Új hozzászólás Aktív témák

  • messi6502

    tag

    válasz HSM #2562 üzenetére

    Igen, akkor jól értettem.
    Nvidia a magas fps-sel kompenzál, az amd meg az apival.
    Csak míg az amd megoldása jó a 260x-re is pl, addig a gtx 760 nem éri el a 100 fps-t, ezáltal elméletileg ott feltűnőbb jelenség lehet, mint a vele egyszintű versenytárson.
    Nekem az amd megoldása így szimpatikusabbnak tűnik, meg a fejlesztőknek is ha minden igaz.
    Valamivel tartósabb lehet az amd kártya az idő múlásával, mert hiába csökken lassan az fps az újabbnál újabb játékoknál, ha mégis simának tűnik a játék, addig a user nem érzi úgy, hogy cserélnie kellene. (Főleg az 1bites user, aki nem is tudja mi az az fps, csak, hogy laggol-e vagy sem.)

    daveoff: Szerintem az amd nemigazán fektetett bele annyi időt és pénzt a dx11 implementációba, mint az nvidia.
    Egyrészt a mantlet is le kellett programozni, másrészt nem is terveznek már vele hosszú távon.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés