Hirdetés
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz
Gombinyó #4442 üzenetére
Lehet rajta, de az alapból se ehet sokat, inkább több lóerőt szoktak kihozni belőle.
Azt hogy mennyit számít autó válogatja taxisok pl szoktak ilyet ECO tuningnak hívják, de általában egy sima chiptuning is amivel lóerőt emelnek fogyasztás csökkenést szokott eredményezni ugyanazon vezetési stílus mellett. (nem állandóan padlón járva) -
Gombinyó
őstag
Focus MK2 kombi, 1.6TDCi 90le. Chiptuninggal mennyit lehetne optimalizálni a fogyasztáson kb? A teljesítmény nem is érdekel, mert nekem elég ahogy gyárilag megy. Milyen áron mozog egy ilyen művelet?
-
SzlobiG
félisten
Már múltkor mondtam, hogy a tisztítás fabatkát se ért, mert nem az volt a probléma.
Azért nem fut le a regenerálás mert nem éri el a kívánt hőfokot a DPF, nem tudja felfűteni aminek több oka is lehet, vagy a csövek vannak eltömődve esetleg elszakadva, vagy a fáklya ami gyújtaná mivel az egyest dobja hibának valószínűleg ott a hiba ami a DPF elején van a motor felől.Ki kell takarítani a fáklyát és ellenőrizni kell a csöveket is hogy minden rendben van-e velük.
Ez miatt az erőltetett regen se fog lefutni mert ahogy említettem nem tudja felfűteni. -
marsu
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2010 évi Ford Mondeo MK4 kombi 2.0 TDCi UFBA motorkód, ami picivel több, mint egy hete van nálam. Az autót már úgy sikerült elhozni, hogy a biztonsági üzemmódban volt, csökkentett teljesítmény, max 120 - 130 Km/h sebesség. A hiba kiolvasása után kiderült, hogy a DPF szűrő miatt van a korlátozás. Nosza, kerestem egy erre specializálódott szerelőt, aki kitisztította, kitörölte a hibákat, és úgy hoztam el az autót, hogy minden rendben van vele. Sajnos a hazafelé vezető úton már jelentkezett a műszerfalon az Engine Malfunction hiba jelzés. Ismét kiolvasás. A hiba valami olyasmi volt, hogy "a regenerálás során a katalizátor hőmérséklete az egyes szelepnél túl alacsony" vagy valami hasonló ... A regenerálást nekünk nem is sikerült ismét elvégezni, ezt talán a szűrőtisztításakor a szerelő megcsinálta, vagy nem, nem lehet tudni, nem voltam ott. De amikor tegnap elindítottuk volna, akkor a folyamat megkezdése előtt hiba és el sem lehet indítani.
Ma útba ejtettem Székesfehérváron mtade-t, és az ő műszere is ugyanezt a alacsony hőmérséklet hibát találta meg. Kitörölte, de mire kiértem a M7 autópályára, már ismét kiírta a műszerfalra az Engine Malfunction hiba jelzést ...
-
kcsa
veterán
válasz
Real_Necro #4436 üzenetére
affene
-
kcsa
veterán
válasz
Real_Necro #4434 üzenetére
Már mi is várjuk
-
zack
nagyúr
válasz
Real_Necro #4408 üzenetére
Pont annyi, mint a xenon izzót kicserélni. Ahogy írták 5p.
Xenon-ról ne mondj le. Jó dolog. A trafó ami combosabb összeg, de az meg ritkán fossa össze magát.
Izzó is nagyobb költség mint a halogén, de 1-2 évente 30-40e nem nagy beruházás. -
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4420 üzenetére
Vezérlést 200-nál kell tehát elvileg az megvan...a kuplungra kell rákérdezni, mert ha nincs akkor hamarosan cserés lesz 200k körüli árban kell tervezni vele.
-
mtade
aktív tag
válasz
gzbotii #4423 üzenetére
Nekem 2003as volt, 130kg vagyok és szerintem nagyonis kényelmes volt, igaz mondjuk 20km körüli utakra használtam. Nullkilóméteresen vettem, másfél évig használtam, egyszer egy kuplungpedálvisszahúzó rugó tört el, küldték a vontatót és megszerelték gariban. Ennyire emlékszem belőle.
-
kcsa
veterán
válasz
gzbotii #4423 üzenetére
Golf után meglesz a fapados érzés, az fix, cserébe ha jó a futómű olyan vezetni mint egy gokartot.
Nekem pl. volt ilyenem, ezzel együtt szerettem. Nem rohadós fajta, egyik motorral sem egy versenyállat, de 1.3 60PS kicsit gyengus.Viszont ha spórolósra vennéd a figurát, 1.3-asat válaszd, az láncvezérlésű így kimaradhat a vásárlás utáni közelező vezérléscsere - kímélő üzemben pedig pár decivel kevesebbet is eszik.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Van valakinek itt 2002-2006 közötti Fiesta? Ha jól remlik, volt itt tulaj vagy családban valakinek.
Jelenleg egy 1.9TDI Golf 4-em van, különböző okok miatt lehet eladásra kerül. Kérdés az lenne, kényelem hogy alakul egy G Astra/G4 után? (Persze, tudom ez mas kategória, stb)
Valamilyen jellemző típushiba (mind a Mk1 Focus gyujtotrafo).
Ahogy láttam képeken es az utcán, rozsdaval nincs nagyon gondjuk. Ez így van?
Mennyi egy vezérlés csere ra, pl?
Szervizekben mennyire értenek hozza?
1.3 es 1.4 között van valami érezhető kullonbseg?
Szigorúan csak benzines érdekelne. -
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4420 üzenetére
vezérlés csere, meg a szokásos dolgokra felkészülni. de 200e km felett bármelyiknél előfordulhat. meg kell nézni.
-
kcsa
veterán
válasz
forintuser #4412 üzenetére
Benéztem én is, valamiért DPF hiba rémlett, de ez nem az
.
Az ilyen hibakódot simán okozhatja valamelyik lambda hibája - tanács: ha lambda cserére kerül a sor ne válaszd az olcsóbb utat, jellemzően a gyári vagy a gyári beszállító terméke a valódi megoldás, persze ezek nem a legolcsóbbak
Normális szervizben (ahol nem csak egy ELM327 van, hanem valami fejlett diagnosztika) egyébként általában meg tudják mondani azt is, hogy melyik lambda a hibás, esetleg milyen üzemtartományban.
-
berek21
őstag
válasz
forintuser #4412 üzenetére
Beleöntöd egy teli tankba, és mész vele. Lehetőleg tartósan nagyobb fordulaton, hogy át tudjon melegedni a DPF. 2-3 havonta megismétled. Az sem baj ha jobb minőségű üzemanyaggal mész.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4413 üzenetére
Az első rendben van. Na most meg lehet nézni, hogy negyed millió km után is egy normális beltérnek így kell kinéznie.
-
Real_Necro
veterán
Az nem rossz. Gondolom akkor a xenon bonyolultabb.
Ezeket találtam, persze egyik sincs közel:
-
forintuser
őstag
Szervizben volt kiolvasva. P0420 hibakód.Nem írtam hogy 1.0 benzines, turbós.Cserére nem igazán fanyalodnék.Hátha csak a szonda a szar..
A másik kérdés.Ha vennék tisztító folyadékot? Azt hogyan kell alkalmazni?
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4408 üzenetére
Jó a halogén is, nekem szimplán nem tetszik a lampa kinézete a xenonhoz képest.
De veszel bele egy osram nightbraker izzót, ha nincs lemattulva akkor nagyon jól fog világítani. A halogénest nem tudom, de a xenonnal ki kell bontani a komplett lámpa testet. Otthon megoldható az is.
-
kcsa
veterán
válasz
forintuser #4407 üzenetére
Nemrég valahol volt cikk (totalcar talán?) hogy PDF tisztítható, de egyrészt jelezhet más, nagyobb mechanikai hibát is, másrészt előfordul hogy a tisztítás nem eredményes, akkor marad a csere.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #4408 üzenetére
Két csavarral kiveszed a lámpatestet és kicseréled az izzót - majd vissza és kész. 5 perc.
-
Real_Necro
veterán
No elkezdtem nézegetni még faceliftes darabokat. Lehet a kompromisszum a xenon vagy az autó szín lesz. Egyébként olvasgatva pl xenon után, elég durva javítási költsége van, ha valami tönkre megy benne. Egy halogén azért jóval egyszerűbb...
Egyébként kombi mondóban mennyire bonyolult halogénes esetében az izzó csere? Szervizes vagy otthon megoldható?
-
forintuser
őstag
Sziasztok.Itt utána olvasva sem lettem okosabb.Katalizátor hibakód jött elő.Otthon Torque segített, de idegesít.Valami megoldás van már cserén kívül? Folyadék, kifüstölés, vagy valami? Köszönöm az ötleteket.
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Arra tud nekem valaki választ adni plz, hogy az új Focusokat milyen fajta gumival szokták szállítani?
Köszi előre is
-
kcsa
veterán
Amióta klímakompresszor csere volt, azóta sípolva fújta be a levegőt. Mivel teljes mértékben lehetetlen hogy a kompresszor cseréjétől sípoljon-fütyüljön a levegő, kicsit morogtam, de kb. sz.rtam bele. Tegnap már meguntam hogy nem lehet normálisan használni, ma délután nekiálltam és szétszedtem.
Ezt találtam a pollenszűrő MÖGÖTT, félig-meddig feltekeredve a ventilátorra:
Először is
Másodszorra meg nem is értem hogy oda hogy kerülhet, és ha klímajavítás előtt is ott volt akkor miért nem zavart semmiben. Ha pedig a klímaszerelés közben került oda, akkor az miért? Gondolták visszamegyek?
-
SzlobiG
félisten
válasz
Real_Necro #4402 üzenetére
Több helyen is baromságot írt a cikk írója.
Az 1.8-as TDCI ugyanúgy a régi 1.8TD blokkra épül csak kapott egy közös nyomócsöves üzemanyagrendszert. Ennek köszönhetően megbonyolították a vezérlést ugyanis kombinált szíjas+láncos lett aminek a cseréje 100k-t simán megeszi. Pont hogy az 1.8 ami a hirtelen felépülő turbo nyomás végett hátba vág majd semmi...ez miatt a kettős tömegű is előbb használódik el benne.
2.2-t annyira én nem ismerem, de ezek szerint az is egy régi blokk a transitból csak tettek erre is egy közös nyomócsöves rendszert azt annyi.
2.0 meg a PSA-tól származik ami már bizonyított jó konstrukció a legtöbb ezekkel a motorokkal van szerelve ezt vették leginkább ezzel a legtöbb a tapasztalat. Az új mondeoba is ezt a blokkot fejlesztették tovább az 1.8,2.2 megszűnt nem gyártják már többet ez is adhat kicsi rávilágítást melyik blokk vált be a legjobban.
Ettől függetlenül én nem félnék a 2.2-től, de jobb a 2.0 az 1.8-at meg teljesen el is felejteném.
A 2.0-t amúgy fel lehet húzni közel 180 lóra biztonságosan az meg bőven jó nekem is úgy van. -
Real_Necro
veterán
válasz
SzlobiG #4395 üzenetére
Találtam egy ilyen leírást. Most vagy rossz napja volt a cikk írójának, vagy tényleg jobb egy sima 2.0.
-
DeFranco
nagyúr
alapvető fizikai ismereteim hiányoznak a multiméter használatához, meg akartam már tanulni régóta, de valahogy senki nem esett eddig be, hogy nosza itt az amper itt a volt itt az ohm keverem kavarom multiméter barbatrükk
megpróbálok oda benézni, amit a videón mutat, hátha csak lecsúszott valamiért. köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Windows 10 pro Retail aktiváló kulcs!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest