Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#53251) pali923 válasza kicsi kecske (#53249) üzenetére


pali923
tag

Én nagyon amatőr vagyok, nem tudom, hogy létezik-e erre valami általános szabály. Lehet, hogy minden mosogatógép más, nekem is újra kellett szabni a takarólécet gépcsere után.

Én fognék egy akármilyen lécet, azt levágnám, és az ajtó helyére berakva próbálgatnám, hogy mikor fér el. Azt nem kell annyira sajnálni levágni, amíg próbálgatod. Aztán akkora legyen az ajtó, mint a léc.

A helyzet reménytelen, de nem komoly.

(#53252) woodworm válasza Z0mbi (#53248) üzenetére


woodworm
veterán

Pontosan mire gondolsz?
Egyes hosszvágó lapoknál korlátozott a fogásvétel a speciális fogalak miatt. Keresztvágó lapoknál pedig a nagyobb fogszám miatt a fogüreg korlátozza a fogásvételt.

(#53253) varsam válasza kicsi kecske (#53249) üzenetére


varsam
őstag

Ez a pánt hogy működik, hogy kell elképzelni, nem látom át a kép alapján?

Nálunk 735mm a front magasság, 150-es lábakon áll a korpusz és mi úgy oldottuk meg, hogy a mosogatógépet nem emeltük fel teljesen.
2cm-re áll vissza, annyival van lejjebb a gép és így már elfér a front alul. Ilyen megoldás nem játszhat nálatok?

Bár ha 76,5 a front magasság, akkor már lehet kb 5 centint vissza kell állítani, az már annyira nem szép... de egy próbát megér, hogy hol fér el, lehet nem kell annyit. Nekünk Whirlpool gépünk van, lehet a Neff más.

(#53254) ViktorSz válasza pali923 (#53251) üzenetére


ViktorSz
tag

Azért írtam, hogy 4cm-t vágjon le, mert az viszonylag jól néz ki, legalábbis jobban, mint ha csak 2cm-es csík maradna. A szimplán rövid ajtó szerintem ronda :)
Tehát erre gondoltam... Az alsó csík fix

[ Szerkesztve ]

(#53255) Z0mbi válasza woodworm (#53252) üzenetére


Z0mbi
senior tag

arra lennek kivancsi mi az a forgacs korlatozo... :) Hogy nez ki egy lapon. Es miert van szukseg ra az egyiknel es miert nincs a masiknal.

(#53256) kicsi kecske válasza varsam (#53253) üzenetére


kicsi kecske