Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #23541 üzenetére

    Hamarabb elkezdhető a következő képkocka számítása. Ezzel hamarabb lesz eredmény is. Ergo összességében csökken a késleltetés.
    Az efféle trükközés miatt a CPU fps más lesz, mint a GPU fps. Régen ez majdnem megegyezett, mert két present között eltelt ms kb. hasonló a frame számításának ms-ban mért idejével. Ma lehet olyat csinálni, hogy a presentek közötti ms eltérjen a frame számításához szükséges időtől, hiszen tulajdonképpen konkrétan az a trükk, hogy a presentek meghívásával játszol, hogy hamarabb végezzen a tényleges képszámítás. Ez azért éri meg, mert a GPU egy heterogén processzor. Bőven dolgozhat már az új képen az egyik része, amíg a másik része befejezi az aktuális képet. Ezek a részek az átlapolás nélkül nem dolgoznának párhuzamosan.

    (#23542) proci985: Az jó megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés