Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
fdisk
őstag
Üdvözletem.
Adott egy 55c735 tv. Ami elméletileg dolby vision kompatibilis.
De valahogy a filmek lilás színben tündökölnek "*.
Ez mitől van?
Vlc playeren játszom le a filmet, ha ez számít. -
blakey
titán
válasz
Fail3D!
#30192
üzenetére
Fogalmi zavarban vagy, a te problémád a "koszos képernyő effektus" (Dirty Screen Effect), ez nem feltétlenül garanciális probléma, de ha nagyon erős, akkor előfordulhat, hogy javítják. A bevilágítás, ahogy a neve is tükrözi, a panel rétegei között kikandikáló fény és van a felhősödés, ami sötét és akár világos képernyőnél is előjövő foltosodás, ami általában világosabb szokott lenni.
-
-
-
mikrofon
veterán
válasz
Fail3D!
#30187
üzenetére
Foltosodás létező jelenség. Homogén szürke árnyalaton látszik leginkább. Ennek "elrejtésére" van a minél több dimming zone ...
A beégés teljesen más téma.
Igazából mindig az dönt, hogy használat közben (nem tesztelésnél), mennyire veszed észre. Ha zavar akkor mielőbb intézd el. Sőt a visszaküldés és csere lett volna a leegyszerübb. Mert a garanciális ügyintézésnél kérdés, hogy mennyire fogadják ezt el hibának.
Illetve amúgy azzal is célszerű tisztában lenni, hogy mit várhatunk el egy adott technológiától. Tehát nem biztos, hogy kijelző csere, vagy vagy TV csere esetén jobb lesz az eredmény.
Egy olyan hiba javítási igényét, amit lefotózni se nagyon lehet nehéz érvényesíteni... -
válasz
Celtis
#30186
üzenetére
Nem mert új tv és foltos nagyjából a középső részén, de elég nagy.. lefotózni valószínűleg nem is tudom . Fél éve teszteltem szinekkel ahol lehet látni és ha jól emlékszem szürkés kepnél lehet jól elhőhozni ezt a jelenséget és nem a LED bevillágitasról beszélek feketénél.
-
gab1ka
senior tag
válasz
Fail3D!
#30184
üzenetére
Ez roppant érdekes, mármint a beégés lcd-n.
Rákerestem, azonnal találtam is egy hasonló esetet, csak az másik TCL modell. Itt olvashatod el [link]Nehogy te is úgy járj, hogy cserélik, csak nincs már ilyen kategóriás modell, ezért valami gyengébb vagy régebbi tévét kapsz. Amúgy röviden tömören a fenti link sztorija, a srácnak is beégett a TCL tévéje, garanciában cserélték, az is beégett, majd a helyett már valami alsóbb kategóriát akartak neki küldeni. Nem fogadta el, végül megkapta harmadszorra is ugyanazt ami volt és mellé meg is tarthatta a rossz tévéjét is.
-
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy bizonyos jeleneteknél enyhe beégés tapasztalható a tv-n. Nehezen észre vehető de azért nagyobb terjedelemben van . Sajnos már a kezdetek óta létezik, de nem akartam küzdeni a vissza küldéssel, viszont azért a köv 1-2 évben meglépném garanciában. Ez mennyire lehetséges szerintetek? A tv 75c935. Illetve a 2 éves gari időn belül kellene meglépnem vagy ráér az 5 éves keretben ezzel foglalkozni?
-
Celtis
veterán
Még június közepén fordultam a fogyasztóvédelmi hatósághoz a siralmas tcl támogatás miatt. Ma kaptam választ.
Nem akarom beidézni az egészet, de a lényeg.
- a vállalkozás felel az áru digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért,
- panasszal az eladóhoz kell fordulni, mert vele vagyok jogviszonyban.Vagyis nem igaz a szerviz védekezése, miszerint a szoftverre nem vonatkozik a jótállás. Illetve hanyagolni kell a tcl ügyfélszolgálatot és helyette közvetlenül az eladónak jelezni a problémákat.
Mivel ígéretet kaptam, hogy nemsokára kapok csereutalványt és megszabadulhatok ettől a buggyűjteménytől, így már nem akarok ezen pörögni, de másnak talán hasznos lehet az info.
-
Celtis
veterán
válasz
bigrob
#30178
üzenetére
Ez a te magyarázatod, és én nem osztom, ugyanis a szokásos jótállási feltélek szövegezése teljesen más.
De leírom harmadszor is. azt vitatom, hogy egyértelmű lenne az extra garancia hatálya.Mégis mit jelent az, hogy "Kivételt képez a durva gondatlanság," A kis és közepes gondatlanság akkor mi?
-
Delphinus
kezdő
válasz
bigrob
#30178
üzenetére
Vagy ha betőrt kijelzőt látnak, Ami egyértelmű hogy nem ön meghibásodás miatt következett be
Őket nem fogja érdekelni hogy a macska ugrott rá vagy a gyerek ütött neki egy játékot…… max annyi kedvezményt kap a tulaj ilyenkor hogy nem számítanak fel szerelési díjat és beszerzési árat fizettetik csak ki . -
zsolt501
nagyúr
Kérdés, elfelejtettem hol lehetett beállítani hogy a HDMI csatlakozó 1.4-es vagy 2.0-2.1-es csatlakozó állítás a menüben hol is volt C805 esetén?
-
Celtis
veterán
válasz
Delphinus
#30171
üzenetére
Előtted írtam, hogy nem világos mire terjed ki az extra garancia. Ilyenek vannak a feltételekben, amit ha tényleg olvastad volna, akkor nem írod azt amit.
a TCL CARE által érintett eszköz előre nem látható sérülései vagy meghibásodásai esetén. Előre nem látható károknak tekintendők azok, amelyeket a Felhasználóa kellő időben előre nem látott vagy nem láthatott, valamint további óvintézkedések alkalmazását nem követelte.Kivételt képez a durva gondatlanság, amely esetében a TCL fenntartja a jogot, hogy visszatartsa a kártérítést.
-
bnorci71
addikt
hidd el, a legtöbb vevőnek 2 fő dolog a prioritás pl egy tv-nél...nagy és
szép képe legyen, olcsó legyen kb ennyi!
szerintem, a boltba a 4K UHD anyag mindegyiken lemászik a panelről ott 100 emberből 99 nem vesz észre különbséget.
koko52
jelentem akkor én a kivétel vagyok, csak filmezéshez megy az 5.1 a többihez elég a 2.1 Onkyo. Ha csak sima lenne biztos újra vettem volna egy soundbart, de se az Oled706-hoz se ehhez nem kelCeltis
csodálkoznék ha a betört kijelző garanciás dolog lenne.
Szerintem simán a 3év van kitolva 5évre ennyi, biztosításba is csak a prémiumba szokott a törés benne lenni.
De én sem olvastam feltételeket nem is fogom. Majd ha gond lesz írok nekik és elmondják mit csináljak.
Majd átmegyünk a hídon ha odaérünk
-
Celtis
veterán
válasz
Delphinus
#30166
üzenetére
Csak egy email cím van megadva. Azon kell bejelenteni. De semmi más info nincs. Az sem, hogy ki vagy mi az a cég vagy szervezet, aki ezt a garanciát nyújtja. Az sem világos, hogy mire terjed ki a garancia.
Épp azon gondolkodom, hogy kipróbálom és bejelentem, hogy betört a kijelző.
-
zsolt501
nagyúr
Megjött a garancia kiterjesztés.
-
OldMike
őstag
válasz
Vhiktor
#30149
üzenetére
Lehet hogy csak az én egyéni szempontom, de a C805 az egyetlen miniledes tv, ami 50" méretben is létezik, ráadásul olyan talppal, amivel én el tudok helyezni egy tévét, amikor aktuálissá válik (sajnos nem annyira a közeljövőben). A TCL honlap szerint a C765 legkisebb mérete 55". Azaz a TCL vagy megszünteti az 50" méretet a miniled kategóriában, vagy talán Európában mégis lesz valamilyen megoldás (ezt remélem).
-
Volband
tag
válasz
koko52
#30154
üzenetére
Melyik teszted nézted? Mert az HDTv-s elvileg már elavult, ugyanis ő még az X1-es verziót tesztelte.
Én bizakodom a hangszóróban is, mert nincsenek magas igényeim, szóval ha a mélynyomójával ráver az átlag tvkre, még ha egy dedikált sound systemmel szemben alul is marad, az pl. már bőven jó lehet.
Az a +70k pedig inkább a harmada, +25k ha 55ben veszi az ember.
-
gycs02
aktív tag
válasz
Celtis
#29578
üzenetére
Szia!
Kb. 2 hónapja felvettem már ezt az ötletet.
55C805 38 v135
Minimális hibákkal találkoztam. Árnyalat váltás, egyszer hang csúszás, amit a kikapcsolás megoldott. Akadással nem találkoztam vagy nem veszem észre. Azt hozzáteszem, hogy thome műholdas előfizum van, nem droidos box. Csak ezen és plexen keresztül megy a tvzés. -
HF77
őstag
válasz
koko52
#30154
üzenetére
"egy ekkora TV-nél irreleváns, mert ember nem létezik aki nem külön hangkeltőt használ"
az emberek 80%-a nem úgy vásárol pl tévét mint te vagy én vagy aki itt az oldalon jelen van! ezt jó szem előtt tartani...
hidd el, a legtöbb vevőnek 2 fő dolog a prioritás pl egy tv-nél...nagy és szép képe legyen, kb ennyi!
-
koko52
nagyúr
válasz
nicu71
#30153
üzenetére
845 nem ér meg +70k-t a 805-höz képest (szerintem). Kijelző tesztet néztem, észrevehetetlen/mérhetetlen a különbség, amiben jobb az a hang, ami meg egy ekkora TV-nél irreleváns, mert ember nem létezik aki nem külön hangkeltőt használ. Hardver/szoftver ugyan az.
TV-t gari időig használok. Sajnos rossz tapasztalatok miatt. Ez most 5 évet jelent TCL-nél.
Samsungom 3 év gari után 2 hónapra alaplap hibás lett (100k), LG 3 év gari után led panel hibás (kuka), Samsung 4 év gari után 5-6 hónapra alaplap hibás (80k). -
vidaila
senior tag
C735-ről érdemes c805-re váltani? Lenne érdemi különbség?
-
Celtis
veterán
válasz
Delphinus
#30141
üzenetére
Te mégis miről beszélsz?
A tcl-nek van egy magyar nyelvű aloldala. www.tcl.com/hu/hu/
Itt tudsz accountot létrehozni és készülékeket regisztrálni, illetve normál jótállásba tartozó hibát bejelenteni, de ez nekem pl. nem működött.
Javítás esetén a magyar szerződött szerviz fog hívni Magyarországról, bármilyen hihetetlenül is hangzik.A másik meg az 5 éves extra garancia kiterjesztés regisztrációs oldala: tcl-promotion.com/hu/
A visszaigazolásban meg van adva, hogy az extra garancia igényedet hol kell bejelentened. Spolier: nem ugyanott ahol a normál jótállási igényt.Bármelyik működik a másik nélkül is.
Érthető már vagy el is táncoljam?
-
zsolt501
nagyúr
Köszi nektek, de semmi ilyen nem jött, nem tudom mit csináljak, pedig minden szépen végig sikerült csinálnom.
-
HF77
őstag
-
mrmft
senior tag
Termekregisztracioban kernek segitseget. Alzaknal egy linket kuldtek a sajat oldalukra amin ket reszletben kellene beirnom valamit ami a dobozon talahato, hat en a gyari cimkeken kivul es szallitasi cimken kivul mast nem latok rajta. Hogyan mukodik manapsag ez a kiterjesztett garancia regisztracio? Koszonom.
-
Zsocy155
őstag
Sziasztok!
Van egy régebbi Samsung tv-nk, egy új Samsung "okos" tv-nk. Mindkettőnél irgalmatlan lassú a csatorna váltás, kb. 6-8 másodperc. Ez normális?
Arra is gondoltunk, hogy esetleg a szolgáltató is tehet róla. Digi van.
Köszi a segítséget, -
Cartmenn
aktív tag
válasz
mikrofon
#30104
üzenetére
szerintem én vak vagyok
mikor jeleznek hibát a fórumon pld film alatt ránézek ha meg tudom nézni ----döccenés előfordul,szín beli nincs ,de én ezekkel együtt tudok élni,de nem is fő TVnek használom csak mozizni
a gyári média lejátszója eddig csak 3 db 120gigással nem bírkózott 
Új hozzászólás Aktív témák
- Avatar: Frontiers of Pandora - Rövid videón a külső kameranézet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lexus, Toyota topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adobe Lightroom topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z390 GAMING X Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-i7 I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



