Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Tökéletes töketlenség
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz colosV8 #74494 üzenetére
Nem értem, megcsináltad amit írtam? Még annyit hogy állítsd át USD-re töröld a kosárból és rakd bele újra.
3 termékre rákerestem hogy megnézzem a szállítást és egyáltalán nem adott fel ilyen nevű eladókkal egyet sem.
Viszont most erre rátaláltam Zhen-Hai-Bai-He BPRITAN Store és simán enhgedné a fizetést, csak az app-al nálad van gond, böngészőből biztos hogy megy, de mindjárt nézem ezt az app-on. Megnéztem ott is ki lehet fizetni.[ Szerkesztve ]
-
Nick no.1
aktív tag
Amikor dísputét nyitottam, akkor már meg kellett volna érkezni a csomagnak,
De az Aliexpress nem fogadta el,az mondta várjunk 10 napot,ezzel után jelent meg az nyomkövető szám.(Régi nyomkövető szám eltűnt)
A csomag megérkezését nem tudtam vissza igazolni,mert nincs ilyen opció.A terméket az eladó már nem forgalmazza.
Majd megérkezett a csomag de hiányosan.
Erről készült videó.Xiaomi 14
-
csendes tag
Sziasztok,
Más is szenved azzal, hogy az eddig vásárolt termékek akár már előzőleg is bevált eladótól, nem megvásárolható, azzal a dumával hogy nem szállítanak az országba? A cím rendesen ki van töltve, évek óta használom, soha nem volt semmi bajom. Most kb nem tudok rendelni semmit. Valakinek ötlet?
-
Topikgazda
válasz Nick no.1 #74490 üzenetére
Most nem egészen értem, ha valami nincs feladva akkor arra ugyan miből gondoltad hogy lehet olyat hogy hiányos a csomag? Ha nem lett feladva, akkor videót sem lehet készíteni a arról hogy hiányos, akkor most milyen kicsomagolási videó készült.
ilyet csinálva akkor mégis el lett küldve, tehát az el nem küldés nem lehet dispute ok, de nincs ilyenre hogy nem adta fel az eladó.
Ha azt állítja be hogy postázva, akkor már az feladott kategóriának tekintendő még akkor is ha nem látsz nyomkövetési bejegyzést.
Szerintem ők sem igazán tudták hova tenni a dolgokat és ezért jött az hogy elutasítva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Nick no.1 #74487 üzenetére
Leigazoltad hogy megérkezett mielőtt indítottad a dispute-t?
A logika azért az hogy csak egy igazoltan megérkezett, átvett csomagnál derülhet ki hogy hiányos. Ha nem igazoltad le és ez a valószínű akkor rendszer fogja zárni és onnatól indul a 15 nap. Egyáltalán nem jellemző hogy egy olyan kicsomagolási videó alapján amin a címke is beazonosíthatóan, olvashatóan látható és hiányos a csomag hogy el legyen utasítva a refund igény. -
Topikgazda
válasz dzf007 #74485 üzenetére
Mint írtam ennél lehet hogy mivel az eredeti azonosító van ami csak 1 napig élt azért nem látod a másik azonosytóval történő mozgásokat mert nincenek összekötve. Másik vásárlásnál is ugyanez a helyzet hogy nem lehet látni a többi bejegyzést? Ha nemm akkor nem lehet azt állítani hogy nem használható, egyes azonosítóknál nem a pontos.
Te melyik app-ot használod nekem az Android 8.93 az aktuális és abban látok mindent -
Topikgazda
De ez LP00633897603583 csak 4-éig élt, mert azután kapott Exptess One nyomkövetési azonosítót és az van könyvelve.
A képen az is látszik hogy a fekete pontból induló vonalnak van folytatása, szóval csak mennie kellene lejjebb illetve nem látszik a View more gomb sem.
Nem lehet hogy amikor a képet csináltad nem volt még további bejegyzés?
De ha most megnézed és még mindig ez van, akkor meg az is lehet hogy nem könyvelődnek hozzá az új azonosítónak a bejegyzéseit, mert ez most tényleg előfordulhat, ennyi hibája van az új követésnek és esetleg az hogy a váltást sem mutatja. -
Nick no.1
aktív tag
Xiaomi 14
-
Nick no.1
aktív tag
Nem tudok feltölteni képet valamiért nem engedi....
Xiaomi 14
-
baly81
aktív tag
válasz Nick no.1 #74475 üzenetére
Tölts fel ide nekünk screenshoot-ot a dispute-ról, hogy mit ír az ali judgement. Nem nagyon szoktak ilyet tenni! Ha hiányos / rossz valami a vásárlót védik leginkább, bár vannak elrettentő példák is.
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Nick no.1
aktív tag
Az aliexpresszel rendeltem egy acél óra szíjat, ami nem érkezett meg az eladó azt írta hogy nincs raktáron neki nem tudja küldeni refund lesz a vége. A biztonság kedvéért nyitottam egy dísputét. Közben az eladó fel feladat egy csomagot , az aliexpress azt mondta várjam meg a csomagot.
A csomag megérkezett.
A felbontásáról videót készítettem, mely során kiderült hogy a csomag hiányos hiányzik belőle az acélóraszíj,és ez jól látható a videón.
Ezt mind leírtam és feltöltöttem a videót az aliexpress dispute oldalára. Ezek ellenére az aliexpress azt a határozatot hozta hogy nem jár nekem vissza a pénz.Xiaomi 14
-
Topikgazda
válasz isti732712 #74469 üzenetére
Írják hogy folyamatban, még nincs szállítva.
Your order has been picked up by the courier company and will be shipped out as soon as possible
Megrendelését a szállító cég vette át, és a lehető leghamarabb kiszállítják.
A kisatírozott neved alatt vannak, lesznek a nyomkövetési adatok. -
Topikgazda
-
Debilon
addikt
válasz isti732712 #74469 üzenetére
az a 303xxx szám nem a tracking, hanem csak a rendelési azonosító
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
isti732712
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék van egy március 7-ei rendelésem 3031992844409955
De semmit nem látok róla hogy történt volna valami. Meg tudnátok ezt nekem nézni?Köszönöm!
Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.
-
luciferk
senior tag
Vajon elakadt a csomag a nemzetközi kicserélőben?
LS931020061NL -
Topikgazda
válasz djsunstealer #74463 üzenetére
Azt már jeleztem itt pár hete, hogy van amikor nem könyvelődik át a logisztikai azonosító az új nyomkövetési azonosítóra, úgy mint előzőleg amikor át lett húzva a régi.
LP00627816842313 ez meg állt ittDe nem sok mozgása volt ezzel az LP006-al mert január 26-án megkapta ezt az nyomkövetési azonosítót: 158271900254428603606724 az idő rövidsége miatt ezért már azzal nem mozgott.
-
djsunstealer
aktív tag
válasz dzf007 #74459 üzenetére
Meg tudom erősíteni. Nálam is ez van. Ráadásul teljesen random módon csak ez az információ jelenik meg (Seller has shipped your package) pl. AliExpress Selection Standardos nyomkövetésnél, legörgetni, lapozni semmit nem lehet. [kép] Saver Shipping-nél látszik nagyjából minden. [kép] [kép]
Remélem ez vmi bug és javítják.
Mondjuk nekem tök mindegy, én eleve parcelsapp-ot nézem mindig.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Felesleges. Bár kosárba teheted egybe a termékeket, de nem mindig teszik 1 csomagba még úgy sem, csak ha a logisztika és az eladók közel vannak. Szerencse kérdése, de ilyen esetben ha összejön, akkor EO vagy MPL viszik ki, vagy küldik
teszik egy csomiba és küldik gyorsan.
[ Szerkesztve ]
-
miti5
tag
Hello megint !
Na ma jött egy ali standard shipping ,Expressone, egy nagy valami tele aprósággal , egybe tették a sok kicsi ECSCCA.......... csomagokat , aminek persze örülök. De ezt miért csinálták ,nem is tudtam ,sőt fogtam a fejem előre h mire megjön a sok kicsi ECSCCA csomag nyár lesz . Nem is egy üzlettől rendeltem a dolgokat és nem is egy napon , 3 nap szórás volt a rendelési idők között! A pack amit kaptam mind Ali saveres ECSCCA....... volt ,és egy volt köztük ami standard shippinges. Azért lenne jó tudni h van ez ,hogy legközelebb direkt így csináljam ,amit most véletlen volt.[ Szerkesztve ]
-
dzf007
senior tag
Nekem is gyorsan 7 nap alatt megérkeztek a choice-os csomagok. De az új nyomkövető az Alin eléggé rossz. Inkább a parcelsapp vagy a postal.ninja!
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Csak engem szivat a posta nyomkövetője, hogy mostanság 3-6 kört kell mennem a képes captcha-val?
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #74453 üzenetére
Nekem úgy tűnik hogy már többször volt válasz erre a kérdésedre a topikban
mégis hol és miért várakoztatják ilyen sokáig a csomagokat
és még most is az a válasz.
Ha gyakrabban akarod a választ akkor érdeklődj a Cainiao itteni vámolásrt végző cégénél, érdeklődj a European Chinese Supply Chain Zrt.-nél aki ezeket a Maygar Postának átadaja üzleti levélként, a Magyar Posta meg 97%-ban 5 munkanapos kézbesítéssel dolgozik az ilyen küldemények esetén.
Miért kell ezt mindig megkérdezni, jegyezd meg a választ.
Amíg vannak pénzért nyilvántartott levele és vannak nem nyilvántartott levelek addig nem fogja a Magyar Posta mindegyiket követni.
Az egyes logisztikai cégek vonalkódos vagy QR kódos azonosítói nem a nemzetközi postai szabvány szerintiek, ezért a Magyar Posta még ha akarná, akkor sem tudná követni. Ha nincs kifizetve nyomkövetési szolgálatatás akkor nem foglalkoznak még a gondolatával sem. -
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
legutolsó rendelésem 9 nap alatt megérkezett
viszont egy másik vásárlás Feb 10 ECSCCA legutolsó dátum
21 Feb Arrived at local delivery center ezt még nem kaptam meg
ez már 16 nap igaz hogy ebben van 2 hétvége az 4 nap de mégis hol és miért várakoztatják ilyen sokáig a csomagokat
sokszor kínából előbb ideér mint pestről hozzám
ezek a csomagok elvileg itthon is követhetőek lehetnének mert mindegyiken vonalkódok vannak amik automatikusan leolvasásra kerülnek bekerülnek egy adatbázisba és lehetne továbbra is itthon követni ha a posta is akarná -
Topikgazda
Maradjunk anyiban hogy nem minden esetben a konkrét kézbesítést végző cégnél akadnak el a dolgok. Hivatalosan a Maygar Posta a normál levelekre ezt vállalja miután átadásra kerül nekik.
A nem küldeményenkénti díjszabás alapján feladott nem elsőbbségi levélküldemények
továbbá nem elsőbbségi azonosított levélküldemények legalább 97%-át a feladást követő
ötödik munkanap végéig kézbesíteni kell, vagy meg kell kísérelni azok kézbesítését.
Itt 3 % ami ennél több napos lehet., amit úgy 10-12 napra becsülök.Amíg nekem jöttek ilyenek azok 2-4 munkanap időintervallumba estek és előtte a logisztikai cégnél maximum 5 napot dekkoltak.
Ezért számolgatok 12-15 nappal.Kínából az ide kézbesítés több szereplős folyamat, mindenhol lehetnek csúszások, ez már ilyen, így nem lehet csak az utolsó láncszemet felelőssé tenni mindenért, még akkor is ha ők sem dolgoznak hibátlanul.
-
miti5
tag
Szép ,,szégyen !! nekik persze, lehet itt mindent megmagyarázni, de az országon belül egy kis szart ,ami nyilván apróság ,levél kategória ,eljátszadoznak vele 4 hétig ???? mert marha nagy M. ország .. vicc!!felelősség semmi rajtuk, de kár háborogni ,ebben az országban minden rendszer egy hulladék.
-
miti5
tag
-
Topikgazda
válasz fulton #74444 üzenetére
Legtöbb eseteben 15 munkanapon belül megkapod ezeket. Ez egy tapasztatalti határidő és vannak amelyek akár 3 hét mire előkerül vagy egyáltalán nem lesz meg. A hozzászólásod előttiben írtam néhány dolgot és az Összefoglaló 2. pont végén is.
Ha nálam ilyen fordul elő (nem lesz, mert nem használom ezt a szállítási módot) akkor megvárom hogy leteljen a szállítási védelmi idő, az AliExpress zárja a vásárlást és azután indítom a disputet a meg nem érkezés okkal.
A Postától lehet kikönyörögi egy olyan igazolást azzal a tartalommal amit az Összefoglalóban említek, és azt úgy beadva hogy ezzel igazolva az hogy nem lett kézbesítve mert ők nem kapták meg. De mivel ez nem nyilvántartott levél ezért tényleg csak könyörgésre adnak ilyet és a központi ügyfélszolgálat, mert ezt adják angol nyelven. Ha van ez akkor hamarabb is "megnyerhető" a dispute. De van olyan eladó aki ekkor még nyűglődik és ezért a dispute két esélyes.
Ha viszont le van zárva a vásárlás akkor az indított dispute esetén nincs eladói nyűg, mert az már AliExpress vállalás hogy visszaadják a pénzt, mert nem lett kézbesítve. -
Xes
csendes tag
SF tracking numberes (SF-Express) csomagot itthon ki hozza ki mostanában? Futár, vagy posta, kell-e áfázni stb.? Sajna nem néztem a szállítást fizetés előtt, azt hittem ali shipping van de nem.
-
-
Topikgazda
válasz David888 #74442 üzenetére
Mivel nem tartják nyilván ezeket a küldeményeket ezért ezekre semmi reklamációs, kártérítés téma nincs. A logisztikai céges követés nem jelent semmit és azt sem tudod hogy pontosan mikor vagy egyáltalán át lett adva nekik. Ami működödtt hogy amikor lezárja az AliExpress a vásárlást akkor a követő napon meg nem érkezett dipsute indítása.
Ennél korábban csak akkor "nyerhető"ha van valami bizonyítékod a kézbesítő cégtől hogy elveszett.
Mivel az utolsó nyomkövetési bejegyzés még nem a Magyar Postának történő konkrét átadás, csak egy kezdő időpont hogy 15 munkanapon belül várható a kézbesítése, azután ha tudsz kicsikarni igazolást hogy elveszett akkor az AliExpress nem utasítja el a dispute-t.De az alábbit gondolom láttad, ezek közül valamelyik?
Mert ha nem akkor teljesen mindegy hogy működik a gomb vagy nem, de egyébként működik, főleg ha jelölöd a Nem vagyok robotot és a küldemény azonosító megfelel a felsorolási formátumoknak.AZ ŰRLAP ELKÜLDÉSE ELŐTT SZERETNÉNK FELHÍVNI A FIGYELMÉT, HOGY TÁJÉKOZTATÁST KIZÁRÓLAG AZ ALÁBBI POSTAI AZONOSÍTÓK ESETÉBEN TUDUNK NYÚJTANI:
Postacsomag: CA-CZ + 9 számjegy + két betű, amely a feladó országot azonosítja
EMS gyorsposta: EA-EZ + 9 számjegy + két betű, amely a feladó országot azonosítja
Levélposta: LA-LZ + 9 számjegy + két betű, amely a feladó országot azonosítja
Ajánlott levélposta: RA-RZ + 9 számjegy + két betű, amely a feladó országot azonosítja
MPL Europe Standard: az első két karakter jellemzően „JJ” és a nyomkövetésben található róla információ
Az UA-UZ kezdetű küldemények beérkezése esetlegesen látható a nyomkövetésben, de ezeket nyilvántartásba vétel nélkül kezeljük és az életútjáról sem rendelkezünk információval.[ Szerkesztve ]
-
David888
tag
A Posta panasz bejelentő "küldés" gombja Nektek sem működik? Véletlenül pont akkor szar a bejelentő, amikor egyre több kínai csomag tűnik el. Két Cainiao csomagszámom van, de persze csak addig követhetőek, amíg át nem adják a postának.
Ezelőtt az AliExpress-nél próbálkoztam refund-al, amit persze elutasítottak.
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Linkelsz egyet, mert én nem látok. Tehát, filléres 1-3-$-os cucc Cainiao legolcsóbb szállítás, de választható Saver Shipping is, és oda van írva, hogy 15 napos garancia ha 10$ felett vásárolsz cuccokat.
Amit az utolsó mondatokban írsz a már januárban előfordult.
Igen, már a kínai újév előtt megszűntek, írtam is. Január elején még rendeltem összelegózva. Akkor még volt, kár érte. Most ez a choice oké, hogy 15 napos, na de ha rendelsz 7-10 tételt egyszerre, aztán szétszedik 3-4-re az nem pálya. Pláne ha MPL, EO-nál legalább tudod alternatív helyre kérni. Szóval az volt a jó régen, hogy elindult 5-6 ECCSA azonosító, és lett belő jó esetben egy futáros, ha az eladó időben feladta. Mert ha nem, akkor maradt utána is az.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Én látok folyamatosan, lehet különböző szállítási módokat is választani, de a Choice esetén eddig sem volt értelme szállítási módokból csemegézni, azt vették ki szerintem. Drága a szállítás, ott is van némi gazdasági probléma ezért is lett drágább az AliExpress Standard, csökkent az ingyenes szállítások száma, de nem a rendszer szünt meg, csak optimalizálták a megváltozott viszonyokhoz.
Amit az utolsó mondatokban írsz a már januárban előfordult.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Máshol nem látok ilyet csak a choice cuccoknál és itt ugye nem tudsz szállítási módot sem választani mert fix. Régen volt olyan, hogy több lehetőség volt amik az összefoglalóban is említve voltak. Mellette megjegyzésbe ott volt, hogy ha 10$ feletti a kosárérték akkor 15 napos szállítás lesz. Jellemzően amik ugye elindultak ECSCCA vagy épp más de nem logisztikai azonosítóval és lett belőlük combined delivery felminősítés. Na, ilyen formában szűnt meg a régi rendszer.
Most a choice így is úgy is 15 napos garantált, csak ha nem éred el a 10$-os kosárértéket akkor fizetsz a szállításért is. Nem hiszem el, hogy nem emlékszel a régi rendszerre.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
-
cof
veterán
Kicsit átalakult az oldal ahogy nézem. Megszűntek a 15 napos szállítások összelegózós formában. Most ami van az mind Choice meg ChoiceDAY. Szomorú, mert ahogy olvasom nincs garancia arra, hogy összecsomagolják a rendeléseket mint eddig ha elérted a 10$-os kosárértéket.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
dzf007
senior tag
Ma reggel én se kaptam értesítő emailt, se tegnap előértesítést, de a nyomkövetőbe látom, hogy kiadva az EO futárnak és hogy kb. mikor hozza..
-
-
Topikgazda
válasz Alpachino #74421 üzenetére
Én kideríteném hogy miért nem kapják meg az e-mail címedet, vagy csak spamként érzékeli a levelező kiszolgálod.
Mert mindig megy értesítő tőlük ez az alaprendszerük és az AliExpresstől is megkapják. Nem Google azonosítós a regisztrácoód mert akkor lehet hogy hiányosak az adataid az AliExpress-en.
Nálam még az EO címkén is ott van, mert a szállítási címsor folytatásba beírom biztonság kedvéért.[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
Aha...értem, akkor ez eleve nem egy nyomkövetèsi azonosító, csak ugye az zavart be, hogy régebben, ez az LP szám "àtváltott" 158....vagy MPL csomagszámra. Igazából nem volt fontos a parcelsapp ot hasznápni...Most az új felületnél, meg szinte elengedhetetlen
Egyébként nem szoktam értesítést kapni az EO tól soha. A futár címkövetője alapján tudom nyomonkövetni, meg az esetek 90% ban hívnak közvetlen előtte.
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Topikgazda
válasz Alpachino #74417 üzenetére
Ez csak a logisztikai azonosító, nem nyomkövetési szám, még ha mutatja is a nyomkövető. Többször írtuk hogy itt nézd mert látod a hozzátartozó nyomkövetési azonosítót ami ennél Express One )Next tracking numbers mező jobb oldalt.
Szerintem küldték is az értesítőt ma és holnap kézbesítik
-
Alpachino
veterán
válasz djsunstealer #74418 üzenetére
Igen közben rájöttem, hogy ott található a EO 158.....csomagszám. Azt beírva az EO nyomkövetèsi oldalán, már sinen is van a dolog De azért ezt a infószegèny állapotot még szokni kell az Alin
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Alpachino
veterán
Csak LP00632379347767 csomagszám jelenik meg a nyomkövetési menűben ( ez az új felület miatt van így gondolom) az egér kurzorral rámenve, azt látom, hogy már a helyi szállítócéghez érkezett, de helyi csomagszámot a fenti LP számon kívül nem látok. Erről, hogy tudom beazonosítani, hogy EO, vagy MPL hozza-e ?
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Topikgazda
válasz ztibor #74414 üzenetére
Előkerülhet még azután is, nagyobb %-ban hamarabb kézbesítik., de mindig vannak később előkerültek. Az hogy egyszerű, nem könyvelt küldemény adja az elvesztés nagyobb lehetőségét.
Én most tesztelésből vettem egy 1,5 $-os valamit, de helyből kerülöm ezt a szállítási módot. -
ztibor
senior tag
"Az Arrive at local delivery office vagy center azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao megbízásából eljáró, vámolást végző cég az itteni kézbesítést szervező cégnek és ezután az adja át valamikor a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg. Ez több nap is lehet."
Ha ez nálam február 15., azért már kezdhetek aggódni? Bár még a 15 munkanapba holnapig belefér...de akkor is
-
Topikgazda
Mégis mit vársz jósoljanak neked?
Ez egy egyszerű levél amit nem tartanak nyilván, nem tudják megmondani hogy mikor adják át nekik, ezekről nem rendelkeznek semmiféle információval, a válaszuk nem hazugság.
Ezekről csak akkor kapsz a helyi postától értesítőt ha nem kézbesíthető postaládában (max 24 mm vastagság és ládába helyezhető forma, 1 cm kemény borítású A4-es könyv sem) általuk adott egyedi azonosítós értesítő és nem feltétlen e-mail.
A 2021 július 1-után új rendszer bevezetés után többszöri egyeztetés, nyomozás után alakult ki ez a szöveg amit beírtam az Összefoglalóba.Az Arrive at local delivery office vagy center azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao megbízásából eljáró, vámolást végző cég az itteni kézbesítést szervező cégnek és ezután az adja át valamikor a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg. Ez több nap is lehet.
Nem dolgoznak hibátlanul, de ami nem rajtuk múlik, amiről nem lehet információjuk azt nem igazán kell felhánytorgatni feléjük.
[ Szerkesztve ]
-
miti5
tag
válasz hubber19 #74376 üzenetére
nekem is ugyanez csak február 29.... ma voltam a postán ,azt hazudták h a postás kiviszi ezeket és h még nincs náluk ,majd jön email bla bla... oké ,egy hét múlva vissza jövök megint ,mint a terminátor,mondtam.......hulyének is nézik az embert link trehány banda!!!! állami posta!
-
Topikgazda
-
Beni2360
félisten
válasz Beni2360 #74396 üzenetére
Na meg is jött a csomag. Egyszerre rendeltem a kis motort meg az élezőhöz gyémánt fejeket, hogy 10$ fölé menjen, de nem egy csomagba jön. Az élező még fél úton pedig az ExO össze szokta csomizni. De a lényeg a motor volt.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
pibácsi
senior tag
Most tapasztalom, hogy a "Tracking" megjelenítés megváltozott, nincs az állomások kijelzésével a felső részben a kijelző-csík, ami hasznos volt. A Tracking szám alapján próbálok több helyen is keresni, de nem sok sikerrel. Talán a "Postal Ninja" ad némi felvilágosítást.Ez most ideiglenes, vagy így marad, hogy csak az idöbeni felsorolás marad, ami eddig is volt?Jobb volt az előző megoldás.
Üdv. Pibácsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest