Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz rocket #7743 üzenetére

    Ezek valós kockázatok, de ennyire tényszerűen kezelni őket azért túlzás. Igen, az AotS kirakatjáték lesz (főleg, hogy nyáron lesz belőle alpha - mikorra lesz gold?), de jelentősen több értéket fog tudni kihozni az alternatív API-ból, mint anno a SR a DX10.1-ből. A fő kérdés persze az, hogy ezt hogyan tudja az AMD kommunikálni, és ebben én sem vagyok túlzottan derűlátó - már azt sem értem, hogy a Fury launch mellé miért nem hoztak ki egy ütős techdemot, idő lett volna rá.

    AAA fronton én sem hiszek az új API-k rohamos terjedésében, még a konzolos szinergiák katalizáló hatása mellett sem. Kisebb, rövidebb ciklusidejű játékok esetében jöhetnek innovatívkodások - és bár az a gyakorlatban mindegy, hogy 150 vagy 200 FPS-sel megy valami, ha rápakolnak egy DSR-t / VSR-t, akkor feleződik az FPS, és arról már legalább beszélni van értelme. És nem megint kilyukadtunk a rohadt kommunikációhoz? :D

Új hozzászólás Aktív témák