- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Epic fail.
(#24242) Szaby59: Teljesen jól működik a GCN DX11 alatt, csak globális hisztériaroham lett valamiért a teljesítmény/fogyasztás mutatóból...
"A 470 is egyre többször van a 290X nyakán miközben többször is volt, hogy a 480 tudta csak beérni korábban, egyik gyártónál sem annyira fontos többé a régi ha van új cucc is..."
Itt egyáltalán nem erről van szó.Hanem hogy a 290-eket erősen limitálja a setupjuk (a majdnem 3000 shaderhez és 64ROP-hoz viszonyítva), ami a 470/480-aknál az órajelük révén már önmagában durván 20-30%-al erősebb, nem beszélve a GC3-ban bevezetett optimalizálásokról. Emiatt pl. irreálisan szétteszelált benchekben szépen otthagyja a friss vas a régit. Ezen a driverben pár kattintással lehet segíteni a tesszeláció szintjének értelmes korlátozásával.
(#24250) Solymi81: Egészen pontosan ami jobb lenne a játékostársadalomnak, ha hamarabb elindult volna az explicit API-k vonata:
-konkurencia a játékos procik terén (jó alternatíva lehetett volna az FX játszani, mivel az API nem igényelt volna magas egyszálú sebességet, mint a DX11, ami miatt kivéreztek játékban hamar az FX-ek)
-konkurencia a GPU-k terén (versenyképesebb lett volna a GCN, és nem lenne most ilyen monopol helyzetben a zöld oldal, lásd pl. árazás)
-jobb játékok, tudniillik az utóbbi években rengeteg játékfejlesztői erőforrás lett arra elpazarolva, hogy egy korszerűtlen, elavult, a hardverekhez képest katasztrófális képességű API-t kellett szénné hekkelni, hogy elérjék azt a vizuális megjelenítési minőséget, amit ma láthatunk.
-jobb játékok ismét, ugyanis a jobban skálázódó API miatt több erőforrás maradt volna a processzor oldaláról, amit pl. jobb AI-ra illetve hangi világra lehetett volna fordítani
-szebb játékok, ugyanis rengeteg DX11 miatti korlát nem lett volna szükséges (+lásd az elpazarolt erőforrások részt)És éppen ez az, ha 2012-ben jön ki a DX12 és nem 2015-ben, akkor nem 3-4-5 évet kellett volna várni, mire valami látszani kezd a GCN tudásából.
Amit a mai GTX1060 vs RX480 kérdéskörról írsz, ott csak az a probléma, hogy a DX11 játékokat az RX480 is teljesen szépen elviszi a hátán.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Milyen monitort vegyek?
- Sorozatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M-A R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Cooler Master MasterBox Lite5 500W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 750W Seasonic PRIME TX-750 Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- LG Gram 14 WUXGA IPS i7-1360P 5.0Ghz 12mag 32GB DDR5 1TB SSD Intel Iris XE 10óra Akku Win11 Garancia
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest