Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Diablo 3 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Diablo 3 topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#112182) _ocsisajt


_ocsisajt
őstag

Kinek van kedve theorizny velem? :)

A cél az lenne, hogy kibírjon az alt karim a mobilnet*** miatt egy diszket. :)
(Most vegyük úgy, hogy a leggyengébb láncszem a képletben most a mobilnet, tételezzük fel, hogy a vas amin fut az rendben van! Delej is gyakorlatilag 100% van, mivel olyan helyen dolgozom, ahol minden nagyon csúnyán túl van biztosítva)
Itt az én verzióm és megpróbálok ahova lehet diszklémert írni! :)

GOD szet, "speed***" verzió, paragon 1.6K+, 89***-es GR-ek rusholása, Hardcore

Skilljeimben FOK helyett, Gyesznyó kisérő a regen és allres bónusz miatt.
Szet fejes: Dex+AR+6 CHC
Szet vállas: Dex, AR, 20 AD, 8 CDR
Aquila Cuirass: Dex, AR, 11 elite, 3 lik, lehetőleg secondba 7** melee reduce
Szet kezes: CHC, CHD, 20 AD, 8 CDR
Hunter's Wrath: Dex, Vit, AR, 15 Hungering
Wraps Of Clarity: 20 Cold, Dex, AR, 6 CHC, lehetőleg secondba 7** melee reduce
Szet gatya: Dex, AR, 2 lik, 15 Hungering
Szet cipő: Dex, Vit, Ar, Armor
Azkaranth*: Whatever, jó legyen DPS-re, secondba filler resek*
RORG: Whatever ami DPS a korlátozott roll miatt, secondba filler resek*
Unity: CHD, CHC, Elite dam, lik, secondba filler resek*
Yang's Recurve: Legyen ezen is annyi CDR, hogy a songoku körbeérjen kényelmesen
Cirri: CHC, AD, Hungering

Kocek: Dawn, Digger, Julia*!
Gemek: Esoteric (100), Molten (100+), Simplicity (100+)
Follower: Tündérlala kard, Deflection pajzs, Cannotdie relic, Johan amu, Unity ring, Wyrdward ring| Skilljei: 1,1,1,2

ÉS AMI az extra dolog és nem tudok dönteni: Augmentáció!
Mindenhova 100+ DEX, vagy 100+ Vit? :)
Dex ugye Armort ad, Allressel el lesz látva rendesen (pláne Esoteric procnál!), armor kellene, de nem rossz a VIT tenger sem! Hmmm

Diszklémerek:
* Fire és Arcane immunitás miatti minden más!
** Szerintem ha kiesek a játékból, akkor a melee ütések jobban fájnak(?)
Miért unity és Aquila: Amíg ki nem léptet a játék, addig lesz flat 50%+50% Dam reduce ha nem csinálok semmin, hisz maximum hatreden lesz a kari. Ha Elusive + Aquilát használnék, akkor a disconnect kb felében maradna a 60+50 helyett csak a flat 50% reduce.
Miért immum amuk? Szerintem a két igazán veszélyes affix az a robbanás és a diszkó, pláne ha disc közben mindkettőt kapja szegény az arcába. Így a robbanás+mortar+tűzszőnyeg+diszkó (és/vagy) kombóban még gyógyul is. :)
Miért mindenhova AR? Miért nem Vit? Mivel paragonból az AR korlátozott és a vit gyakorlatilag egyre több adható, ezért így masszív rezisztencia mellett lehet simán 1 Millió+ HP-val várni a kapcsolatszakadást. :DDD

Kb. ennyi...

Szerintetek? :B

Bárminemű kritikát elfogadok! :B

[ Szerkesztve ]

tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (only Hardcore mode!) | Epic genre and Psytrance forever! :)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Diablo 3 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.