Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BenceShearer
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem Ali-ról egy multimédiás autó rádiót, de pixelhibás. Az Ali jóváhagyta a vitám, a return és refund-ot az eladó elfogadta.
Ki kéne postáznom Kínába.
Kell valami vám-tól tartanom? Mikor érkezett semmi vámot nem kellett fizetnem, csak kezembe nyomta a dobozt a futár.
Vagy csak adjam fel, és várjam , hogyha megérkezik, utaljak vissza a pénzt?Köszi!
-
laskr99
addikt
Az mennyire oké, ha az eladónak küldök a hibáról emailt arra az emailre, amit képen kaptam meg?
Oda kérte a hibáról a videót. -
FerNandor
őstag
Aliról egy 150$ alatti termékre milyen plusz költségek jöhetnek még rá? Nem nagyon értem, csak 27% ÁFA vám nélkül + vámeljárási díj? vagy 27% ÁFA + vám + vámeljárási díj?
-
nihill
őstag
Az ali saját trackingjétől azért (is) dobtam hátast, mert a lejárat előtt mutatott sehova sem megérkezett státuszból a lejárat után hirtelen levámolt, célvárosba megérkezett tracking lett.
Egész optimistán megelőlegezték maguknak
Az írásod alapján lehet az a dispute gond, hogy én a lejárat napján indítottam? Természetesen akkor már lezáródott, előtte is próbáltam pár nappal, de akkor azt írta ki, várjam meg a lezárást és nem is hagyta indítani. Gondoltam ha már engedi indítani, akkor azzal már nem lesz gondja (mondjuk néha pár nappal rendelés után, amikor már van tracking szám is, jön meg az alis automata email, hogy már csak fizetnem kell és küldik, szóval van a rendszerben fáziskésés rendesen)
Ezt most hagyjam így és várjak hogy lesz vele valami? -
martonl
senior tag
Valami nem klappol, mert az ali egyszerűen nem utal vissza pénzt. Volt két dispute-em sajnos ugyanattól az eladótól. Mindkét esetben az ali a javamra döntött (full refund), én elfogadtam, és ezt az eladó el is fogadta. Ezekről e-mailt kaptam január 5.-én és január 27.-én. A weboldalon ugyanakkor az látszik, hogy "Dispute escalated - investigation pending". December 29.-én lett nyitva az első dispute, majd 30.-án a második. Nyilván én is balga voltam, hogy ugyanattól az eladótól vettem két dolgot, de szerintem most ez már nem is lényeges. Mit tudok tenni? Evának írtam többször, ő ilyenkor állítólag küld emlékeztetőt nekik. Nem kis összegek, 80 és 67 dollár.
-
petymek
senior tag
A posta nyomkövetőt, hogyan lehet rávenni, hogy angolul informaljon? A főoldalon, angolra váltva, majd a nyomkovetést kiválasztva, visszaáll magyarra.
-
válasz
Szállító76 #46937 üzenetére
Saját és MPL ha házhoz, átvételi pontra saját cégük.
-
Számla sosem volt. Minden rendeléshez tartozik két oldalnyi könyvelési adat és a banki fizetési igazolás.
Böngésző és az oldalak pdf-be nyomtatása, ha azok elegendők a NAV-Vám-nak amit az összefoglalóban is írtam, akkor a könyvelődnek is elegendőnek kell lenni.
Bár a bizonylatok teljeskörűen nem felelnek meg a mi számviteli szabályaiknak és nem teljeskörűen az adózásiaknak sem.
Az Orders listában View Detail-ja-nak Order és Financial fül tartalma. -
válasz
Szállító76 #46934 üzenetére
Nem, komolyan mondom ne ezt a sz..rt nézegessétek már, rosszul vannak bekódolva a szövegek és nem jó sorrendben szinkronizálja az adatokat.
Ha szó szerint vennéd akkor sem visszaküldték.
De holnap reggel 8-tól fel lehet hívni őket és lehet pontosítani hogy az igazi postai adatbázisban mi van írva. -
qqzs
őstag
Rendeles visszaigazolo emaileket nem kuld az ali, de sehol nem is talalok rendeleseimrol osszefoglalot, azaz szamlat vagy affelet keresnek ,gondolom ez a szo hianyzik a kinai szotarbol. De a konyvelomnek kene meg is valami ami mutatja hogy egy bizonyos kifizetesert miket vasaroltam. egyenkent kene letoltoget az order confirmationokat az online feluletrol? es kisakkozni melyikekbol allt ossze az abizonyos osszeg?
-
Wendelke
aktív tag
válasz
nihill #46925 üzenetére
Szia!
Nekem hasonló volt egy 27 dolláros vásárlásnál. Ugyanezt az üzenetet kaptam 01.18-án amikor indítottam a vitát. Zártam a dispute-t, majd két nap múlva újra nyitottam, szintén ezt írta ki.
Hozzáteszem 18-án már finished-re váltott.De a lényeg, az én csomagom még kínában akadt el, csatoltam a nyomkövetésről a képet, aztán 4 nap múlva írt az ali, hogy full refund.
-
Nolta
csendes tag
45 $-t írtak a csomagra (1/5-öd ár) nem kellett vámot/áfát fizetni.
-
Jakuu
őstag
válasz
marontoni63 #46888 üzenetére
Ne aggodj, nekem mar dec 8 ota all ott.
-
válasz
nihill #46925 üzenetére
az alis honlap saját trackingja az gagyi.
Nekem is ezt írja a posta szerint eltünt csomagomra: Parcel is still in transit, no worries, we will delivery it to you as soon as possible.
Ellenőrizd a böngészős oldalon hogy tényleg closed a státusza., persze amikor indítottad azt nem a lejárat napján kell, hanem a következő nap. De ha hosszabb időn keresztül nem frissül akkor nincs nyomkövetés az indok. -
nihill
őstag
Sziasztok!
Nem kaptam meg egy tavalyi rendelésemet, és mivel lejárt a várakozási "awaiting delivery" idő, így automatikusan "finished"-re váltott.
A legutolsó tracking tétel:
2020.nov.19 Liege-Linehaul arrival. Utána semmi.
Indítottam dispute-t, erre kaptam egy olyan emailt, hogy invalid, indoklás: " this order is still within purchase protection time" (???)
Illetve ami még fölöttébb érdekes, hogy tegnap az alis honlap saját trackingja felül az ikonokkal is úgy mutatta, hogy sehova nem érkezett meg (kár hogy nem printscreeneltem), de ma már az van ott, hogy a HU Customs rész pipa és a saját városom is pipa...??? A telefonos tracking app továbbra is azt mutatja hogy 2 hónapja semmi esemény.
Ilyenkor mit csináljak, csak én érzem úgy hogy itt most nem futnak össze a szálak, vagy ez így normális és rendben van csak valamit nem tudok? -
Nolta
csendes tag
Sziasztok!
Úgy tűnik a csomagok megvárják egymást. Egyszerre érkezett a 11.19, 12.27, és a 01.02-es csomagjaim. -
PhoenixSzG
tag
Sziasztok!
Ebben az esetben mi lenne a legjobb lépés részemről? Eléggé úgy tűnik, hogy elveszett a csomag.
Az order-nél "On-time Delivery 75 days" volt, ami már lejárt. A buyer protection-ből még 28 nap van hátra (30 nappal ki lett tolva korábban automatikusan). Várjam meg a buyer protection végét a disput-tal vagy nyissam most, mivel 99% hogy nem fog soha megérkezni a csomag?
Ami még kellemetlen, hogy újrarendelni csak 100 dollárért tudnám most, az eredeti $64+$7 kupon helyett.. -
B-L-A-C-K
titán
Ha FedEx-el kapok egy csomagot kínából, amibe 2x20 dollár érték van (ennyi is van feltüntetve), az egyből megy vámkezelésre vagy átcsúszhat?
-
dudi6
senior tag
Sziasztok!
Van egy termék (szállítással 46,25$) ami vám és áfaköteles, viszont ha Alis kupont(-3$) használok akkor már nem (43,25$).
Ilyenkor mi számít? Gondolom amit kifizetek, vagyis a kuponos ár, így már nem áfa köteles a termék. Jól gondolom? -
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Tegnapi rendelésemnél a szállítónak a "Cainiao Super Economy Global" -t választottam amelyhez nem tartozik tracking és 30-50 nap alatt érkezik meg a csomag, viszont ma ahogy a rendelésemet csekkoltam ez látszódik a részleteknél:
"AliExpress 无忧物流-标准", ami az AliExpress Standard Shipping ha jól gondolom és tartozik hozzá tracking isEzekszerint végig tudom majd követni?
Elnézte a feladó? -
Kezd a Magyar Posta egyre rosszabb lenni, nem véletlen hogy az Állammal kötött új szerződésükben csökkentették a minőségi és felelősségi követelményeket.
Egy hét után rákérdeztem hogy azt látom hogy átvették és kinyitották a szállító konténert, de miért nem történik a küldeménnyel semmi.A válasz az hogy nem volt benne és felvették a kapcsolatot a hollandokkal a hiány miatt. Persze erről nem értesítenek semmilyen kóddal, pedig van ilyenre is.
A gond az hogy nem hiszem el hogy a holland postások most hirtelen elkezdenek hanyagul dolgozni, eltévelyedni és kilopják a csomagokat a lekönyvelés után a konténerből.
Amiről szó van az egyébként egy műanyagból készült úgy 6*6*6 cm-es kapszula átalakító 3800 Ft értékben -
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Tegnap kora reggel rendeltem egy órát Aliról ebből a shopból 7 napos szállítási idővel EU-s raktárról (Spanyolország). Még tegnap délelőtt jött is hozzá követési szám, az Alis követő szerint fel is adták. Igen ám, de ha beírom a követési számot Parcelsapp-ra, akkor elég érdekes infók jelennek meg. Mi az, hogy 5.34 kg? Egy órát rendeltem, max. 1kg lehet csomagolással együtt. Meg lentebb miért szerepel tshirts? és január 26. előtt mik azok az információk? Elég érdekes ez nekem. Meg most akkor ezt GLS hozza vagy posta?
-
válasz
Ottobone #46902 üzenetére
Az Összefoglaló 9. Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt. lehet hogy segít.
De ez egy Portugáliába ment küldemény száma ami ott 20-án kézbesítve lett.
A DHL oldlaáról:
DHL Shipment CF890443369DE Delivery successful.
Destination country/region: Portugal
International shipment number: DE07610800Itt egy bizonyíték hogy te nem kaptad meg, gondolom nem Portugáliába kérted.
Lehet hogy az oldal fordításod nem kéne az AliExpress oldalon, nagyon téves útra visz.
-
Ottobone
csendes tag
Sziasztok! Egy ismerősöm tanácsára jöttem hozzátok tanácsot kérni. Utolsó reményeim ti vagytok. Január elején rendeltem kinai biztonsági kamerát Cseh raktárból [link] . A csomag nagyon nehezen volt követhető, de egyszer csak megjelent hogy Romaniai kezekben van. aztán semmi....semmi es egyszer csak megjelent hogy a csomag átvéve sikeres tranzakció 1-hó 20-án.. Mi a fenét lehetne ezek után tenni? Én semmiből semmit nem tudok.
A profilomban megjelenik egy robot help center ott rá nyomtam hogy ,, good not receiwed ,, majd megadtam a termeket es semmi egyelőre. Hogyan bizonyitsam én hogy nem kaptam csomagot? ,,, CF890443369DE DHL_CH ,,,,,,, [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Megújul a Netflix tévés appja
- Példátlan a 2 nm-es TSMC node iránti kereslet
- Villanyszerelés
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Spórolós topik
- Windows 10
- Mégsem lesz divat az atomerőműre kötött adatközpont?
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Aorus Elite B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060 12GB Asus TUF GT301 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 650W
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest