Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Yutani #46651 üzenetére

    Persze, hogy lehet, csak nem nagyon jellemző. A FSR nyílt forráskódú, így minden fejlesztő úgy módosíthatja, ahogy akarja. A kérdés itt az, hogy a legtöbb játékban miért nem sikerült ezt a szintet elérni, pontosabban miért marad el képminőségben a DLSS-től. Itt két lehetőséget/magyarázatot látok:
    1. Az FSR 2 out of the box (azaz gyárilag) rossz képstabilitást nyújt és mivel a legtöbb fejlesztő csapat nem tud vagy nem akar foglalkozni a forráskód átírásával, így marad úgy, ahogy az AMD kiadta. Ez esetben a Blizzard mérnökei feltehetően átírták az FSR kódját, hogy jó képstabilitást adjon.
    2. Az FSR az izometrikus kamera miatt ebben a játékban alapból sokkal jobban működik (talán ez a kameraszög jobban fekszik a kódnak, ki tudja). Ennek alátámasztására (vagy cáfolására) több izometrikus játékkal kéne összevetni, ahol szintén van FSR 2 és DLSS 2 is.

    Nem csak a CP2077-ben volt rossz az FSR 2, hanem sok más játékban nagyon rossz temporális képstabilitást nyújt. Ezért is tippelek az első felvázolt lehetőségre. Nyilván az igazságot csak a Blizzard szoftvermérnökei tudják, akik a motort írták és beleintegrálták a felskálázó eljárásokat.

Új hozzászólás Aktív témák