Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #23211 üzenetére

    Ennél a PC problémája sokkal bonyolultabb. Arra kell megoldást találni, hogy a kutatások ne a konzolra történjenek meg, mert abból a PC nem tud jól profitálni. Ezért indult minden irányból a lehetőségek keresése. A GameWorks, a GPUOpen, és a Shader Model 6.0 egy reakció az eseményekre. Más a megközelítés, de a cél az, hogy PC-n is jól működjön a port. Nem mintha mindig összejönne ez, de próbálkoznak.
    Hosszabb távon a GameWorks kezd problémákba ütközni, mert hiába ad az NV PC-re optimalizált kódot, ha a motor kialakítása olyan, hogy azt nem lehet jól beépíteni. Ez egy zsákutca így.
    A GPUOpen hasonlóan problémás, mert bár lehetőséget ad a konzolra írt kódok direkt áthozására, de csak az AMD-re működik. Rendben van, hogy a nagy stúdiók, mint az ID, a Dice, az Eidos számára ez hasznos, de PC-re gyártófüggetlen alap kell.
    A Microsoft emiatt döntötte el pár éve, hogy összevonja a PC és a konzol nyelveit, így a PC direkten profitál minden konzolos kutatásból. Ez lesz a Shader Model 6.0. Na innentől kezdve a fejlesztés oldalán a PC már nem egy elszakított mostohagyerek lesz, hanem a konzolos kutatások része, mint egy alternatív platform.

Új hozzászólás Aktív témák