Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
cOxeR
Ármester
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Jól kicentizted
Már illendő lenne cserélni a kocsit, mondjuk egy ilyenre [link]
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
cOxeR
Ármester
Keménytető nekem nem kell, akkor már coupe.
KAMELOT
titán
tasiadam
veterán
Ahhh ne is mond :D
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
tasiadam
veterán
KAMELOT
titán
Ezt nem a magyar utakra csinálták. Gondolom a motor is egyedi benne.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
tasiadam
veterán
M3 GTR asszem, de lehet h m4 GTR volt. De azert morcos
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Shadowbull
addikt
M4 GT3.
Ez egy pályaversenyautó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
tasiadam
veterán
Akkor az :D jaja, full verseny technika, meg kb carbon
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
CharlieDrop
veterán
Őőőőő
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
chess001
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
tasiadam
veterán
pedig a címből annyira elhittem hogy Handrás jön és mondja h ez miért jobb
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Gsx-rr
veterán
Ennek ellenere jobbat megy palyan a Bmw
CharlieDrop
veterán
ja, azért amikor a súlyról lamentált egy kicsit én is elmerengtem és elmorzsoltam egy imát Colin Chapman lelkéért.
illetve lehet jobbat megy, de ezen a kicsi pályán is kapott két másodpercet
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gsx-rr
veterán
Laptiming videora gondoltam.
Nem biztos fair osszehasonlitas a suly, ha valaki ult mind a ket autoban 140-150 korul akkor erti miert
Ez azert ki volt elezve a Bmw ellen.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
jaja, igen, ott jobb....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Shadowbull
addikt
Nem kell ahhoz 150..
Már száz is bőven elég.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
DeathAdder
veterán
már a borítókép alapján biztos voltam benne hogy melyik autó lesz a plafonig nyalva és melyik lehúzva
vedini
őstag
en is bimmerre tippeltem volna laptiming alapjan, erdekes, foleg ugy, hogy par ev kulonbseg van a ket technika kozott
egy i3-as jellegu megoldassal, ahol tenyleg a platform elektromos hajtasra van tervezve, elonyosebb lett volna, igy valoszinuleg meg gazdasagosabb...
workworkwork...
(#66272) CharlieDrop válasza Shadowbull (#66269) üzenetére
CharlieDrop
veterán
De azért 2,3 tonna. Biztos a 1.5 kevés lenne?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Miért ilyen furák ezek a képek? Olyan mintha össze lenne nyomva
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
cOxeR
Ármester
PH méretezés kicsit fura szerintem is, megnyitod teljesbe, elforgatod a telefont fekvőbe úgy már jó az arány.
(#66276) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66272) üzenetére
Shadowbull
addikt
Igen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ck.
addikt
Nekem úgysem jó. Olyan mintha összezavarodott volna a gép a többféle lencse között. Ugyanez volt pár hete egy totalcar videonál is.
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Megcsináltam, debem jó. Valami a gépeddel van. Annak rendes képnek kéne lenni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Gsx-rr
veterán
Eddig csak beleneztem most vegigneztem.
Kezd merhetetlenul szanalmas lenni ez a gyerek.
Amugy valaki erti mirol szolt ez a video?
Mi ertelme volt?
Merhetetlenul duhiti mert nem erti miert nehezebb a Bmw?
Most hagyjuk a szamokat. Az nem duhitette mikor az amugy kezzel nyithato csomagtartot kinyitotta milyen hangja volt? Kb mint egy Wartburg 50 eve. Telepakolnak csak normalis szigetelessel ,hasonlo meretu fekek stb... menyi lenne a kulonbseg?
cOxeR
Ármester
Ez csak a perspektíva torzítás, 43mm látószög amit saját
szemmel látsz ez meg 23mm, ráadásul síkban döntve is van a kép, hogy több legyen a háttér. Telefonos képek amúgy, standard Apple látószög.
(#66281) CharlieDrop válasza Shadowbull (#66276) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Kifejted?
amit én gondolok erről: a könnyebb autó kevesebbet fogyaszt, jobban gyorsul, kevesebb a környezeti terhelés.
értem, hogy kényelem, biztonság, elektromos esetében akku is közrejátszik a súlygyarapodásban, de nincs valami arany középút?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#66282) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66281) üzenetére
Shadowbull
addikt
Úgy lehet könnyebb autót építeni, hogy kompromisszumot kötsz egy csomó dologban.
Nem véletlenül halkabb és komfortosabb az az i4. Ezen kívül merevebb is, jobban fel van szerelve és nincs alulméretezve.
Az M440i is 1,9 tonna, ha beixelsz néhány plusz extrát akkor hopp az is két tonna felett van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
chess001
aktív tag
Szerintem amúgy elég korrekt a vélemény a végén: igényesebb, extrásabb családinak a bmw, pályázni, vezetni tesla. Ott nincs is extralista, belül tényleg szinte semmi sincs, még gomb is alig. m50-et nagyon nem érzem létjogosultságnak. Egy angol videóban meg bemondják, hogy már nem kell a napi járósnak a taycan, elég az i4
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
KAMELOT
titán
Kevesebb aksi, kisebb hatótáv.
Toyota cikk azt hiszem...1 EV vagy 8 hybrid. Melyik az optimálisabb?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
Írtam. Az akkukon kívül.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cOxeR
Ármester
A sok biztonsági/kényelmi kiegészítő, amiből nem lehet megint csak engedni, egyiket a biztonság miatt másikat azért mert nem veszik meg. (elektromos ablakok/ülések/tükrök/klima/fűtés/ülésszellőztetés. Temérdek elektronika/kábel.
Ott van pl az I3, fos vékony üveg van benne, nincs hátul se milyen fűtés, se levegőbefújás. A puritánsága miatt is lett könnyű.
FIREBLADE78
addikt
Erre mondta nagypofával karotta,hogy nem a bőr ülés miatt nehéz az i4.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
CharlieDrop
veterán
Persze. Értem. De egy 2 tonnás közepes autó. Ha a kiinduló négyes 1.9 tonna. Egy E39 se volt ilyen nehéz…
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gsx-rr
veterán
Nagyon ellenszenves a vergodese ,mikor a kulfoldi tesztelok egytol egyik az egyik legjobb elekromos autonak tartjak.
Teny,hogy tenyleg eleg boven a sima, en is ellennek vele, de a gyartasi problemak es extrak hianya a nagyobb modell fele tereltek
Teslanal az a csomagtarto nyitas es zarast sose fogom elfelejteni. Igazi muremek
Tesla baromsagai mellett persze mindenki elmegy
Plaid modellnek azert az arert mi ertelme?
Yoke kormany is vilagszenzacio csak mert ok talaltak ki
Charliedrop: Mit befolyasol ez a hetkoznapi hasznalatban?
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Pl a fogyasztás. De a kanyarodás, a rugalmasság. Ahhoz, jó legyen erősebb motor kell. És így tovább.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gsx-rr
veterán
A suly ellenere a sima I4 jobb fogyasztast produlkalt ,mint az M3
(#66292) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66288) üzenetére
Shadowbull
addikt
Egy E39 ehhez képest egy nyeklő-nyakló kartonból hajtogatott tákolmány + tizedannyi felszereltsége volt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
tasiadam
veterán
A v8 volt 2 tonna, a sor6 siman van 1700 korul v efolott
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
(#66294) CharlieDrop válasza Shadowbull (#66292) üzenetére
CharlieDrop
veterán
hát nem tudom. egy 440i-hez képest lehet nyeklő-nyakló, de nem érezted annó olyannak, még az e36-om sem volt instabil.
És az e91-en meg brutálisan lehetett érezni, hogy egy nagy darab valami, viszont azt is, hogy a 150 ló durván kevés hozzá.
Na, valahogy így gondolom.
@#66293tasiadam
Az 540i olyan 1720kg körül volt.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#66295) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66294) üzenetére
Shadowbull
addikt
"de nem érezted annó olyannak"
Persze, mert akkoriban az átlagautó még szarabb volt. De ha vezetnél egy mai komolyabb autót dinamikusan egy adott útvonalon, utána ülnél át az E39be, akkor éreznéd a különbséget, zavarna hogy nem jó a régebbi. Lehet nem tudnád megmondani hogy mi az oka, de éreznéd.
Az E39 fejlesztése a 90es évek elején indult, a CAD rendszerek még gyerekcipőben jártak, szimuláció dettó, primitív dolgokat tudtak csak megnézni, a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt.
Az i4 az első csavartól kezdve a virtuális térben született, komplex szimulációk sora futott le már az első prototípus megépítése előtt. Manapság komplett crash, terheléses, áramlástani, zaj- és egyéb dinamikai szimulációk lehetségesek, sokkal pontosabban tudjuk hogy mi miért történik. Azon kívül eltelt 30 év, összegyűlt egy csomó tapasztalat, sokkal jobban ismerjük a worst case eseteket, arra célzottan tudunk méretezni. Például ezért is könnyebb a Tesla, mert ők ezt nem tudják vagy nem érdekli őket, konkrétan tudok olyan Tesla alkatrészt ami a mi előírt ciklusszámunknak a tizedét! tudja, de gyakorlatilag az összes ilyen. (Nem beszélve például a brutálisan szar korrózióvédelmükről, pár év és durva dolgok fognak náluk jönni).
Azt kellene megérteni hogy nem építünk felesleges anyagot az autókba. Minden egyes kiló acél, alumínium és egyéb anyag kemény pluszpénz, amit minden egyes autóba belerakunk, és mindegyiknek oka, célja, és magyarázata van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. 1-2 hónapon belül "új" autót szeretnénk vásárolni, az 1.4 hastra helyére, szeretnénk valami erősebb, kicsit jobban felszerelt, kényelmesebb példányt.
BMW e91-es modelleket nézegettem, viszont érdekelne a véleményetek milyen motorral szerelt változatokat érdemes nézegetni, illetve mikori gyártást. A keret 2.5m, szimplán az autóra.
Kombi típusok érdekelnének elsősorban, nemsokára kell majd a "nagy" csomagtartó. Éves futása nagyjából egy átlagos, 15-17e km lenne, inkább hosszabb távokra(50km+).
Válaszaitokat előre is köszönöm. Gergő
CharlieDrop
veterán
Ha nagy csomi kell, akkor az e91 nem biztos a te autód.
de ugye ez mind relatív.
Nekem 150 lovas 20d volt, az a jönni-mennie kielégíti többet nem. Erősebbet ajánlok, ha szeretsz is jót menni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#66298) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66297) üzenetére
Shadowbull
addikt
Valójában nincs olyan hogy nagy csomagtartó :)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
negro
őstag
"a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt"
Ahoz kepest jol sikerult
Kivancsisagbol mennivel nagyobb a CJ egy uj 5er -nek v i4, mint egy E39-nek? E60 nem nott semmit azt tudom, illetve E34-tol 40% -al volt tobb az E39. Ott volt nagy ugras... De az F10 -es is csak 15% -al tobb mint az E39/E60.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacSzerez.com - iPad Pro 11" M2 / 4.Generáció / 128GB / Wifi / Asztro / Garancia!
- Eladó Philips TAB8505/10 soundbar, tökéletes állapot!
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- LENOVO LEGION IDEAPAD Y520-15IKBN , i7 7700HQ , 1050 Ti , 12GB DDR4 , 128GB m.2 , 1TB HDD
- MSI STEALTH 16 Studio A1VGG. i9-185h - 64GB - 2TB SSD - 4070 8GB - közel 3 év gari - Win11Pro