- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
-
LOGOUT
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Soderes #170987 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy nem feltétlenül tehetségtelenek ezek a színészek, ugye a rendezőn is nagyon sok múlik, hogy a színészből mit hoz ki. Csak hát ugye ostobák, vagy nem végzik a munkájukat. Én úgy látom, hogy pont a szabadkéz a probléma, legalábbis úgy tűnik, mintha maguk a színészek "tennének bele" a filmekbe, sorozatokba, mert a rendező engedi a színészeket "kibontakozni". Aminek általában nincs jó vége, mert a színészek hiába játszanak zseniálisan, attól még lehetnek hülyék mint a segg. Lásd pl Peter Dinklage.
Afroamerikai témában egyébként anno volt egy ajánlat-csokrom. Nem a legjobb filmek úgy általában, de elég jók. Ha igazán jót akarsz, akkor Do The Right Thing, habár kicsit elavult, meg nagyon a fekete közösséget célozza, de attól még iszonyat erős és aktuális. Illetve ott a The Wire sorozat, az a TOP, ezzel lett híres Idris Elba. Csak ne nézd ezeket egyszerre, mert niggerezés-túladagolást kapsz.
-
válasz
Soderes #170980 üzenetére
Nem az a baj, hogy belerakják ezeket a karaktereket, hanem hogy minden másra magasról tesznek. Mert az ostoba filmkészítők azt hiszik, hogy önmagában attól lesz jó egy film, ha van benne ilyen-olyan kisebbség. Nincs ebben semmi különleges, ez is a checkbox forgatókönyvírás része, ahogy sok minden más, úgy a kisebbségek aránya is ki van számolva fillérre.
Visszatekintve a 30+ évvvel ezelőtti polkorrektség is pont ilyen rasszista volt. Egy csomó régebbi filmben benne volt az a tipikus vicces feka karaktertípus. Miért nem lehetett normális afroamerikait beleírni? Vagy ott a token-karakter, amire a South Park is utal az egyik fekete szereplőjével (Tolkien).
Persze SP-ben ez csak poén, valójában nem token-karakter. A tipikus fekete token-karakter ugye pl az, aki a horror filmek elején meghal.
Na, de ha már filmtopikban vagyunk, akkor beszéljünk már konkrét filmekről. Ezt a mai píszí témát szvsz rendkívül jól dolgozza fel az American Fiction című film, zseniális.
-
eeXaa
addikt
válasz
Soderes #167943 üzenetére
"Nos, ebből megmutatkozott hogy gőzöd sincs arról általában Cameron a filmjeihez saját maga szokta írni a forgatókönyvet is"
..szinte, vagy minden filmjénél van társíró.... gondolom osztozni akar a crediten.
..mindig kell egy rendes író mellé, hogy a sok zagyvalékát rendbe szedje.....nézd meg a Loveless-t és rájösz hogy a pár évvel későbbi terminátor sehol sincs szakmailag Bigelow debüt filmjéhez.....
-
eeXaa
addikt
válasz
Soderes #167940 üzenetére
Ha figyelmesen megnézed az időrendi sorrendet és úgy hasonlítod ki mit alkotott, könnyen beláthatod, hogy minden igaz amit leírtam.
K.B. több műfaban alkotott kimagaslóan jó filmeket, míg Kameron csak a blokbuster szarokat csinálta amire mindenki majszolhatja a pokornt.. komolyan, nézz meg pár korai Bigelow filmet és teljesen egyértelművé vállik ki hol tartott amikor kameron kisz.rta magából az első trenszminátort. Addig csak egy nagy nulla volt.... de szerintem a terminátor sem a saját ötlete volt. Azt is lopta valahonnan. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Soderes #167736 üzenetére
Most jöttem ki róla. Teljes és mindenre kiterjedő tévedésben vagy, de legalább jó tudni, hogy látatlanban megy így az okoskodás, mi lett volna, ha meg is nézed mellé.
A film kurva jó, a legjobb dolog, ami a franchise-szal történt az elmúlt 10 évben, a B rendező meg jobban érti az Alien világát, mint Ridley Scott a Prometheus és Covenant alapján. Ennyit erről. -
vond
MODERÁTOR
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Soderes #167711 üzenetére
Noname rendező, az persze.
Fede Alvareznél jobb rendezőt jelenleg keresve se lehetne találni egy ilyen horrorhoz. Noname színészek meg inkább előny, mint hátrány, így nem tudod előre, ki él és ki hal a plot armornak hála, bár az első Alien pont egy jó példa ennek a felrúgására.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Soderes #167577 üzenetére
olyan ez, mint a pacalpörkölt: ettem már 1000szer, szeretem, ismerem az ízét, tudom mire számíthatok... volt ami kevésbé volt jó, volt ami tökéletes volt... de nem untam még meg, enni fogok még legalább ugyanennyiszer (ha nem jön közbe valami váratlan
)
nézek inkább gyilkos mikiegeret: The Mouse Trap
-
mephi666
nagyúr
válasz
Soderes #167575 üzenetére
azt lehetne... végigszenvedtem, semmi újat nem hozott és persze felvezették a folytatást... csak azt nem értem, hogy ilyen 100 soron elcsépelt kliséhalmazzal hogy akartak megalapozni trilógiához?
jó, persze kíváncsi az ember, hogy "miért furcsák a helyiek? miért viselik a hülye maszkokat? miért szurkálták le az átutazókat?" ...na persze úgy is lehet nézni, hogy ők csak követték-figyelték először az idegeneket... esetleg beverték baltával az ajtót és benéztek, hogy "mizu?" ...de addig nem bántották őket, míg a fickó ijedtében nem lőtt agyon egy civilt... a csaj túlélte, kérdés mivel akarják folytatni: ő majd nyomozgat és válaszokat kapunk a kérdésekre? esetleg revenge-mozi lesz a végére? ...mindenesetre az 1. rész elég gyenge felvezetés volt
-
Bad Pritt
félisten
-
Yodamest
veterán
válasz
Soderes #167441 üzenetére
Azt hiszik a színész teszi a filmet, de egy jól megírt dramaturgiát az sem fog helyettesíteni. Számtalan kiváló film van gyakorlatilag noname színészekkel és működnek, mert van forgatókönyv és nem a megfelelési kényszer hajtja minden irányból. (bevételek, lmbtq stb.)
-
j0k3r!
senior tag
válasz
Soderes #167402 üzenetére
Ez mondjuk pont az ellen érv, hogy visszahozzanak egy közönségkedvencet szerintem
(úgy se látod, szóval elég egy jó orgánumú színészt találni - hasonlóan a V for Vendetta-hoz)
-
Egon
nagyúr
válasz
Soderes #167393 üzenetére
A stáblista után pár perccel volt a werkfilm, utána viszont egy csomót kellett várni a 2. bejátszásra (nem szpojlerezem el, eggyel felettem olvasható). Azt már a fél mozi nem várta meg...
Btw állítólag Ryan Reynolds nem akar folytatást (most olvastam utána), szóval lehet hogy ez volt az utolsó Deadpool film, legalábbis ezzel a szereposztással... -
Egon
nagyúr
válasz
Soderes #167391 üzenetére
A 13 éves fiammal néztük, imádtuk...
Most jöttünk a moziból (már az odajutás sem volt semmi, mivel későn indultunk, nem volt parkolóhely a Sugárban, ezért az Ikeában kellett megállni stb.). Nagyon nagy dumák vannak benne. Kíváncsi vagyok, hogyan folytatják majd (most nem igzaán volt utalás rá a végén). -
válasz
Soderes #167360 üzenetére
A nyálas giccs definíciója, hogy nincs valódi dráma, csak annak külsősége. Ez tipikus amerikai felszínes baromság, Adam Sandler romkom "színvonal" 1:1 átemelve, sőt még rosszabb is, mert a főszereplőnk még ki is mondja, hogy jobb mint a filmekben.
Pedig lehetett volna ezt is normálisabban kezelni, legyen valódi dráma.
Ja meg még a MaDUNEmax volt végtelen gagyi, de megfelelő iróniával még simán belefért volna. Viszont a vicces feka klisékarakter filmes idézetei szintén kellemetlenül erőltetettek voltak.
-
paatrick
őstag
válasz
Soderes #167252 üzenetére
Az Oscart már rég elengedtem, mikor egy Interstellar nem nyert legjobb eredeti filmzenét? A Mad Max: Fury Road meg jelölést se kapott rá? Konkrétan a film felét a zene viszi el a hátán
Alapból mindig csak az adott év filmjeivel versenyeznek, így ha egy évben épp összecsúszott 2-3 rendkívüli alkotás akkor már se lesz 7 Oscarja egyiknek se.
Hollywoodnak érezhetően hazahúz a keze, máskor meg csak dacból se akarnak jutalmazni pl sokáig képregényfilmeket. Vagy ott van DiCaprio esete.De hogy válaszoljak is neked, a tavalyi évből pl az Előző életek sokkal többet adott nekem mint az Oppenheimer. Igazából a Szegény Párák is érdekesebb volt nála. Az Oppenheimernél végig azt éreztem hogy ez konkrétan arra lett összerakva hogy megnyerje az Oscart. Az Előző életeknél meg azt hogy egy történetet akar átadni nekem, a nézőnek.
-----
#167255 atee_13
Így jártam anyátokkalt az akkori barátnőm szerette volna hogy nézzük együtt. 2 rész után azt mondtam neki hogy ezt ő egyedül fogja nézi
Mondjuk ez az időhúzó semmitmondó sitcom amúgy se a műfajom, se a Jóbarátok, se az Így jártam anyátokkal, se a most felkapott Modern Család. Talán a Két pasi meg egy kicsiből és az Agymenőkből láttam a legtöbbet, de az is kifordul magából pár évad után és tök unalmas lesz. -
paatrick
őstag
válasz
Soderes #167233 üzenetére
"Pl. Top Gun 2., Oppenheimer ezekre emlékezni fog mindenki, mert fantasztikus filmek."
Hát én még nem találkoztam olyan emberrel aki szerint az Oppenheimer fantasztikus film lett volna, se élmény, se látvány, se történeti szinten
a többségnek úgy vettem le ez elég könnyen felejthető alkotás lett.
A Top Gun 2 is max azért marad emlékezetes, mert jó a látvány és hangkeverés dinamikája, de ehhez vagy mozi kell vagy minimum 5.1-es hangrendszer otthon. Manapság meg már van egy réteg aki csak laptopon/tableten/telefonon néz filmet. -
Louro
őstag
válasz
Soderes #167224 üzenetére
Az a baj, hogy az igényekből egyre lejjebb adjuk
Nincs igazán minőségi film. Régen is voltak filmek és mégis születtek olyanok, mint a Halálos fegyver, Bad boys, Die hard vagy az Amerikába jöttem. Manapság nem nagyon készül olyan, amit 5 év után is emlegetünk. A Bosszúállók Végjátékot biztos sokan felhozzák, de az is egy CGI-orgia volt. A film önmagában nem értelmezhető, csak ha valaki megnézi a felvezető 10 filmet.
-
arcitec
addikt
válasz
Soderes #167201 üzenetére
Íme jó pár kritika lehet válogatni: [link] a 24.hu valami elképesztő marhaságot írt róla ez a kakukktojás. Az 1883-at azért hoztam fel példának, mert u.a az a téma, bemutatni a vadnyugat meghódításának nehézségeit telepesi(bevándorlói) szemszögből.
Tömören leírtam mi a baj a film-el, mazsolázni kell a kritikák körül és akit érdekel nézze meg a filmet.. -
arcitec
addikt
válasz
Soderes #167197 üzenetére
Nincs azzal semmi baj, ha neked tetszett. Csak akinek meg nem, azokat nem ildomos kritizálni, még ha a nagy átlagtól eltér is. Tudjuk, kinek a piros, kinek a kék.
Egyébként jómagam is azért néztem meg, mert szintén zenész nálam a vadnyugat, azok a szép tájak, korhű képek stb ... Csak hát a tartalom és a forma így együtt adná ki magát és
az előző hibádzik. Amúgy meg nem véletlen a többi rész visszafogása és van jó pár kritika
ami realitásában közelít, egy-két torztól eltekintve, de az tudjuk marketing. -
arcitec
addikt
válasz
Soderes #167188 üzenetére
Akkor már nézek inkább természetfilmet, mert ezért kár volt annyi pénzt szó szerint kidobni rá ...
Megnyugtatok minden okoskodó nagy tudásút, nem kell hozzá semmiféle extra agy, józan paraszti ész és felfogás megmutatja mi a jó és mi semmise ..
U.I: Csak hogy legyen összevetés: 1883 a "kis" sorozat veri Costner bácsit ... -
paatrick
őstag
válasz
Soderes #167131 üzenetére
Az 1. film
A 2. filmsemmit nem változtatott a jövőn. A 3. filmcsak arrébb tolta az ébredést ~5 évvel, mert a néger fickó ugye meghal, és az eredeti terminátor chipjét is széttörik. A többi filmet már szerintem kár belekeverni, ez az 1-2-3 valamennyire még lineáris idővonal.semmit nem változtatott a jövőn. Igazából a film saját magába gabalyodik bele már az elején, én nem szeretem az ilyen önmagukba forduló időutazós dolgokat.
John apja Kyle, aki ha nem utazik vissza az időben akkor John nincs is. -
válasz
Soderes #167115 üzenetére
Igazából tök mindegy kik a harcoló felek és miért indult a polgárháború, ki indította.
Persze, így kerek ahogy van. Csak emiatt túl elvont a film, nem reflektál a valóságra.
Az a rész nem volt rossz, bár kicsit kiszámítható / klisés, én már az elején tudtam, hogy
mi lesz a vége az újságírós témának, azaz hogy az újságírónő meghal, helyébe lép a kislány, aki addigra ugyanolyan szociopata lesz. Persze ezt szépen sikerült kivitelezni, ahogy folyamatosan változnak, végül az újságírónőnek kell az élete árán megmentenie a kislányt, habár elég nyálas lett az a jelenet a belassítással. -
perempe
veterán
válasz
Soderes #167093 üzenetére
Még mindig lakótársat keresünk volt tegnap. Ez is nagyon tetszett, megnézem a 3. részt.
-
-
Miklós315
aktív tag
válasz
Soderes #147709 üzenetére
"The origin story of the Predator in the world of the Comanche Nation 300 years ago. Follows Naru, a skilled female warrior who protects her tribe against a highly evolved alien predator."
Eredetsztori (Predatornak nálunk). Képzett női harcos, aki megvédi a törzsét. Arnie kuka. Egyéb kérdés?
-
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest