Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Asszociációs játék. :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #32055 üzenetére
én épp új monkot levelezek 60-ig, szóvaé ráérek copypasteleni egy kicsit a HUD kódjából... de csak ha nem bánod
(#32056) Jazz: háde waze, ott van a kódban amit írtam...
float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; (nálad ez fix 63 ha már elérted a 60. szintet)
float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;az egyszerűség kedvéért ha 400 allresed van:
drResist = 400 / (400 + 315) = 0,559az egyszerűség kedvéért ha 600 allresed van:
drResist = 600 / (600 + 315) = 0,655viszont
drArmor = Armor / (Armor + MonsterLevel * 50)
az egyszerűség kedvéért ha 2000 armorod van:
drArmor = 2000 / (2000 + 3150) = 0,388az egyszerűség kedvéért ha 3000 armorod van:
drArmor = 3000 / (3000 + 3150) = 0,487keresztbe szorozva
2000armor*600allres = (1 - 0,388) * (1 - 0,655) = 0,612 * 0,345 = 0,211 a bejövő sebzés aránya
3000armor*400allres = (1 - 0,487) * (1 - 0,559) = 0,513 * 0,441 = 0,222 a bejövő sebzés arányaebből látszik, hogy 2000/600 jobb mint 3000/400 (nagyobb allresnél elkezd csökkenni az előnye és a végén átfordul abba, hogy az armort jobban megéri növelni)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen