EZ volt az én első és utolsó opel-em
4,5 évesen vettem anno, 2002-es elegance, gyári xenonos, mindenjóval, digitklíma, 500-as cd-s cucc, szépfelnik stb., kb. fél évig imádtam, aztán jött a feketeleves... 2.0dti y20dth motoros volt, motortartó bak hátsó, oldalsó, aztán toronycsapágyak, majd hidraulikus kinyomócsapágy, ezután légtömegmérő, klímahűtő, majd újraereszt, meginttöltés, már festékkel, alu klímacsövek rezgéscsillapító gumibetéteinél elfáradt az anyag, aziscsere, meginttöltés... nem sororlom - amikor jó volt, akkor nagyon jó volt, de "az opel sosekopel" mondás nálam "opel sohatöbbetnemkell"-re változott. 1,5 év alatt ca. 300-350e-be volt a javítása. Utána vettem egy 7,5 éves, 1,5x annyit futott c180-at, és 3,5 év 70ekm alatt egy 6eft-os kardáncsapágyat, meg egy hátsó dobot kellett ráköltsek a normál karbantartások, gumi stb. kopó dolgok felett.
There is no elevator to success - just the stairs. So take it one step at a time!