Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Zirowe #19482 üzenetére

    Az Aliexpres döntését nem kell elfogadni, ha döntött akkor csak a 7 napon belüli fellebezés (Appeal) van.
    Akkor általánosságban:
    A gombok, lehetőségek a a megnyitott dispute oldalon találhatóak, ahol ezt az ajánlatot is kaptad, de elérhető a My Orders, Refunds & Disputes és az adott vásárlás Status oszlopában a Arbitration ID View Detail

    Ilyesmi lehet:

    Ahogy az Összefoglalóban is írva van:
    A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
    Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refundot 3-15 munkanap alatt.
    Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
    1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
    2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
    3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.
    Az átvétel leigazolása utáni 15 napon belül már a Cancel dispute nem igazán használható, létező problémára kérjük, amit orvosolni kell az eladónak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés