Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33651) huskydog17 válasza Abu85 (#33648) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Érdekes.

Szóval szerinted a Nixxes saját bejelentése kamu, de a projekt lista pontos.

OK, lépjünk tovább.

"Nixxes Software-nek semmi köze nem volt a Rise of the Tomb Raider PC-s portjához."

vs.

"A DirectX 12-es módot a Nixxes csinálta meg."

Remélem érzékeled a problémát.

Szerinted tehát csak a DX12 módért feleltek. Ennek ellenére mégis az összes patch-ért ők vállalták a felelősséget, pl itt az első patch, ahol még bőven nem volt DX12.

Érdekes módon ezt is a Nixxes csinálta, DX12 itt még nem volt, azaz DX11 kódba is belenyúltak.
Ha nem ők csinálták a DX11 kódot, akkor miért is ők vállalják a felelősséget a patch-ekre?

Hol jelentették be hivatalosan, hogy a Nixxes kizárólag a DX12 leképzőért feleltek?

Miért javították a DX11 kódot is, amikor azt állítólag nem is ők készítették?

Szerinted a projekt oldaluk a szentírás és a többi lényegtelen. Miért is? Nem lehet, hogy a projekt lapra csak azok a munkák kerülnek fel, amiket kizárólag ők csináltak és nem közösen mással?

Érdekes ez is:

Illetve ez is
"Auch wenn die Grafik für Xbox-One-Verhältnisse gut aussieht, ist auf dem PC noch deutlich mehr möglich, wie Crystal Dynamics beziehungsweise das für die PC-Umsetzung zuständige Entwicklerteam Nixxes erfolgreich unter Beweis stellt."

Tehát a CB-nek is anno hamis információkat adtak? Nem túl valószínű.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33652) rambustibi


rambustibi
őstag

Mikor együtt a család...megfér mindegyik a másik mellett ;) Haverok lettek

[ Szerkesztve ]

Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

(#33653) Locutus válasza rambustibi (#33652) üzenetére


Locutus
veterán

Tetszik az a vega, csak olyan zsiráf kategória... szép-szép, de itthonra minek...

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#33654) Loha válasza huskydog17 (#33651) üzenetére


Loha
veterán

Nixxes saját weboldalán is kint van:
We're working on Rise of the Tomb Raider for PC

Gyakorlatilag az eredeti Xbox One -os változatot csinálta a Crystal Dynamics, minden mást pedig a Nixxes.

[ Szerkesztve ]

(#33655) edari válasza rambustibi (#33652) üzenetére


edari
őstag

Ez is netezésre van?

(#33656) rambustibi válasza edari (#33655) üzenetére


rambustibi
őstag

Mint minden :D

Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

(#33657) Abu85 válasza huskydog17 (#33651) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem, csak a bejelentés korábban volt, mint a megjelenés. Nagyon kicsi a Nixxes, rengeteg külsősre építenek, és ha nincs elég erőforrás a munkához, akkor kedvezőbb, ha visszaadják a Crystal Dynamics-nek. Ezért nincs fent az elkészült projektek listáján a PC-s port. Az Xbox 360-ra fontosabb volt a Nixxes, mert nekik volt fejlesztőeszközük hozzá. Viszont amint elkészítették csináltak pár dolgot a PC-s portba, például a DX12-es mód. Ezért van az, hogy a DX11-es és a DX12-es mód között vannak olyan eltérések, hogy utóbbival nem aktiválható pár effekt. A Nixxesnek nem volt lehetősége ezeket betervezni, rengeteg többletmunka lett volna, így inkább kihagyták az egészet. Ha DX12-t is a Crystal Dynamics vállalta volna be, akkor nem lenne benne kevesebb effekt, de annyira szerencsétlenül alakult a fejlesztés, hogy a tervek azok buktak.

A portolást elkészítheti más is, mint aki biztosítja utána a supportot. Erre a Nixxes akkor jó volt, amikor már ki lett adva a játék. Ettől a portot nem ők csinálták. Nem volt meg rá a kapacitásuk, nem is rakták ki az oldalukra referenciának.

Sehol. Az NV-től tudom, hogy ők csinálták a DX12-es módot.

A projekt oldaluk a referenciájuk. Amit ők csináltak, azt oda felrakják. A segítséget azért nem túl szerencsés, mert sok projektben aktívan besegítenek a LABS-nak is, de nem ők vezetik ezeket. Óriási különbség vezetni egy projektet, és csak besegíteni. Utóbbi esetben lényegében semmi közöd nincs hozzá, csak egyfajta szerződéses megrendelést teljesítesz.

(#33649) Shing: Ez nem a büszkeségről szól. Amelyik projektejet vezették, tehát az övék, azokat megjelenítik.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33658) huskydog17 válasza Loha (#33654) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Én tudom, ne nekem mondd!

#33657 Abu85: Nos, a PC verzióra a Nixxes több, mint 20 embert állított rá és továbbiakat konzolos verziókra, így nem túl valószínű, hogy csak 20-an vannak, ahogy állítottad.

Érdekes módon még a stáblistán is úgy jelölik, hogy PC Development Team a Nixxesnél és nincs sehol, hogy DX12 only

"Sehol. Az NV-től tudom, hogy ők csinálták a DX12-es módot."

Ja, ahogy a DX11-et is, de azt már nem kötötték az orrodra az NV-től, mert annak nincs akkora marketing értéke, mint a DX11-nek. Ebből ezek szerint te egyenesen arra következtettél, hogy nem a Nixxes csinálta. Nincs több kérdésem.

"Amelyik projektejet vezették, tehát az övék, azokat megjelenítik."
Tehát akkor közös projekt volt, ahogy sejtettem (bár erre továbbra sincs semmilyen hivatalos megerősítés, így csak továbbra is elmélet). Ettől még ők is dolgoztak a PC porton, nem kevesebb, mint 20 emberrel.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33659) cskamacska válasza huskydog17 (#33658) üzenetére


cskamacska
addikt

Jajajaj, ha megeszitek ma Abut holnap ki ír cikkeket? :Y

Gyorsan bedobok ilyet, ezen lehet csámcsogni, szegény Abut meg vegyétek ki a szátokból :K

Seti@Home GPU FLOPS: Theory vs Reality

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#33660) Abu85 válasza huskydog17 (#33658) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Írtam, hogy sok külsőssel dolgoznak. Ezek szerződésesek. Csak egy adott projektre szól a szerződésük, amint megvan, szélnek lesznek eresztve. Stabilan csak kb. 20 fő a Nixxes, mert az év nagy részében a LABS munkáját segítik. Amikor van többletmunka, akkor jönnek a fix szerződéses emberek.

Nem így mondták. Azt kérdeztem meg, hogy miért hiányzik pár effekt a DX12-ből, amikor a DX11-ben benne van. Erre az volt a válasz, hogy azért, mert a DX12-t a Nixxes csinálta. Hogy ebből mi jön le neked, azt rád bízom.

A közös projekteket ki szokták tenni referenciának. Inkább azt lehetne mondani, hogy szerződéses projekt volt, amikor volt egy kis munka, amit meg kellett csinálniuk. Ennyi. Se több, se kevesebb.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33661) Loha válasza huskydog17 (#33658) üzenetére


Loha
veterán

(#33662) rambustibi


rambustibi
őstag

Vega 20 bench

Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

(#33663) Crytek válasza rambustibi (#33662) üzenetére


Crytek
veterán

De ez nagyon gyenge ez hova és minek akar jönni?

Next PC Upgrade: 2022

(#33664) Looserke


Looserke
őstag

Polaris helyett jöhetne...

(#33665) huskydog17 válasza Abu85 (#33660) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Nem számít, hogy külsős vagy az irodában ülő emberke, a Nixxes vállalta a PC portot, az ő nevükhöz fűződik, ezt kommunikálták a világnak is, innentől nincs miről beszélni. A világ összes sajtója is a Nixxes-t említi a PC verziónál, mert ezt kommunikálták, nincs olyan bejelentés tőlük, hogy "bocs mégse mi csináltuk".

Szerinted tesznek egy ilyen bejelentést úgy, hogy még nem biztos, hogy el tudják vállalni? Nem túl valószínű.

Az NV tehát annyit közölt veled, hogy a DX12 módot a Nixxes csinálta. OK. Amúgy nem értem, miért az NV kijelentését veszed szentírásnak, amikor a fejlesztők saját maguk vállalták el a teljes PC portot (lásd a hivatalos bejelentést).

Azt kellene megértened, hogy a Nixxes vállalta magára a PC portot (is), az teljesen lényegtelen, hogy hogyan (hány külső és/vagy belső emberrel), az ő nevük szerepel a PC port mellett és ezt hivatalos bejelentés keretében ki is kommunikálták, vállalták érte a felelősséget. Ellenkezőjéről nincs semmilyen információ, viszont minden fellelhető információ az ő bejelentésüket támasztja alá.

Summary:
Tehát az NV félinformációjára támaszkodva tettél egy olyan kijelentést, hogy a holland csapatnak semmi köze a PC porthoz.
Megpróbáltam korrigálni a tévedésed, de te nem csak hogy nem hagyod, hanem megpróbálod megmagyarázni a hülyeséget úgy, hogy közben saját magaddal kerülsz ellentmondásba. Nem volna egyszerűbb azt mondani, hogy "tévedtem"?

#33661 Loha: Továbbra sem értem, hogy ezeket miért nekem linkelgeted, amikor már korábban is jeleztem, hogy ezekkel tökéletesen tisztában vagyok.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33666) FollowTheORI válasza huskydog17 (#33647) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Szerintem kevered a 2013-as első reboottal... azt csinálta a PC-re a Nixxes. :)
És az volt XBOX exkluzív első körben.

Ez persze nem zárja ki hogy nem dolgoztak be a többibe is, de azok háttér dolgok, kifelé nem közölték.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#33667) FollowTheORI válasza huskydog17 (#33644) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Szerintem az AMD idén semmit nem fog csinálni ilyen téren. :)

De persze ne legyen igazam... jöhetne még pár Doom meg FC5 szintű projekt tőlük, ahol megmutatják hogy tisztességes kóddal mit lehet kihozni a PC-ből, úgy ámblokk, nem csak AMD vason. :)
De persze AMD vason meg mégjobban. :K

A PC portra énis, tekintve pl a Hitman és a Deus EX amit legutóbb PC-re csináltak nem rajtolt épp valami jól.
Lehet ezért is váltottak most NV-re, hátha... :D
Igaz azóta gondolom már kivasalták a DX12 meg a többi megoldásaikat...
Mentségükre legyen mondva azért idővel kikupálták ezeket a játékokat is használhatóra. :K

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#33668) Abu85 válasza huskydog17 (#33665) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak referenciának nem tüntetik fel. Pedig ha valamit megcsinálsz, akkor azt megadod referenciádnak. Vagy esetleg nem te csináltad és ezért nincs ott a referenciáid között.

Az a baj, hogy bejelentés történt csak a PC-s portról. Egy megjelenésnél jóval korábbi. Egy ilyen szűkös csapatnál, mint a Nixxes gyorsan megváltozhat a helyzet. Aztán a végén fel se teszik referenciának, mert a Crystal elvégezte helyettük magát a portolást.

Nem félinformációk azok. Konkrétan beszélgettünk erről, hogy mi történt a háttérben, mert nyilván furcsa volt, hogy a DX12-es mód grafikailag kevesebb. Kevés volt az ember, a megjelenés közeledett, és a Crystal visszavette a munkát. A Nixxes megcsinálta a DX12 módot, és segítette a supportot, majd csináltak még egy multi-threading frissítést, de ezt csak pár hónappal később. Ezért voltak teljesítményproblémák az elején a játékkal.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33669) Abu85 válasza FollowTheORI (#33667) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az AMD-nél a Bethesda és a CIG bejelentéseire várnak. Ezeknél a stúdióknál készülnek az idei fő projektek. Az egyik legfontosabb projekt most a Bethesda új IP-je, amiért tudtommal elég sokat fizettek. Hogy mire azt nem tudni. Pletykák vannak, hogy túlmegy majd a normál együttműködési formán az AMD és a Bethesda, és eléggé szoros lesz a kapcsolat üzletileg is. De tényleg csak tippelgetni lehet, hogy mit találtak ki.

Azért a DX12-nél eléggé nehézkes a Square Enix nyugati részlegének a dolga. Eleve két különböző motorjuk van erre, és ezen belül is sokban eltérnek az implementációk. Technikailag a LABS részleg is csak a Dawnon dolgozik, ami a fejlesztések szempontjából hátrányos. A Crystal/Foundation Engine eléggé félre van rakva, ami látszik is az új Tomb Raider képein, gyakorlatilag ugyanaz, mint az előző rész.

A legnagyobb hátrány egyébként a Microsoft piacpolitikája. Az rendben van, hogy a DX12 Windows 10 only, már mindenki elfogadta, de minden egyes újítás egy új frissítéshez kötött. Például a Redstone 4 egyik régóta igényelt képessége a 16 bites float megfelelő 16 bites alligmentálással, de ahhoz, hogy ezt kihasználják a programok minden gépre a Redstone 4 frissítés kell. A DirectX Raytracing még nincs is engedélyezve, majd csak a Redstone 5-ben jön, hacsak nem csúsztatják a Redstone 6-ig, mert eléggé sok fejlesztői igény gyűlt össze, amit nem biztos, hogy őszig feldolgoznak, és akkor a véglegesítést inkább görgetik fél évet. Viszont érdekes tényező, hogy különösen a játékosok várnak a frissítésekkel. Egyszerűen kikapcsolják a Windows 10 automatikus modulját, és egyszerűen nem engedik telepíteni a nagyobb update-eket. Ez borzasztóan hátráltatja az amúgy hasznos újítások terjedését. Erre ráadásul a DirectX Raytracing rárak még egy mázsás terhet, mivel érthetetlen okból minimum igényként fogalmazza meg a shader modell 6.0-t, vagyis ha egy ilyen alkalmazást Windows 10 Redstone 3 alatt is futtatni akar a fejlesztő, akkor szállítania kell minden shaderből egy DXIL és egy D3BC verziót. Ez elég durván megnöveli a tesztelési költséget, ami megint csak azt akadályozza, hogy egy újítás terjedjen. Nem is értem, hogy ezt a Microsoft hogyan gondolta. Elég lett volna csak a DirectCompute shaderekre kérni a shader modell 6.0-t, és akkor már egy rakás költséget spórolhatnának a fejlesztők. Persze értem én, a Microsoftnak elég nagy érdeke az, ha valaki pusztán az aránytalanul magas többletköltség miatt inkább el sem készíti a Windows 10 Redstone 3 alatt futó módját az adott játéknak. Ez még pár cég erejéig el is jászható, a kieső eladásokat megpróbálja kompenzálni az érdekelt. Például a Remedy esetén ez tuti opció, de így meg szart sem ér az egész, mert lesz pár kiválasztott cég, a többiek pedig messze elkerülik az újítást.

A Vulkan esetében ez az egész sokkal jobb. Ahhoz, hogy meglegyen a legfrissebb Vulkan implementáció, csak egy meghajtót kell frissíteni, amit a játékosok sokkal sűrűbben engednek meg. Ráadásul minden magas szintű shader nyelvből ugyanúgy SPIR-V-t fordítasz, tehát egy kódot kell szállítani, és teljesen mindegy, hogy mit használsz az API-ból. Ez a kód pedig Windows 7-ig visszamenőleg futni fog. Szóval a Microsoft saját magát és a DX12-t használó fejlesztőket lövöldözi tökön folyamatosan. Nem véletlen, hogy egyre többen mennek inkább a Vulkan felé. Még ha a Linux nincs is tervben, akkor is nagyobb a célozható piac Windowson, miközben a tesztelési költségek nem nőnek igazán az egyes újítások bevezetésétől.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33670) huskydog17 válasza Abu85 (#33668) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ja, mert az NV biztosan jobban tudja külsősként, mint maga a Square vagy a Nixxes. (Nem)

"Square Enix hat auch einige Informationen zur PC-Version bekannt gegeben. Die PC-Fassung von Shadow of the Tomb Raider wird wie bei den Vorgängern von Nixxes Software übernommen."

Erről ennyit.

Hol van leírva az, amiket te leírtál?

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33671) Abu85 válasza huskydog17 (#33670) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Jobban tudják, mint mi. :))

De nem nehéz összerakni a részleteket. A Rise-t a Nixxes bejelentette, hogy csinálja, aztán mégse került fel referenciának, aztán lett egy DX12-es mód, ami pár effektet nem tartalmazott, amiről kiderült, hogy a Nixxes csinálta. Tehát van kétféle API, olyan különbséggel, hogy konkrétan effektek is hiányoznak. Aztán soha az életben nem hozták szóba bejelentésben a PC-s portot, megismétlem, referenciaként sem került ki a Nixxes oldalára, holott a RotTR Xbox One X, 360 és PS4 portjuk ott van. Csak a PC-s portot hagyták le. Vajon mi történhetett? Minden rendben a terven szerint lezajlott? Ha igen, miért nem rakták ki referenciának, mint a másik három portot? Nem lehet, hogy kivételesen tényleg jobban tudja egy "külsős", hogy volt probléma a háttérben? :) Felőlem egyébként elhihetjük, hogy hivatalosan minden rózsaszín volt, és aki közel volt a projekthez az hazudott róla, a Nixxes pedig azért nem rakta ki referenciának, mert ... nem tudom. :D

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33672) huskydog17 válasza Abu85 (#33671) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Kérdezd meg a Nixxes-t, hogy miért nem rakták ki.
Azt is kérdezd már meg, hogy miért az ő nevük szerepel a stáblistában, mint "PC Development Team", köszi!

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33673) rambustibi válasza huskydog17 (#33672) üzenetére


rambustibi
őstag

Te is megtudod kérdezni.

Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

(#33674) Carlos Padre válasza rambustibi (#33673) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nem biztos :D

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#33675) Abu85 válasza huskydog17 (#33672) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Megkérdezném, de már nincs kit. Mind a négy ember elment onnan, akikhez van/volt elérhetőségem. 2015-2016-ban nagyon sokan leléceltek az id software-hez (páran a Sony-hoz). Ez már nem ugyanaz a Nixxes, mint két-három éve volt, újak az emberek.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33676) huskydog17 válasza rambustibi (#33673) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Meg tudnám, de nem az én dolgom. Nem engem zavar, hogy nem listázzák a projektek között a PC portot.

33675: Micsoda véletlen egybeesés.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33677) #45997568 válasza Abu85 (#33669) üzenetére


#45997568
törölt tag

!yes, Star Citizen :K

Vulkan-ra irjak, az utobbi patch ota eleg jol megy, bar meg van mit finomitgatni rajta :K

(#33678) Abu85 válasza huskydog17 (#33676) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem véletlen. Az id (Bethesda) abban az időben tapasztalt szakembereket keresett. Szinte minden stúdiótól csábítottak el erőforrást. Valahonnan sokat. Innentől kezdve ez már piacgazdaság, ahol nagyobb a fizu oda megy a programozó. A Zenimaxnak megéri, mert befektet a tudásba, amivel később lesz egy jól használható motor minden stúdiója számára. A Cryteket is leszívták korábban.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33679) füles_


füles_
őstag

Érdekes, hogy a megszokott 2-3 emberke most nem linkeli a legújabb Steam HW survey eredményeket. ;]
Én azért nem linkelem be, mert szerintem még mindig nem releváns. :))

[ Szerkesztve ]

(#33680) keIdor válasza füles_ (#33679) üzenetére


keIdor
titán

Linkeld be, mert szerintem meg az. Én már több mint egy éve nem kerestem rá. Telefon van most csak nálam, egyébként megnézném magam.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#33681) Habugi válasza füles_ (#33679) üzenetére


Habugi
addikt

Mit kéne látni rajta?

Így fest a top 20 VGA lista:

A 19. helyen büszkén trónol a komplett R7 széria egybevéve.. :DDD ;]

Btw.., a fentiek ellenére az AMD elvileg visszamászott 8%-ról 15%-ra..

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#33682) Badlof2k válasza Habugi (#33681) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Rastafari álom csak a ződ? :D

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#33683) Televan74 válasza Habugi (#33681) üzenetére


Televan74
nagyúr

Én is visszatértem Radeonra. ;]

A sok olcsó bánya kártyát veszik a népek. :DDD

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#33684) Petykemano válasza Televan74 (#33683) üzenetére


Petykemano
veterán

szerintem nem adok-veszek eredményét látjuk, hanem felhasználói szokások változását

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#33685) Abu85 válasza Petykemano (#33684) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Vagy azt, hogy a Valve megint úgy döntött, hogy önhatalmúlag kivesz egy nagyobb mintát, mert azzal szerintük jót csinálnak. :C

---

(#33686) Raymond: "plusz ebben a honapban a Valve is tekert a Kinai internet cafe-k szamolasan"

Ez csodálatos. Igazi reprezentatív mérés. Ha nem tetszik az eredmény, akkor tekerünk rajta. :C

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33686) Raymond válasza Petykemano (#33684) üzenetére


Raymond
félisten

Ahogy mar el lett parszor magyarazva - Kina-t latod. A normalis szamok tavaly julius/augusztus kornyeken mentek a levesbe a PUBG miatt. Aztan talan ket honapja kezd visszamaszni a dolog mert atalltak Fortnite-ra plusz ebben a honapban a Valve is tekert a Kinai internet cafe-k szamolasan. Annyit az eredmenye hogy az AMD reszesedese nem vesszettul rohadt remenytelen alacsony hanem egy fokkal kevesbe rossz annal.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#33687) Crytek


Crytek
veterán

Ezzel a Vega M-en mi a fene van elfáradt a kanyarban? Mikor jönnek már a rá épülő cuccok?

Next PC Upgrade: 2022

(#33688) huskydog17 válasza Habugi (#33681) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Nagyon egyszerű oka van:

Eddig a kínai internetkávézókban user alapú számlálás történt, vagyis egy PC-t többször számolt a kliens. Most ezt módosították PC alapú számlálásra, vagyis egy PC-t (hardverkonfigurációt) mostantól egyszer számol a kliens. Ez látszik a survey grafikonokon.

#33685 Abu85: Szerinted melyik a jobb: ha egy adott PC-t többször vagy ha csak egyszer számolnak? Súlyos hiba azt hinni, hogy a Valve csak úgy kénye kedve szerint módosítgatja a survey-t. Ennek a lépésnek is jó oka volt, lásd fent. Pont, hogy ez a módosítás fog reprezentatívabb képet adni, mint ez előtt.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33689) füles_ válasza Habugi (#33681) üzenetére


füles_
őstag

When you compare the data with a couple of months ago, AMD has risen in double numbers on the Windows platform, AMD is now touching nearly 16% market share in April, that was a 8% back in January. This new data all is pretty much excluding the new Ryzen 2000 release. It is good to see AMD take back what was once theirs.

Also interesting is the GPU side of things, here AMD gained share as well. It moved from nearly 11% upwards to 15%. Nvidia drops a bit, but that likely this all is related to GPU shortages due to the crypto mining craze in the past half year

[link]

Azt találtam érdekesnek, hogy amikor bevették a kínaiakat is a surveybe akkor jött az a pár emberke megmondani, hogy senki sem játszik AMD-n, Ryzent senki sem használ játékra stb stb, erről szólt a vita oldalakon keresztül, most meg nem linkelte közülük senki a legújabb felmérést, amiben korrigálták a már mások által említett "hibákat". :))

[ Szerkesztve ]

(#33690) TTomax válasza füles_ (#33689) üzenetére


TTomax
nagyúr

Persze a felett te is nagyvonalúan elsiklottál,hogy a korrigáció után is csak alacsonyabban maradt a piros sáv mint előtte...sokkal vékonyabb a piros sáv mint előtte,persze tudjuk,a vegat csak a bányászok vették,még ha Lisa nem is ezt állítja... :DDD

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#33691) füles_ válasza TTomax (#33690) üzenetére


füles_
őstag

Mi előtt?

(#33692) TTomax válasza füles_ (#33691) üzenetére


TTomax
nagyúr

Legyen mondjuk karácsony előtt...persze nem idén hanem tavaly előtt,tehát 2016ban.Fury,,Vega,mind sikertermék....talán a Polaris hozza amit kell neki ennyi...dehát van választék azt is megtudtam a minap,hiszen minden nV terméknek van párja a piros oldalon kivéve a 1080tit... meg a Titant.A 290/390 óta szépen látszik az "eredmény" , ideje lenne felébredni mert a bányászláz sem tart örökké.Hol a Vega X2?Hol a Fury nano stb utódjai???Lassan megérjük azt is hogy diszkrét vgat csak oemben meg alma gépben meg konzolban látunk.Minden és mindenki fontosabb csak a éppen a saját rajongó táboruk nem.Vegyél konzolt vagy intel cput ha radeont akarsz... gyönyörű...

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#33693) füles_ válasza TTomax (#33692) üzenetére


füles_
őstag

Ez van, most ezzel mit csináljak? A jelenlegi piaci helyzetekhez mérten a Pascal sokkal jobb választás, mint a Vega vagy a Polaris, nem hiába fogynak nagyobb számban.
A Fury meg a Vega nem sikertermék sajnos, a Polaris sem volt az, de az nem volt egy rossz cucc a GTX 1060 ellen, bármikor azt választottam volna (választottam is).

szerk.:
Szerintem ezekkel a termékekkel már értelmetlen előállni. Feljesztsék csak a Navi-t, és tegyenek le valamit az asztalra, ami a Ryzenhez hasonló sikert arat.

[ Szerkesztve ]

(#33694) Raymond válasza füles_ (#33689) üzenetére


Raymond
félisten

"Azt találtam érdekesnek, hogy amikor bevették a kínaiakat is a surveybe akkor jött az a pár emberke megmondani, hogy senki sem játszik AMD-n"

Nem csak amikor "bejottek a kinaiak" hanem mar amikor a konkret kartyakra valo lebontas megerkezett. Es ezen nem valtozott semmi azota sem. Vagy gondolod hogy az a boven 1% alatti reszesedese az RX 400 sorozatnak vagy az RX 500 hianya mast mutatna? Hozzaszamolhatod az R9 300-as vagy 200-as sorozatot is, nem sokat jelent az se.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#33695) FollowTheORI válasza Habugi (#33681) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Mellé kéne tenni a kínai pubg játékosok számának változását is... azért az OS és egyéb területeken is vannak érdekes tendenciák. :D

Főleg a Windows 7-ről 10-re váltók (vagy visszaváltók?) elég nagy száma érdekes...

No meg a 2 magos procik visszajövetele... ennyien váltottak vissza laptopra... vagy a fene se tujda...

Jah most olvasom a valve változtatott... no akkor azért (is) vannak ezek az anomáliák. :)

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#33696) _drk válasza füles_ (#33693) üzenetére


_drk
őstag

Poralisra kíváncsi lettem volna, hogy fogy az 1060assal szemben.
A 3gbos szemben teljesen jó volt a 470, olcsóbb, több ram, a 480 szintén. Ráadasul mind kettő 4 és 8gb-osba is lehetett kapni.
A 4gbos 480 már majdnem egy 20assal kevesebbe volt mint a 6gbos 1060.
Lett volna ott harc szerintem, nv-nek lejebb kelett volna árazni mint 2 kártyát, de még az 1070et is.
Erre meg csak a 3gbos 1060 maradt meg az 1050 ti sokáig azon a szinten így megint az nv nyert a gamereknél.

(#33697) cskamacska válasza _drk (#33696) üzenetére


cskamacska
addikt

400-as Radeonok remek árban voltak tavaly év elején. 4GB-os bolti RX470 56000 forintig ment le, 4GB-os RX480 62000 környékéig, 68000-ért már akadt 8GB-os 470/480. Eközben 3GB-os GTX1060 65000 alá, 6GB-os 85000(!) alá nem ment, egyértelműen AMD felé lejtett a magyar piac.

Én is tátott szájjal vártam hogy jön az 500-as, meg a Vega(nem röhög! :P ), és még jobban lenyomja az árakat.. Nna jött is az 500-as sorozat, hogy vitte volna el a bányászbéka. :((( 400-as sorozat szinte azonnal eltűnt a boltokból, Win8 driver nem jött hozzájuk, minden kártya bő 30 wattal többet fogyasztott plusz 5-10% sebességért cserébe, és nem mellesleg olyan vidáman rávertek 5-10000 forintokat a 400-as kártyák árára hogy öröm volt nézni, 4GB-os RX570 nem ment utána 65000 forint alá. :(

Ezután 2 héttel ugye megjött a bányaláz, és rövid úton duplázódtak az árak(kicsavarva a Radeon logót még a fülesek kezéből is :( ), de az 500-as sorozat megérkezése után sok minden lett az AMD felhozatal itthon, csak látványosan versenyképes nem. :U

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#33698) keIdor válasza cskamacska (#33697) üzenetére


keIdor
titán

Nekem az RX-470-480 még tetszett is, jobb vétel volt egy RX-480 8GB, mint egy GTX-1060.
Az RX-500-ak viszont minek jöttek, akkor se értettem. Semmi fejlődés nem történt.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#33699) Ribi válasza cskamacska (#33697) üzenetére


Ribi
nagyúr

Bőven bement 80 alá is az ára a 6 gigás 1060-nak.
470 tényleg jó volt, de megnézel pár 470 tesztet a kijövetelkor vagy 20%-al volt lassabb mint a 1060. Szóval annyival volt ócsóbb mint amennyivel drágább.
A 480 meg már csak alig volt olcsóbb, cserébe lényegesen többet evett. És igen, számít a fogyasztás.

[ Szerkesztve ]

(#33700) _drk válasza cskamacska (#33697) üzenetére


_drk
őstag

Rx400-as szériánál is voltak nagy blamák, én úgy emlékeszem. Áramfelvétel 480-asoknál, meg sokáig nem is lehetett kapni, vagyis készlet hiány volt.
Ezért is nevezte át az Amd szinte rögtön. Meg hát az átnevezést régóta szeretik. Biztos van rá jó marketing magyarázat is, szép diagramokkal.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.