Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #8757 üzenetére

    A Mirror's Edge Catalyst ugyanazt a Frostbite motort használja, mint amit a Need For Speed, a Star Wars: Battlefront, stb. Csak azért nem fogják a leképzőt nagyrészt átírni, hogy működjön rajta egy zárt middleware. Nem tudom kitől olvastad ezt, de ki van zárva, hogy a Frostbite Team eltölt azzal 4-5 hónapot, hogy megfeleltessék a motorjukat olyan shadereknek, amelyeket nem láttak még soha, és ezért nem is tervezték rá a motort.
    Ha úgy gondolod, hogy a GameWorks csak egy checkbox, akkor nagy tévedésben élsz, sokszor a leképző felét át kell írni, hogy egyáltalán működjön, ami azért manapság jó 2000 sor, és még így sincs garantálva semmi, ahogy láthatod, hogy a leszállított HBAO DLL a Batman: AK-ban inaktív effektet eredményezett, tehát újra neki kell ülni a leképzőnek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés