Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#58851) allein válasza smallmer (#58850) üzenetére


allein
addikt

Én úgy emlékszem van, majd megerősíti valaki :K

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#58852) wwhy


wwhy
veterán

Srácok, egy SOS segítségre van szükségem: melyik legyen, mindkettő 7480, fullHD, IPS, árban fillérre ugyanaz, de:

1. vadiúj, bontatlan: i5-6300U/512/8
(US bill. -- ezt nekem cserélni kell HU/UK-ra, amelyik olcsóbb)
Display: LIQUID CRYSTAL DISPLAY, 14.0FHD, AG, BENT, BOE --> ki lehet a gyártó?
Gari: Onsite Service After Remote Diagnosis
ProSupport Flex for Client ---> ez milyen gari? sose hallottam róla.

2. kb. 3 hónapos, hibátlan: i5 - 7300U/256/16
(EU bill., nem kell cserélni).
Display: LIQUID CRYSTAL DISPLAY, 14.0FHD, AG, BENT, LEGEND --> ki lehet a gyártó?
Gari: Onsite Service After Remote Diagnosis
NBD ProSupport

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#58853) Papooo válasza wwhy (#58852) üzenetére


Papooo
senior tag

Ha a másodiknak rendben vannak a papírjai, akkor én arra szavaznék

Ha nem tudsz olvasni, ne várd hogy visszaírjak.

(#58854) atees válasza wwhy (#58852) üzenetére


atees
őstag

Sztem is a 2!

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#58855) somasz válasza wwhy (#58852) üzenetére


somasz
Topikgazda

US billt csak palmrest cserével tudod magyarra cserélni, így egyértelműen második.
Az valami US gari lehet, ami esetleges honosítás esetén sem kerül át EU-ba.

[ Szerkesztve ]

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58856) wwhy válasza somasz (#58855) üzenetére


wwhy
veterán

A kézikönyv szerint a billentyűzet önmagában cserélhető, igaz, atomjaira kell szedni a gépet. Vagy az US esete speciális?

ST alapján a gép dán, az eladó UK-ban vette egy cégtől, azaz vett több tucatnyit, papirosa is van róla. Az 512 ssd/16ram ár /érték arányát nézve hajlottam volna az elsőre, de akkor marad a 2.
Délig még lehet 'szavazni'. :)
Köszönöm a segítséget.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#58857) somasz válasza wwhy (#58856) üzenetére


somasz
Topikgazda

Mondom, a palmrest különbözik a Í gomb meg az enter+Ű körül, ezért az is cserélendő.
Nem billkerettel oldják meg, mint régen.

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58858) laca891 válasza wwhy (#58852) üzenetére


laca891
aktív tag

Szerintem kérdezd meg, hogy milyen nehéz cserélni a billentyűzetet?
Az elsőbe 512 GB SSD.
A processzorokban nagy különbség nincs. (tudni kellene mennyi árban a különbség.)

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#58859) wwhy válasza somasz (#58857) üzenetére


wwhy
veterán

Így már érthető.
Köszönöm, ez fontos infó volt; gondolom, akkor ez jellemző az újabb Dellekre :F

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#58860) somasz válasza wwhy (#58859) üzenetére


somasz
Topikgazda

7270, 7470-es szériától felfelé.
5-ös széria még keretes, a nagy precisionök is.

M5510-es (XPS 15) is már palmrestcserés. Nézni kell a képeket.

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58861) Dolphine


Dolphine
addikt

Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! :F
Adott egy DELL Vostro 5468-as gép. Bekapcsolom, megjelenik a DELL felirat, de utána semmi! A BIOS-ba sem tudok belépni. Most hogyan tovább? Hogy keltsem életre? :F :O

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#58862) Dolphine


Dolphine
addikt

Valamint szükségem lenne a DELL Magyarország telefonszámára, hogy fel tudjam őket hívni! :O

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#58863) Dolphine


Dolphine
addikt

Most meg elindult! :Y

Most, lehet, hogy hülyeséget kérdezek! Hogyha nem elég meleg a gép, akkor nem indul el? Most tény, hogy melegebb!

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#58864) smallmer válasza fm! (#58848) üzenetére


smallmer
őstag

Szia,
bocsi, hogy ilyen későn írok, de most jutottam el a telepítésig. Már most telepítés közben is cicereg. Elég jól lehet hallani, úgyhogy szerintem ez típushiba. neked is jelentkezett win telepítésnél? :)

(#58865) fm! válasza smallmer (#58864) üzenetére


fm!
tag

2 napos teszt után elég jól sikerült lokalizálnom a problémát: csak akkor jelentkezik a cicergés, ha hálózati töltőre van dugva a gép ÉS 100%-ra fel van töltve az akksi. Tehát akkumulátor üzemnél semmi hang, ha töltés alatt van az akkumulátor semmi hang, de a fenti esetben cicereg.
Ilyen hangja van? [link] Az enyém pont ilyen, legidegesítőbb, ha csak scrollozok egy weboldalon és hallom ahogy frissül a képernyő. :((

(#58866) fm!


fm!
tag

A visszaküldési kálvária elejét leírom addig is, míg kiderül az ügy:
1. Először írtam a mysoft-nak, hogy nem jó a gép, cserélném. Visszaírtak, hogy hívjam a DELL-t, szereljék meg.
2. DELL ügyfélszolgálat: 3 napon belül vagyunk, küldjem vissza oda, ahonnan vettem.
3. MySoft: mivel céges számlára vettem nem vagyok fogyasztó, így csak a javítás marad, se 3 napos csere, se 14 napos elállás, hívjam a DELL-t. (Mondjuk ez jogos, tényleg így van, nem vitatom.)
4. DELL ügyfélszolgálat: ők nem tudják cserélni, hívjam a disztribútort, adtak telefonszámot.
5. Disztribútor: küldjem vissza oda, ahol vettem, ők közvetlenül nem foglalkoznak ilyennel, a boltnak kell küldeni a disztribútornak, és majd ők elküldik a DELL-nek.
6. MySoft: nem így van, hívjam a DELL-t.
7. DELL: felveszik ők a kapcsolatot a disztribútorral, megadják neki az adatokat, elvileg még ma hívnak. (Szerintük 30 napon belül sima ügy a csere, de majd meglátjuk. :F )

(#58867) smallmer válasza fm! (#58865) üzenetére


smallmer
őstag

igen. ilyen hangja van. Most beszéltem a C szervíz nevű szervízzel és szerintük valami ellenállás hiba vagy micsoda és hogy vigyem be hozzájuk. Hát nem tudom. 3 napig tudok elállni a vásárlástól azt hiszem, ha nem javul meg. Nem tudom mi legyen. Te kikkel beszéltél?

(#58868) fm! válasza smallmer (#58867) üzenetére


fm!
tag

Remélem te nem céges számlára vetted, mert akkor kálvária lesz, olvasd el az előző hozzászólásomat.
Általában ilyenkor alaplapot cserélnek, de az a DELL ügyfélszolgálat szerint sem jó ötlet egy vadonatúj gépben, mert simán lehet, hogy valami refurbished cuccot raknak bele és meg jobb sem lesz. :(((

[ Szerkesztve ]

(#58869) smallmer válasza fm! (#58868) üzenetére


smallmer
őstag

Írtam a mysoft-nak. Viszont nem tudom hogy most mit csináljak mert ha cserélik akkor valószínűleg az is rossz lesz. Ha a tied és az enyém is cicereg akkor valószínűleg mindegyik fog. Nem jól gondolom?

(#58870) fm! válasza smallmer (#58869) üzenetére


fm!
tag

Na, pont ezen filózok én is, hogy nem-e egy olyan példányt kapok, ami egyrészt lehet, hogy már használt, másrészt még rosszabb hangja lesz. :F
Marha kíváncsi vagyok, hogy neked mit ír vissza a mysoft... Azt nem tudom, hogy tudnak-e erről a problémáról és így is adják ezeket a gépeket vagy nem tudnak róla és a héten lepődnek meg, hogy ketten is írnak nekik.

(#58871) smallmer válasza fm! (#58870) üzenetére


smallmer
őstag

BIOS- te frissítettél? Nekem mintha valamennyivel jobb lenne utána.

(#58872) fm! válasza smallmer (#58871) üzenetére


fm!
tag

Igen, azzal kezdtem, ill. mindenből a legfrisebb driver, a VGA-hoz próbáltam a DELL és az INTEL drivereket is, de semmi különbség. Próbáltam több töltővel és (szerintem) az összes javaslatot a netről, egyik sem segített. :(

(#58873) somasz válasza fm! (#58872) üzenetére


somasz
Topikgazda

Bluetooth energiatakarékos funkció lekapcsolását próbáltad?

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58874) smallmer válasza fm! (#58872) üzenetére


smallmer
őstag

egyébként csak nekünk van vele problémánk? senki más nem jelentkezett még?

(#58875) fm! válasza somasz (#58873) üzenetére


fm!
tag

@somasz
Persze, azzal kezdtem, azt a cikket találtam meg először. Próbálkozások:
- 3 féle tápegység
- legújabb BIOS, driverek, dell assist-al is
- BT energiatakarékos funkció kikapcsolása
- BIOS: C3 state: OFF, Power Management összes lehetőség
- energiagazdálkodási lehetőségek: ezer féle opció, egyik sem jó
- Intel XTU: VGA undervolt, IccMax állítása, CPU undervolt
- dell diagnosztika (fn+bekapcs)

Egy működő módszerem van: ha akksiról használom (brutál teljesítmény vesztés), vagy ha töltöm a lemerített akksit (előbb-utóbb feltöltődik és 100%-nál jön a cicergés).

Van még más lehetőség?

@premierpark
Sokan panaszkodnak, de főleg inkább az XPS 13, 15 szériára, Latitude-nél olyan sok panaszt nem találtam, így azért van remény. Már ha tényleg cserélik a gépet, még nem hívtak vissza.

[ Szerkesztve ]

(#58876) smallmer válasza fm! (#58875) üzenetére


smallmer
őstag

nekem még a mysoft sem írt vissza. Jó lenne, ha mondjuk holnap kicserélnék. Egyébként én azt fogom csinálni, hogy ha kibontott dobozt hoznak oda akkor nem hozom el, hanem kérek egy bontalan dobozos gépet, de majd kiderül, hogy mi lesz. Egyébként gondoltam, hogy nem fog minden könnyen menni, mert én mindig ilyen szerencsétlen vagyok mindennel :)
Neked hamar reagált a mysoft?

(#58877) somasz válasza fm! (#58875) üzenetére


somasz
Topikgazda

Ha a power managerben beállítod, hogy csak mondjuk 95%-ig töltse?

Egyébként meg addig üsd a vasat, amíg hibátlan gépet nem kapsz!

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58878) fm! válasza smallmer (#58876) üzenetére


fm!
tag

2-3 óra alatt, arra vigyázz, hogy nekem a mysoft-os leveleket mindig SPAM-nek nézi és berakja a JUNK mappába. Nem tudom milyen leveleződ van, de nézegesd a SPAM/JUNK mappákat, hátha ott van a válasz. Én is egy napig vártam, akkor ugrott be, hogy hátha ott a válasz.

@somasz
Tényleg, ez egy nagyon jó ötlet! Este meg is nézem, de most inkább kifutom magamból a sok próbálkozást, jót fog tenni egy 12-15 km. :)

[ Szerkesztve ]

(#58879) smallmer válasza fm! (#58878) üzenetére


smallmer
őstag

Beszéltem velük telefonon. Már úton vagyok viszem a laptopot magammal vissza. Elvileg egy nap bevizsgálás. És utána mondanak róla valamit

(#58880) Dolphine


Dolphine
addikt

Sziasztok!

Újabb kérdés. A bluetooth kapcsolat nálatok nem szokott szakadozni?
Azt csinálja a gép, hogy a BT-n keresztül rákötött hangfal, vagy fejhallgató esetében teljesen random időben, egy pillanatra kihagy a hang. Fogalmam sincs, hogy miért van ez és hogyan lehet kiküszöbölni! :F

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#58881) somasz válasza Dolphine (#58880) üzenetére


somasz
Topikgazda

te is próbáldd ki, hogy kikapcsolod a bluetooth energiagazdálkodását!

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58882) Ablakos


Ablakos
őstag

Hol tudom megnézni (softveresen), milyen sata interfész van a laptopban. HDSentinel a benne levő Samsung 470SSD -re azt mondja, hogy SATA-II. (Inspiron 5767)

[ Szerkesztve ]

(#58883) somasz válasza Ablakos (#58882) üzenetére


somasz
Topikgazda

"A gyártó ígérete szerint ezt a tárhelyet 250 MB/s mellett tudjuk olvasni, 220 MB/s sebességgel pedig írni. Az olvasási érték már nagyjából a második generációs SATA szabvány határát feszegeti. Ez talán nem is véletlen, hisz a meghajtó nem támogatja a legutolsó, már az elméleti, akár 600 MB/s átvitelre képes SATA 6 Gbps megoldást."
PH teszt.

mi a baj? a géped sata3.0, az ssd-d sata 2.0

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58884) Dolphine válasza somasz (#58881) üzenetére


Dolphine
addikt

Köszönöm, kikapcsoltam. :R
Figyelni fogom.
Még egy kérdés! Miért lehet az, hogy a gépre kötött projektoron a kép nem folyamatos. Olyan, mintha akadozna egy kicsit. Ez mitől lehet? Túl nagy felbontás? Vagy a képfrissítés nem OK? :F

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#58885) Ablakos válasza somasz (#58883) üzenetére


Ablakos
őstag

A gépem fogalmam sincs milyen. Ezért kérdeztem, hol kell megnézni. (Annyi konfigurációban adják el) Érdekel, érdemes-e újabb sata3-ra cserélni.

(#58886) fm! válasza smallmer (#58879) üzenetére


fm!
tag

Akkor te másik ügyintézőt foghattál ki, vagy én puhítottam meg neked őket. :DDD Jöhetnek az infok a laptoppal kapcsolatban, engem még nem hívtak a disztribútortól (nagy cégnél lassan őrölnek a malmok).

(#58887) wwhy


wwhy
veterán

Köszönöm a segítséget mindenkinek, a kabys 7480-at vettem végül meg. Cicergés egyelőre nincs, majd lesz full újratelepítés stb. Gyári recovery partíciót érdemes megtartani?

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#58888) somasz válasza wwhy (#58887) üzenetére


somasz
Topikgazda

Én full gyalulnám, ha kellene, utána hoznék létre recoveryt.

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58889) #73749248 válasza wwhy (#58887) üzenetére


#73749248
törölt tag

Ha van annyi tárhelyed, akkor leginkább egy biztonsági mentést készíts a recovery-ről. Olyat, amit utána vissza is tudsz tenni a gépre, ha úgy adódik.
(tény: dellt csak op.rendszer nélkül vettem. Előtelepített volt Lenovo, Asus, az Asus igen szopatós volt, mikor vissza akartam tenni rá a recovery-t és nem volt honnan :DDD)

(#58890) somasz válasza #73749248 (#58889) üzenetére


somasz
Topikgazda

miért kéne rá visszatenni a gyári recoveryt?

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58891) #73749248 válasza somasz (#58890) üzenetére


#73749248
törölt tag

Nevezhetjük paranoiának: Dell esetében nem mindig triviális egy szűz rendszerre felrakni a drivereket. Asusnál, Lenovonál nem volt meg az előtelepített image a neten, amikor falba ütköztem, akkor... Lenovonál szerencsére gyártottam recovery diszkeket, Asusnál meg szopás volt, mert bár működött, pár dolgot nem tudtam úgy belőni, ahogy a gyári rendszerben volt. Ne kérdezd, pontosan mi volt, valami driver gubanc. Eleve linuxos gépnek szántam, csak nem ment minden úgy linuxon, ahogy vártam és meg akartam nézni, hogy a gyári telepítéssel mi a helyzet.

(#58892) somasz válasza #73749248 (#58891) üzenetére


somasz
Topikgazda

Semmi bajom nem volt még a szűz telepítésből. Ami egyszer rajta volt, az újra rátehető, ha kell. Jellemzően minél kevesebb segédprogram van, annál jobb.

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#58893) sinick


sinick
senior tag

Sziasztok!

Dell Latitude 5580 notebookon, Windows 10 alól egy Samsung UE50F6650SS LED tévére küldenék Full HD képernyő kivetítést (tükrözést). A kapcsolat összejön, viszont nem működik, mert a tévén "nem támogatott formátum" hibaüzenetet kapok. Ha viszont a notebookon egy videóra jobb klikk, majd "Átvitel eszközre" műveletet hívok a tévére, akkor bejön a WMP és a lejátszás gond nélkül megy. Ugyanezen tévére egy Lumia 630 képernyő tükrözése szintén megy. A notebook: I5 7200U CPU, I630HD VGA, 8GB RAM, 256 SSD, Win10 Home.

Mi a gond?

Köszi: sinick

(#58894) smallmer


smallmer
őstag

Sziasztok. Ugye tegnap bevittem a laptopot a MySoft-hoz.Ma délben jött az e-mail hogy semmi baja nincsen a laptopnak a szerviz szerint a bevizsgálás alapján. Elvileg ők egy ugyanolyan laptopot kipróbáltak mellette is ugyan ezeket a hangokat adta a másik laptop is. Mindenesetre én beszélni fogok azzal a szervízzel ahova beküldték a laptopot és megkérdezem hogy tényleg elküldtek e. A továbbiakban nem tudom mi tévő legyek

(#58895) Ablakos válasza smallmer (#58894) üzenetére


Ablakos
őstag

Vatera... ( alkalmi vétel, betegség miatt eladó stb.)

(#58896) Real Ghoost válasza smallmer (#58894) üzenetére


Real Ghoost
aktív tag

Elállsz a vásárlástól és kész. Viszont ez nagyon szomorú, mert pont ilyen gépet szerettem volna venni én is...

[ Szerkesztve ]

(#58897) smallmer válasza Real Ghoost (#58896) üzenetére


smallmer
őstag

Elálltam a vásárlástól. Azt mondta tegnap az ügyintéző, hogy a C szervízbe küldik ahol tesztelni fogják. Ugye ma irtak, hogy megjött a laptop a szervízből és semmi baja. Nagyon furdalt a kiváncsiság ezért fehivtam a szervizt. Nem járt náluk a gépem a száma alapján. Magyarán a kedves mysoft nem teszteltette vagy csak a baromi nagy tudással rendelkező ügyintézők tesztelték. Kicsit rosszul esett hogy nem balhéztam meg semmi ilyesmi, de be akarnak csapni. Minden esetre az ünnepek alatt utána járok ennek a laptop kérdésnek, mert nem tudom mit vegyek.

(#58898) Frawly válasza fm! (#58865) üzenetére


Frawly
veterán

Ezért kár visszaküldeni, mert könnyű rajta segíteni. Beállítod, hogy az aksit telepről csak 80-95%-ig töltse fel, aztán álljon le. Így lesz elég töltésed akkor is, ha nincs töltőre dugva, és ilyen fémes sercegést sem fogsz hallani. Ilyen egy csomó más gépen is van, ahogy a videódon is látszott, Dell XPS, ThinkPadeken, de még Alienware-es laptopos tulajok is panaszkodnak.

(#58899) laca891 válasza Frawly (#58898) üzenetére


laca891
aktív tag

Hol a video??

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#58900) Laurh


Laurh
aktív tag

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Váltottam sok évi alma után és egy dell 7567-re esett a választás.
A gép linuxal volt árusítva és gondoltam, kap egy windowst. Viszont rögtön az elején amikor bootol be a pendriveról kapok egy kék képernyőt ACPI Bios Error-al.

Találkozott már valaki hasonlóval? (pár telepítésen már túl vagyok, de ilyen problémába még sosem ütköztem)

Köszönöm előre is. :R

I ain't as good as I once was, but I am good once as I ever was.. http://bit.ly/1pxNjZA

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.