Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz lowzor #7251 üzenetére

    Értem. Tehát azzal érvelsz, hogy egy egészen más szituációban, egészen más termékeknél valami nem jött be, amire sokan számítottak, tehát akkor most sem fog bejönni, amit én gondolok? Nagyon meggyőző. :C

    A Bulldozer egyébként a mai napig játékokban van leginkább csak lemaradva az akkori konkurenciájától, ami nagyrészt köszönhető a DX11 egyszálú feldolgozásának. Megnézheted, Mantle-ben pl. milyen szépen meglódult minden FX. Erre az AMD sem számíthatott, hogy ennyire hosszúra nyúlik ezen API vívódása. Mellesleg a nagy Intel szuper HT technológiájának is bőségesen megvannak a nyűgjei.

    A jobb szoftveres supportot meg el lehet felejteni majd DX12-ben, ugyanis mint olyan, nem lesz driver. Gyakorlatilag egy shader fordító lesz, és annyi. Nagy csodákat nem fog tenni. A játékfejlesztőkön fog múlni onnantól az optimalizálás, nem a driveren.

    (#7252) daveoff: Ki hogyan gondolja. Nekem sokkal szimpatikusabb a Fury. :R

    (#7253) Whysperer: Így van. :K Nem csak játékból áll a számítástechnika. :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés