Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66251) cOxeR


cOxeR
Ármester

Gurulás folyamatban… :)
1130km eddig
Olaszosan…
Áldozatok nélkül nem élet az élet:

(#66252) CharlieDrop válasza cOxeR (#66251) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:Y :R :C

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66253) KAMELOT válasza cOxeR (#66251) üzenetére


KAMELOT
titán

Jól kicentizted :)
Már illendő lenne cserélni a kocsit, mondjuk egy ilyenre [link] ;]

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#66254) cOxeR válasza KAMELOT (#66253) üzenetére


cOxeR
Ármester

Keménytető nekem nem kell, akkor már coupe.

(#66255) KAMELOT válasza cOxeR (#66254) üzenetére


KAMELOT
titán

AKkor egy ilyenre gondolsz ugye ;]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#66256) tasiadam válasza KAMELOT (#66255) üzenetére


tasiadam
veterán

Ahhh ne is mond :D

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#66257) tasiadam


tasiadam
veterán

Vagy ezt :D redditrol turtam

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#66258) KAMELOT válasza tasiadam (#66257) üzenetére


KAMELOT
titán

Ezt nem a magyar utakra csinálták. Gondolom a motor is egyedi benne.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#66259) tasiadam válasza KAMELOT (#66258) üzenetére


tasiadam
veterán

M3 GTR asszem, de lehet h m4 GTR volt. De azert morcos :D

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#66260) Shadowbull válasza tasiadam (#66259) üzenetére


Shadowbull
addikt

M4 GT3.

Ez egy pályaversenyautó.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66261) tasiadam válasza Shadowbull (#66260) üzenetére


tasiadam
veterán

Akkor az :D jaja, full verseny technika, meg kb carbon

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#66262) CharlieDrop válasza KAMELOT (#66255) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Őőőőő

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66263) chess001


chess001
aktív tag

Tesla 3 vs I4

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#66264) tasiadam válasza chess001 (#66263) üzenetére


tasiadam
veterán

pedig a címből annyira elhittem hogy Handrás jön és mondja h ez miért jobb

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#66265) Gsx-rr válasza chess001 (#66263) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ennek ellenere jobbat megy palyan a Bmw

(#66266) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#66265) üzenetére


CharlieDrop
veterán

ja, azért amikor a súlyról lamentált egy kicsit én is elmerengtem és elmorzsoltam egy imát Colin Chapman lelkéért.

illetve lehet jobbat megy, de ezen a kicsi pályán is kapott két másodpercet

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66267) Gsx-rr válasza CharlieDrop (#66266) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Laptiming videora gondoltam.
Nem biztos fair osszehasonlitas a suly, ha valaki ult mind a ket autoban 140-150 korul akkor erti miert
Ez azert ki volt elezve a Bmw ellen.

[ Szerkesztve ]

(#66268) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#66267) üzenetére


CharlieDrop
veterán

jaja, igen, ott jobb....

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66269) Shadowbull válasza Gsx-rr (#66267) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nem kell ahhoz 150..

Már száz is bőven elég.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66270) DeathAdder válasza chess001 (#66263) üzenetére


DeathAdder
veterán

már a borítókép alapján biztos voltam benne hogy melyik autó lesz a plafonig nyalva és melyik lehúzva :))

(#66271) vedini válasza Gsx-rr (#66267) üzenetére


vedini
őstag

en is bimmerre tippeltem volna laptiming alapjan, erdekes, foleg ugy, hogy par ev kulonbseg van a ket technika kozott

egy i3-as jellegu megoldassal, ahol tenyleg a platform elektromos hajtasra van tervezve, elonyosebb lett volna, igy valoszinuleg meg gazdasagosabb...

workworkwork...

(#66272) CharlieDrop válasza Shadowbull (#66269) üzenetére


CharlieDrop
veterán

De azért 2,3 tonna. Biztos a 1.5 kevés lenne?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66273) cOxeR


cOxeR
Ármester

Mai termés:

(#66274) KAMELOT válasza cOxeR (#66273) üzenetére


KAMELOT
titán

Miért ilyen furák ezek a képek? Olyan mintha össze lenne nyomva

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#66275) cOxeR válasza KAMELOT (#66274) üzenetére


cOxeR
Ármester

PH méretezés kicsit fura szerintem is, megnyitod teljesbe, elforgatod a telefont fekvőbe úgy már jó az arány.

(#66276) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66272) üzenetére


Shadowbull
addikt

Igen.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66277) Ck. válasza cOxeR (#66275) üzenetére


Ck.
addikt

Nekem úgysem jó. Olyan mintha összezavarodott volna a gép a többféle lencse között. Ugyanez volt pár hete egy totalcar videonál is.

[ Szerkesztve ]

(#66278) KAMELOT válasza cOxeR (#66275) üzenetére


KAMELOT
titán

Megcsináltam, debem jó. Valami a gépeddel van. Annak rendes képnek kéne lenni.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#66279) Gsx-rr


Gsx-rr
veterán

Eddig csak beleneztem most vegigneztem.
Kezd merhetetlenul szanalmas lenni ez a gyerek.
Amugy valaki erti mirol szolt ez a video?
Mi ertelme volt?

Merhetetlenul duhiti mert nem erti miert nehezebb a Bmw?
Most hagyjuk a szamokat. Az nem duhitette mikor az amugy kezzel nyithato csomagtartot kinyitotta milyen hangja volt? Kb mint egy Wartburg 50 eve. Telepakolnak csak normalis szigetelessel ,hasonlo meretu fekek stb... menyi lenne a kulonbseg?

(#66280) cOxeR válasza Ck. (#66277) üzenetére


cOxeR
Ármester

Ez csak a perspektíva torzítás, 43mm látószög amit saját
szemmel látsz ez meg 23mm, ráadásul síkban döntve is van a kép, hogy több legyen a háttér. Telefonos képek amúgy, standard Apple látószög.

(#66281) CharlieDrop válasza Shadowbull (#66276) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Kifejted?

amit én gondolok erről: a könnyebb autó kevesebbet fogyaszt, jobban gyorsul, kevesebb a környezeti terhelés.

értem, hogy kényelem, biztonság, elektromos esetében akku is közrejátszik a súlygyarapodásban, de nincs valami arany középút?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66282) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66281) üzenetére


Shadowbull
addikt

Úgy lehet könnyebb autót építeni, hogy kompromisszumot kötsz egy csomó dologban.
Nem véletlenül halkabb és komfortosabb az az i4. Ezen kívül merevebb is, jobban fel van szerelve és nincs alulméretezve.

Az M440i is 1,9 tonna, ha beixelsz néhány plusz extrát akkor hopp az is két tonna felett van.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66283) chess001 válasza Shadowbull (#66282) üzenetére


chess001
aktív tag

Szerintem amúgy elég korrekt a vélemény a végén: igényesebb, extrásabb családinak a bmw, pályázni, vezetni tesla. Ott nincs is extralista, belül tényleg szinte semmi sincs, még gomb is alig. m50-et nagyon nem érzem létjogosultságnak. Egy angol videóban meg bemondják, hogy már nem kell a napi járósnak a taycan, elég az i4 :)

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#66284) KAMELOT válasza CharlieDrop (#66281) üzenetére


KAMELOT
titán

Kevesebb aksi, kisebb hatótáv.
Toyota cikk azt hiszem...1 EV vagy 8 hybrid. Melyik az optimálisabb?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#66285) CharlieDrop válasza KAMELOT (#66284) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Írtam. Az akkukon kívül.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66286) cOxeR válasza CharlieDrop (#66285) üzenetére


cOxeR
Ármester

A sok biztonsági/kényelmi kiegészítő, amiből nem lehet megint csak engedni, egyiket a biztonság miatt másikat azért mert nem veszik meg. (elektromos ablakok/ülések/tükrök/klima/fűtés/ülésszellőztetés. Temérdek elektronika/kábel.
Ott van pl az I3, fos vékony üveg van benne, nincs hátul se milyen fűtés, se levegőbefújás. A puritánsága miatt is lett könnyű.

(#66287) FIREBLADE78 válasza cOxeR (#66286) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Erre mondta nagypofával karotta,hogy nem a bőr ülés miatt nehéz az i4.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#66288) CharlieDrop válasza cOxeR (#66286) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Persze. Értem. De egy 2 tonnás közepes autó. Ha a kiinduló négyes 1.9 tonna. Egy E39 se volt ilyen nehéz…

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66289) Gsx-rr válasza FIREBLADE78 (#66287) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Nagyon ellenszenves a vergodese ,mikor a kulfoldi tesztelok egytol egyik az egyik legjobb elekromos autonak tartjak.
Teny,hogy tenyleg eleg boven a sima, en is ellennek vele, de a gyartasi problemak es extrak hianya a nagyobb modell fele tereltek

Teslanal az a csomagtarto nyitas es zarast sose fogom elfelejteni. Igazi muremek
Tesla baromsagai mellett persze mindenki elmegy
Plaid modellnek azert az arert mi ertelme?
Yoke kormany is vilagszenzacio csak mert ok talaltak ki

Charliedrop: Mit befolyasol ez a hetkoznapi hasznalatban?

[ Szerkesztve ]

(#66290) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#66289) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Pl a fogyasztás. De a kanyarodás, a rugalmasság. Ahhoz, jó legyen erősebb motor kell. És így tovább.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66291) Gsx-rr válasza CharlieDrop (#66290) üzenetére


Gsx-rr
veterán

A suly ellenere a sima I4 jobb fogyasztast produlkalt ,mint az M3

(#66292) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66288) üzenetére


Shadowbull
addikt

Egy E39 ehhez képest egy nyeklő-nyakló kartonból hajtogatott tákolmány + tizedannyi felszereltsége volt.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66293) tasiadam válasza CharlieDrop (#66288) üzenetére


tasiadam
veterán

A v8 volt 2 tonna, a sor6 siman van 1700 korul v efolott

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#66294) CharlieDrop válasza Shadowbull (#66292) üzenetére


CharlieDrop
veterán

hát nem tudom. egy 440i-hez képest lehet nyeklő-nyakló, de nem érezted annó olyannak, még az e36-om sem volt instabil.

És az e91-en meg brutálisan lehetett érezni, hogy egy nagy darab valami, viszont azt is, hogy a 150 ló durván kevés hozzá.

Na, valahogy így gondolom.

@#66293tasiadam
Az 540i olyan 1720kg körül volt.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66295) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66294) üzenetére


Shadowbull
addikt

"de nem érezted annó olyannak"

Persze, mert akkoriban az átlagautó még szarabb volt. De ha vezetnél egy mai komolyabb autót dinamikusan egy adott útvonalon, utána ülnél át az E39be, akkor éreznéd a különbséget, zavarna hogy nem jó a régebbi. Lehet nem tudnád megmondani hogy mi az oka, de éreznéd.
Az E39 fejlesztése a 90es évek elején indult, a CAD rendszerek még gyerekcipőben jártak, szimuláció dettó, primitív dolgokat tudtak csak megnézni, a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt.

Az i4 az első csavartól kezdve a virtuális térben született, komplex szimulációk sora futott le már az első prototípus megépítése előtt. Manapság komplett crash, terheléses, áramlástani, zaj- és egyéb dinamikai szimulációk lehetségesek, sokkal pontosabban tudjuk hogy mi miért történik. Azon kívül eltelt 30 év, összegyűlt egy csomó tapasztalat, sokkal jobban ismerjük a worst case eseteket, arra célzottan tudunk méretezni. Például ezért is könnyebb a Tesla, mert ők ezt nem tudják vagy nem érdekli őket, konkrétan tudok olyan Tesla alkatrészt ami a mi előírt ciklusszámunknak a tizedét! tudja, de gyakorlatilag az összes ilyen. (Nem beszélve például a brutálisan szar korrózióvédelmükről, pár év és durva dolgok fognak náluk jönni).

Azt kellene megérteni hogy nem építünk felesleges anyagot az autókba. Minden egyes kiló acél, alumínium és egyéb anyag kemény pluszpénz, amit minden egyes autóba belerakunk, és mindegyiknek oka, célja, és magyarázata van.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66296) Gergő170


Gergő170
aktív tag

Sziasztok. 1-2 hónapon belül "új" autót szeretnénk vásárolni, az 1.4 hastra helyére, szeretnénk valami erősebb, kicsit jobban felszerelt, kényelmesebb példányt.

BMW e91-es modelleket nézegettem, viszont érdekelne a véleményetek milyen motorral szerelt változatokat érdemes nézegetni, illetve mikori gyártást. A keret 2.5m, szimplán az autóra.
Kombi típusok érdekelnének elsősorban, nemsokára kell majd a "nagy" csomagtartó. Éves futása nagyjából egy átlagos, 15-17e km lenne, inkább hosszabb távokra(50km+).

Válaszaitokat előre is köszönöm. Gergő :R

(#66297) CharlieDrop válasza Gergő170 (#66296) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ha nagy csomi kell, akkor az e91 nem biztos a te autód.

de ugye ez mind relatív.

Nekem 150 lovas 20d volt, az a jönni-mennie kielégíti többet nem. Erősebbet ajánlok, ha szeretsz is jót menni

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#66298) Shadowbull válasza CharlieDrop (#66297) üzenetére


Shadowbull
addikt

Valójában nincs olyan hogy nagy csomagtartó :)

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#66299) negro válasza Shadowbull (#66295) üzenetére


negro
őstag

"a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt"

Ahoz kepest jol sikerult :)

Kivancsisagbol mennivel nagyobb a CJ egy uj 5er -nek v i4, mint egy E39-nek? E60 nem nott semmit azt tudom, illetve E34-tol 40% -al volt tobb az E39. Ott volt nagy ugras... De az F10 -es is csak 15% -al tobb mint az E39/E60.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#66300) Shadowbull válasza negro (#66299) üzenetére


Shadowbull
addikt

Mi az a CJ?

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.