Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Ha átveszed akkor az áfát visszakérheted az AliExpress-től, mert tőlük gyorsabb.
A kezelési költség meg ennyi és a jelen esetekben ez nem jogtalan, bizonyos szállítási módoknál ezt számolnod kell és ennek megfelelően kalkulálod hogy megéri-e a vásárlás, ezt a fizetés előtte kell megejteni. Az hogy nálunk a posta díjat kér azért még nem az eladót szívatjuk, mert dispute esetén az történik ilyen szituációban.
Nagyon sokat írtam már hogy miért van ez és hogy van kiszámolva.
Ha nem kapják meg az elérhetőség adatokat elektronikusan akkor nincs online értesítés, ha nem kapják meg szintén elektronikusan az IOSS adatokat, akkor meg az áfás modulja fut a programnak a feladó által megadott érték és szállítási költség alapján.
Az utánvétes 799 Ft az "jogos" mert ezek amelyek postát váltanak a szállítás közben hiányos adatokkal kerülnek a postához a feldolgozó program nem tud csodát tenni, az áfát meg visszakéred az AliExpress-től, leírva minden az Összefoglalóban a vámolási témánál.
Nem véletlenül nem javasoljuk azt a szállítási módot amivel megvásároltad ezeket a dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
Honzi
senior tag
Szasztok!
Ma jött 2 csomagom mind a kettő UAXXXXXXVU számmal mind a kettőre 980 ft ot kéne fizetnem.
Amennyire utána néztem lehetne ez sokkal olcsóbb bár ezt az összeget se igazán értem semmi értesítést nem kaptam egy mailt vagy egy tetves sms-t igazán küldhettek volna persze ha fele ennyit fizetnék kevesebbet keresnének rajta.
Hogyan jön ki a 980 ft ha az egyik értéke 2000 a másiké meg 800 ft többet kérnek a vámolásért mint a csomag értéke?
Mi történik ha nem veszem át alitol vissza tudom kérni a pénzt?Ryzen 3600 & GTX 1080
-
dbius
veterán
Nem Aliexpress volt (csak itt tettem fel a kérdést), Bartonwatchbands oldaláról rendeltem szíjat, rendeléskor nem fizettem áfát, tehát azzal nincs semmi gond, teljesen jogos a felszámítása, csak az zavart, hogy miért nem engedte online fizetni, főként, hogy telefonon megkaptam a kódot is 6-án délelőtt (miért adnak kódot, ha az elektronikus rendszer szerint nincs kinek kiküldeni, ha pedig adnak, akkor miért nem lehet fizetni mindentől függetlenül online a díjat?). Azért tettem fel a kérdést, hogy egyáltalán megy-e a fizetési szolgáltatás a posta oldalán, vagy leállás volt. Köszönöm a segítséget!
-
Topikgazda
Ezt eleve nem lehetett online fizetned, hiányzott nekik az elektronikus elérhetőséged és ezért nem csinált a program online fizetést:
Ha ez alábbi lett volna a sorrend csak akkor lehet fizetni:
2022.05.03. | 09:25 A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Vecsés
2022.05.06. | 07:38 Vámkezelés vége NPKK Vam
2022.05.06. | 07:54 Online fizetés elérhető NPKK Vam Ez hiányzik.
2022.05.08. | 15:54 A küldemény feldolgozása folyamatban Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Vecsés
2022.05.08. | 15:54 Továbbítás belföldre Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Vecsés
799 Ft-ot kért a postás?[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Update: ma reggel hozta a postás... hétvégén - vasárnap - váltott a nyomkövetés, de online fizetés elérhető szöveg nem jelent meg és nem is tudtam online fizetni, pedig próbálkoztam minden nap többször is, végig ugyanaz a hibaüzenet volt.
-
Balazs84
csendes tag
Szia Okés, akkor ott kérem vissza. Ez volt a csomagszám: RE248055454CN
-
Kiskokó
veterán
Helló
Na rányomtam egyelőre az összes terméknél a Reject-re mivel elutasította a Refundot az eladó.
Gondolom egyértelmű a helyzet és az Ali simán intézi.A legviccesebb az az egészben, hogy írtam egy üzenetet az eladónak, miután elutasította a refundot.
Ugye kaptam azt az üzenetet (amit a disputenál is leírt) amit feljebb már bemásoltam.
Erre írtam ezt :
Hello , I don't understand that, why should I do this? Please explain to me. It's good for me to send it again.why can not ? or cant sending, only send it back my money and done. Thank you.Amire ezt a sablon választ kaptam :
Always at your service , what can we do for you ?Mindezt úgy, hogy az üzenetekben végig ott az előzmény beszélgetés, nem is értem....
Így fogtam magam és az összes terméknél rányomtam a rejectre.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
válasz Debilon #60985 üzenetére
150 € felett kereskedelmi vámtarifa van, ami lehet 0% is, de ha van az is 2,5-3,5 % körül a termék besorolásától függően, szóval az úgy nem teljesen igaz hogy az elektronikai cuccokra nincs vám. Ha pontos információ kell akkor az Összefoglaló, 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírásban ott a TARIC linkje.
Fizeted az áfát és a szolgáltató eljárási költségét (Posta 4000 Ft) a vámon felül ha az is lenne, ha nem EU raktárból jön.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
szia!
jól emlékszem, hogy elektronikai cuccokra (pl.: dashcamek és ilyesmik) nincs rájuk VÁM? kifizetem az ÁFA-t aztán ennyi?mert amit kinéztem motoros dashcam azok drágábbak mint 150 eur és nem feltétlenül van futáros szállítás, legalábbis legutóbb amit néztem 1-2 hónapja
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
fairi
addikt
válasz draco31 #60981 üzenetére
sima economy jó eséllyel ugyanúgy belga posta lesz, csak vonattal fog jönni, vagyis 2 hónap körül számolj.
Global, és speciel szokott harmadik világbeli posta lenni. Ha több csomagot rendelsz egyszerre eltérő eladóktól akkor egy jó eséllyel még a globalból is lehet EO csomag a csomagegyesítés után.
-
-
draco31
veterán
Ezt keresgéltem ma, már azon gondolkoztam, hogy veszek több csomagot, hogy úgy esetleg megérje a dolog.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Topikgazda
válasz draco31 #60972 üzenetére
Számold rá a 399 vagy 799 Ft-ot és ha jó a lassú szállítás és ennél drágább lenne a nem fizetős postai akkor azzal a móddal vedd meg. Végül is megspórolhatsz 701 vagy 1101 Ft.-ot ha 1500 Ft-ba kerülne. Ha meg esetleg az áfát is kéri a posta akkor az AliExpress-en fizetett áfát az AliExpress-től visszakéred.
[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
Sima szállításnál mindenképpen sarcolnak igaz?
Kis 500Ft-os cuccoknál még kicsit nehéz lenyelni az 1500-as postátASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Topikgazda
válasz Balazs84 #60970 üzenetére
Sehova ami Posta, nem véletlenül írtam az Összefoglalóban hogy nem a Postával kell foglalkozni, hanem visszakérni az áfát az AliExpress-től, 5 napon belül visszakapod míg a Posta meg 120-150 nap után elutasítja.
8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát és a 8.1 rész
Milyen nyomkövetési számos volt? Mert ha szállítás közben váltott postai szolgáltatót akkor igaz szokott lenni hogy a nem kapják meg a szükséges adatokat és így csak áfázásos vámolás történhet.[ Szerkesztve ]
-
Balazs84
csendes tag
Sziasztok!
Jött alliról egy csomag, amit a posta szépen le is ÁFÁ-zott még egyszer, pedig az eladónál már fizettem. Az összefoglaló 8.2 pont szerint ki is fizettem az áfá-t a postának, és írtam ide (https://posta.hu/vam/felulvizsgalati_kerelmek_benyujtasa) panaszt a 8.2 pont szerint.
Visszajött egy levél, hogy nem jó helyre írtam:
"Tájékoztatjuk, hogy kérdésének megválaszolásában más szakterületünk illetékes. Ezen a csatornán (Elvégzett vámkezelés utólagos módosítása iránti kérelem benyújtása) a korábbi hatósági döntések módosítására irányuló vámkezelési megbízásokat és a kapcsolódó dokumentumokat fogadjuk, valamint a megbízások alapján intézkedünk az új vám-árunyilatkozatok NAV-hoz történő benyújtásáról. "
Akkor most hova is kellene írnom?
Köszönöm a segítséget!
-
Topikgazda
válasz Wasquez #60967 üzenetére
A kérdésedre válaszoltam. Ami leírtam az az AliExpress standard jellemzője, ennek az ellentettje az AliExpress saver-re jellemző. Nem gondoltam leírni, de akkor legyen: lassú, posta kézbesíti, olcsóbb lehet.
Nagyon lassúak és a Magyar Posta kézbesíti, esetleg úgy hogy még az áfát is beszedik újból. -
Wasquez
senior tag
Az aliexpress saver és a standard közti különbségre gondoltam.
És mi az economi és az economi global közt a különbség? Ezeket a posta szállítja, ugye?
Magyar Postából kezd elegem lenni, 04.04 óta ott áll valahol a csomagom, már kifizettem rá mindent! Azt sem tudom már, hogy mi lehet az!?
PC
-
Wasquez
senior tag
Melyik csomagküldés van még a aliexpress saver-en kívül, ahol a posta nem sarcol?
És mi a különbség köztük?PC
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60963 üzenetére
Ha mindegyikre no refund jött akkor egyiket sem kell elfogadnod, ha azt szeretnéd hogy az AliExpress döntsön a javadra nem kellene megvárnod azt hogy a reakciód hiányában az eladó "ajánlata" legyen az érvényes.
Vagy mindnél Reject vagy egyiknél sem.
Ha el sem lett küldve úgy hogy egy nyomkövetési azonosító van mindegyikhez akkor nincs értelme csak egyre alkalmazni. -
Kiskokó
veterán
Az megvan. Ugyan azzal az indokkal NO Refund választ kaptam mint amit üzenetben is küldött.
Egy terméknél egyelőre rámentem hogy Reject, a többihez még nem nyúltam. Meg íram üzenetet is, hogy magyarázza már el miért is kéne úgy csinálnom ahogy leírj, sőt nekem ha újra küldi is megfelel ... vagy küldje vissza a pénzt azt kész.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60961 üzenetére
A helyzet az hogy a megnyitott dispute-ra az eladónak kell reagálni valamit, jön egy válasz tőle, ha az neked nem felel meg akkor fordulsz a segítségért az AliExpress-hez, szóval tedd azt. Bár most azért nem egészen értem hogy hol tart ez a dispute, van-e neked Accept és Reject gombod?
De pontosan milyen okot választottál mert olyan nincs hogy nem sikerült postázni.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Helló
Amúgy sose voltam Ali párti, irtózok a gagyi dolgoktól, de néha van kivétel.
Értem én, kína , messzi van, friss account, nézzük hülyének a vevőt. De ,hogy ennyire nyilvánvalóan akar lehúzni az létezik?
Mert nem hiszem el nyilván amit ír...
Még 4-5 nap mire az Ali reagál rá. Addig hagyjam vagy inkább írjak az eladónak, hogy most Tééééényleg hülyének nézel ? Szépen küldjed csak a pénzt!! ??Érdekes ez a story... Ali express én így szeretlek
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Csatravi
senior tag
Igazad van, nem buktam. 2 külön rendelésem volt két külön cégtől de gy csomagban küldte az Ali és a Paypal-ról egy összegben vonta le. Megnéztem a számlát és annak a két terméknek az összege volt 19,7$. Szóval passzol minden és korrektül, elszámolt az Aliexpress. Dicséretes!
-
Kiskokó
veterán
Köszi mindenkinek!
Nem, sima bankkártyás fizetés volt. 6 különböző tétel. Hát ha más nem akkor 1 tételen kipróbálom azt amit mondott egyelőre.
A történet teljességében úgy volt, hogy megrendeltem 6 terméket az eladótól (porcelán és egyéb díszek). (ez egy elég nagy store és jelenleg is üzemel, nem tűnik kamunak P-Home Store)
90 napot írtak szállításra, de a DHL-es tracking számra nem jött be semmi pedig már vagy 2 hónap eltelt. Tehát annyi szállítási infó volt hogy egy tracking szám, csak soha nem jött be rajta semmi. Ekkor kérdeztem rá, hogy mi a helyzet. Erre első körben azt a választ kaptam, hogy ne várjam meg még letelik a határidő hanem nyomjak a "confirm recepitre", mintha megkaptam volna, ezután van 15 napom disputeolni. Ez így is volt.
Megcsináltam amit írtam, nyitottam dispute-ot azzal hogy nem sikerült postázni, de ugye erre jött a fenti válasz.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Csatravi
senior tag
Üdv!
Vettem egy terméket de sajna a hirdetett termékhez képest eléggé eltérőt küldtek. Konstrukció hibás. (telefontok, 6500Ft ) Mit ajánlott ilyenkor tenni? Néztem a postadíj kalkulátor, kínába küldve 7500 Ft lenne a posta.
Gondolom, dispute nyitást kellene kezdeményeznem. De milyen tartalommal lenne érdemes? -
Topikgazda
válasz Kiskokó #60951 üzenetére
Véletlenül nem PayPal-al fizettél? Mert akkor van egy második, hosszabb időtartamú reklamálási lehetőséged is ha emez véletlenül nem jönne össze, hogy a pénzed az eladó szerinti móddal nem kapnád vissza.
A rendszer szerint elindult (van szállítási információ) mert akkor ha nem kerül "feladásra" a pénzed automatikusan visszajön
Azt kellene csinálnod amit leírt, mert ha szállított az állapota a vásárlásnak, akkor a rendszer a dispute-t nem engedi, mert szállítva a termék és meg kell várni a szállítási védelmi idő végét. Eddig így működött.
De csinálhatod azt amit B_I_G írt és nem azokat a lépéseket amit az eladó adott meg, majd oszd meg velünk hogy el lett-e fogadva a dispute.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Hello
Eddig 3x rendeltem az Aliról, de most először egy rendelés el se indult. Indítottam refundot, meg beszéltem az eladóval. Mondta hogy van refund csináljam, erre most ezt a levelet kaptam.Ez mennyire hihető? vagy ez mi? 70ezer körüli összegről van szó kb.
"Hi, you opened the wrong way of dispute, please reopen the dispute for personal reasons Step 1: Please select "Received Goods".(actually you don't received ,but please don't worry ,just choose it. ) Then click 'open dispute' , Next please select "Return Goods & Refund". (Actually you don't need to return anything, just choose it, please don't worry.) Step 2: Please select "I want to return the goods." Step 3: Please select the reason for the refund. Such as "Shipping method was not as described" ‘No longer need the item’ “Ordered the item by mistake”, ...You can choose this."
Mi a teendő?
Köszönöm
Szabi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
A Posta nyomkövetési oldalán látod a nyomkövetésnél hogy online fizetés elérhető?
A böngésző az Firefox vagy Chrome?
Ha az OTP kártyás fizetési rendszere nem működik akkor nem szokott sikerülni, de ma 16:00-ig lehetett volna szólni nekik a problémáról, mert akkor ha náluk van hiba az utánvétes kézbesítésnél is az online díjat kérik.[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Valaki próbált ma online fizetni posta oldalán? Reggel óta próbálom, de felbukkanó ablakban csak annyit kapok vissza, hogy "A művelet során hiba keletkezett A rendszer jelenleg nem elérhető!" Szerk: mikor rákattintok a fizetés gombra, akkor jön ez a hibaüzenet, a fizetési oldalra el se jutok.
Több gépen, se itthon, se mh-en nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz quadxyz #60942 üzenetére
Mivel CN a vége semmi köze Hollandiához, nem rajtuk keresztül érkezik ide, nem adnád meg ezt számot teljesen hogy lehessen mondani valamit rá? Vagy itt nézd meg akkor egyértelmű lesz, esetleg kaphatott másik számot, de akkor jobb oldalt azt is látod
[ Szerkesztve ]
-
quadxyz
csendes újonc
Sziasztok!
Az AG.....CN csomagom ebbe a státuszba lépett: Arrive at HUNGARY NL NL
NLMost akkor Hollandiába érkezett vagy Magyarországra?
Illetve innen mennyi idő ~kb? -
LouiS22
veterán
Ezt az Express One (vagy a ViddL, ahogy látom te is 8. kerület és itt szeretik a kisebb csomagokat kiadni alvállalkozónak, a lényeg, hogy ugyanúgy futár lesz) hozza majd és nem kell "sarcot" fizetned.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
ace22
tag
Ami történt, hogy 4 db "ULxxxxxxxxxBE" csomagot "Your package has been upgraded to Combined Delivery - Receive multiple orders in 1 package" üzenettel Aliexpress Standard Shipping-re változtatták, egy darab (158271900041160673601088) tracking numberrel. Akkor ezt az egyet simán megkapom (postás vagy futár útján), és nem kell plussz sarcot fizetnem?
-
Topikgazda
Lényegében az AliExpress Standard a nem fizetős postai, hanem futáros, főleg ha összevont csomag, mert a Postánál olyan nem létezik.
Persze a Saver kézbesíthető a Postával, de belga EU-s azonosítóval és ezért nem fizetős a kézbesítése, de azokat magukba nem vonják össze, hanem Stardard-re "emelik fel" a szállítási módot csak akkor.[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz Atomgeszi #60935 üzenetére
Teljesen off és nem a topic témája, de nem a "márkás" napszemüvegnél nem kizárólag a márkát fizeted meg, hanem a szemed védelmét is (meg azt a pár évtizedet, amit beleöltek ebbe ).
Ha a cikket netán azon a bizonyos kínai rendelős oldalon ( ) olvastad... Nos, őket érdemes kellően erős fenntartásokkal kezelni (értsd: szponzorált tartalom).[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz LouiS22 #60934 üzenetére
Való igaz, hogy nem vizsgáltattam be.. de volt egyszer egy cikk kínai szemüvegekről, és meglepő, hogy az itthoni bolti cédulás szemüvegeknél is jobb eredményt produkáltak a vizsgálatokon..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz Atomgeszi #60863 üzenetére
Mivel égetős a dolog, mert kellene a napszemüveg, rendeltem még.. persze a március 17-ei rendelésem 3800-ból megvolt, ez már 6800 lett aliexpress shippinggel kérve..
Írtam az eladónak, hogy az első rendelésem TN-je nem él..
Azt írta vissza, hogy "For this order, please apply for a dispute refund and re-purchase"
Jó nagy disznó volt, hogy 3800-ért fel sem adta, és akkor rendeljem meg újra még megint 6800-ért.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Makifeju
tag
válasz Gabor343 #60927 üzenetére
Oda kell figyelni mostanában az új alis eladókra. Egyre több a kamu bolt amik féláron,vagy még annál is olcsóbban adnak mindent. Ezek mindig nulla visszajelzéssel rendelkeznek,az árak csábítóak, illetve van egy rakat eus lerakatuk,plusz rendelés után rövid időn belül jön a dhl-es nyomkövető szám,ami ugye a legdrágábbak egyike, illetve még a filléres rendelésre is ezt kapod. Aztán ennyi, nem indul semmi, üzenetekre nem válaszolnak. Pár hónapja vettem észre ezeket a fake boltokat,az elején jópárból még rendeltem is, aztán mind ment disputra. Ma már csak továbblapozok...
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Holgi
csendes tag
Köszönöm a gyors segítséget!
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Benne az Összefoglalóban minden 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai
Azok amit írtál, a nyomtatványukkitöltve és fizetés banki vagy PP igazolása
Azért nem azt kérik mert nem kapták meg az IOSS igazolást és nem tudják pontosan az értéket.[ Szerkesztve ]
-
Holgi
csendes tag
Szép napot Nektek!
Rendeltem egy nadrágot: Subtotal US $37.15
Free shipping
AliExpress Coupon -US $1.50
Total US $35.65 (Ez az ár tartalmazza az Áfát)
Logisztikai Szolgáltató: China Post Registered Air Mail
Ma érkezett a Magyar Postától e-mail, Dokumentumpótlás vámkezelendő nemzetközi küldeményhez, amiben a következőket kéri: Import vámkezelési megbízás, rendelés visszaigazolás, számla.
Mivel az áru értéke nem haladja meg a 150 € -t, miért nem a "Nyilatkozat automatikus postai vámkezelésű küldeményhez" dokumentumot kérik?
A rendelés visszaigazolás az a Order details? A számla pedig az innen letölthető Invoice? -
Gabor343
tag
Üdv!
Az egyik Alis rendelésem elméletileg már feladták 2 hete, viszont a megadott tracking numberre nem ad be semmilyen információt még mindig.
Most kíváncsiságból ránéztem az eladóra és úgy látom hogy már a storejuk is megszűnt, mert nem árulnak semmit.
Ezek után elég erős gyanúm van hogy nem is lett feladva a csomagom, hanem csak egy kamu számot adtak meg a trackinghoz.
Mit érdemes tenni ez esetben?
Indítsak azonnal disputeot vagy várjak még hátha mégis lesz csomag? -
lacoka55
aktív tag
Szerintem ilyen kis összegeknél nincs jelentős különbség forint és dollár között 20E ft fölött talán már igen
de ez könnyen ellenőrizhető beállítani forintra az összeget felírni átállítani dollár-ra az aktuális valuta árfolyamból könnyen kiszámítható és össze lehet hasonlítani -
Topikgazda
válasz Predator2 #60916 üzenetére
Igen, ha elfogadja az eladó. De mennyivel lett több mert nem biztos hogy van értelme.
Az AliExpress árfolyama 374,92 Ft / 1 $ volt ennél, mennyi lenne a bankod kártyás vásárlási elszámolási (általában deviza eladási) árfolyama?
Megnéztem az Erste bankomnál, ott 375,95 Ft a mai elszámolási.[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Ha a cancel orderre kattintok még vissza lehet vonni a rendelést, és automatán vissza kapom a pénzem? Sajnos nem figyeltem, hogy forintban rendeltem meg a terméket, usa dollár helyett.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Onlány
tag
Sziasztok! Kínában feladott, de Bpost tracking-es csomag kb. mennyi idő alatt érkezik a hazai postához? A küldemény már elhagyta Belgiumot április 27-én.
Köszönöm a választ!Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
-
Topikgazda
válasz runner 125 #60909 üzenetére
Ma már írtam hogy náluk nagyobb szünet van:
seller response time for disputes created between April 30-May 4 (Beijing Time) will be extended from 5 to 10 days. -
runner 125
nagyúr
Bankkártyával fizettem, nem paypal-lel.
Ok, írtam már neki tegnap, de nem válaszol... pedig elküldtem neki a fényképeket is.
Köszi az infokat!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz runner 125 #60906 üzenetére
Akkor nem PayPal-os fizetés volt? Annyit mindenképp tegyél meg hogy írsz az eladónak, vázolod a szituációt hogy miért most jelzed a problémát, kényszeríteni ugyan nem tudod, de talán tisztességes lesz a hozzáállása.
-
runner 125
nagyúr
Nem nem kaptam meg. Megjött a csomag április 6-on édesanyámhoz, de csak 1db! Ez a gondom, én 2db-ot rendeltem és 2-t is fizettem ki, de az eladó 1db-ot postázott! Édesanyám jelezte h megjött a csomagom de többet nem foglalkoztam akkor vele 200km-ről. Csak a minap kaptam meg és akkor derült ki, h 2 helyett 1-et küldött az eladó.
A Feedback-nél az Order Closed: 12 Apr 2022 20:01.
De akkor ennyi, buktam 1 termék árát? Vagy semmit nem lehet tenni?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz runner 125 #60904 üzenetére
Igen Finished, ha ezt írja az Open disputes gombra: Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receiving your items. If you have any questions about the order, please contact the seller. akkor lekésted.
Alapból te igazolod le az átvételt, a szállítási védelmi idő végén ami bizony akár 90 nap is lehet akkor a rendszer zárja, no ezen belül hamarabb megszokott érkezni.
Az hogy április 6-tól május 2-ig nem kaptad meg úgy hogy megérkezett áprilisban az inkább nem "életszerű" a logikában. A Feedback résznél egyébként lehet a vásárlásnál látni hogy mikor lett lezárva Order Closed utáni dátum, ha nem te zártad volna.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Oh, köszi.
A szállítási védelmi időt honnan tudom h letelt-e? Vagy a "Finished" státusz ezt jelzi?
Vagy mit tudok most csinálni? Sorry a bugyuta kérdésekért, de tényleg ritkán használom és eddig még nem volt ilyen, h kifizetek 2 terméket és csak 1-et küld az eladó, valamint h sok idő telik el. De miért ne lehetne teljesen életszerű az is, h az embernek rokonai veszik át a csomagot amíg ő máshol tartózkodik...
Hol és h tudom visszakövetelni a kifizetett összeg felét, így ha nem tudok vitát nyitni?Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz Donki Hóte #60902 üzenetére
Nem, mert a kártyakibocsájtó cég alap kártya devizája van használva, pl Revolut, Wise font szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Köszi, beállítottam az EUR-t elsődleges devizenemként.
(Megjegyzem, hogy eddig a HUF volt az elsődleges, fent volt a listán az EUR és az USD, de GBP sehol sem volt, az alin mégis GBP-ben akarta levonni az összeget. Szóval oda kell figyelni a PayPalra, mert ügyeskedik.)
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Topikgazda
válasz tillatrilla #60898 üzenetére
Erre is van válasz az Összefoglalóban, de az előbb is írtam #60892 hogy mivel változott a PayPal máshogy kell beállítani a dolgokat és nem kell foglalkoznod a váltással.
Akkor újból csak USD-re.
Ugyanis ha maradsz az AliExpress-en a $ devizánál akkor a PayPal-on a kártyának azt adod meg hogy $ legyen az alapdevizája, ezért amikor fizetsz a PayPal-al a $-os terhelést küldi el a bank felé, semmiféle váltás nem történik, így bankod fogja forintra konvertálni az árfolyamán.
Fizetésnél azt látod hogy $ és azt a kártyát választod (alapból azt adja fel) amit beállítottál alapértelmezettnek (ha több van) és $-os elszámolásra van állítva, meg sem jelenik ilyenkor a PayPal váltási kiírás. Ha az előkerül akkor nem $-on áll a kártya.A PP-n a kártyára kattintva előkerül a kártyainformáció, ott a Currency alatt kiírva hogy mire van állítva alatta a Change és ezek választhatóak:
Havonta több alkalommal is lehet változtatni, de szerintem 5-10 a maximum lehetőség.
Azután a hónap végéig azon marad, de persze fizetéskor lehet változtatni ha szükséges.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Lexus, Toyota topik
- Autós topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- PlayStation 5
- Asszociációs játék. :)
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- World of Tanks - MMO
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest