- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zoltannagy #33599 üzenetére
Neked kell dönteni hogy mit szeretnél. Vagy megvárod amíg beérkezik és már nem lesz védelmed semmi, feltéve ha nem emeli a szállítási védelmi időt, vagy visszakéred a pénzt és amikor lesz megveszed újból, vagy mástól olyan chip-el amivel neked jó.
-
zoltannagy
aktív tag
Vagy csak simán várok és nem teszek semmit, akkor elvileg fogja majd küldeni amit eredetileg rendeltem?
-
zoltannagy
aktív tag
Up: Na már nem tudom szerkeszteni az előzőt.
Végül is ahogy nézem, sajnos nem azzal a Chippel van, mint amit rendeltem volna így viszont nem fogadom el, akkor csak simán Open Dispute?
Ezaz, nincs már Cancel néztem Én is. -
válasz
zoltannagy #33596 üzenetére
Ha nem tudsz várni akkor válaszd a Cancel ordert, egyébként amikor megérkezik küldeni fogja. Ezt írta. Az más dolog hogy ha már szállításra van jelölve nem lehet csak dispute-ot indítani, nincs cancel.
-
zoltannagy
aktív tag
Na közben kideült, hogy amit rendeltem abból már nincs, közben az eladó küldött üzenetet,
Csak akkor nem értem, hogy miért küldött RP823527432CN azonosítót...
"sorry for inconvenience. this item's chip is sold out in CN market. our factory need produce it in HK, pls give us some time to solve this problem. we will send your order when in stock if can not wait, pls choose"other reason" for cancel"
És egy linket, gonolom küldene más fajtát.
De mikor rákattintok, akkor 2 opció van.
Open Dispute és a Confirm Goods ReceivedVégül is nekem megfelel amit helyette küldene, akkor a Confirm Goods R. válasszam?
Azt nem akkor kell, mikor már megpaptam? -
walakyb
tag
válasz
dave0825 #33469 üzenetére
Azert a 483as ugyet nem kene egy kalap ala venni semmivel... Egyebkent banggoodon sem ez a jellemzo, ez egy nagyon kiveteles eset volt. 100bol 99.9-szer ott is csak a penzedet kapod vissza, a 483 egy tobb ezer embert erinto, hatalmas port kavart eset volt, amit kenytelenek voltak extran kezelni, mivel nagy esellyel rengetegen (nem csak azok, akik porul jartak) hagytak volna ott az oldalt. De ha mar szoba hoztad, en szemely szerint a 93. napon kaptam vissza a penzemet. Ha alin 60 nap utan nyitsz dispute-ot, ennyi ido alatt eselyes, hogy mar a mashol megvett cucc is megerkezik. A masik pedig a hosszu heteken keresztul tarto undorito hazudozasuk, ures hitegetesek, majd a mar hatalmasra dagadt botranynak koszonheto kifizetesek. Biztos ez a jobb? Egyebkent en pont emiatt a karteritesen felul azota nem vettem ott semmit, es nem is nagyon fogok...
De nezzuk az alis reszet a dolognak. Te rendeltel valamit, o feladta (most ne vegyuk bele a valosagban soha fel nem adott cuccokat). Valahol utkozben megall a csomag, vagy egyszeruen csak nem er oda hozzad. Elkallodott, elloptak, megrongalodott a cimke, es emiatt beazonosithatatlan a cimzett. Ezek az altalanos eltunesi okok. Tehet barmelyikrol az elado? Vagy csak a siman 90-120-x napig kallodo (,bizonyithatoan feladott) csomagokrol? Nem. Persze, karteritesi kotelezettsege neki van, a penzedet vissza is kapod. A hosszu varakozasi ido a vilag masik felerol valo vasarolgatas egyenes kovetkezmenye. Probalj csak meg karteritest kovetelni itthon egy cegtol. Ha 1-2 het alatt nem jott meg a cuccod, konkretan ki fognak rohogni... -
pn4hvq
senior tag
válasz
Fr@nkieWilde #33590 üzenetére
"shipping company=hajózási társaság" - Digitális hozzászólásából
Csak ebben a szövegkörnyezetben ez szállítmányozó társaságot jelent. (Nem neked szól)
-
válasz
Digitalis #33588 üzenetére
Repülővel hozzák és már vonattal is itt lehet 3 hét alatt, a hajó az még mindig 52-55 nap és valamilyen port megnevezés szerepel a nyomkövetésben, de ez mind shipping, szállítás.
Az EA106123217CN pedig EMS postai nyomkövetési szám forma, de ezzel nem lett elküldve.Ha a Tronsmart az ami a linken van ugye az off topik.
-
Digitalis
senior tag
válasz
Digitalis #33576 üzenetére
Hátizsáknál kértem az eladót, nézzen utána a hajózási társaságnál is. Ez a válasz jött: After check with shipping company,it shows lost on the way.we are about is. but we can refund to you , is it ok ? Nyilvánvalóan hamis nyomon követési számot adott _ EA106123217CN _ és nem adta fel a terméket. Hazudik mint a vízfolyás...
Tronsmartnál is ütöttem a vasat, ott felajánlottak egy diszdobozos ünnepi kiadást, EU-raktárból szupergyorsan. -
Ixion77
addikt
Az "Invite friends" működik valakinek?
Én ha rákattintok az appban, azt írja hogy "This program currently open to active users. Please shop more and come back!"
Ami elég meglepő több száz rendeléssel, és az elmúlt 3 hónapban is közel százezer Ft értékű költéssel. -
válasz
gyulazsolti #33583 üzenetére
Igen, Dostyk-ban van a vasúti nyomtávak cseréje. 1520 mm-es-re pakolják át a konténereket a a kínai 1435 mm szabványról. Az új vasúti Selyemút.
-
UzziVp
csendes tag
[link] 2018-08-24-én vettem akciósan 3db kamerát, mind a 3-ra kapott negatívot, mert mind tönkre ment 2-3 nap vagy 2 hét után.
Sehol sincs az én review-m, A***y lenne az enyém.Nem érdemes nézni, hány %-os a bolt, simán törlik a régieket...
És most egy motoros ruhát várok, elvileg feladta, szerintem nem nyomkövetős a szám, 86usd volt, Kínát elhagyta, de hogy mi, meg kinek... 10 napja hiteget az eladó hogy pár nap és kap új számot... már írtam neki, hogy nem érdekel, megrendelem mástól...
-
Flashy
veterán
a mobil app nagyon szarul kezeli ezeket, egyik az amit írtál, a másik meg hogy a hosszabbításokat mintha egyáltalán nem is látná, az eredeti zárás időpontjával riogat.
egyébként mostanában sokat kínlódok ezzel, rengeteg elkallódott csomagom van, kb 1 hónapos időtartam teljesen kimaradt, az utána rendelt dolgok már jönnek, de egy csoport teljesen eltűnt. az 1-2 dolláros szarokat egypárszor hosszabbíttatom, aztán nem is mindet reklamálom meg, félek hogy csalónak hisz az üfsz (és talán meg is jönnek majd). segíthetne, ha a My orders tudna lejárat alapján rendezni, de így pár naponta átnézem a kb 60 rendelés utolsó néhány oldalát, hogy van-e ami le akar járni... -
Digitalis
senior tag
Tronsmart még függőben, most azt írta, hogy sok volt a 11.11 rendelésük, legyek türelemmel. Ezért adtam az eladónak Plusz 10 nap extendPT - ot, ami már megint hamarosan lejár. Nekem még mindig Nem adta fel. Vajon miért? Sokan már megkapták és a reviewet írják róla, ( Tronsmart spunky beat 15$-ért)
A hátizsák meg 77$ helyett 5.70$ ért sikerült megvenni , de "Lost bag" lett mint sokan másnak...
-
Digitalpimp
senior tag
Nekem eddig spanyol raktáras cuccot hozott csak a DPD, az eleve úgy is indult. A többi esetben valószínűleg menet közben váltanak valamiért, de ez csak jó.
-
fairi
őstag
válasz
tupacamaru #33572 üzenetére
teljesen mindegy mit választasz, eladó dönt végül mivel küldi. Van hogy tényleg postára bízza vagy az is lehet valami helyi logisztikára, az meg lehet futárnak adja át, vagy végül Európába érve egy postának.
Azzal küldi amivel választom, az a legritkább eset. ha kisértékű akkor legtöbbször yanwen lesz, ha nagy értékű akkor valami nyomkövetett. olyan is volt, china post ingyen volt, és 5 dollárt kért az epacketért, választottam az ingyenes de epackettel küldte.
-
fairi
őstag
válasz
Digitalis #33561 üzenetére
Tronsmart cuccot (hangszórót 26 dolláros amiért végül fizettem 11 dollárt) én is rendeltem, extra bolt kuponnal de nekem normálisan jön. Én elsők közt rendeltem még 9.10-kor, már kínai logisztika átadta a postának németben.
Hátizsákot én is szereztem, kettőt isTigernutól vettem, extra 20%, bolt kupon, select kupon, ingyen pénztárca mellé. 52 dollár helyett 22. Baj nélkül jön.
-
tupacamaru
veterán
válasz
Tav-Csoves #33555 üzenetére
Nekem is ez volt a kiválasztott szállítási mód.
13 nap alatt ért ide.
-
válasz
szabacsik #33570 üzenetére
Semmit nem tudsz. Én azon akadtam ki hogy a mobill appban azt írja hogy én igazoltam le a megérkezést (pedig zárás volt) és erre az eladó meg is köszönte és várja az értékelésemet. Én meg várom a csomagot.
Még a holnapi postát megvárom (+4 napot adtam a 15-ből) és megy a dispute a meg nem érkezés miatt. -
válasz
agroman #33568 üzenetére
Köszönöm hogy az AliExpress-es szállítási témánál egy webshop szállítással igazolod azt hogy a China Post Registered Air Mail küldeményeket hozhatja a DPD. Más a téma.
Amit írsz nem ilyen küldemény azonosító. És ott is érdemes lenen megnézni hogy mikor került át a holland postától a DPD-hez, mert egy holland postai azonosítóra hasonlít, Szerintem ott is máshogy működött a szállítás. -
válasz
Tav-Csoves #33565 üzenetére
Azt írtad hogy a Posta helyett, azt írtad hogy China Post Registered Air Mail a szállítás és itt egy normál DPD futáros küldemény képe.
Németországban a DPD futárszolgálatnak adták át szállításra, ez nem China Post Registered Air Mail és nem helyettesíti a postát. Nincs nemzetközi postai nyomkövetési számod, mert nem azzal szállították.
Teljesen más a szituáció, a DPD nem vette át a Magyar Posta feladatait.
Ha ezt fizetted China Post Registered Air Mail akkor az eladód más módon küldte. Ezt akartam leírni, mert legyenek az információk pontosak.
Eleve futáros szállítás volt, nem postai, ha megnézed a nyomkövetést részleteiben. -
Tav-Csoves
őstag
Bizonyíték kell?
Viszont ez a "jó kör volt", ez sértő számomra.
Évek óta read only vagyok a topicban, és eléggé csodáltam a tevékenységed, hogy ennyire képben vagy a dolgokkal, és a szabadidőd áldozod a mi javunkra de erre tényleg nem számítottam...
Szerk:
De biztosan igazad van, akkor amit látunk, az csak illuzió... Sajnos a kapuba nem szoktam mikrofonos diktafonnal járni, így a beszélgetést a sofőr és köztem nem tudom megmutatni. De akkor azt hiszem most ki is szállok ebből a beszélgetésből, topicból.
Tisztelettel... -
válasz
Tav-Csoves #33562 üzenetére
Röviden, semmi bizonyíték arra, hogy a DPD helyettesíti a postát, mert ilyen nem szokott lenni. De jó kör volt.
-
Tav-Csoves
őstag
Rendeltem valamit, A gyártótól, 11.11. alkalmából, de egy B gyártótól megtetszett a másik. 48 óra telt el a megrendelés után, de nem adta fel még az eladó, így jeleztem neki, hogy mégsem, és elállok a vételtől. (ekkor még a megrendelt cuccaim közel a fele se került feladásra, és sokan írták is itt, hogy nehezen adják fel a dolgokat, nyilván 11.11. miatt eléggé nagyra sikerült a felhajtás)
Miután nyomtam egy megrendelés megszüntetését - oknak "egyéb" - és ez pénteki nap volt, hétfőn látom, hogy nem fogadta el az eladó, úgyhogy újra rányomtam, és ezúttal "már nem akarom megvenni a terméket" részt pipáltam be. Ez így ok is volt, mert láttam, hogy "Cancelled"-re változott a státusz. - tehát nyomkövetési számot nem tudtam kapni, hiszen én visszamondtam a tételt.
4 nap múlva kaptam egy SMS-t, hogy kapok valamit Bécsből... - hidegzuhany... Megtörtént a fenti DPD-s párbeszéd a sofőrrel.
Ezután, utánanéztem, és Cancelled is továbbra az Alin, tn szám nincs. Megnéztem a bankszám, és találtam egy tételt, ami a termék sztornózása, - pénzt visszakaptam - így felvettem a kapcsolatot az eladóval, és mivel a termék itt van a kezemben ezért kifizettem a termék árát. -
Digitalis
senior tag
Jó előre, egész képernyőn promotálták az official store-ban, hogy 11.11-én, 20.00-óra / 200db 90%! Reménykedtem mert, ez nem csak egy jött-ment butik, azokat én sem veszem komolyan. Most már, ezeket sem. (Tronsmart-nál ugyanígy jártam egy terméknél, BF_akciós volt, meg sikerült plusz jól lekuponozni, valszeg nem tetszett nekik)
-
válasz
Tav-Csoves #33555 üzenetére
De akkor kaptál egy Rx999999999CN nyomkövetési számot? Ha DPD ezzel a számmal szállította akkor besegített a Magyra Postának, de nem hiszem. Ők ezt nem fogadják be. Szóval az eladó megváltoztatta a szállítási módot. Azért kiváncsi lennék a postai nyomkövetésre hogy mikor került át a DPD-hez.
-
fairi
őstag
válasz
Digitalis #33550 üzenetére
magyar törvények is lehetővé teszik ha valami hiba miatt került túl olcsóba akkor nem kell leszállítani.
Alin ez nincs valszeg, de lehet nem 200-at hanem 20-at akart olcsón adni. vagyis nem akarja lenyelni a veszteséget igy 180-at nem küld el. 4000 dollár veszteséget észrevehető.Boltnak van elég sok pozitivja hogy a 100 negatívat benyelje.én ilyen akciókra rá se nézem, vagy tényleg 10-et ad ilyen áron, vagy nem fogja elküldeni.
-
fairi
őstag
válasz
Fr@nkieWilde #33552 üzenetére
Ezt hívják vadkapitalizmusnak. Szabályozásban sok a hiányosság így kereskedők bármit megtesznek amin nem lehet látványosan bukni. Ez igaz a magyarokra és a kínaiakra is. és bárhol ahol a törvények hiányos betartása igaz.
egész kereskedelem tele van hazugságokkal, átveréssel és milliónyi csapdával. -
#94529552
törölt tag
Több orosz tag is ezt írta, nézd meg, szóval igaz, amit mond Digitalis. Azt csak az eladó tudná megmondani, hogy mi a haszna belőle, vagy miért csinálja sorozatosan.
fairi
A trükközés az árakkal pont ugyanolyan, sok alis terméknél, mint a mediamarkt és társai, ezt már én is megfigyeltem, amikor a kosárban voltak az áruk. De nincs mit tenni, ki kell várni a legjobb árat, így csináltam legutóbb is. -
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Elég szomorú. Meg az is, hogy ezt hagyják.
Kiábrándító.
Rossz üzletet mondjuk még nem csináltam Alin sem és azon kívül sen, de akkor is...
gondoltam majd beszerzek jó pár dolgot akciósan, meg adok nekik kuponokat, erre nem lesz belőle semmi sem.Valóban nagyon észnél kell lenni, és apró dolgokra is figyelni kell.
-
válasz
Digitalis #33550 üzenetére
Hát nekem úgy tűnik hogy azt nagyon kevesen vették meg, benézték a készletet vagy a beszállító kevesebbet vitt neki és így a + megrendeléseket lemondják. Sajnos nem mindegyik eladó aktiválja a készlet figyelési opciót, így nem átverés, csak hibás "működés" az oka a visszamondásnak. Szokott ilyen lenni.
-
válasz
Digitalis #33541 üzenetére
Már írtam, ha nem kap egy fillért sem érte, akkor ugyan mi benne a poén?
Szerinted csak azért mert valaki lead egy rendelést ő meg csak visszamondja, hogy a nyakán maradjon a termék hogyan lehet megélni? Csak a móka kedvérét használja a nem ingyen Internetet hogy társadalmi kapcsolatai legyenek? Arra ott van neki a RenRen. -
fairi
őstag
válasz
Fr@nkieWilde #33531 üzenetére
Ezt hívják marketingnek. Régi trükk. Egyszer felemelik az árat x dollárig, azon tartják pár napig, majd hirtelen leakciózzák adott ára. Utána jön egy sale és akkor még 10% lejjebb teszik, így kijön a 70%.
Eredeti ár az amin szeretnék eladni de tudják úgyse kelne el, így alapból akcióba tartják örökkön örökké.
Ali superstar nevű böngészőegészítővel jól lehet követni és tudni most átvernek vagy valódi akció lesz
Valódi akció mértéke kb 5-15%.Ennél van egy sokkal de sokkal szemetebb trükk pár bolt csinálja. Erre figyelni kell.
Kb a lényeg Sale nap előtt mutatják ők bizony valódi -70%-ot fog adni. Ali supestar is mutatja az ár sose ment 12 dollár alá hónapok sőt évek óta. Akció keretében most 2 dollár lesz. Aztaaa, igazi akció!
Jön Sale nap, és le is megy az ár 2 dollárra, berakod a kosárba már nyomnád a Pay now és látod nono ez nem 2 dollár hanem 20 dollár.valszeg az lehet 10 db akar 2 dollárért adni, és mint 11. már emelt áron kéne megvennem sőt van mikor raktárkészlet is meghülyül. Persze utána a rendszer 1 órán belül tisztázza a dolgot, és onnantól az emelt ár lesz a Sale ár, és raktárkészlet újra sokezret mutat.
Ez a trükköt a hazánkbeli eMag is csinálja, de elég idegesítő.
-
Ha ezt tudtam volna, hogy fekete pont jár nekik, akkor nem lettem volna ilyen jó fej... ha valamit nem jól csinálok engem is megkérdeznek a miértről, ha nem megfelelő a válasz akkor én is "fekete" pontot kapok és az év végi plusz pénzeknél figyelembe veszik. Szóval örülök neki, hogy náluk is van ösztönző rendszer.
-
válasz
Fr@nkieWilde #33542 üzenetére
Igen van ilyen, a példánál 4 %.
-
válasz
Tav-Csoves #33540 üzenetére
Akkor a szállítási módod amit fizettél vagy bejelöltél az postai szállítás volt? Mert a módoktól függően nem mindig postai a szállítás.
A DPD nem helyettesíti a Magyar Postát, ha postai a szállítás. Ha ez van China Post Registered Air Mail vagy China Post Air Parcel akkor azt nem a DPD hozza, feltéve ha az eladó nem kavarja a dolgokat. -
válasz
zoltannagy #33536 üzenetére
Teljesen kiszámíthatatlan az is.
-
válasz
INGJOKE #33535 üzenetére
Neked vagy nekem csak annyi a dolog. Te most előhozod az eladó oldalát, de arra is írtam hogy mi a problémájuk.
lesz az AliExpressnél egy fekete pontja ami költségnövekedést fog neki okozni, tényleg azt gondolod hogy van értelme olyan vállalkozói stílusban dolgozni, hogy minél több veszteség érje? Ennyire azért nem hülye senki. -
Fr@nkieWilde
senior tag
-
Digitalis
senior tag
Egyre több a trükkös eladó. Az eladó nem akarja elküldeni az árut akciós áron, így az ügyfeleknek hamis nyomon követési számot adnak meg. Megkérdezem az eladótól a mi a rajz, ellenőrizze már a nyomon követési számot, erre azt mondja, hogy az áru elveszett
és inkább visszaadja a pénzt. Egyszerűen az eladónak nem éri meg 90%-os kedvezménnyel elküldeni az árut, sokkal jobban megéri, hogyha megtartja a terméket. Sok tisztességtelen eladónál, ennyit érnek a beváltható kuponok, kedvezmények… Most így jártam a Tronsmart Official Store-ban , illetve a Mark Ryden Official Store-ban is. Mindenesetre aljas egy húzás… Kezd elmenni a kedvem az Aliexpress-től
-
Tav-Csoves
őstag
válasz
tupacamaru #33538 üzenetére
Szia, igen, méghozzá Bécsből.
Megkérdeztem a DPD-st hogy ez most mi:
- "ennyire sz.rban van a magyar posta, hogy nem állami cégekkel visz már ki csomagot?"
- "igen, ennyire." -
tupacamaru
veterán
DPD hozta az egyik rendelésemet, más is járt már így?
-
zoltannagy
aktív tag
-
válasz
Fr@nkieWilde #33531 üzenetére
Nem hülyeség, de a képernyőn ki van írva az ár, ami egy eredeti bruttóhoz viszonyít, ugyanúgy mint az épp valamilyen kedvezményes %.
Ennél ez a Fekete pénteki ár:
BLACK FRIDAY PRICEUS $60.79 - 90.39
Most van egy akciós ár, ami 56%:
US $66.87 - 99.43US $151.98 - 225.98-56%A fekete pénteki ár ebből US $151.98 - 225.98 lesz 60%
-
válasz
zolikaDB #33530 üzenetére
Mikor dispute elindítoottad volt még hátra a szállítási védelmi időből? Ha uigen akkor a Cancel után megy tovább a számláló és annak letelete után lesz újból 15 napod dispute-t nyitni.
Ha már akkor nyitottad amikor az letelt akkor a dispute 15 napjával gazdálkodnod az újra nyitásban. Sok értelme nincs a Cancelnek ha 1-3 napod maradna, semmi értelme.
De a lényeg az hogy a szállító hibája nem befolyásolja azt a tényt, hogy ha nem kapod meg akkor neked jár vissza a pénz. Ebből szempontból az eladó felelőssége, nem pedig a hibája. -
havri1
félisten
Mai napig nem képes az ali support az ügyemben bármit csinálni. 9x beszéltem a chaten ügyintézővel, az általad mutatott reporton jeleztem (arra az volt a válasz, forduljak a chaten hozzájuk).
Semmi.
Ugyanúgy nincs cancel order, az eladó nem válaszol (unread).
Már elengedtem a dolgot, megvettem máshol a telefonokat, ezt meg már remélem fel sem adja. Undorító, hogy így használhatja valaki a pénzem szabályosan, és semmit sem tehetek ellene.
Az is incorrect az egészben, hogy a vásárlás után szembesül az ember ezzel, hogy a feladás 42 munkanap is lehet..
Legalább írná meg, hogy figyelj, elfogyott, úton van eu-ba cn-ből, amint beér, küldöm.
Csalódtam. -
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Lehet hülyeséget kérdezek, de azt szeretném tudni, hogy lehet-e tudni, hogy mely termékek milyen áron lesznek a black friday alkalmával?
Azért kérdezem, mert egy kazal termékre 70%-ot írnak már most, miközben fél éve alig pár százalékkal fizettem többet a mostani 70%-os árhoz képestKöszönöm.
-
válasz
INGJOKE #33528 üzenetére
Még igaz is lehetne amit írsz, de nem mindig az eladó készíti össze a csomagot és neki is rosszat adtak meg, vagy tévesztett amikor beírta. Van egy listája és arról írja be vagy ő, vagy az a logisztikás aki csomagolta és összekeverte a sort. Ez is reális dolog.
Gondolj bele amíg nem igazolod le a megérkezést addig a pénzt nem kapja meg, vissza van tartva. Ha nincs anyagi érdeke belőle, akkor ugyan minek szórakozna azzal hogy szándékosan átverjen? Mi a jó benne? Mert jó móka?
Ha nem érkezik meg a pénzt dispute keretében visszakéred, lesz az AliExpressnél egy fekete pontja ami költségnövekedést fog neki okozni, tényleg azt gondolod hogy van értelme olyan vállalkozói stílusban dolgozni, hogy minél több veszteség érje? Ennyire azért nem hülye senki.
Mit levelezek? Dispute, beírom hogy mi a helyzet és annyi.
Ma is várom a postást, hátha hozza a csomagot aztán dispute, mert pénteken lejárt a szállítási védelem. -
Ez az optimista értelmezés... a realista, hogy átvertek és direkt adtak meg rossz csomagszámot, mint nálam. Most majd nekiállhatsz levelezni a hokamókával, hogy visszakapd a pénzt, próbálja majd megmondani mit válasz ki, mi történt a csomaggal és ha utána majd 1 csillagra értékeled meg lesz sértődve.
-
pn4hvq
senior tag
Az irányítószámról vagy a súlyról gondolod, hogy téves?
Mert az irányítószám 2400 helyett 2700 (kétszer is rákérdeztem), olyan pedig van, Cegléd.
Mit tanácsolsz, folyamatosan figyeljem a csomag útját és ha nem vennék át (mert téves a címzett), akkor telefonon jelezzem a Postánál? Más kérdés, ha átveszi valaki a nem neki jövő csomagot...
(#33527) V/ Ja, nekem is ez volt az első tippem. Bár mivel 11.11-ei rendelés és a kuponok miatt harmadáron volt, szerintem nem véletlen -
pn4hvq
senior tag
válasz
pn4hvq #33315 üzenetére
Egyre érdekesebb a kapott tn (már Magyarországon van): az általam rendelt termék kb 2-2,5kg lehet, a tn alapján viszont a Posta appban 201g látszik
. Felhívtam a posta üfsz-ot és megkérdeztem a kapott tn-hez tartozó irányítószámot (mármint ahová küldik). Meglepő módon nem arra a településre jön, ahová én kértem
.
Így rákérdeztem az eladónál (becsatoltam a képet a súlyról és rákérdeztem a címzett irányítószámára is) és várom a válaszát. -
válasz
Tav-Csoves #33522 üzenetére
Rossz a megközelítésed és nem minősíteném az ilyen vevői hozzáállást.
Mivel a te hibád hogy nem vetted át, én nem adnám vissza a pénzt.
De akkor jár vissza ha ilyen esetben ha az eladó hibátlanul visszakapja a küldeményt, azután neki kell a pénzt visszaadni. Természetesen jogosult levonni a költségeit ami pluszban felmerült. -
válasz
dave0825 #33520 üzenetére
Teljesen mindegy, amíg nem kézbesítik neked addig az övé a csomag, ha nem kapod meg, akkor a pénzed visszajár, még ha a szállító veszítette is el. Az már az eladó és a szállító problémája.
De nem tudom hogy mikor indította a dispute-t, miután lejárt már a szállítási védelmei idő vagy csak úgy. Ha volt még belőle hátra 10 nap legalább akkor lehet cancel, hanem, akkor ha van Reject gomb akkor arra kell nyomni. -
válasz
zoltannagy #33518 üzenetére
Igen, az Rx és az Lx kezdetűek az igazi postai nyomkövetett azonosítók. kivéve az észt postai azonosítónak látszó Sprinteres szállítású csomagok
-
zoltannagy
aktív tag
Üdv!
Az UW kezdetű és CN végződésű csomag is csak sima csomagként jön? -
Semmi, az a szám is rajta van a címkén, az a küldemény azonosító. Tudják egyeztetni, de a megjegyzésbe is be lehet írni vagy az észt postai nyomkövetési szám után.
Esetleg mellékelitek ezt a kettőt pdf-ben hogy ugyanarról van szó.
Az észt nyomkövetés és az sf60 nyomkövetés -
bulek
tag
Sziasztok!
Kollegám csomagját vámkezelés alá vették. kb 25$ AZ összefoglaló alapján meg akarnánk írni a kérvényt, csatolva a vásárlásról a képernyőmentést az Aliról!
Mi olyankor a teendő, ha a Posta RS033306558EE azonosítójú terméket kéri, az Aliexpress--en viszont SF6042066676205 az azonosító. Nincs sehol feltüntetve az azonosítóváltozás! Mi ilyenkor a teendő? A kérelemben tüntessük fel mindkét azonosítót? -
Akkor máshogy fogalmazom meg a kérésem. A személyeskedő hozzászólások megsértik a Prohardver ÁSZF III Moderáció 10./1 pontját. Kérem mellőzni.
Szankció a III. 4. pont alapján. -
fairi
őstag
belgiumi posta vhogy szivárogtat , és elérhető a neten. Parcelapp látja. egyik logisztikai cég nevét se látom, de a kiolvasott adatokban világosan olvasom a nevem.
yanwen küldeményben sosincs név. SF expressnél nincs adat, sunyou-nál nincs adat. Cainiao is csak az LVS....-hoz társít (az is bpost). holland posta, szingapúri posta, észt posta küldeményeit lényegtelen ki kezeli nincs személyes adat.
bpost-hoz küldeményemnél pedig van. kína és belgium közt ki kezeli nem tudom, logisztika neve sehol sincs. LBxxxxxxxxxxBE. Ráadásul két számot is kaptam, egyik az enyém, másik egy ismeretlen emberé, de látom a nevét. -
Csak emlékeztetőül amit már itt is írtam.
Ha valaki így gondolja hogy nem ossza meg a nyomkövetési azonosítót, akkor tiszteletben tartjuk azt, kérheted azt is hogy privát üzenetben küldje el, ha nem akarja a nagy nyilvánosságra hozni. Én is jobban szeretem a számokat, mint a hatalmas képet a nyomkövetésről, de ez mindenkinek a saját belátására van bízva.
És akkor most már lépjünk túl ezen a témán. Köszönöm! -
htc07
addikt
válasz
UzziVp #33502 üzenetére
Klasszul érvelsz, szerintem kettőnk közül te rekednél be hamarabb a fájdalom miatti üvöltéstől.
aamikor átveszel a postán egy nyomkövetezz csomagot, személyi igazolvánnyal igazolod magad, felírják a számát is, és aláírod.
szerintetek ezt nem tárolják sehol? csak poénból elkérik, aztán a nap végén kitörlik a rendszerből meg összetépik a papírokat?miért én vagyok a hülye, hogy nem osztok meg nyilvános fórumon olyan azonosítót, amiből bárki aki hozzá fér egy postai adatbázishoz, ki tudja szedni a nevem, címem, személyi igazolvány számom?
Ha titeket ennyire nem érdekel a saját adataitok védelme, mert ennyire értéktelennek tartjátok azokat, tegyétek ki ide a fórumra ezeket.
'nem sok ember fér hozzá az adatokhoz'
egynek pont elég, aki rosszra használja.De mindegy is, látszik hogy lövésetek nincs az adatvédelemről, csak rajtam trollkodtok.
-
fairi
őstag
átlagos nyomkövetői adatban semmiféle személyes adat nincs. pl én se tudom amíg hazánkba nem ér a csomag hogy más számot kaptam vagy sem.
pl kb lehetetlen saját adataid megszerzése a csomagszámból ezt a ügyeskdő kereskedők jól kihasználják.
egyetlen adat a kézbesitő posta neve, ekkor tudod meg átvertek vagy sem."hozzáférnek az adatbázisokhoz. "
xy rendelt valami "pent", nem sok ember fér hozzá az adatokhoz, de azok tudják ki mit kap. és még nem hallottam hogy postai adatbázist feltörtek vagy loptak, mert csomagok valódi tartalma legtöbbször fake és az érték is. kamu adatos adatbázis a hackereknek se kell. -
Megint egy apró tévedés az ki....tt logisztikai cég írja be (Cainiao, Yanwen stb), sehol nem tárolják, írják a posták a címzett adatait, egységes ebből a szempontból az adatvédelmi szabályozás, szállítás közben ha látsz személyes adatot a nyomkövetésben az nem postai információ.
A kézbesítési kísérlet után a név szerinti nyilvántartás az más kategória, csak a postások látják.
Itt a hivatalos UPU nyomkövető a posták ezeket az információkat adják át, nyomkövetési szám és más nem. -
htc07
addikt
Nem mondtam hogy "minden postás arra nyáladzik" hogy én mit rendeltem,hanem azt, hogy személyes adatok válnak elérhetővé olyanok számára, akik hozzáférnek az adatbázisokhoz. (ami nem csak a kézbesítő postásokra korlátozódik)
Nem értem, nektek ez miért fáj meg emiatt miért feszültök nekem, de sejtem ti az útleveleteket is elküldenétek bescannelve, csatolva a bankkártyaadatokkal, ha arra kérne egy facebook nyereményjáték?egyébként belga posta volt.
-
fairi
őstag
de ez csak a postásoknak van azok már úgyis kiderítik milyen csomagok jönnek neked. és akik csomagokat kezelnek a hét öt napján nem itt fognak nyáladzani hogy megtudják te ki vagy és neked mid jött.
egy postai küldemény csak egyetlen kb személyes anyagot tartalmazhat az kézbesítő posta számát.
talán kivétel:kazah posta küldeménye mert az felrakja a netre az adataidat (igaz az egy féldiktatúra kis paranoiával), belga posta mert az is szeret személyes adatokat feltenni nem értem miért (belga prime levelen ott a nevem, vagy az LVS.......-nél egyéb adatok is). -
Csiguuusz
csendes tag
Sziasztok!
Rendeltem köröm mattítót (buffer) 10db/csomag. Kifizettem, vártam. OK. 3x kértem hosszabbítást, nem hosszabbított az eladó (nem túl kommunikatív egyébként). Dispute, visszakaptam a pénzt, mert lejárt a 60 nap. A 90. napon megérkezett a csomag. Korrekt módon jeleztem az eladónak, hogy kifizetném, mert megérkezett a cucc. Újrarendelést ajánlottam fel neki úgy, hogy nem kell feladnia postán, csak jelölje szállítottnak és néhány nap múlva leigazolom, hogy megkaptam mondjuk 8-10 nap múlva. Örvendezés, OK belement. Újrarendeltem, de még mindig "waiting for shipment" státuszban van. Írtam neki, hogy jelölje szállítottnak, hogy később le tudjam igazolni. Semmi reakció. Ez is már néhány nappal ezelőtt volt. Még 3 nap a státusz lejártáig... Ha nem állítja át, nem tudok neki segíteni, üzimre nem regált. Csak utána meg ne én legyek a kö..ög.
Hosszabbítsak neki időt, írjak rá megint, mi van ha nem fog reagálni? Max. visszajön a pénzem. Én megpróbáltam.
Puszi pacsi
-
UzziVp
csendes tag
A hülyeség fájna az emberek 90% üvöltene....
-
válasz
szatocs1981 #33487 üzenetére
Lehet hogy a 17track nem kezeli, próbáld meg itt követni.
-
petipetya
nagyúr
válasz
szatocs1981 #33487 üzenetére
Ne viccelj, bőven időben vagy.
-
szatocs1981
aktív tag
Sziasztok,
11.11-én rendeltem, majd 10nappal később került feladásra. A kezdetektől van nyomkovetesi szám, habár a 17track-on semmit sem látni, csak az applikacioban frissül az állapot. Jelenleg reptéren van.
Van okom aggódni?Előre is köszönöm
-
válasz
Ittnemaz #33484 üzenetére
. Ezek tuti refund lesz nem is faradnek vele.
Miért is? Ha előre eldöntöd hogy majd visszakéred a pénzt, akkor minek kifizetni? Én egyébként 80 $-tól (24255 Ft) 200 $-ig látok 10"-os tableteket, ez az áruk.
Amikor én vettem nálunk ugyanaz 46000 Ft volt, én meg megvettem 25000 Ft-ért.
De a komolyabb gyártók azok 100 $ körül adják.
És van ahol már lehet látni a 29-i fekete péntekes kedvezményes árat is. -
válasz
Panthera #33483 üzenetére
Egy csomagban küldik. Van olyan beállítása az eladóknak hogy ha többet veszel meg, akkor csökken a szállítási költség. Mielőtt a kosárba tennéd akkor kell választani hogy mi legyen a szállítás módja, értelemszerűen mindegyiknél ugyanaz választandó. Mindenképp olyat javaslok hogy legyen nyomkövetési információ, bár ha ez túl sok lenne akkor átértékelendő ez a koncepció.
Egy dologra figyelj, hogy az összköltség az ne legyen több mint 40,98 $, mert akkor már Áfa fizetség és vámeljárási költség jön szóba. Itt se forintra állítva fizess.
Jóformán teljesen mindegy hogy melyiken vásárolsz, van amikor valamelyik AliExpress eladónál lényegesen olcsóbb, mint az ebay/gearbest-nél. -
Ittnemaz
aktív tag
Üdv
Tele az Ali 4g+64gb 10,1 tabletekkel 25ot alatt. Ezek tuti refund lesz nem is faradnek vele.
Ellenben keresek 8" ,használható (2gb)akar simes olcsó tabletet. Van valaki bejarotott eladoja? Kereső nem igen segít most... Lasd első pont... -
Panthera
őstag
Üdv!
Ha egy eladótól vásárolok több terméket és egyszerre fizetek, akkor azt egy csomagban küldik? (Pontosabban egy termékből veszek több fajtát, de gondolom ez a lényegen nem változtat.) Külön írja rájuk a szállíási költséget is. Ha egyben lenne, akkor jobban megérné megbízhatóbb és gyorsabb postát kérni rá?
Sosem rendeltem még aliról. Vagy maradjak inkább az ebay/geabest-nél? Köszönöm! -
Az már eszedbe sem jut hogy nem csak a mi irányunkba rossz az üzenetküldő rendszer. Én továbbra se kapok értesítőket semmiről.
A mobil app-os üzenet fiókom meg tele van 2016-2017-es üzentekkel amit még akkor töröltem.
Pl ha unread akkor hogy válaszolt rá? Persze hogy olvasta, csak valamiért nem lett olvasottra jelölve. Elolvassák csak nem biztos hogy válaszolna,. vagy meg sem kapják. -
válasz
gyulazsolti #33478 üzenetére
Mai nappal elindult ide felé, majd meg is érkezik.
-
fairi
őstag
válasz
Tav-Csoves #33477 üzenetére
könnyen lehet a te csomagod is belekerült egy végtelen loop-ba, csak nem látod mivel nem nyomkövetett. "U-s"
Sajnos fel kell készülni hogy van mikor csomagod sose akar megérkezni, lehet a kínai posta ludas van mikor a magyar.
ha valami fontos akkor inkább egy kínai boltból vagy magyar webshopból vedd meg. -
fairi
őstag
válasz
K.Andras.Vfx #33471 üzenetére
Egy ideje már nem érdekelnek a színek, ez valahogy nem megy a kínai kereskedőknek.
Most kb azon vagyok kibukva, hogy rendeltem a terméket és külön fizettem a regisztrált levélért nem is keveset 2,63 dollárt. Erre feladta jó késlekedéssel, sima small packettel. [kép]
Oké hibázott írok neki és 1 hete válaszra se méltat elvileg el se olvasta. Igaz ez egy 97,8%-os, sok ezer követővel, sok tízezernyi vásárlással.
Infinit Import&Export Trading Co.,Ltd. tiltólistásra való bolt -
fairi
őstag
válasz
Tav-Csoves #33467 üzenetére
Ez noob level.
Itt kezdődik a pro --> RP742049879CN -
szabacsik
őstag
Szerintetek ez a nyomkövetés oké? RP732985946CN
Ma 60 napja hogy útra kelt, de úgy látom még mindig csak bolyong. Innen ugye 15 napom van disputolni. Várjak még? -
K.Andras.Vfx
tag
Megint belefutottam egy paraszt eladóba, megint nincs abban a színben amiben rendeltem, megvárta míg lejár az idő, betaggelte mintha szállítaná aztán közölte, mikor marha jó lenne az nekem ha más színben akarnám. Mondom nem, kérem vissza a pénzt. Azt mondja jelöljem be, hogy megkaptam és akkor tudok dispute-ot nyitni, mondom neki, pont most volt egy másik hasonló, és eladói oldalról is be lehet állítani, hogy meg tudjam nyitni.
Várom a paraszt válaszát.
-
válasz
dave0825 #33469 üzenetére
Akkor indíts dispute-t, én nem tenném.
De nem egészen értem a problémádat, önként ritkán emelik, de ha te eleve nem várod meg akkor teljesen lényegtelen hogy emeli vagy nem.
Sajnálatos módon ha az AliExpressen vásárolsz akkor előfordulhat 45-60 napos szállítási idő is, ez van, a kárpótlás az hogy ha védelmi idő letelik visszakapod a pénzed a dispute keretében.
Felesleges 1 webshophoz hasonlítani az AliExpress virtuális piacát, eltérő a kettő. Az eBay-en sem kapsz ilyen "kárpótlási" dolgokat -
dave0825
őstag
Ez a "védelmi idő" semmit nem ér, ameddig akarja, addig hosszabbítja meg az eladó sajnos. Úgy lenne az igazi, ha nem lehetne meghosszabbítani. Semmit nem érek vele, ha rendelek valamit, 2 hónap alatt se ér ide, visszakapom az árát, és ennyi. A cuccom sincs meg, és eltelt 2 hónap. Ha úgy lenne, mint BG-n, hogy kapsz kártérítésként pontokat, amivel vásárolhatsz, vagy nagyobb összeget utalnak vissza, akkor tisztességesek lennének. Így nem tartom annak.
Elég sok dolgot rendeltem már, ami nem jött meg, mindig visszakaptam az árát, de csak azt, és rendelhettem újra, ugyanannyiért de dupla szállítási idővel (ha az 1. rendelést nézzük)... Persze, ami sürgős, nem kintről rendelem, de azért ha 2 hónapnál tovább tart valami, kaphatnánk valamit kártérítésként a teljesen fölösleges várakozásért.
(BG-n 30.000 Ft-os cucc 3 hónapja ugyanott áll a követés szerint (ugye a nyár végi 483-as csomagok egyike), visszaadták az árát, és valami pontokat, meg 10%-át a terméknek, amiből vettem egy Xiaomi hátizsákot, meg egy borosüveghez való visszazárható dugót.Így azt mondom, megkaptam a kártérítést a várakozásért.)
-
Van olyan küldeményem aminek a repülője már a 4. Föld körüli pályát teszi meg a felszállás óta, majd csak elfogy az üzemanyag és leszáll. Csak várom hogy védelmi idő leteljen.Mást nem igazán lehet tenni.
-
-
válasz
Tothgera30 #33464 üzenetére
Igazából szükségtelen. Mikor jár le a szállítási védelmi időd? 30 nap volt? Szerintem még van belőle úgy 28 nap.
Október 26-án hagyta el Kínát, a normális szállítási időben benne van. Ha felszáll egy repülőgépre ott nem nyomkodja senki sem hogy most Pekingbe, most Asztanában, most Frankfurtban és most Budapesten szállt le, majd amikor átadják a magyar postának a konténert az lesz a következő bejegyzés -
Rendeltem 2019.10.18.-án egy csomagot (RP766663503CN), ami 10.26 óta nem mutat mozgást. Postán érdeklődtem, ott nem található a csomag. Írtam az eladónak, aki nem válaszolt (bár korábbi levelemre sem). Ez esetben indíthatom a dispute-ot?
-
válasz
Tav-Csoves #33461 üzenetére
Jól értem még van 62 napod hátra és egy újra küldés volt az eredeti szállítási védelmének meghosszabbításával. Ha igen, akkor várd, majd csak megérkezik.
-
Tav-Csoves
őstag
62 nap.
Amikor megvettem, jó TNt kaptam, megjött a csomag, és rossz termék volt benne. Fotókkal írtam az eladónak, és mondtam neki, hogy 1: hosszabbítsa meg a védelmet, adjon fel egy másikat, és 2: adja meg a TN-jét a már jó tartalmú csomagnak.
Tudom, lehet az lett volna a jobb, ha lezárom, visszakérem a pénzt, és másik eladótól rendelek egy u. azt, de úgy voltam/vagyok, hogy minél előbb itt van, annál jobb, mert szükségem van rá. -
válasz
Tav-Csoves #33459 üzenetére
Semmit, nem valódi postai nyomkövetési szám. Hány nap van még hátra a szállítási védelemből? Azon belül megérkezhet még.
-
Tav-Csoves
őstag
Sziasztok!
Tudnátok többet mondani nekem vele kapcsolatban:
UT478965882CN
Utolsó bejegyzés 1 hónappal ezelőtti, és hát már jó lenne ha itt lenne...
-
Flashy
veterán
válasz
Fr@nkieWilde #33457 üzenetére
coin-t az Aliexpress alkalmazásban lehet szerezni, van egy "Coins and coupons" gomb mindjárt a főoldal tetején, naponta egyszer rá kell nyomni a kincsesládára, meg alatta van még néhány napi feladat, amikkel ad (én csak a ládát szoktam).
a kuponozásról konkrétan 5 hozzászólással feljebb írtam le majdnem mindent. a kuponjaid a "My coupons" menüpontban vannak böngészőben, "Coupons" gomb alatt alkalmazásban, szinte nem is jut eszembe ennél jobb menüpont név erre a funkcióra. -
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Sokat vásároltam már aliról, de addig még nem jutottam el, hogy kupont és érmét használjak.
Ezekről tudnátok leírást adni?Hogyan tudom beszerezni őket (kupont és érmét)?
Hol tudom ellenőrizni, hogy mennyi van belőlük?
Hogy tudom felhasználni őket?
Egy kupont/érmét csak egy adott store termékeire "költhetem"?Szóval egy teljes körű leírást tudnátok adni? Köszönöm szépen előre is!
-
válasz
UzziVp #33454 üzenetére
Ha valaki így gondolja, akkor tiszteletben tartjuk azt, kérheted azt is hogy privát üzenetben küldje el, ha nem akarja a nagy nyilvánosságra hozni. Én is jobban szeretem a számokat, mint a hatalmas képet a nyomkövetésről, de ez mindenkinek a saját belátására van bízva.
-
Flashy
veterán
válasz
dave0825 #33449 üzenetére
az aliexpress egy piactér független eladókkal, szóval nekik külön-külön kell minden akcióba beszállni, ezért nincs központi coin-piac, mint BG-n a Points mall.
háromféle kupont lehet venni (vagy nyerni):
aliexpress kupon: általános kupon, vásárlásonként X dollár kedvezmény (a vásárlás lehet több eladótól is)
aliexpress select kupon: bizonyos boltok az általuk megszabott összeghatárral beváltanak belőle, ez 2 dolláros kupon, vehetsz vagy nyerhetsz belőle rengeteget. van bolt ahol többet is elfogadnak. a boltok oldalán lehet nézni a feltételeket, piros háttérrel írják.
seller kupon: a bolt (eladó) által meghatározott feltételekkel és összeggel lehet beváltani, legtöbbször csak kérni kell a kupont, de van vásárolható is, ez bármekkora kedvezmény lehet. a bolt oldalán ez van sárga háttérrel.
kupont szerezni lehet a boltok oldalán, vagy alkalmazásban a coins részlegen, vagy a weboldalon a coupon center alatt.
alkalmazásban fogsz olyat látni hogy 1 cent plusz valahány coin-ért lehet venni terméket, azok mindig reggel 9 órakor élesednek és egyben fogynak is el -
dave0825
őstag
Üdv.
Alin nem vagyok új, de a coin-okat soha nem használtam semmire, 5000 van kb. már, és jó lenne, ha valamire el tudnám költeni, ha már ennyit gyűjtöttem.
Rákerestem a topikban, de sok mindent nem találtam. Az oldalon is körülnéztem, de értelmes dologra nem lehet költeni, csak ilyen $69-nál $10 kedvezményre. Ennyi, amire lehet?!
Amit még láttam, hogy 9:00-tól minden nap van 3,08 HUF-ért (gondolom USD 0.01) és pár coin-ért mindenféle cucc, amikből 1-1 darab van, persze semmit nem találok, amiből még lenne.
Más nincs?! Pl., hogy csak coin-ért venni valamit? -
htc07
addikt
Ja én azt hittem, hogy azt a NAV dönti el, hogy kisértékű-e, ha nem EU-ból érkezik.
Persze nem panaszkodok, mert sincerityt leszámítva nem kaptam még ilyen gyorsan csomagot onnan, főleg ha arra gondolok, milyen volumenben lapátolják most a kacatokat nyugatra kínából karácsony / 1111 alkalmából.
Egyébként az "alsó" matricán "Direct Line Tracked Packet-T" a szolgáltatás megnevezése.
Mindenesetre én üdvözlöm ezt a metódust.
-
fairi
őstag
alapból kisértékű...
ez a 'special line'.
az a szolgáltatás mikor ajánlott vagy prime leveleket, néha meg futárcégek küldeményeit kezeli.
yanwennek önálló csomagja nincs másokét kezeli, és egy ponton átadja a posta hálozatnak vagy simán egy komolyabb futárcégnek aki befejezi a kézbesitést.olcsó csomagja mikor salamon-szigetei leveleket kezel
-
No egy kicsit kiakaszt az AliExpress üzenetes rendszerre, mai nap 08:51-kor kaptam egy 2015.12.31-es vásárlás akkori üzenetét a mobil app-ban. Ráadásul még tegnap ott volt az e-mail-es üzenet engedélyező gomb, most meg nincs.
-
htc07
addikt
[link] őt rendeltem, a free shippingel (itt a csirkelábas neve a carriernek, ha nektek segít valamit: 燕文航空挂号小包 - google szerint ez yanwen).
szerintem beledobálták valami konténerbe, amit elfelejtettek vámoltatni, belgiumban pedig valaki feladta őket eu-n belüli csomagként.
mert vámoltatós matrica sincs a borítékon.
-
pimpa35
csendes tag
Sziasztok!
Légyszi segítsetek,18-án rendeltem meg ezt a terméket és azóta ezt írja: -
peestike
senior tag
Friss tapasztalat észt postás-sprinteres ügyben. Két észt számot kaptam 11.11-es vásárlásokat követően. Mindkettőt feladták rendben. Gyakorlatilag kéz a kézben repültek Frankfurtba. Leszállt a gép, majd egyik csomagról kaptam emailt, hogy meest szállítja, másikról nem. Számokból kiderül, hogy szépen jön tovább a másik, magyar postánál több bejegyzés is van leszállás óta. A meest csomagról jött email ma délelőtt, hogy sprinter viszi házhoz.volt telefonszám benne, felhívtam a futárt, hogy hozza már el a munkahelyre. Ideért, átvettem. Csomag szerint feladás helye Észtország, valami zöld cimke is van rajta németül, hogy vám alól mentes. Végképp feladtam a logikát most, hogy mikor, milyen észt postás cucc hogyan is fog megérkezni.
-
gyulazsolti
senior tag
válasz
gyulazsolti #33424 üzenetére
Visszajött a postás. Meg egy 39 napos.
-
válasz
zoltannagy #33418 üzenetére
Igen, majd követheted végig.
-
htc07
addikt
Bp. XI. ker, ma vettem át az egyik nyomkövetett 11.11-es kínai eredetű csomagom a postán. (belga posta hozta)
Úgyhogy nem feltétlenül kell temetni még a karácsonyi ajándékokat.
Érdekes info:
Yanwen hozta belgiumig, ott átmatricázták (Az eredeti UE***YP tracking helyett kapott ott egy LB***BE trackinget. A belga postai címkén feladóként a yanwen belgiumi címe szerepel, a yanwen címkéjén nincs feladó). -
Inhouse
őstag
A mi városunkban pl. van 3 posta, de nincs PostaPont. PickPack pont viszont van. Ja, légyszi ne használjátok már a PP rövidítést, mert az így kétesélyes.
Nekem most a 60nap+dispute+refund után 2 hétre jött meg egy csomag. Írtam megint az eladónak, hogy fizetném mégis, mert ez mégis ideért, de megköszönte és azt írta ajándék. Piti tétel volt, de na...én is rendes voltam, meg ő is. -
havri1
félisten
válasz
Dolphine #33419 üzenetére
Xiaomi business , mindjárt rákeresek, baromi jó, 1 éve használom.
Ez alapján rá tudsz keresni alin, stb. -
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Jó minőségű hátizsákot, amibe főleg kütyük (laptop, tablet, powerbank, stb.) férnek, és lehet benne szállítani, mit javasoltok? Az se lenne baj, hogyha a gurulós bőröndhöz is lehetne "csatlakoztatni".
-
zoltannagy
aktív tag
Végül is csak jó, hogy megvártam és még nem járt le az idő és feladta és válaszolt is üzenetben.
"sorry for the trouble,
this tv box is sold out in CN warehouse, we will ship it on next week
pls wait a few days, thanks for your understanding"Ez ajánlott elvileg ugye?
RP823527432CN -
petipetya
nagyúr
válasz
gyulazsolti #33409 üzenetére
Köszi
-
Hamarabb jelezték ezt itt többen, nekem is volt olyan időszak hogy még kaptam, semmit sem csináltam és elhaltak a levelek, ezt akkor a külföldi fórumokon is többen jelezték, én 3-szor írtam nekik, de tudunk róla, javítják volt a válasz. Ami teljesen értelmetlen. Közben eltelt időben az üzenetes résznek ez a harmadik változata. Nagyon egyszerű egyébként a megoldás. Mindent feliratkozást törölni az adatbázisból, a felhasználóknak meg írni hogy aktiválják újból. Mindenkinek indul egy új üzent küldési fázis.
-
válasz
petipetya #33408 üzenetére
Ne ilyen gagyi nyomkövetőt használj már.
HA ilyen van írva 21 Nov 2019 13:00 Küldemény előkészítése szállításhoz AMSTERDAM C POST NL PRODUCTIE B.V., Hollandia akkor onnan akár 12 óra alatt ideér (max 2 nap), csak arra kell várnod azután hogy a Magyar Posta majd kézbesítse, sajnos az viszont akár 5 nap is lehet. Az írt december 3-ig legkésőbb megkapod vagy jövő héten csütörtökön. -
fairi
őstag
Emberek egy részének valamiért működik, más részének nem.
Ali-nak afő baja olyan nagyra nőtt hogy saját súlya fojtogatja.Anomáliák merülnek fel, kereskedők és az eladók is ügyeskednek és nehéz tartani ezzel a tempót. És ha felmerül valami fura bug ami bizonyos embereknél jelentkezik másoknál nem lehet nincs kapacitás a kiderítéshez.Ennek menedzseléshez szükséges szakértelem hiányozna? -
Augusztus óta semmi, gmail a kezdetektől. Még mindig azt írogatják hogy tudnak róla és javítják.
Egy rakás s..r az egész. Jön egy üzenet az eladótól hogy köszön valamit. Nézem miről van szó. Lejárt a szállítási védelem, az app-ban az a szöveg hogy én leigazoltam. Bolondok? A rendszer zárta nem én.
Your order is completed. We hope you're happy with your purchase. a szöveg. Ja nagyon örülök hogy nem kaptam meg.
Ha az app-ba elküldi és be van jelölve a Receive Email Notification is akkor miért nem küldi el? -
gyulazsolti
senior tag
És mond már meg hol van az.
Nekem sem jön jó ideje email semmiről.
Viszont az utóbbi kb 3 hétben mobilon, az alkalmazáson belül kapom az értesítéseket.Az értesítés beállítva mint V/-nek, de csináltam már az ellenkezőjét is pár napig.
Coocikat meg hetente törlöm, mind az APP-ban, mind a böngészőben PC-n. -
Ez a kép nem ez e-mail lista, ez meg van a mobil app-ban. Mire nyomtam rosszat? Van az Enable, meg van a Disable. Szerinted melyik legyen a képernyőn? Az Enable sárga vagy a Disable szürke gomb?
Nem kell nyomkodnom semmit, minden süti elfogadva, mindig felülírom a böngészőkett, mert az elmúlt 30 év alatt azért rájöttem hogy nincs értelem tiltani. -
fairi
őstag
"Miért nem kapunk visszaigazolásokat a vásárlásokról?"
mondjuk nekem tökéletesen megy, sőt volt duplán küldte el. gmailre kapom minden lépésről üzenetet.
nekem is volt egy időszak mikor nem volt Ok, de volt valami cookie egyeztetés és megjavult. igaz minden cookie-ra igent nyomtam, minden pontot elfogadtam, tényleg mindent kértem amit lehet.
igaz reklám nonstop jön, meg promotio meg kutyafasza, de működik az értesítés is. Még 11.11 idején is gördülékeny volt, visszajelzés, fizetés azonnali megerősítése. [kép]
Sztem valamit nem okéztál le, és emiatt "tiltólistára" rakott. -
válasz
ecaddsell #33400 üzenetére
Srácok tévedésben vagytok, ennek a szállítási módnak semmi köze a Posta lassúságához, az AliExpress szállításaimnál a Cainao a legfőbb logisztika, ők szerződtek EU-s logisztikai cégekkel és az ami a Cainao szállítási mód az azokkal kerül használatra.
Te kaptál sms-t mert nem hagyták le a telefonszámot vagy nem volt olvashatatlan. és az e-mail címed is rendelkezésükre állt. Mi van ha nem?
Téves a megközelítés is én megadtam egy címet hogy hova szállítsák, oda kell. Van egy adás-vételi szerződésem az AliExpres eladóval, benne a teljesítés helye, a PP pont nem az.
Még a kínai PTK adás-vételi szerződési feltételeinek szabályai is egyeznek a miénkével lényegében. Nincs betartva a szerződés.
Hogy intézed a sérült csomagolású küldeményt?
Miért nem címen kézbesíti a Sprinter? Én mint vevő nem adtam erre felhatalmazást azzal hogy AliExpress Standard szállítást jelöltem. Sehol nincs erre az új módira utalás az AliExpress részéről.
Az utóbbi időben ők is folyamatosan megsértik saját szabályaikat. Miért nem kapunk visszaigazolásokat a vásárlásokról? Miért lehetséges hogy vásárlás törlési kérést figyelmen kívül hagyja az eladó? Nem tudom használni az Alipay fizetési védelmét, mert a vásárlásom nem kerül be a rendszerébe?
Egyre több a nem megérkező küldemény, egyre több a bizonyíték olyanokra hogy fel sem adják. Írhat be másnak a nyomkövetési számát, de ha feladta akkor miért nem kapom meg, mert ha más a szám, akkor még ide kéne érnie.
Nagyon a gagyi irányba kezdtek el megindulni. -
sanyi0627
senior tag
Másnak se megy mobil appba a wish item?
Wishitem not valid-ot ír.
Clear cache megvolt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 Titanium Szíjjal 49 mm Használt, újszerű
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Egyedi ékszerdobozka
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G4: i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest