Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz Voice24 #59499 üzenetére
Amikor nekem ilyen volt akkor nem térképet csináltam hanem fogtam a nyomkövetési oldalt, azon pirossal bekarikáztam, hogy "Budapest" rávéstem, hogy "wrong city" és mellétettem a megrendelést ott meg bejelöltem az én címem, hogy "correct city". De gondolom attól is függhet, hogy milyen napja van az ügyintézőnek.
Jester
-
Voice24
őstag
válasz kigyi_23 #59498 üzenetére
Oké, semmi gond!
Amúgy részletesen leírtam az álláspontomat, nem tudom, mit nem lehet azon érteni az Ali részéről. Kis ország vagyunk hozzájuk képest, de az, hogy Budapesten kézbesítették, még nem jelentheti azt, hogy én onnan 230 km-re megkaptam a csomagot.[ Szerkesztve ]
-
kigyi_23
addikt
válasz Voice24 #59497 üzenetére
Azért gondoltam, hogy csinálj egy másikat, mert láthatóan nem értette meg a supportos, hogy mire akarsz vele rámutatni. A disputa-t én is értem csak a szó jelentése nem ugyanaz mint a dispute ugye ezek létező szavak és nem vagyok nyelvtanbuzi nem azért írtam csak nem mindegy, hogy idd ki a bilit vagy vidd ki a bilit.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
Voice24
őstag
válasz kigyi_23 #59495 üzenetére
Köszi a tippeket, de nem is láttad a térképemet, miért gondolod, hogy jobban kellene megcsinálni? Nem kötözködésképpen, csak úgy kérdem. Meg Magyarország térképét miért kellene elforgatni, mikor eredetben is 16:9-ben mutat jól? A disputa pedig egy saját, önkényes magyarítás, korábban is használtam már így ebben a topikban, mindenki tudta, miről van szó. Az álláspontomat pedig nem a térképre, hanem a disputE megfelelő mezőjében írtam le.
lacoka55: igen, mivel a TN azonos
-
kigyi_23
addikt
válasz Voice24 #59494 üzenetére
Itt nincs disputa csak dispute van a kettő nem ugyanaz azért.
A térképet megcsinálhatod egy jobb formában szépen jelölve, hogy én itt vagyok a csomagom pedig ide egy téves címre lett küldve. Ezt angolul szépen ráírhatod a térképre megjelölve, hogy 230Km-re egy idegen embernek lett címezve a csomag nem pedig neked. És csatolhatod a megrendelésed amit tőlük szépen letöltesz kiemeled, hogy te erre a címre kérted. El kell magyarázni mint egy kisgyereknek szájbarágósan, mert náluk ez a 230Km nem távolság most mit aggódjon emiatt Pro tipp: Érdemes a térképet elforgatva 16:9-es formátumban készíteni így szélesen jobban látja a kis kínai széthúzott szemekkel.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
Voice24
őstag
Kamu nyomkövetős csomagom ügyében húzódik a disputa. Először ugye azért indítottam, mert nem érkezett meg a védelmi időn belül, majd amikor kiderült, hogy nem az én csomagom rejtőzik a nekem megadott TN mögött, módosítottam a szöveget, és becsatoltam a Posta nyomkövetési oldalát angolul, meg a térképet Budapest és a falum megjelölésével. Az eladó erre már nem reagált, így tegnap belépett az Ali, aki első körben azt valósnak ítélte, hogy nem érkezett meg a védelmi időn belül, de becsatolt az emailbe egy követési részletet, amin ugyebár "delivered" van. Emellett további három nap várakozási időt adott, amin belül új proposalt dobhatok be, új bizonyítékot csatolhatok, vagy elfogadom az eladó ajánlatát a No refund, no return tekintetében. Nem értem, mi nem egyértelmű abban, hogy tőlem 230 km-re, Budapesten kézbesítették a csomagot, ezt a postai nyomkövetés igazolja. Meg ugye azt is leírtam, hogy a Posta tájékoztatása szerint nem az én nevem és címem szerepelt a csomagon, de erről nyilván bizonyítékom nincs. Elképzelhető az, hogy a szerintem egyértelmű bizonyítékok ellenére nem nekem ad igazat az Ali?
[kép] [kép] -
Topikgazda
válasz ferenck #59492 üzenetére
Ha beismernék hogy hibáztak akkor az teljesen valószínűtlen dolog lenne a mentalitásukhoz, gondolkodásukhoz. Eddig még senkinek nem mutatták be a megkapott adatállományokat annak igazolására hogy nem kaptak IOSS azonosítót.
Az AliExpress-től kapott vám-árúnyilatkozat adatállománya ezt tartalmazza.
Viszont ahogy eddig kiderült az is, hogy ők vámolnak vám-árúnyilatkozat nélkül, csak a postai adatokkal (érték és szállítási költség), mert nem várják meg hogy a kettő egyszerre rendelkezésre álljon, így igaz hogy nem kapták meg, de viszont vám-árúnyilatkozat a vámolás alapja.
Tehát ha az nincs akkor vámolás sincs a törvények alapján, csak postás adatokkal nem érvényes. Ekkor van az hogy a címzettől kell bekérni a hiányzó információkat, szintén a törvény alapján. -
senior tag
2021.07.30-án megreklamáltam a postánál. 09-27-én újra, mert nem látták a rendszerben, informatikai hiba miatt. Ezután 11 hóban panaszt tettem, 12 hóban kaptam egy választ mi szerint ők nem kaptak ioss azonosítót ezért kellett áfát fizetnem, de még vizsgálják az ügyet azóta is. Az nem izgatta őket, hogy mindkét alkalommal feltöltöttem az alis számlát is, amiben benne volt, hogy kifizettem a 27% áfát, és a paypal bizonylatot is, hogy mennyit fizettem összesen.
[ Szerkesztve ]
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Topikgazda
válasz ferenck #59490 üzenetére
Majd ezt is beírom tapasztalatként, de úgyis elsőként mindig a Posta áfa beszedését reklamáljuk meg és nem a termék problémáját.
Az a gond hogy amikor rész refundot kapunk akkor az eredeti áfából is azt a hányadot ami ráesik a visszatérítésre visszakapjuk és ha később kérjük az áfát ekkor már máshogy kell számolni, eljárni nekik.
De még ebben is rugalmasabbak a Postánál. -
senior tag
Valóban. Viszont ha más is belefut, akkor már tudjuk, hogy miért nem jelenik meg a feltöltő ablak. Végül chat-en lebeszéltük az ügyet, ott feltöltöttem a dokumentumokat, azt mondta, pár napon belül lezárják az ügyet és visszakapom az áfát.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Makifeju
tag
Így van működik, nem is akárhogy. A postai résztől annyira nem tartok, a magyaroknak csak egy része tud majd erről a témáról, sokan nem fogják tudni még egy darabig. Illetve remélhetőleg lassan kiszorul a posta az expressone javára. Vagy a posra tökélyre fejleszti önmagát
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz Makifeju #59487 üzenetére
Akkor ez működik. A szállítási javaslatainkat is megerősítették. Egy gond. Ezt fogja mindenki használni és ezért a Magyar Posta azt hiszi majd mivel megszűnnek a reklamációk, hogy ők törvényesen és jól dolgoznak, holott továbbra is ők sértik a meg törvényeket és ezért rosszul dolgoznak.
-
Makifeju
tag
Nos a tegnapi dupla áfa miatti, aliexpressnél tett fellebbezésre megjött az eredmény.
Jön vissza a pénz, 3-20 nap.
Ugyanakkor megjegyzik hogy a dupla áfa elkerülése érdekében erősen ajánlott a "seller shipping method" helyett, az "aliexpress official shipping method " használata.
Gyorsak, nem kekeckednek semmivel, csak az igenyléskor legyen feltöltve minden ami kell, illetve a magyar számlák mellett legyen egy angol fordítás a szövegről,hogy értsék miről van szó. A posta meg elmehet a 120 napjával a sunyiba.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
mályva
aktív tag
Kérdésem lenne:
Ez most akkor mikor érkezik meg? Se értesítőt nem kaptam se sms t semmit
UH815364397BEKöszönöm
Megbízhatóságom: 223 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
senior tag
Úgy tűnik rájöttem mi a probléma. Ennél a vásárlásnál már volt egy részleges refund, a szállítási mód miatt. Ha olyat választok, ahol még nem volt refund, akkor felugrik a leírásban szereplő dokumentum feltöltő ablak. Kezdhetek csetelni az ügyfélszolgálattal.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Topikgazda
Kösz hogy elmagyarázod. Ennyire hülye nem vagyok.
Az én szavaimmal ez küldemény gyűjtőraktár, amit te csomagösszeváró hely-nek nevezel. A fogalmi rész ugyanaz.
Az alábbi volt a kérdés az erre a szövegértelmezésre: Inbound success in consolidated warehouse.
Jól gondolom, hogy ez másik csomagra vár amivel majd egybe csomagolják?
A szöveg alapján ez nem vár semmire, mert csak az jelenti hogy Beérkezett a konszolidált raktárba.
De ez nem fog heteket ott várni. -
Topikgazda
válasz thboxx #59479 üzenetére
Csak a Posta kér 399 Ft-ot az IOSS-os vásárlás kezeléséért, de csak akkor ha nem EU-s a nyomkövetési azonosító.
Neked nem kell igazolni az értékét hiszen meg van nekik az az adat. de azokkal a számokkal amit írtál jobb is ha nem kérik a számlát tőled, de az érték az meg van nekik.
De ha te fizettél érte 9600 Ft-ot és a posta csak 1200 Ft áfát kér, akkor náluk az összérték amiből kiindultak az 4500 Ft.
Így én nem igazolnám feléjük hogy 7500 Ft volt az értéke és a 1200 Ft helyett inkább 2025 Ft áfát kellene beszedniük. -
thboxx
aktív tag
Ez ilyen formában még mindig nincs benne...
Szóval, akkor ha jól értem a lényeget, vámolási folyamat (ha 3. országból jön a postán keresztül), ha kisvalták potyognak, akkor is lesz,aminek a költségét a vevőre verik rá. Ergo ilyen formán alig vagy sehogy nem éri meg 2-300 Ft-os cuccokat rendelni kintről, mert ha törik ha szakad, jön még rá plusz 400Ft. A másikat viszont még mindig nem értem. Rendeltünk jelmezt valami 9600-ért azt hiszem. Áfástól! Aztán jött a posta mindennemű számlabekérés nélkül, hogy fizessünk még valami 1200Ft áfát... Nem kellett volna előbb bekérniük a számlát? Vagy úgyis az van amit ők mondanak. Ha kell az áru fizessek?Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
-
fairi
addikt
Tapasztalat kb azt jelenti: összevár.
Ha consolidated üzemet megjelenik van mikor hetekig nem mozdul, ha kihagyja a helyet akkor hihetetlen gyorsan elküldik Magyarországba.consolidated warehouse pont egy csomagösszeváró hely, különböző helyekről érkező de ugyanarra helyre menő csomagokat szortírozza ez a logisztikai központ. Neten vannak jó infók a lényegéről. Képen termékfajták alapján, de vásárlók alapján is lehet.
-
Topikgazda
válasz ferenck #59475 üzenetére
A leírás egyértelmű, közvetlenül csináltam a képeket. Újból megnézem.
Az adott linkre kattintottam.
Beírtam hogy TCA és Send
és jött a vásárlás kiválasztó ablak.
Az alábbit írtam a leírásban képet nem tettem mert azt gondoltam hogy egyértelmű: A következő képernyőn válaszd ki a vásárlások közül azt amiről szó van a Send gombra kattintással.)
A Send-el kell kiválasztanod a vásárlást, ha nem jelenne meg akkor felül a Please select the order you want to check alatti résznél kell keresni.
Neked is látok ott egy vásárlást annál jobbra a Send. -
senior tag
Beírtam az Ali chatbotban a TCA kifejezést, kiválasztottam a rendelést, de utána nem ad fel semmilyen lehetőséget ahol feltölthetem a dokumentumokat. Csak a beviteli mező jelenik meg, ahol írhatok. Mi lehet a gond?
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
vasi89
addikt
köszi a felvilágosítást igazából jó lenne előre tudni mi jön belga postával mert akkor azt nem a melóhelyre rendelném, csak a futárosokat de ahogy látom ez nem derül ki csak rendelés után. az világos, hogy a saver shippinget jó eséllyel posta hozza de most 4 standardból csak 1-nek van eddig EO trackingje.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #59472 üzenetére
Nem azt jelenti, ez egy hely, küldemény gyűjtőraktár, nem egybe csomagolás, de az mese hogy majd várnának a fel nem adott csomagodra. Lehet hogy belga azonosítót kap és postai vonalon szállítják.
Ha közel egyidőben érkezne be a Cainiao logisztikai központba (1-2 nap) akkor esetleg összerakják, de más logisztikai helyen nem. -
vasi89
addikt
van, de az még nincs feladva. a többi ami standard shippinges az meg már úton van belgával. ez a consolidates warehouse nem azt jelenti mikor többet csomagolnak egybe? nekem ez után a bejegyzés után eddig mindig jött új TN meg, hogy több csomaggal egybe lett rakva.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
Jól gondolom, hogy ez másik csomagra vár amivel majd egybe csomagolják? Ami azért érdekes mert a többi csomagot már elküldték Belga postával, 1 van még ami standard shippinges, az viszont még fel sincs adva.
12 Feb 2022 18:26 Inbound success in consolidated warehouse.
12 Feb 2022 14:55 Accepted in consolidated warehouse. -
Topikgazda
válasz thboxx #59467 üzenetére
Pedig az Összefoglalóban le van írva a vámolási változás eléggé egyértelműen a 7. pontban.
7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai
Az is hogy 150 € értékig az AliExpress beszedi az áfát, az is hogy a vámolás ezen értékig automatikus, ami csak úgy lehetséges hogy tőled nem fognak kérni semmit, mert akkor már nem automatikus.
Amikor EU-n kívülről vásároltál, vásárolsz két dolog történik a csomagoddal a vámosok vámolják és beengedik az országba és történik egy áfa megállapítás. Az hogy ez utóbbit "kiszervezték" a kinti kereskedőknek, árusítási platformoknak az még nem váltja a ki a másikat a vámolást, mert azt nem törölték el, a kifizetett áfás termék után is be kell nyújtani egy vám-árúnyilatkozatot és ennek az ügyintézési díja a 399/799 Ft.
A vámolási folyamatot a küldeményhez megadott elektronikus küldemény és vámárú adatok alapján végzi egy program. Ha talál elektronikus elérhetőséget akkor lehet online fizetni, ha nem akkor meg átvételkor kell a drágább költséget fizetni.
Ha megtalálja az adott kereskedő IOSS azonosítóját ami jelzi azt hogy az áfa ki lett fizetve akkor nem fog a program áfát újból számolni, viszont ha nem találja meg akkor az elektronikus adatok alapján áfa beszedéses feldolgozás történik.
Mi szokott gond lenni?
Az hogy nincs elérhetőség, ezt úgy szoktuk megpróbálni kivédeni hogy a szállítási címhez beírjuk a telefonszámot és az e-mail címet a címsor folytatásba.
Ha olyan szállítással szállítják amelynél az eredeti küldeményazonosító majd másik postai azonosítóra vált akkor eddig azt tapasztaltuk hogy legtöbbször nem kerül át az új postás adatok közé az eredetileg megadott elérhetőség, a IOSS azonosító és ezt mivel nincs meg sem találhatja a feldolgozó program.
Azért olvashattad hogy az AliEXpress standard és AliExpress saver szállítást ajánljuk. Mert ott a szállítás vagy nem Magyar Postán keresztül történik vagy EU-s postai azonosítóval és így egyik esetben sincs fizetnivaló[ Szerkesztve ]
-
thboxx
aktív tag
Üdv. Mindenkinek!
Nem igazán találtam az összefoglalóban a problémámra választ (lehet, hogy csak én vagyok béna), így kérdeznék. Szóval már nem az első alkalom, én és a nejem is járt így többször, hogy rendeltünk ali-ról. Tök sima ügy. Áru OK, vat-included OK, Paypal mehet, csomag felad, vár. Beér magyarba, erre a posta küldi hogy perkáljunk 399Ft vámkezelési díjat! "Mire föl?!" Ha nem fizetsz online 1-2 napon belül, küldik a helyi postára ahol is már 899Ft lesz belőle. Van, hogy számlát se kérnek be!! Ez most mi? Én amit rendeltem kb 400Ft volt áfástul szállításostul együtt mondtam nem kell ott fog megrohadni náluk. De azért ez így rohadtul gáz... Ja igen. Nejem vett jelmezt a gyereknek. Vat-included szintén. Se számla bekérő, semmi. Fizessen online még 1800Ft áfát.... Mire? Most komolyan... Szerintük ennyi bőr van még az embereken? Valaki segísten, hogy most hogy mennek a dolgok,mert nem értem...Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
-
Topikgazda
válasz kigyi_23 #59465 üzenetére
Oké, nem akartam annyira érzékeny lenni, de tavaly két ilyen kampányolásos időszakban szívtam azzal hogy már itt volt a helyieknél aztán a később történt kézbesítés miatt két eladásom is elúszott, mert nem tudtam időben elkészülni az alkatrész nem kézhez kapása miatt és nem tudott várni a megrendelő.
-
-
Topikgazda
válasz kigyi_23 #59461 üzenetére
Nem értem hogy miért kell gúnyolódni, meghatározott időpontig kell nekik kézbesíteniük, ezt úgy tudják megcsinálni hogy a többi küldeményt későbbi napokon viszik, csak az elsőbbségi és az aláírós ami még beleszokott férni a kampány kézbesítések idején.
Ebben a hónapban még lesz a dupla nyugdíj kézbesítése annál meg kísérő is lesz a postásokkal mert sok pénz van náluk, akkor sem a mi AliExpress-es vásárlásaink lesznek az elsődlegesek, hanem a pénz kiosztása.
És nem írtam olyat hogy ellopnák, azt te írtad.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Gézengúz #59459 üzenetére
De kellene, biztos nem találják a vámolását. Mert szoktak azzal szórakozni a helyiek, hogy mivel nincs a számítógépes adatok közt az hogy vámolták ezért visszaküldik az NPKK-ba hogy azok írják be, hogy ezt nem kell és azután miután visszakapták a helyiek akkor kézbesíteni fogják. Nem lehet őket meggyőzni hogy azért nincs mert Belgium még EU-s ország és mi is, nem lehet üres az adatmező.
Meg kellene kérni őket bent hogy esetleg nem-e körbenéznének a küldemények közt. Ha 24 mm vastagabb akkor ott kellene lenni, ha vékonyabb akkor meg a postásra rákérdezni.
De a múlt héten OV levelével és a választási értesítővel sokat foglalkoztak, lehet hogy nem jutott a tiedre idő.[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Ez, hol késhet már ennyit?
UH806998564BE -
Topikgazda
-
Imy
veterán
Ezekről a nyomonkövetési számokból mire lehet következtetni, mire kaphatom meg? Volt az év elején, hogy minden ideért 1-2 hét alatt, de a január 2. felében feladott termékek lassan érkeznek meg.
UH812243240BE
UH813618709BE -
draco31
veterán
Meg volt az első rendelésem Kínból az új áfa mizéria óta.
Standard shippinget választottam, akkor most már majd csak várnom kell, hogy valamelyik elérhetőségemen jelentkezzen a posta a kis pénze miatt?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
kigyi_23
addikt
Az összes csomagom vagy Nanchengben és Budapesten rostokol napok óta Imádom az ünnep utáni torlódásokat.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
Topikgazda
Az Összefoglalóba ide 8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát beírtam az AliExpress-től az áfa visszakérés lépéseit.
-
Makifeju
tag
Raktam fel mindenről angol nyelvű fordítást, remélem így már nem lesz probléma. Nálam is a seller shipping method opció volt, bár szerencsére maradt az eredeti csomagszám. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle... 2 nap múlva kiderül.
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz jobarat01 #59444 üzenetére
Akkor eredetileg csak a sima címke ment? Nme írtam de egyértelmű hogy egyezni kell az alap adatnak. De majd amit az Összefoglalóba beleteszek szöveg akkor utalok majd rá.
Sajnos volt akinek csak egy címke volt rajta és azon a postai azonosítós, nem pedig az eredeti küldeményazonosítós.
A Postánál is lehet reklamálni az áfát, hiszen jogtalanul kérték, csak azért nyaggatjuk az AliExpresst (szerintem jogalap nélkül, akkor is ha ők felajánlották) mert a 120-150 vagy soha nap a visszatérítésre a Magyar Posta esetén egy kicsit frusztráló. A hülyeségük miatt is. -
lacoka55
aktív tag
A posta adatbázisa megint kicsit le van maradva jött egy csomagom LT950858153NL 14 Feb 2022 04:36 A küldemény feldolgozása folyamatban Országos Logisztikai Központ
ma dél előtt felhívott a postás kisasszony hogy jött egy csomagom és be kellene menni érte mert nem fér be a postaládába ezért nem tudják kivinni -
Topikgazda
válasz jobarat01 #59441 üzenetére
A seller shipping metódus és az amikor csak a küldeményazonosítót adnak meg az AliExpress-en, nem a tényleges postai szállítási számot, az problémás.
Főleg a posta váltóknál azeri, vanuatui, emirátesi számok esetén, ha szerencséd van a csomag címke tartalmazza mindkettőt és azt is kérik mellékelni az áfa visszaigényléshez.
Ezért célszerű olyan szállítással kérni ahol van nyomkövetési azonosító, AliExpress standard és AliExpress saver esetén van megfelelő azonosító.
Ha nem tudod megfelelően igazolni akkor csak a Postánál reklamálhatsz, ahol egyébként is a jogtalan áfáztatás történt.[ Szerkesztve ]
-
jobarat01
tag
az a baj ezzel, hogy a posta számláján és az ali rendszerében más a követési szám
nálam az S+számok van alin, a posta pedig valami 2 betű +számok + 2 betű (most utasították vissza emiatt) -
Topikgazda
válasz Makifeju #59439 üzenetére
Online fizetted?
Az lenne a lényeg hogy az áfa összegét és hogy HUF forintban van fizetve emeld ki, írd le a szöveges résznél. Ezután egyszerűen be tudják azonosítani.
Pl: Áfa 27% 856 Ft = VAT 856 HUF
Tudom hogy neked egyértelmű, de mások is olvassák így azoknak írom hogy a szolgáltatási díjat nem lehet az AliExpress-től visszakérni, hiszen az a pénz nincs náluk, nem ők kérték. Csak az áfa.[ Szerkesztve ]
-
Makifeju
tag
Nos a posta oldaláról letöltve minden igazolás,fizetésről,navtól.
De ugye ezek magyar nyelvűek...vajon így is elfogadja az ali?
Ez az első alkalom hogy duplán áfáztattak,meglátjuk mi sül ki belőle,aztán megírom a tapasztalatokat.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz pilóta #59436 üzenetére
Dispute gomb
Megérkezett Receive item, Yes
Return goods
Az ok választás, személyes ok: Personal Reasons
Nincs szükségem rá, I no longer need to product
Beírod a teljes összeget amit fizettél.
A szöveges részhez beírod hogy a kérésének megfelelően indítottad a dispute-t és várod a pénzed.
Bizonyítéknak amit küldött szöveget azt csatolod képként.
Egy minta kép amit idéztél:De az a véleményem hogy ez szemét húzás tőle. Ha nincs az amit megvettem akkor ne jelölje elküldöttnek, van 10-14 napja feladni, addig kiderül hogy nincs semmit nem kell csinálni és ha nem adja fel automatikusan zárul a vásárlás és jön a pénz vissza.
Az sem tisztességes hogy visszaküldés és részemről személyes ok azért mert hülye volt.
Simán visszaadhatná a pénzt, persze kap egy fekete pontot az AliExpresstől eladási szabályok megsértésért és az minősítés gyengülést fog neki okozni.
Szóval ha visszajön a pénz én egy negatív (1 *) értékeléssel honorálnám.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pilóta #59434 üzenetére
A hirdetésél még azt látod hogy Awaiting delivery 5 nap vagy azt hogy Closed?
Mert mint ahogy írtam amíg ez az 5 nap látszika addig a nem érkezett meg dispute-nak nincs értelme. Gondolom PayPal-al fizettél ott január 25-től számolva 180 napig van vásárlói védelmed, hanem nem kapnád vissza pénzed, mert be akarna csapni -nem hiszem- akkor is van lehetőséged reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pilóta #59431 üzenetére
És nem azt kellett választanod hogy megérkezett? Mint amit az eladó írt? Látom közben meg is lett rá a válasz, nem véletlenül javasoltam azt amit írtam.
Gondolom neked is 70 nap körül tart a szállítási védelmi idő, azon belül el szokták utasítani a meg nem érkezett dispute-t mert hogy van még sok nap hátra, az AliExpress is rászokott bólintani a dispute megoldás közös megegyezésére, hiszen náluk a van a pénz amit vissza kell adni, nem az eladónál.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na bonyolódik a helyzet.
Megcsináltam pontosan azt, amit kért, de visszaírt, hogy töröljem a disputot és indítsak egy újat, úgy ahogy írta.Ezt írta:
Dear friend, Please trust us, we don't need to cheat your money, This is the only way except refund by PayPal, and we asked the return and refund is just a procedure to speed up the refund, so the refund could be made by I accepting dispute that you opened as I informed, you don't really have to send any parcel back to us, please cancel the dispute first, and then open it again with the reasons:
1. please 【cancel】 the dispute and 【open it again】;
2. choose 【received】the parcel and【return goods】;
3. choose 【personal reasons】
4. don't fill in the tracking number, CONTACT US to solve it; and we will consent to the dispute and give up to receive the goods, ATTENTION: once you changed the dispute, please contact us to consent to it, otherwise we may not see it. Best regardsDe én pont ezt csináltam, amit a #59425-ben írt. Mit csináltam rosszul?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Topikgazda
válasz pilóta #59425 üzenetére
Nem értelek. Az eladó leírta hogy mit csinálj, jó a sorrendje és az kell. Addig amíg nem érkezik meg, még ha névlegesen is jelzed, nem tudsz dispute-t indítani és hivatalosan az elméleti feladás napjától számolt 11. napon lehet dispute-t indítani, ha nem ezt választod. Még nem telt el 10 nap.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok!
Rendeletem valamit Aliról, és az eladó írt, hogy megsérült a csomag, visszavitték neki, de nincs másik ilyenje, de mivel nagyobb összegről van szó, indítsak egy dispute-ot.
Ezt írta konkrétan:
sorry friend, we checked the price is high, you could open a dispute then we will refund to your former payment method. please open the dispute as follows:
1. choose 【received】the parcel;
2. choose 【return goods】;
3. choose 【personal reasons】;
4. don't fill in the tracking number, CONTACT US to solve it;
ATTENTION: once you OPENED the dispute, please contact us to agree on it, otherwise we may not see it. the money will be returned to you within 7 days Best regardsDe nem tudom, hogy hogyan indítsam el a dispute-ot, mert a rendeléseknél nincs a nevénél ilyen link.
Hogyan tudom elindítani?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Beni2360
félisten
Én meg már nem is foglalkozom avval, hogy honnan jön. Raérnek a rendeléseket. Tavaly Nov volt egy EU-s Német vásárlásom ami a végén megjárta Törökországot is. Isztanbulba tűnt el. Refundal zárult.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
Szerintem meg csehbol, lengyelbol is a németekhez kerül mert Hamburgban köt ki a hajó.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Tomika86
senior tag
Sziasztok
Honnét rendeljek, ha választható Spanyol és Lengyel raktár is? Ingyenes mindkettőből és a termék ára is ugyanannyi.
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz Tomika86 #59416 üzenetére
Ez mindig így van, egy országba a vásárolt dolog ki és be (export-import) mindig a vámosokon keresztül megy. Ezért is kell nekünk egy CN23-at csatolni, amelyen azt jelöltük hogy visszaküldött termék és akkor ott vámosok ránéznek, de nem fognak áfát vagy egyéb költséget felszámolni a címzett felé.
-
barni1122
tag
válasz bostone #59410 üzenetére
Ha megadnád a csomag követési számát, akkor lehet többet tudnánk segíteni, ha ide nem akarod kiírni, küldd el privátban.
#59411 Én gondoltam, hogy ez fog történni, de nem voltam benne biztos, ezért nem is írtam inkább le. A lényeg, hogy minden jól alakult és köszi, hogy megosztottad. -
Voice24
őstag
válasz barni1122 #59373 üzenetére
Nos, lezárult a dispute. Éjjel letelt a 72 óra, az eladó nem adott meg visszaküldési címet, így az Ali teljes visszatérítést ad. [kép]
Nekem így végül tök jó, mert eredetileg részleges visszatérítést kértem, az air mouse-nak minden gombja szépen működik, csak a hangvezérlés nem ment. -
bostone
addikt
Sziasztok!
Januárban rendeltem egy francia és egy cseh raktáras terméket.
A cseh kis késéssel megérkezett dpd futár által. A csomagon nem volt megadva telefonszámom, szerencsém volt, hogy észrevettem az autót. A nyomkövetési szám alapján Kínából indult.A francia csomag követési számát sehol sem ismerik fel. Több napja meg kellett volna érkeznie. Lehet, hogy elkerültük egymást a futárral?
-
Topikgazda
Fontos információ!
Szóval hagyhatjuk a Magyar Posta 120-150 bénázását amikor dupla áfát szed, csak mindenről számla és papír kérendő és a csomagolást se dobja ki senki:What should I do if I was charged VAT and other fees by the customs/logistics provider but my order was collected of VAT
If you have paid for order with VAT in AliExpress, VAT should not be charged again by customs/logistics provider.
In case you were charged again, please keep the invoice and submit it to customer service team to get refund of it.
Documents required:
1. invoice of import VAT issued by this logistics service provider (with tracking# and VAT amount)
2. proof of payment for that invoice
3. any customs document on the release of the goods, including the shipping label of the package.Mi a teendőm, ha a vám-/logisztikai szolgáltató áfát és egyéb díjakat számolt fel nekem, de a megrendelésemnél kifizettem az áfát?
Ha az AliExpressen áfával fizette ki a megrendelést, a vámhatóság/logisztikai szolgáltató nem számíthat fel újra áfát.
Amennyiben újra felszámították Önnek, kérjük, őrizze meg a számlát, és nyújtsa be az ügyfélszolgálathoz, hogy visszakapja a visszatérítést.
Szükséges dokumentumok:
1. a logisztikai szolgáltató által kiállított import áfás számla (a nyomon követési számmal és az áfa összegével).
2. a számla kifizetését igazoló bizonylat
3. az áru kiadásáról szóló bármely vámokmány, beleértve a csomag feladócímkéjét isÉs a folyamat itt leírva
If the post office asks me to pay tax (VAT) again when I receive the goods, how should I get the tax back?
1. Please ask the post office for the invoice of tax collection, and take a photo of the documents (invoice and payment receipt) with the package (the order number needs to be clearly visible)
2. Enter Chatbot from the Help Center page. Enter TCA, (Tax Charged Again) and provide the corresponding documents;
3. We will process it within 48 hours and reply you to your request via email.Ha a posta az áru átvételekor ismét adó (héa) fizetésére szólít fel, hogyan kaphatom vissza az adót?
1. Kérjük, kérje el a postától az adóbeszedésről szóló számlát, és a csomaggal együtt fényképezze le a dokumentumokat (számla és fizetési bizonylat) (a rendelésszámnak jól láthatónak kell lennie).
2. Lépjen be a Chatbot-ba a Súgóközpont oldalról. Adja meg a TCA, (Tax Charged Again) kifejezést, és töltse fel a megfelelő dokumentumokat;
3. 48 órán belül feldolgozzuk, és e-mailben válaszolunk a kérésére.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha az eladó vállal ilyen kombinált szállítást akkor van.
Nem keverendő azzal amikor a Cainiao több különböző vásárlást egy csomagba von össze, degondolom ez lenne ez a valami szöveg.
Nem igazán tudjuk kérni és eddig én nem is láttam ilyen tájékoztató szöveget sem az opciót.
Ugyanúgy mint a Free return opciót sem igen látom a hirdetéseknél.
Akkor van gond ha ez postai szállítás lesz mert akkor igencsak nehéz lesz a dupla áfát az összevont csomagban lévő termékekre elkerülni, kimagyarázni. Főleg ha az összérték átlépi a 150 €-ot.
A gyorsaság reklám meg hát mit is mondjak, a kombinálásos nem lehet gyorsabb ha össze kell várni a különböző csomagokat, azután meg a szállítás ideje igencsak változó lehet.[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
Különböző eladókét is szokták, adott esetben késleltetik is a korábban beértet, hogy a másik eladótól várt beérje.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
mzso
veterán
Helló!
A múltkor láttam valami üzenetet az Ali-n, hogy közösítettek két csomagot, de meg nem mondom hol.
Szoktak ilyet csinálni? Vagy akkor írja ki, hogyha egy eladótól rendelek több dolgot? -
Makifeju
tag
Hát igen, kissé érdekesen fogalmaztál dolgokat, de fátylat rá. Néhány dolgot azért pontosítanék. A postás írja a dolgaid... Persze de előtted,és csak azért hogy ne fogdosd össze a tollát. Az ali létezése óta rendelek, van néhány már alin kívüli kontaktom is akitől személyesen rendelek dolgokat, ők mesélnek ezt-azt. Az eladók semmilyen gyártónak nem küldenek vissza semmit, egyszerűen eladják a visszakapott vackokat, mert előbb utóbb valahol úgyis ott marad végleg. A legtöbb alis a helyi áruházakban vásárolja össze a héten kapott rendeléseit, aztán csomagol, indít. Az ilyen nagykereknél nincs visszavétel, garancia. Megnézed, kipróbálod, megvetted,ennyi. És sosem tesztelnek semmit. Akinek van 1000-féle kijelző hirdetése, biztos nem fog 10millákat befeccölni telefonokba, hogy azokat szétszedve tesztelgetni tudja az alkatrészeket. Ez az egész kínai tömeggyártás épp az olcsó árakra, és az egyenes ágon következő felemás minőségre épít, hisz amíg kaki van, légy is aki rászáll. Azt meg hogy az ügyfélszolgálat nem ad vissza pénzt... Az egyik ilyen story röviden : Érkezett 5 kijelző, mind ratyi állapotban. Eladó reakciói: nem az én csomagom,nem is csatlakoztatta az alaplaphoz a kijelzőt azért nem megy, szar a vevő telefonja... Aztán amikor minden meg lett cáfolva jött a köcsög módszer, képekre írt kínai szöveg formájában hogy ne tudjam miről van szó.... Lényeg a lényeg, disput bukta. Fellebbezés hivatalosan 15 nap, ez nálam még 40 nap múlva sem volt semmi felülvizsgálat. Online ügyfélszolgálatot felhívva, a hölgyikének a legelső kicsomagoló videót megmutatva 2 perc alatt lezárta a fellebbezést, és szintén 2 nap múlva a számlámon volt a lóvé, és még itt volt egy olyan bónusz is hogy plusz 50 dolcsit kaptam a kellemetlenségekért. És az ilyen történeteket nem azért írom hogy menősködjem, hanem mert ez velem történt, nem feltételezés hanem a saját tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Dell Latitude E6330 laptop (14/i5-G3/8GB/320HDD/MagyarVilágítós)
- Fujitsu Lifebook E752 laptop (15,6/i3-G3/4GB/320HDD)
- Lenovo Thinkpad L390 laptop (14FHD/I3-G8/8GB/256SSD/Win11)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest