Hirdetés
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Pitterix: Gyógytorna
- GoodSpeed: Miért úszta meg Albert Speer? (Reagálás a Telex cikkére)
- [K2]: Synology NAS és a felhő
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
válasz
balojazz
#40488
üzenetére
Többet is enged, mert az energiacímkén a fő tényező az SDR fogyasztás, ami jelen esetben az említett C8K -nál 65 colos méretben 67W. Ez nem éri el a korlátozási szintet.
HDR esetében 290kWh/év. Ami 1000 órában van meghatározva, pont úgy ahogy az FTC is számolja, de ugyanez az amcsi modellnél 362kWh/év.
Tehát oké, hogy HDR tekintetében megengedőbb, de valamiért mégis csökkentik a fogyasztást az EU -ban, aminek gondolom(?) az az oka, hogy forgalombahozatalnál, minősítésnél nem mindegy milyen kategóriába kerül.
Ezt írtam feljebb is, hogy valószínű ez nem mindegy, hiszen nem lenne értelme ehhez hozzányúlni szoftveresen.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
balojazz
#40482
üzenetére
Szerintem nem csak a fogyasztás szabályozás döntő tényező, hanem az is, hogy milyen besorolása van. Ezzel nem vagyok képben, utána kellene nézni, de lehet rosszabb besorolás esetén forgalombahozatalnál többet kell fizetnie a gyártónak. Vagy a forgalmazónak.
Legalábbis nem lepődnék meg ezen sem. Forgalmazóként, teljesen más szegmensben mi is elég szépen fizetünk emiatt a kasszába.
Persze lehet ebben az esetben nem érvényes, ez részemről csak tippelek volt.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
balojazz
#40482
üzenetére
Energiahatékonyság: 2023-ban a 8K TV-knek is teljesíteniük kell az EU követelményeit
Az energiacímkén már az van, amit módosítás után kapott a TV.
A fogyasztás csökkentésének legegyszerűbb mondja, ha szoftveresen csökkented a maximális fényerőt.
-
ρσгτσ
addikt
Egyébként az energiahatékonyságot célzó szabályozás itt TCL -nél szerintem inkább a 8 -as szériától felfelé érdekes. Tehát valószínűleg a C7 nem érintett.
Ami jobban szív, azok a 8K TV -k, aminek sokkal nagyobb a fogyasztása, mint amit megenged az EU. De ide tartoznak még az OLED TV -k is.
2021 -ben volt először erre vonatkozó szabályozás, majd 2023 -ban szigorították.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
balojazz
#40472
üzenetére
Feljebb a 8 -az szériáról volt szó, arra reagáltam. Ott van 5000 nit az USA -ban, ami valóságban ugye nem annyi.
QM7 vagy C7 -nél nem tudom mi a helyzet, mert ott jóval alacsonyabb a fényerő. Kalibráltan, 10 százalékos ablakban a 2000 -et sem éri el. Ami egyáltalán nem rossz, csak feljebb másról volt szó.
Ha Vhiktor -hoz kerül egy, akkor biztos kiméri majd és megosztja velünk.
-
ρσгτσ
addikt
Többször volt már erről szó, hogy főleg ebben a régióban szándékos a korlátozás. Egyelőre nincs törvényileg tiltva, de a vége valószínűleg az lesz, hogy minden márkából száműzni fogják.
Vagy korlátozott módon, ahogy most is a szolgáltatók kezébe teszik a lehetőséget. Amivel nem minden műsor lesz rögzíthető, illetve visszajátszható.
A műsorrögzítés azért felvet néhány jogi aggályt. Ráadásul pénzügyileg sem mindegy a TV szolgáltatóknak, illetve a stúdióknak. Nem véletlenül kezdtek streaming appokat csinálni előfizetői modellel.
nicu71:
Igen van. Pl. LG is. -
ρσгτσ
addikt
válasz
balojazz
#40458
üzenetére
Csak hogy a valószínűleg még mindig piacvezető Samsung felé nézzünk, ők rendszeresen kevernek a különböző modellekkel. Nála például egyáltalán nem ajánlott kizárólag amcsi teszteket nézni, mert eltérhet a panel, illetve egyéb különbségek is lehetnek, és voltak is az elmúlt évek során.
Igaz, nem TCL...de emiatt ez nem jelentkető ki általánosságban, hogy nincs régiók közötti komolyan kavar. Pl. ADS-VA, WOLED-QDOLED.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
balojazz
#40460
üzenetére
Uniós szabályozás miatt a TV -k jelentős részén alacsonyabb nit érhető el, energiatakarékosabbnak kell lenniük. Amcsiknál nincs ilyen komoly korlátozás.
Az említett TV esetében ez 500 nit, ami önmagában nem jelentős, mivel az amerikai tesó akár 5000 nitet is elérhet. De ez mint tudjuk nem mondható valós értéknek, és kalibrálva az rting is jóval kevesebbet mért.
Európai modellen ez még kevesebb lesz.
Hogy mi mennyire azonos a két modellben nem tudom. De emiatt biztos van eltérés. Ami HDR tekintetében az általános képminőség miatt fontos.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
rainman72
#40170
üzenetére
"A TCL Care aktiválási garancia csak megfelelően kitöltött garanciával és az eredeti számla csatolásával érvényes. Az adatoknak azonosaknak kell lenniük a számlán szereplő adatokkal."
Hogy ez gyakorlatban hogy néz ki azt nem tudom, szerencsére még nem volt szükség garanciális javításra, és nem is vágyom rá...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Komplikato
#40159
üzenetére
Annál azért lejjebb van. Valószínű valamilyen gyártónál beragadt, vagy kevésbé ismert alsó polcos soc van benne. Ebben a régióban nem igazán van kereslet az ilyen kis méretű készülékekre, ezért nem sok olyan modell van, ami értékelhető teljesítményt tud nyújtani.
Szemben mondjuk az amcsi piaccal.
Szerk.:
Ebben a méretben egyébként a Samsung TV -k voltak jobbak. Tizen -nel. De azoknak a nagy része szintén nem volt ezen a piacon. Meg más árkategória az is, mint a fenti TV. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Komplikato
#40157
üzenetére
Sima QLED, nem mini LED. És ez egy egy belépő TV.
Nagyjából ugyanaz a helyzet, mintha más belépő cuccot vennél. Ilyen TV -hez érdemes inkább külső boxot használni.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
gabber01
#40020
üzenetére
Francia oldalon az adatokat elnevézve a C89K eltér a C7K -tól, de csak 65 coltól. Az 55 colos modell tényleg olyan, mintha egy átnevezett C7K lenne.
Más országot nézve, ahol hivatalosan elérhető a C89K, nem feltétlen van 55 colos méret. Pl. Izraelben is 65 coltól indul.
Kár, hogy a TCL is ennyire a kavar a modellekkel...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
proradeon
#40017
üzenetére
Valószínű az 55 colos egy butított változat. Felette már más paraméterek vannak. De az is előfordul, hogy a hivatalos oldalon lévő adatok pontatlanok.
Izraeli oldalon is elérhető a C89K.
Egyébként ilyen is előfordul, hogy egy bizonyos méret alatt nem hozza azokat az adatokat, amit a nagyobb tesók. Csak ez általában 55 col alatt van így. Erre a méretre nem jellemző...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Komplikato
#39995
üzenetére
Az Alza elsősorban nem magyar lokalizációból árul, így náluk is előfordul, hogy más piacról kerül be készülék. De hivatalos forgalmazótól vásárolnak.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
rainman72
#39933
üzenetére
Mondjuk a TV adások szerintem minden modern TV -n szarok. Ahogy fejlődik a technika, egyre jobb a képminőség, és persze egyre nagyobb TV -k felé váltanak az emberek, annál jobban jönnek ki a hibák. Ha nem használsz semmi képjavítót azért, ha meg használsz akkor azért.
Nekem is van itthon egy mondhatni régebbi Philips, amit kb. monitornak használok. TV adásnál nézve minden tekintetben jobb, mint mondjuk egy frissebb mini LED vagy OLED.
Egyébként egyik barátommal én is C765 -öt vetettem. Variálni kellett a képi beállítással, mert szerintem e tekintben a TCL nem jó gyárilag, de amúgy frankó TV.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
gabber01
#39869
üzenetére
HDD -t használtan, kevés óraszámmal, indítással már töredék áron be lehet szerezni, és a filmezésnek nincsenek is nagy igényei. Csak ezért javasoltam.
De alapvetően én is SSD -t használok, csak ott fontos a sebesség is, ahova azt veszem. Offline, fontos adatok tárolására meg HDD, de idővel majd arra is NAS lesz. És marad is a WD Purple.
Szerk.:
Valóban lehet zavaró a hang, volt nálam is ilyen, de azért manapság (illetve jópár éve) lehet már egész halk HDD -ket venni. Semmit nem fogsz hallani belőle halkabb TV mellett sem. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Aurig@
#39868
üzenetére
Mondjuk a legegyszerűbb, bár nem a legolcsóbb megoldás a NAS.
Ilyen esetben PC csak annyira kell, hogy benyomsz rajta egy gombot, aztán mehet a TV -n a Plex. 3 és fél éves gyerekem már tudja kezelni az egész sztorit. Benyomja a PC -n a gombot, elindítja a TV -n a Plex -et és kiválasztja a mesét. Aztán ha szólok, hogy elég volt kilép a Plex -ből és ha nem kell, akkor újra megnyom egy gombot a PC -n, és kikapcsol.
Annyit érdemes csak beállítani, hogy ne kérjen logint a PC. Meg hogy a power gombbal kikapcsolt állapotba kerüljön.
Ha PC -ben van a HDD azért jó, mert mozgatás nélkül mindig tudom frissíteni a tartalmakat, és nincs gond abból sem, ha seedelni kell.
Nekünk minden netre van kötve, mert kihasználjuk a TV okos funkcióit.
De valóban, kinek mi jön be.

-
ρσгτσ
addikt
Ehhez elég egy HDD is. Akár egy használt, kevés perces 1TB, külső házzal. Mondjuk külső ház árában már nagyjából veszel el alacsonyabb fogyasztású, régebbi Optiplex gépet is, jó hűtéssel. Aztán mehet a Plex vagy más hasonló megoldás. Ha kilövöd a Windows bejelentkezést, akkor képernyő is ritkán kell hozzá, csak letöltögetéshez. Más esetben orrba-szájba mehet a seed.
Ha fontos adatokat, képeket is tárolnál rajta, akkor viszont WD Purple, de szerintem sima filmezős lejátszáshoz elég egy olcsóbb HDD is.
Szerintem jobb megoldás a PC megosztás, mint az USB -re kötött HDD. Univerzálisabb, nem kell mozgatni. SSD meg felesleges ilyen célra.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
zeon.hu
#39856
üzenetére
A soundbarnak nincs valami olyan funkciója bekapcsolva, vagy valamilyen beállítása, ami hatással lehet erre? Vagy esetleg annál egy áramtalanítás nem segít?
Ha van valamilyen más hangszóró, amit hasonlóan rá tudsz kötni meg tudod nézni mivel lehet gond. Pl. azzal is halk -e.
TV áramtalanítás vagy visszaállítás is lehet segít. De jó lenne megtudni mivel lehet gond.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
zeon.hu
#39849
üzenetére
Gondolom nem tudja vezérelni a Telekomos boxot a TV távirányítója. Főleg, ha HDMI CEC -nél sem jelenik meg a box.
Mi volt előtte? Milyen márka? Mert például Samsung -nál van az, hogy kb. mindent IS vezérel. Nyilván típustól, távirányítótól függően, de szerintem ebben régen is jók voltak.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
fery02
#39804
üzenetére
Következő lépcsőfok inkább egy vezérlő beszerzése, mint például Google Nest Hub. Amihez persze okos eszközök is kellenek. Például teljes világítás vezérlés hanggal, panelen keresztül, vagy ennek automatizálása. Vagy színárnyalat, színek beállítása. Eszközök ki- és bekapcsolása, vezérlése.
De például az is megoldható, hogy egy külön eszköz utasításra vagy automatizálásra elhúzza neked a függönyt.
Tudom, hogy mindig van néhány ember, aki azt mondja ezek tökre felesleges dolgok. De anno a tempomatra is sokan mondták ezt, és szerintem sokkal kényelmesebb hosszútávon.
Pl. kisebb gyerek önállóságában is nagy segítség, ha nem kell áthelyezni a kapcsololókat, mert vagy vezeték nélküli mozgásérzékelőket kötsz a fürdőszoba/WC lámpához, vagy csak feldobsz valahova egy plusz vezeték nélküli kapcsolót. Vagy megtanítod neki mit kell mondani, milyen utasítást kell használni.
A gyorsindítás TV -nél pedig ebben az esetben is jó, mert folyamatosan hálózaton marad, így azt is tudod vezérelni. Már ha éppen szoftveresen is helyén van minden...
-
ρσгτσ
addikt
Annyira gagyi (és olcsó) az egész promó lebonyolítása, és hát a szerviz, illetve a garanciális ügyintézés sem a legjobb az országban, így csodálkoznék, ha e tekintetben rugalmasak, elnézőek lennének.
Csomószor rosszul volt frissítve a promóciós szabályzat is. Hiányzó típusok, méretek, nem létező kereskedők. Például amikor az egyik fórumrársnál erősködtek, hogy nincsenek szerződésben a One -nal, csak a Vodafone -nal, és elutasították az extra garancia regisztrációját. Annak persze senki nem nézett utána, hogy addigra már több mint 2 hónapja nem létezett Vodafone.
Persze a fent linkelt eset más, de az egész lebonyolítás alapján én azért nem lennék biztos abban, hogy majd nem kell küzdeni a szervizzel.
Az biztos, ha én használt TCL TV -t vennék, aminél írja az eladó, hogy 5 év garancia van rá, akkor kérnék az eredeti számláról fotót...és ezt ajánlom másoknak is, akik ide betévednek.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bnorci71
#39704
üzenetére
Az SN szám valószínű nem volt benne a rendszerben, tehát nem volt mi alapján visszaigazolják a garanciát. Az megint egészen más dolog, mint összenézni a számlán szereplő kereskedőt a weboldalon kitöltött céggel.
A tény az, ami le van írva a promóciós szabályzatban. Az pedig az, hogy meghatározott készülékek és meghatározott kereskedők vesznek részt a promóban.
De biztosan vannak esetek, amikor megnézik, csak ilyen nem sűrűn fordul elő. Például a korábbi Digi vásárlás az egyik fórumrársnál, aki "vitázott" is velük, hogy már egy cég a One -nal. Aztán végül jóváhagyták neki.
Szerintem inkább az a probléma, ha azzal hitegetjük egymást, hogy biztosan elfogadják a szándékosan rosszul kitöltött regisztrációt majd garanciális ügyintézés során is. Amikor világosan le van írva a promóciós szabályzatban, és a visszaigazoláson is, hogy mikor érvényes.
De legyen úgy. Fogadja el a szerviz is majd, ha lejárt a rendes garancia.
Szerk.:
Látom szerkesztettél egy linkkel, de én másról beszéltem a korábbiakban. Ezért kérdeztem, hogy pontosan miről van szó.Remélem a szerviz el is fogadja majd neki.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bnorci71
#39701
üzenetére
Mármint pontosan hogy intézte el, melyik leírásról van szó?
Horvátok intézik az egész promót, nagyrészt meg sem nézik mi van feltöltve. De amúgy le is védték magukat azzal, amit a visszaigazolásra is minden esetben ráírnak. Csak megfelelően kitöltött garanciával, és eredeti számlával érvényes.
A szerviz meg egy egészen másik cég, ők biztosan nézni fogják, hogy jogosult -e a tulajdonos az extra garanciára. Senki nem akar benyelni plusz kiadásokat. Eleve az egész promo ügyintézése is teljesne low budget. A TCL -nek egyszerűbb és olcsóbb egy céggel szerződni. Azok meg kb. a világukról nem tudnak.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
gabber01
#39694
üzenetére
Úgy indult a téma, hogy várja az 5 évről a visszaigazolást, de az egy egészen más regisztráció.
Az 5 éves promót nem közvetlenül a TCL intézi, hanem egy szerződött partner, ami egy horvát cég, a Partum. Egységesen, tehát minden országban, ahol fut ez a promó.
Ők az esetek igen nagy részében kb. mindent visszaigazolnak. Általában meg sem nézik a feltöltött adatokat, csak megy a jóváhagyás és a visszaigazolás.
Ezért van az, hogy kiválasztod az egyik promóban résztvevő kereskedőt, aztán feltöltesz egy olyan számlát, amin másik kereskedő van. Vagy kicsit szerkeszted az oldalt... Nagy eséllyel simán jön a visszaigazolás.
Igen ám, csak a garanciális ügyintézésnél igazolnod kell a jogosultságodat egy olyan számlával, ami a promóban résztvevő kereskedőkhöz szól. Önmagában a visszaigazolás semmit nem ér.
Szerk.:
Izgalmas helyzet lesz, amikor ezek a TV -k kikerülnek majd például a hardverapro.hu -ra, a laikus vevő elhiszi, mert hát az eladó is elhitte, hogy tényleg 5 év van rá. Aztán majd sorban dobálja vissza a szerviz, mert nem érvényes rá a plusz garancia. -
ρσгτσ
addikt
válasz
flash-
#39653
üzenetére
Google Home -ba többek között okos TV -t is fel lehet venni. Ha eddig nem használtad érdemes ránézni. Ott be lehet állítani automata műveleteket. Csak át kell állítani a telefon nyelvét angolra, mert addig nem férsz hozzá ehhez a részhez. Utána visszarakhatod magyarra, ha végeztél.
Pl. így:

Csak kérdés, hogy a te eszközöd esetében normálisan működik -e, mert nem minden droidos TV -n működik probléma nélkül. Pl. nem tudja vezérelni bekapcsolást, kikapcsolást, vagy egyiket sem.
Ezt érdemes tesztelni.
-
ρσгτσ
addikt
Mármint v486. Nem? Mert 480 -as nincs. Ha minden oké felesleges piszkálni. Ha nem, akkor érdemes ránézni frissebb FW -re.
TCL -nél nem mondanám túl stabilnak a szoftveres környezetet. Örülök, ha valakinek minden jó, vagy éppen a használati szokásainál nem jöttek elő problémák. De éppen emiatt én nem piszkálnám, ha minden rendben van. Felesleges, mert ami nagyobb újdonságot hozott a T653T01 -en, az pont a v486.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Baga19830701
#39037
üzenetére
Részletre vetted vagy egyben kifizetted? Mert előbbinél szinte biztos, hogy sztornózni fogja a One az egészet. De ezt velük kellene megbeszélni.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
mikrofon
#38964
üzenetére
Ezt írtam én is. De ez jelenleg a TV hibája. Hogy ezt mi okozta, valamilyen vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat, külső eszköz, vagy más egyéb, azt később ki lehet zárni.
De ahhoz először meg kell szüntetni a problémát a TV -n.
Normális esetben egy app vagy külső eszköz, ha felhasználói részről egyéb beállítás nem történt, azért ilyet nem kellene csinálnia. Tehát nem feltétlen, vagy nem biztos, hogy csak egy eszköz felelős ezért, hanem együtt hozták össze.
Mivel se saját OS -en, se külső eszközön nem működik normálisan.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
szoltan70
#38953
üzenetére
Így, hogy bemeneti jelen, és saját szoftveren is ugyanazt a hibát produkálja, szinte biztos, hogy a TV -vel van gond, ami nagy eséllyel szoftveres probléma.
Esetleg azonos külső eszköz vagy app hibája okozhatott problémát mindegyik TV -n.
Ezek előtt mindenképp húzd le a külső eszközöket, és csak akkor dugd vissza, ha megbinyosodtál arról, hogy nem produkálja a TV a korábbi hibákat.:
- Első körben, ha még nem volt, próbálnék egy 10-15 másodperces TV áramtalanítást.
- Ha ez nem segít, ami esélyes, akkor egy gyári visszaállításra lesz szükség.
- Ha még ez sem vezet pozitív eredményre, akkor a rajta lévő szoftvert (esetleg frissebbet) raknám újra IMG -ből.
Más esetben, ha ezek sem segítenek, akkor nekem sem marad több ötletem, mint a szerviz.
-
-
ρσгτσ
addikt
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peter.70
#38833
üzenetére
C845 -ből az X1 vagy X2? Melyik FW van rajta? Mert lehet az eltérő szoftver miatt más.
Mondjuk az lenne logikus, hogy ettől függetlenül ott is külön megjelenik ez a menüpont. De ezt talán más C845 tulaj meg tudja mondani.
Szerk.:
Sagemcom, de pontosabb típust most nem tudok mondani.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peter.70
#38831
üzenetére
C805 -nél úgy működik, hogy csak akkor jelenik meg ez alatt az eszköz, ha be van kapcsolva. Ha nincs bekapcsolva a TV box, lépj ki a beállításokból, kapcsold be a boxot, aztán lépj vissza a HDMI CEC részhez. Úgy sem jelenik meg az Készülék menüpont?
Sajnos azt nem tudom, hogy C845 -nél is így működik -e, de hasonlóan kellene.

-
ρσгτσ
addikt
válasz
Baga19830701
#38639
üzenetére
Személyes vásárlásnál 3 munkanapos csere, online vásárlásnál pedig 14 napos elállásod is van. Csak One -nál nem tudom mennyire komplikált, mert szolgáltatóknál nem mindig egyszerű.
Van ahol szimplán sztornózzák az egész sztorit, aminek van egy nem túl rövid átfutási ideje...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Baga19830701
#38634
üzenetére
One accountra nézz fel, utána pedig keresd ki azt a dátumot, ami a megrendelés/vásárlás környékén, illetve után van. Elvileg ott kell lennie a számlának. Ha részletre vetted, akkor nullás számla. Ha nem, akkor arról az összegről szól, amennyit fizettél érte.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
freeland0806
#38565
üzenetére
Csinálja nálam is a kifagyást. Valószínű az applikációval van gond. Nem tudom más droidos készüléken milyen.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
freeland0806
#38561
üzenetére
Kb. 1 óra múlva meg tudom nézni, de nem emlékszem ilyen problémára. Tegnap néztem utoljára. Tudsz mondani egy filmet, aminél biztosan csinálja? Hátha van olyan, aminél nálad sincs gond.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
freeland0806
#37392
üzenetére
Hát...volt olyan márka, amivel egyből a szervizben kellett kezdeni, hogy rendesen össze legyen szerelve.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
banuszzs79
#37370
üzenetére
Nem tudom melyik Samsung, de ott általában eleve élénkre van véve a panel. Pár éve bekerült a természetes képernyőmód, amit szerintem nem sokan használnak. Az van nagyjából közelebb a valósághoz. De persze egy telefon megint más téma. Meg úgyis szeretik az emberek, ha kicsit/nagyon túlszaturált a készülék.
Szemkímélő módnak az a célja, hogy levegye a kék színt, emellett fehérrel sem nagyon fogsz találkozni, hogy kímélje a szemet.
Azért hasonlít rá, mert valószínű úgy voltak nálad beállítva a TV -k, hogy sokkal több fehér szín volt, mint kellene. Esetleg több kékkel karöltve. Ha a csúszkát visszateszed középre, akkor megint nem lesznek jók a színek, de használd úgy, ahogy neked tetszik.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
banuszzs79
#37349
üzenetére
Mert azzal jön ki a valós környezeti fény színhőmérséklete. A hidegebbre állított kép lehet jobban tetszik valakinek, de az természetellenes.
Ehhez persze az is kell, hogy a panel jól legyen beállítva. Ellenkező esetben mindegy meleg -e vagy sem. Egyik sem lesz jó.
Ehhez vagy veszel beállításokat pl. olyan embertől, mint Vhiktor. Vagy ha pontosabb színeket szeretnél, minél kevesebb részletveszteséggel, akkor kalibráltatod a TV -t egy szakemberrel.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
freeland0806
#37339
üzenetére
Ott az 55U6NQ kicsivel drágábban, valamivel több zónával. Szintén VA panellel. Ha a szoftver, illetve az app kínálat megfelelő neki, akkor az is egy opció. De erről inkább a TV ajánlós vagy a Hisense topikban érdemes érdeklődni.
Nekem nincs túl sok tapasztalatom a márkával.
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
skyrush7
#37335
üzenetére
55C655 Pro -nak elég jó hangja van, bőven kategória feletti. Képben pedig ebben a kategóriában jónak számít.
Vagy ha kicsit tudsz nyújtózni, esetleg elkapsz egy jó akciót, akkor 55C805. Ami hangban gyengébb, de szintén jó. Viszont képminőséget tekintve jóval magasabb szinten áll.
Szerk.:
Telekom, Alza, One vásárlásnál 5 évre kiterjesztik a készülék garanciát, ha regisztrálsz a promóciós oldalon. -
-
ρσгτσ
addikt
válasz
freeland0806
#37327
üzenetére
Korábban próbáltam másik TCL -en is, illetve több droidos TV -n is. Mindig volt valami probléma vele. Ha viszonylag normálisan is működött, annyira stabil sosem volt, mint más készüléken, ahol hivatalosan is biztosították az appot.
Aztán több év után, még tavaly megszüntették a Game Pass alkalmazást, hogy egy alkalmazáson belül integráljanak minden funkciót. Ez viszont nem jött össze egy bírósági ügy miatt, ami nem zárult le teljesen. Ebbe most hosszú lenne belemenni.
Én már pár hónapja nem követem a témát, mert mostanában nem sok időm és kedvem van játszani, de jelenleg én nem látok olyan részt az Xbox appban, ami arra utalna, hogy működne benne a cloud gaming. Ha nem jól láttam majd kijavít valaki.
Tehát ha jól is működne a mókolt megoldás, egyelőre nincs hivatalos alkalmazás droidra, amiről megy cloud gaming.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
freeland0806
#37323
üzenetére
Megfelelő eszközön, megfelelő nettel (nem a letöltési a lényeg), és persze natív appal teljesen jó. Nekem valahol 200 óra felett van a cloud gaming időm. Bár már egy ideje nem játszom, csak néha felnézek.
Szerk.:
Némi késés az lesz, biztos nem így tolnám a CoD -ot. De például FH5 tök jól játszható. Telefonon, Samsung TV -n, és konzolon felhőztem. -
ρσгτσ
addikt
válasz
rocco021
#37316
üzenetére
Apk -ból általában fel lehet rakni droidra, de nem lesz olyan stabil, mint egy natív app. Erről már korábban írtam, ha visszakeresel.
Viszont...mostanában nem néztem a telefonos cloud gaminget. Bekerült már az Xbox appba? Mert egyelőre nem nagyon látok ilyen opciót.
Egyébként aram01 Better xCloud -ot használ.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
vargalex
#37304
üzenetére
Így sanszos, hogy akkor alaplap lesz cserélve. Igazából elég lehet az is, ha az egyik partíciót kicsit módosítja, amit nem kellene. Már simán tégla lehet belőle. Recovery -hez lehet el sem jut.
De amúgy mindegy, úgysem értenek hozzá a hivatalos szervizben. Máshol sem nagyon, ha jól téglázol.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
koppasz1986
#37298
üzenetére
Ha jó a garanciális ügyintézése a kereskedőnek, akkor nekik. Pl. küldik a futárt és intéznek mindent korrekt módon, gyorsan.
Ha nem, vagy átlagos, akkor inkább a TCL -nek. Mert egy "közvetítővel" csak lassabb lesz az ügyintézés.
Vásároltam már sokszor az Alza -tól, de velük még nem intéztem garanciális ügyet. Ilyen hibánál szerintem kicsi az esély, hogy helyszínen javítanak.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
koppasz1986
#37285
üzenetére
Próbáld Yandex -ről, amit vargalex linkelt, onnan le kell jönnie. V412 -vel vagy V135 -tel próbálkozva.
Egyébként alapvetően nincs gond az okos TV -vel, csak ha nincs rendes support mögötte. Én már évek óta használok különböző márkákat, minden külső eszköz nélkül.
Van Fire TV stickem, de azt utazáskor, nyaraláskor használjuk.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
koppasz1986
#37275
üzenetére
Szerintem a szerviz képességeit ez meghaladja. Vagyis úgy értem a hibát nem tudják visszafejteni. Max. újra SW -zik a készüléket. Tehát nem kell mindent bevallani.
Érdemes előtte próbálkozni a javítással. IMG -t találtál? Mi a probléma, meddig jut?
-
ρσгτσ
addikt
válasz
rumkola
#37273
üzenetére
Csak tudtommal itt is kisebb méretű az OTA, kevesebb fájlt cserél, így javításra kevésbé alkalmas. Például ha a partíciók egy részéhez is nyúl és ott keletkezett a hiba a flash során.
Szerk.:
Egyébként nálam például a V486 nem akart felmenni azzal a módszerrel. Szenvedtem vele az elején, mert nem akarta felismerni a pendrive -ról helyi frissítéssel. Aztán próbálkoztam máshogy is, mert ezt én is olvastam XDA -n.Sajnos kevés sikerrel, de végül helyiből felment pár próbálkozás után.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
koppasz1986
#37271
üzenetére
IMG telepítéssel általában rendbe lehet hozni. Vagyis nagy rá az esély, attól függ mi sérült. Más esetben szerviz.
A napokban linkelte valaki a letöltési fájlokat. Vissza kell nézni, hogy mihez van IMG.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
vargalex
#37252
üzenetére
Szerintem ezek random hibák, ahogy a többi is. Nekem is volt problémám a C805 -tel, azért frissítettem többször is. Szerencsére ez megszűnt. Én ezért szoktam azt írni, HA probléma nincs a TV -vel, és valaki nem szereti ezzel tölteni az idejét, akkor nem érdemes frissíteni.
Pont azért, mert lehet te esel majd abba a kis(?) halmazba, ahol jönnek a gondok telepítés után.
Ha van probléma, akkor nyilván próbálkozni kell, amíg az ember meg nem unja...
Én azt is tökre megértem, ha valaki ezek után nem vesz TCL TV -t. Végülis általában nem azért vásárolunk TV -t, hogy kísérlezgessünk, keressük a megoldásokat, FW -t pakolgassunk, gyári visszaállításokat csináljunk...stb.
Főleg úgy, hogy egyébként a frissítés is elég randomnak tűnik. Van akinek megérkezik, van akinek másik régióban érkezik, van akinek sehol semmi.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
vargalex
#37240
üzenetére
Művelet betöltési sebesség az lehet lassabb. Az mondjuk jogos. Nekem is volt C655.
Anno C725 -nél volt nálam a menüben lag, meg néhány appban is valószínű emiatt kevésbé volt sima a működés. Az baromi idegesítő tud lenni.
Majd kiderül miről van szó pontosan, de a lépkedés miatt azt gondoltam inkább olyanról, mint az utóbbi.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
vargalex
#37232
üzenetére
Csak abban volt újdonság, és jöttek már a visszajelzések, hogy régi problémákat is megold az FW.
Ezek most jellemzően azért jönnek, mert 2025 -ös TV -k is ezt a platformot használják. Így meg el lehet mondani, hogy jön frissítés. Még ha néhány foltozgatás van is, valószínű a frissítések jelentős része fogyasztói szempontból nem lényeges. Ahogy ez korábban is volt.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
wwenigma
#37223
üzenetére
Régebben is voltak egyéni hibák. Csak nem mindegy, hogy az mennyi, vagy téged érint -e. De amíg nem hoz semmi extra változást az új FW, addig szerintem felesleges frissíteni. TCL -nél nem éri meg kísérlezni. Nekem legalábbis nem hiányzik a régi dadogás.
Addig jó nyilván, amíg lehet valamit orvosolni. Ha lehet mindenkinél.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Vagany
#37214
üzenetére
MT9653 TV models:
- X11K - Alternative - X965
- C9K
- C8K - Alternative - Q8C
- C7K - Alternative - Q7C, C79K
- C6K - Alternative - Q6C, C69K, MQLED75K
- P8K
- T8C
- U85
- (A300W/PRO)
- X955 - Alternative - X959, XMQLED98
- C955 - Alternative - C959, MQLED98 - Global version - C855 (2023)
- C855 (2024) - Alternative - C81B, C89B, Q10B
- C855 (2023) - Alternative - C959, MQLED98 - Europe version - C955
- C845X2 - Alternative- C841X2, C843X2, C844X2, C849X2, MQLED87
- C765 - Alternative - MQLED85, Q9B, C79N
- C755 - Alternative - C801, C802, C803, C804, C809, MQLED80, QM8B - Europe version - C805
- C745X2 - Alternative - QLED870, T8A
- 85C655 PRO - Alternative - C71B, C79B,T8B
- 98C655- Alternative - C61B, C69B
- 98P745 - Alternative - 98UHD870
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED monitor topic
- Milyen széket vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Gyúrósok ide!
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Gaming notebook topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Gran Turismo
- További aktív témák...
- SAMSUNG (QE65QN800b) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- Hisense 65E77NQ 165CM 4K Q-LED 144HZ SMART PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- LG 50QNED85T3A / QNED / 50" - 127 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- SAMSUNG (QE75QN900B 190CM 8K NEO-Q-LED SMART CSÚCS TV ! AKCIÓ
- Hisense 50E76GQ Gamer QLED Smart LED Televízió, 126 cm, 4K Ultra HD
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3732, 91% Akkumulátor
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3688, 100% Akkumulátor
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest






