán

az elsőben tuti Converse van. a második nekem is büdös. a harmadik meg nem faceliftes, nem olyant keresel - pedig egy megtekintést megérne.

(#4367) SzlobiG válasza marsu (#4365) üzenetére


SzlobiG
félisten

Diag kell hozzá más nincs. :)

(#4368) Real_Necro válasza TayRol (#4366) üzenetére


Real_Necro
veterán

Miből lehet tudni, hogy tuti converse?

A harmadikkal az a bajom, hogy fiatalabbat keresek, meg a faceliftes kicsit jobban néz ki. :D De a felszereltsége meg egyébként a kinézete elég jó. Naponta kétszer haladok el amúgy arra...

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4369) TayRol válasza Real_Necro (#4368) üzenetére


TayRol
veterán

A felszereltségéből. Kulcs nélküli, tolatókamera, stb... Ehhez már szerintem választani sem lehet az analóg műszereket, alapból Converse-es.

(#4370) Real_Necro válasza TayRol (#4369) üzenetére


Real_Necro
veterán

A tolatókamera szerintem jó dolog. Gondolom radar is pittyeg mellette?

Egyébként létezik Converse meg Converse+ vagy a kettő ugyanaz?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4371) TayRol válasza Real_Necro (#4370) üzenetére


TayRol
veterán

ugyan az. tuti csipog, nekem nincs kamerám, de radar nagyon jó dolog.

(#4372) Mikulásbá


Mikulásbá
nagyúr

Erre a hibára ötlet?

(#4373) szabog74 válasza Mikulásbá (#4372) üzenetére


szabog74
aktív tag

Hibakódot olvastatnék a helyedben, de nem tűnik fojtószelep hibának. Mondjuk azt soha nem árt kitakarítani.

(#4374) Mikulásbá válasza szabog74 (#4373) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Anno volt kódolvasás,semmit nem hozott ki.
Azért tippelnék a fojtószelepre,mert Focus típushibának írják.

(#4375) mtade válasza Mikulásbá (#4374) üzenetére


mtade
aktív tag

Mondeo Mk3nál vannak hasonló gondok... Hátha...

Az MK3-as Mondeo (benzines) úgy nevezett MRFS rendszerű, ami azt jelenti, hogy
nincs visszatérő üzemanyag ág a rendszerben. Lényegében csak egy fő üa.
vezeték megy előre a motortérbe. Amit a pumpa a szállít az részben előre megy az
injektorokhoz (rail) részben a szűrőtől visszatér a tankba. A rövidített visszatérő
szakasz végén ül a nyomásszabályzó szelep -benne az üa ellátó rendszerben- ,
ami beállítja a nyomást a tank és az injektorok közti szakaszon. Ha a motor
keveset fogyaszt (pl alapjárat) rengeteg folyik át a nyomásszabályzón vissza a
tankba, ha a motor igénye nagy, akkor kevesebb.
Van ennek a rendszernek előnye és hátránya is. Az előnyét szerintem a Ford
bezsebelte.
A hátránya maradt nekünk.
Van a nyomás alatt álló benzinnek ugyanis egy rossz tulajdonsága: Hajlamos a
"keszonbetegségre". Ha egy 3.8 baros rendszerben a gyújtást, ergó a szivattyút
leállítod akkor annak csökkenni kezd a nyomása a belső komponensek kismértékű
szivárgása miatt (pl pumpa visszacsapó szelep, nyomásszabályzó). A szivárgás
nem gond bizonyos mértékig, pláne, hogy ebben a rendszerben, ezen komponensek
szivárgása a tankon belül marad.
A nyomás esése viszont nem haladhat meg egy bizonyos értéket (legyen mondjuk
10 perc múlva is 3 bar fölött) mert a benzinben "forrni kezd" és a benne lévő gázok
buborékot kezdenek formálni. Pont, ahogy a vérünkben az oldott nitrogén, amikor
búvárkodás után hirtelen jövünk fel és keszonbetegek leszünk.
A forrás létrejötte függ a nyomástól és a hőmérséklettől. Ha magas hőmérsékleten
(ne feledjük a railben lévő benzin egy meleg napon, bemelegedett motornál
igencsak forró tud lenni) leesik a nyomás, akkor a benzin forrni kezd és megindul a
buborékképződés. Ha az injektorok előtt nem benzin, hanem gáz van, akkor az
autó nem indul el elsőre.
Ilyenkor a gáznak kell először átpréselődnie az injektoron és csak utána ér oda a
bezin, amitől beindul az autó.
Hogy ezt a jelenséget elkerüljük, annyit kell biztosítani, hogy a benzin relatíve nagy
nyomása legalább addig megmaradjon, amíg a hőmérséklete jelentősen
visszacsökken a benzinnek. Amikor ugyanis már nem túl magas a benzin
hőmérséklete, alacsony nyomáson se kezd el forrni.
Lefordítva ezt hibaokokra, a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza.

(mondeo.hu / Alf cikke)

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#4376) szabog74 válasza Mikulásbá (#4374) üzenetére


szabog74
aktív tag

Takarítás soha nem árt neki (akár te is meg tudod csinálni), de én a helyedben elvinném rendes szervízbe diagnosztikára. 10e Ft alatt megúsznád szerintem és legalább kiderülne mi a baj. Drága dolog tud lenni a vaktában cserélgetés.

(#4377) Mikulásbá válasza mtade (#4375) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Amikor kitakarítottam a fojtószelepet-levéve,féktisztítóval kimosva-akkor sem indult elsőre,azóta sem.
Néha viszont igen,beröffen és megy,még -5 fokban is volt ilyen.

szabog74: először egy bontottra gondoltam,ha azzal is rossz,visszaveszik.

[ Szerkesztve ]

(#4378) albiosz


albiosz
őstag

[link]

Vótmá?

(#4379) SzlobiG válasza albiosz (#4378) üzenetére


SzlobiG
félisten

Már mindenhol. :)

(#4380) Real_Necro válasza SzlobiG (#4363) üzenetére


Real_Necro
veterán

Felhívtam az egrit.

Németből behozott, itthon soha nem volt szakszervizben, kint németeknél 178nál volt utoljára szakszerviz, majd itthon 200e km körül volt vezérlés stb minden cserélve, csak nem szakszervizben, merthogy "nem akarták beépíteni a hozott alkatrészeket", valamint "drága volt a szervizdíj".
Most 205ekm körül van benne.

Rendszámot fejből nem is tudta, este tudná megmondani, de ugye rendszerben így kb nem sok látszik. Van rajta egy kavicsfelverődés amit most intéz cascoval.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4381) DeFranco válasza Real_Necro (#4380) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ja, válóok ha nem építik bele a jóárasított vezérműszíjat, de csaóra csináltatja a kőfelverődést. :D

nyilván az a típus, aki 0 önerős csaót köt a kocsira. :D

vagy a kő volt borjú méretű...

(#4382) SzlobiG válasza Real_Necro (#4380) üzenetére


SzlobiG
félisten

Melyik is az a hirdetés?

Ezek hallatán én már hagynám is, vagy alvázszám alapján tovább kutakodni a fordnál, hogy le tudják-e kérdezni a szerviz torténetet.

(#4383) Real_Necro válasza SzlobiG (#4382) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ez az.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4384) SzlobiG válasza Real_Necro (#4383) üzenetére


SzlobiG
félisten

Aha felejtő. :N

(#4385) Richard! válasza SzlobiG (#4384) üzenetére


Richard!
addikt

Soha nem értettem, hogy miért takarják ki a rendszámot Magyarországon. Az az autó tulajdona. :F :F :F

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#4386) Real_Necro válasza SzlobiG (#4384) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ezen meg most látom, hogy L-es. Gondolom akkor ez is behozott lehet?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4387) TayRol válasza Real_Necro (#4386) üzenetére


TayRol
veterán

Le is van írva.

(#4388) SzlobiG válasza Real_Necro (#4386) üzenetére


SzlobiG
félisten

Pont akkor hozták be, amikor még nem volt lekérdezésre lehetőség tehát ha tekerték nem fog látszódni.

(#4389) HellGreg


HellGreg
őstag

Sziasztok,

Tudna valaki Budapesten v. Dunaharaszti környékén megbízható, megfizethető Ford ill. diesel szervizt?
Injektor cicceg (valami tömítés ment el), plusz fékcsere lenne, illetve megnézetném miért füstöl egyre jobban.
Ford S-Max 1.8 TDCI 2006-ról lenne szó.

Előre is köszönöm!

(#4390) DZs válasza HellGreg (#4389) üzenetére


DZs
senior tag

(#4391) Real_Necro válasza SzlobiG (#4388) üzenetére


Real_Necro
veterán

Itt vannak a km adatok:

182660 km, 2014.08.05.
182830 km, 2014.08.26.
203431 km, 2016.09.05.

Aludnom kell erre a facelift dologra, bár mindenhol azt kapom, az a jobb. :B

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#4392) kcsa


kcsa
veterán

Ha már autószerelő... Tud valaki olyan futóművest, ahol nyugodt szívvel otthagyhatom az autót, és képesek első-hátsó futóműállításra, és hajlandók alaposan (olyan nekem is megfelelő módon) átnézni-mérni az autót? Ja és értenek is hozzá. Vajon létezik ilyen a világon? :D

szerk: ja és nem hagyom ott a gatyámat is :D Az pedig hatalmas plusz, ha II-III kerület környéke.

[ Szerkesztve ]

(#4393) marsu válasza mtade (#4352) üzenetére


marsu
addikt

Székesfehérvár is jó lehetne nekem, akár jövőhéten kedden ...

:R

Press any key to continue ...

(#4394) TayRol válasza kcsa (#4392) üzenetére


TayRol
veterán

Esetleg az AKH. Szentendrei mellett van a befele jövő oldalon.

(#4395) SzlobiG válasza Real_Necro (#4391) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát figyelj jobb a facelift, de nem eget rengető a kül szerintem. DPF problémák ott is ugyanúgy előjöhetnek a motorok semmivel se jobbak nem is erősebbek. Tehát ami szempont lehet az a kinézet kívül belül picit módosítottak meg más a műszerfal.

Én azt mondom, ha találsz egy korrekt jó pre faceliftest nyugodtan megveheted. Ez amit linkeltél ráadásul 2.2-es Sport verzió amiből alig van tehát valamilyen szinten különleges is.

(#4396) TayRol válasza SzlobiG (#4395) üzenetére


TayRol
veterán

En simán megnézném, leiras alapjan rendben van es jól is nez ki.

[ Szerkesztve ]

(#4397) DeFranco


DeFranco
nagyúr

mk1 sedan fókában nem működik egyik tolatólámpa sem a kettőből.

a biztosítékot néztem (40-es és esetleg az 53-as a kormány alatt) az rendben van, az izzók nincsenek kiégve.

mit tudok még házilag ellenőrizni? a váltószoknya alá benéztem, de szemre nem találtam meg a kapcsolót.

a triviális okok a kapcsoló tönkremenetele és a kábelszakadás, mi lehet még ezen kívül, amit érdemes ellenőrizni? akár másik biztosíték, akár másik pont a rendszerben, akár bármilyen ellenpróba...

(#4398) kcsa válasza DeFranco (#4397) üzenetére


kcsa
veterán

Tolatólámpa kapcsoló a váltón van. Előtte mérd meg, hogy a biztosítékon át megy-e áram ha rükibe rakod.

(#4399) DeFranco válasza kcsa (#4398) üzenetére


DeFranco
nagyúr

és hol lehet hozzáférni? a motortérből, alulról vagy a beltérből a váltókarnál?

nincs multiméterem, sajnos nem is értek a méréshez, fázisceruzám van, de gondolom az erre nem alkalmas.

(#4400) kcsa válasza DeFranco (#4399) üzenetére


kcsa
veterán

Úgy tudom akku alatt van, de itt van egy videó is róla, ő alulról cseréli.

És multiméter nélkül bele se kezdj ilyenekbe, nem nagy tétel :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.